Miksi Cesar ei ole mukana keskusteluissa?Ainoastaan poistaa tarpeettomat keskustelun aloitukset ja vastaukset.Aloitin yhden otsikon sanoilla HYVÄÄ HUOMENTA.Vähän ajan päästä samanlainen aloitus??????????Ihmettelen vaan?
Miksi Cesar ei ota osaa enään keskusteluihin?
5
419
Vastaukset
- ole paikalla
kait se on joutunut kotiarestiin. On nimittäin 15-vuotias. Tähti kertoo millon se on paikalla.
- kun höpiset tollasii
sana on vapaa ! Huomenta sullekin
- istua koneen ääressä
koko ajan... typerää edes olettaa että olis paikalla. ääliöt, sillä on varmaan oma elämäki eikä vaan roiku täälä lukemassa tyhjänpäiväsiä lässytyksiä!
- tänään rahapula
ota burana se helpottaa
Olen jo tuolla aikaisemmin sanonut että tämä viikko menee työn merkeissä. Ensi viikolla taas aikaa enempi syventyä Bigbrotheriin. Tallenteilta pikakelauksella olen vähän katsellut koosteita ja bilehetkiä. Aloituksia on ollut niin paljon että kaikki aika mennyt niiden lukemiseen ja karsimiseen. Vähempi nyt ehtinyt mitään kirjoitusta miettimään. Kiitos huolenpidostasi :)
Tuo toinen huomenta viesti oli tullut sen jälkeen kun olin yöllä käynyt viestejä katsomassa... Sinun huomenta-toivotus oli kyllä tullut melko varhain... Mutta jatkellaan taas lukemisia ja kirjoittamisia :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562708
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262440Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?522349- 1352210
- 591870
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2471720- 311391
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201329Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161215Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi311212