Miten ihmeessä saan voimaa salille menoon.
Aikaa on vielä pari tuntia ja kahvikin on vielä juomatta.
Päivän sana odottaa pöydällä.
Auttakaa hyvät ihmiset miten minä selviän kaikista velvollisuuksista joita seura minulle antaa.
En millään aina jaksaisi mennä salille.
Miten selitän muille poissaoloni?
Tiedän kyllä että ei tarvitse mennä jos on sairas tai väsynyt mutta silti.
Omatuntoni sanoo mene ja ei tarvitse mennä.
Kumpaa ääntä tottelen?
Hohhoijaa, taas täytyisi mennä salille.
9
676
Vastaukset
- iskenyt?
Sinulla on ilmiselvästi työuupumukseen verrattava olotila. Jehova kyllä arvostaa enemmän sitä kun iloisella mielellä osallistut kokoukseen. Ei hän tarpeellista lepoa kiellä. Tämä on yksityinen mielipide...
- Ratkoja
Lakkaa ny ihmeessä teeskentelemästä.
Jonsei kiinnosta, niin miksi roikkua matkassa? Kukaan ei pakota. Muista, mitä kasteelle mennessäsi sanoit ymmärtäväsi.
Kaiken lisäksi, luuletko tosiaan saavasi täältä hyviä neuvoja? Jos sinulla on hengellisiä ongelmia, puhu niistä jonkun ymmärtävän ja "kypsän" veljen tai sisaren kanssa. Saat varmasti paremman avun, kuin täältä.
Sitäpaitsi uunotuksesi ei mennyt oikeasti läpi...- lepäämään mutta
sitten tiistaina ei enää lepoa suoda.
Silloin olen taas terävänä Jehovan asialla.
Tutkiskelin päivän sanaa ja sain rauhan mielelleni.
Kiitos siitä Jehovalle, joka kantaa huolta väsyneestä palvelijastaan
- soturi-X
Millaiseen tulokseen tulet miettiessäsi, miksi sinulle on tärkeää, että menet kokoukseen?
Ymmärrän, että kokouksessa saamme MUISTUTUKSIA ja OHJEITA, joilla voimme valvoa ja vertailla, että Jumalan koko sota-asu on yllämme moitteettomalla tavalla ja moitteettomassa kunnossa.- Jehovan soturia
Tuskin olit syntynytkään kun minä jo levitin herran sanaa vääräuskoisille.
Jehovan soturia kirjoitti:
Tuskin olit syntynytkään kun minä jo levitin herran sanaa vääräuskoisille.
>>Tuskin olit syntynytkään kun minä jo levitin herran sanaa vääräuskoisille.
Taitaa vain olla herran sana muuttunut sitten niiden päivien...
Onko tuo sittenkään siis kerskumisen aihe?- kun olen levittänyt
t-i-u-k-u kirjoitti:
>>Tuskin olit syntynytkään kun minä jo levitin herran sanaa vääräuskoisille.
Taitaa vain olla herran sana muuttunut sitten niiden päivien...
Onko tuo sittenkään siis kerskumisen aihe?Miksikäs se siittä muuttuisi?
kun olen levittänyt kirjoitti:
Miksikäs se siittä muuttuisi?
>>Samaa tavaraa se on ollut aina ennenkin
kun olen levittänyt, miksikäs se siittä muuttuisi?
Vaikka tuosta voisi saada maksullista seuraa tarjoavan lauseen niin siltikään lähtökohdat tietäen se ei ole sinnepäinkään mitä se oli vuosikymmeniä sitten.
- salaisuus?
avartaa kummasti mieltäsi!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1612810
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262460Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?532364- 1352220
- 631905
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2481734- 311391
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201329Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi311222Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161215