Nysvääminen johtuu monella siitä että nastarenkaat pitävät niin suurta melua että on todellakin pudotettava nopeutta että ei kuulo kärsi!!
Nysväys
11
662
Vastaukset
- PerSE
nysväävät edessä kun vielä nastoilla ajava kärsisi nostaa nopeutta ilman pidon menetystä..
Talvikeleillä olen kesärenkaillakin ajaen ohitellut nastarenkailla ajavia, ei mitään ongelmia. Sitäpaitsi jotkut tutkimukset osoittavat kitkarenkailla ajavien käyttävän suurempia nopeuksia kuin nastarenkailla ajavat.
- öäöero
Kairakettu kirjoitti:
Talvikeleillä olen kesärenkaillakin ajaen ohitellut nastarenkailla ajavia, ei mitään ongelmia. Sitäpaitsi jotkut tutkimukset osoittavat kitkarenkailla ajavien käyttävän suurempia nopeuksia kuin nastarenkailla ajavat.
Voi että sentään. Ei provoihin pitäisi vastata mutta alkoi vaan naurattamaan niin...
- PerSe
Kairakettu kirjoitti:
ennen lapasesta lähtemistä ;)
näkihän sen viime talvena helsingin mällisuman miten käytetään suurempia nopeuksia ja sitten ei pysy autot lapasessa ...
isoin ongelma viime viikolla oli poliisiauto joka tuli vastaan kun päästelin kitkat alla vajaata pariasataa..ois varmaan napsahtanut aika mojova ajokielto yhden pellen kusetuksesta...no elämän on kun siitä osaa nauttia silloin kun pystyy eikä körötellä kuin paska sukassa peläten asennevammasia poliiseita.. - Autofahrer
Kairakettu kirjoitti:
Olen kerran ajellut tähän vuodenaikaan Saksasta Suomeen Ruotsin kautta kotipihalle kesärenkailla.Varovainen tosin piti olla kun piti koko ajan pitää autoa
auringon sulattamilla paljailla ajourilla.Jää-ja lumipolanteilla pito katosi hetkessä,sen takia ohittamisia ei voinut edes harkita.Kyllä huokasin helpotuksesta kun sitten sain vihdoinkin alle Michelinin kitkarenkaat.
- miihkali
Hanki kuulosuojaimet tai laita mankka täysille, niin ei kärsi kuulo.
- Hiljaa hyvä tulee
Minun Saksalainen laatuautoni on hiljainen, vaikka alla olisi lumiketjut. Hanki sinäkin sen Japanilaisen muovi-ihmeesi tilalle oikea auto, niin ei nastaropinat häiritse.
- kun minulla
ei ole japsiautoa eikä nastarenkaita!!!
- kitisee
vaimon volkkarissa (Passat) mieletön meteli nastoilla, eikä omassa BMW:ssäkään ole tarpeeksi hiljaista nastojen kanssa.
Jos haluaa hiljaista ajellaan kitkoilla aina.
Kyllä sitä ehtii hitaamminkin.
- Kanssa-autoilija
Nysväri = Itserakas täysegoisti joka ei noudata liikennesääntöjä ja erityisesti nopeusrajoituksia. Ei ota muuta liikennettä huomioon ja ei halukaan ottaa, egoisti kun on. Ei tiedä tai ei halua tietää tai sitten ei välitä milloin saa ohittaa ja erityisesti milloin ei saa ohittaa. Yksinkertaisesti hän on onnettomuuksien potentiaalinen aiheuttaja.
Käytä poika oikeita termejä. - autoja
kitkoilla ajavilla on siis niin huonot äänieristeet autoissaan että on ostettava kitkat.
Kitkutelkaa rauhassa,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031349
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin831229Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott133975- 67903
- 39817
- 71813
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53757- 59754
- 71747
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39734