Silmälasit

annika

Joo... Aattelin nyt sitten kysäistä miehiltä, että mitäs mieltä olette baarissa silmälasipäisistä tytöistä? Oon vaan huomannu, että vähemmän tulee minkäänlaista yritystä miesten suunnalta, jos pidän silmälaseja (piilarit tällä hetkellä pannassa silmien herkkyyden takia). Niin että onko ne rillit totaalinen turn off..?

13

3385

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysymys-

Täysin turha kysellä tuollaisia. Toki itsekin käsität, että kaikki nromi-malli-ihanteista- poikkeava on ehdoton turn-off baarikuvioissa? Jos tahdot seuraa, etsi jostain vähemmän pinnallisten ihmisten joukosta. (joojoojooeinekaikkioomutpaskat-kylläneon)

• joonas_

Jos silmälasit on omiin kasvonpiirteisiin sopivasti valittu eikä vain hällä-väliä asenteella jotkut pyörylät, niin ei minulle ulkonäkökysymyksena merkkaa ainakaan yhtään mitään.

• K.H.

Ei lasit ainakaan minulle mikään turn off ole, sillä itsellänikin on rillit. Mutta miten on naisväki, mitä mieltä te olette silmälaseista miehellä.

• Hallonberry

Silmälasipäinen mies on aivan ihana, jos lasit on hyvällä maulla valitut ja sopivat kantajansa nassuun. Ei haitta ainakaan mua!

• vastaan

tähän, että silmälaseista ei ole ollut ikinä minkäänlaista haittaa baarissa. Ei ole mielestäni vaikuttanut siihen seuransaantiin tai kiinnostukseen mitenkään. Kiinnostuneita on riittänyt ja seuraa myös halutessani. Kunhan ei nyhjötä nurkassa nörtin näköisenä, niin seuraa saa. Ja voi joku siitä nörtistäkin nurkassa kiinnostua...!

• mulle rillit oli kyllä turn-off, eipä ne enää nykyään ole. Tuskin edes kiinnittää huomiota siihen jos ihmisellä on rillit.

• kosak

Nehän vaan kaunistaa :)
      Tiesti iteltäkin ne löytyy, että vaikuttaneeko asiaan...

• wuffie

Tämähän on täysin mielipide asia. Tuskin hirveän moni katsoo, että onko jollakin naisella silmälasit vai ei ja päättää, että meneekö juttelemaan esim. baarissa. Sama pätee miehiin. Täytyy kyllä myöntää että poikkeuksia on (esim. sellaiset back to 70's lasit), mutta niitä nyt harvemmin enää näkee.

• eieieiei

Ei ne ainakaan mua haittaa.

• Sandscorpion

Omasta mielestäni silmälasit tekevät naisesta usein jopa huomattavasti seksikkäämmän, kuin mitä hän olisi ilman laseja. Kunhan ne eivät vaan ole sellaiset paksusankaiset trendilasit. Ehkä lasit jotenkin alitajuisesti saavat naisen näyttämään älykkäämmältä, en tiedä.

Itselläni on aina ollut täydellinen näkö, joten omilla laseilla en voi mieltymystäni selittää.

• rillejä

Vain nössöt käyttää rillejä. Lukutoukat, ei heidän pitäisi edes seurustelua ajatella. Eikös niin?

No, tuo oli pelkkä vitsi. Ei silmälasit mitään haittaa. Itsekin käytän.

• sgdgsdgd

Ei haittaa. Pikemmin päinvastoin, edellyttäen tietysti että olet valinnut oikeat silmälasit kasvojesi piirteisiin.
      Muistan yhden silmälasipäisen naisen, joka on top3:ssä kauneimpien naisten listalla joita olen nähnyt. Sitten hän vaihtoi kampausta ja silmälasit semmosiin neliskanttisiin, niin ei näyttäny enää niin hyvältä.
      Mustakehyksiset silmälasit toimii vähän kuin "meikkinä" jos nainen omistaa kauniit silmät.

• menee...

Mustakehyksiset silmälasit vaativat meikkiä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      178
      3781
    2. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      726
      2720
    3. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      61
      2584
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      147
      2379
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      67
      2056
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      315
      1944
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1441
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      21
      1403
    9. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      38
      1377
    10. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1275
    Aihe