tekstiviestiin joka on lähetetty salaisesti, mutta viestistä tulee ilmi mahdollinen ihailija???
Miehet
7
1392
Vastaukset
- mihin ???
Mihin pitäisi vastata, salaiseen numeroon?
ei kai siinä voisi mitään menettääkään, johan tuo kyseinen ihminen on saanut puhelinnumeroni selville.
- vastaanottaja
Sain kerran sellaisen viestin ja poistin sen välittömästi vastaamatta. En tiedä, oliko viesti kavereiden pilalua vai oliko viestin lähettänyt joku ujo tyttö. Joka tapauksessa, mitään ei viestin lähettämisellä saavutettu.
- SimStim
Siis että mitenkä?
lähetetty salaisesti, mutta viestistä tulee ilmi mahdollinen ihailija???
Mä oon kait astetta tyhmempi kaveri mut en tajua miten viesti voidaan lähettää salaisesti ja vielä siten, että siitä tulee ilmi mahdollinen ihailija että siihen voi vielä vastata?
Tarkoittanet että viesti lähtetään henkilölle tuntemattomasta numerosta ja siinä kerrotaan kiinnostus kohteeseen?
Jos näin on, niin kyllä minä vastaisin. Numeroni on xxx-xxx xxxx ;) - en kerro
Vastaisin tietysti.. :D
- o_o....
on ihan hölmöä vastata!
- Nimetön
Riippuu viestistä, mutta henkkoht en pidä salailusta. Jos ei ole kanttia sanoa asioita omalla nimellään, niin ei kannata odottaa vastaustakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1723310
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262590Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?542456- 1462321
- 671976
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2841850- 311411
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201349Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi381307Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161245