Pysäytti kun oli yleinen ratsia, katsoi ajokortin, rekisteriotteen, puhallutti ja vilkaisi renkaita.
Kaikki kunnossa, Turvallista matkaa, ajetaan varovasti!
Mitähän tuo poliisin, ajetaan varovasti huomautus tarkoitti? Olin siihen tullessa ajanut täysin rajoituksen mukaan, jopa ehkä allekkin.
Polliisi pysäytti
12
1513
Vastaukset
- pois
sulta samantien jos et tuota tajua
...vai vaan juuri ja juuri lailliset?
Ylinopeuttakin voi ajaa varovasti ja rajoitusten mukaan ajaminen on yleensä ylivarovaista. Alle rajoitusten ajaminen on vaarallista nysväämistä. Poikkeuksiakin tietysti on kelistä riippuen.- Salla-Maija
Automme renkaat ovat syksyllä ostetut Hakkapeliitta 4. Enkä ole ajanut niiden kanssa kun 2tkm. Luulisin kuitenkin tuon poliisin lisähuomautuksen olevan vain naiskuskille heitetyltä, juuri sen takia kun mitään huomautettavaa ei ollut, oli pakko heittää jotain.
- Rekkanainen
Salla-Maija kirjoitti:
Automme renkaat ovat syksyllä ostetut Hakkapeliitta 4. Enkä ole ajanut niiden kanssa kun 2tkm. Luulisin kuitenkin tuon poliisin lisähuomautuksen olevan vain naiskuskille heitetyltä, juuri sen takia kun mitään huomautettavaa ei ollut, oli pakko heittää jotain.
Poliisit toivottavat kohteliaina jokaiselle kuljettajalle turvallista matkaa.
Itse yleensä siinä kohtaa toivotan myös heille turvallista työvuoron jatkoa ja saan joka kerta hymyn kera kiitokset.
- Jusu
Taisi olla ihan normaali kommentti,tuskin tarkoitti sillä mitään.Yleensä ne sanoo"turvallista matkaa"
- Elmeri
"Turvallista matkaa" on koodikieltä, ja tarkoittaa: "Näytäpäs nyt miten kumi palaa, kun lähdet!".
Aina ovat vilkuttaneet käsillään perääni, joskus jopa hurmioissaan intoutuivat hetken matkaa juoksemaan perässäni, kun ratsiasta lähdettyäni poltin puolikymmentä metriä viivaa 'lähtöviivalle'. Opettelisivat sanomaan jotain järkevämpää, kuten "Joustavaa matkantekoa ja nysvärit lakoon!" - Piruparka
Elmeri kirjoitti:
"Turvallista matkaa" on koodikieltä, ja tarkoittaa: "Näytäpäs nyt miten kumi palaa, kun lähdet!".
Aina ovat vilkuttaneet käsillään perääni, joskus jopa hurmioissaan intoutuivat hetken matkaa juoksemaan perässäni, kun ratsiasta lähdettyäni poltin puolikymmentä metriä viivaa 'lähtöviivalle'. Opettelisivat sanomaan jotain järkevämpää, kuten "Joustavaa matkantekoa ja nysvärit lakoon!"Minulle toivotettiin syyskuussa 2004 rengasratsiassa lähtiäisiksi "Kovaa ajoa".
- ex-poliisi
tiellä on vaaroja ja kelikin on vaihtelevaa. Samalla hän noudatti lain säännöstä, että poliisi toimii ennaltaehkäisevästi asiakkaisiin nähden ohjein, neuvoin ja kehoituksin.
Normaalit ihmiset ymmärtävät sen myös läksiäsistervehdykseksi ja valppauden kohentamisyritykseksi, eräänlaisena hyväntahdon eleenä.
Olipa asiallinen ja normaali fiksu poliisi.
Kaikki eivät asiaa ymmärrä ja siksi kolaritilastomme ovat surkeat verrattuna Ruotsiin, Kanadaan, U.S.A:aan etc. - varovasti!
Näin ainakin minun lapsuudenkodissani. Empaattisuutta siis, torvi.
- poliisi
tarkoitti juuri sitä mitä sanoikin.
- keli tänään
Kyllä tänään piti ajaa tosi varovasti,koska tiet olivat ajoittain peilijäässä.
- nyt epäilen!
se lippuni tarkistettuaan sanoi viihtyisää ja turvallista matkaa. Taisi olla taka-ajatuksia. Pitääpä valittaa. G
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071389
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881267Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1331005- 68944
- 39857
- 71843
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53787- 65787
- 77782
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39754