Kun nainen jättää Sinut mies, löydät uuden kullan nopeasti, helpottamaan oloasi...Mutta ikävöitkö koskaan entistäsi?
Eron jälkeen..
4
593
Vastaukset
- ikinä
Vastaus on EI, ja niin luulen sen olevan suurimmalla salla miehistä. Te naiset vain kuvittelette itsestänne liikoja ja luulette rakkautta oikeaksi.
- mariset
vai oletko itse jättänyt ja tippaset menneisyyden perään.
Turhaako tuollaista kyselee, jos on eronnut.
Tietty sua kaduttaa ja olet sellainen pissisprinsessa, jonka perään pitäs kaikkien nyyhkiä. siis mulla on ainakin tapana että uusia naisia en etsi ennen kuin ex on saatu kokonaan ulos päästä ja sydämmestä.
- Miehen
Todennäköisesti löytänyt itselleen sopivamman. Suru on suuri varmasti jokaisen sisimmässä on vihan ja katkeruuden tunnetta yhdistettynä kaipaukseen. Aika parantaa haavat ja uusi suhde onkin paras tapa toipua nopeasti menetyksestä. Jokaisella on tarve rakastaa ja tulla rakastetuksi.
Ikävöidä entistä.. ei varsinaisesti ikävöidä vaan ehkäpä asioita tulee mieleen joista tulee kaipaus ja ikävän tunne. Mutta uusi suhde se parantaa paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562748
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262450Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?532364- 1352210
- 631895
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2471730- 311391
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201329Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161215Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi311212