Olen ihmetellyt jo pitkään mieheni "ystävien" käyttäytymistä minua kohtaan. Se on ollut sitä ensikohtaamisista lähtien ja jatkuu aina vaan, avioon menon ja lasten saannin jälkeenkin. Itseasiassa miehelläni ei ole kuin yksi oikea ystävä, perustuen näihin kokemuksiini.
He puhuvat minulle aivan häpeilemättömän vihjalevasti tai oikeastaan aivan suoraan tyyliin : Sua kyllä tekis mieli vetästä jne. Aina tilaisuuden tullen yritetään kähmiä, haetaan tanssiin flirtataan tosi räikeästi. Olen joskus ollut aika ihmeissäni että miten voi olla ettei mieheni sano näihin asioihin mitään. Jos mun likkakaveri puhuis mun miehelle tollasia juttuja niin en mä kyllä vois vaan istua hiljaa ja aatella että vitsillähän ne vaan.
Kerran pari oon kertonu miehelle näistä kähmimisistä mutta tietenkin homma kääntyi sitten niin että mä oon vaan kuvitellut kaiken tai että kaveri on ollut vaan niin kännissä. Yksi kaveri jopa tykkää vietitellä ja soitella mulle aina kun on itse radalla mun miehen kanssa. Mistä tää johtuu?
Omituista
4
947
Vastaukset
- että...
sulla on liian vilkas mielikuvitus.
- ole mitään
mielikuvitusta käytetty kun kerrankin olimme ravintolassa niin yksi näistä kavereista pyysi mua ulos käymään kun oli jotain asiaa. Ulkona sitten tämä mies kävi suoraan päälle ja availi jo housunsakin. Mietin vain että voiko olla mahdollista että jotenkin itse aiheutan tämän, annan tietämättäni jotain vääriä signaaleja?Halailen kyllä paljon omaa mietäni ja osoitan muutenkin rakkautta julkisestikin että ei siitä pitäisi olla mitään epäilystä välitänkö oikeasti vai en. Muuten olen yleensä kaikille kova juttelemaan.
todella outoa toimintaa. En kyllä mitään järkevää selitystä keksi näin miehen näkökulmastakaan.
- yksi kaikkien, kaikki yhden...
se kaveriporukka sitten jotenkii kieroonkasvanutta ja vailla naisseuraa aina, ilmeisesti ne on jakaneet naisensa ennen sinua....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562748
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262450Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?532364- 1352210
- 631895
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2471730- 311391
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201329Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161215Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi311212