jälkeen rakastumaan todella/en tarkoita samalla tavalla vaan jopa voimakkaammin johonkin? Haluaisin kuulla niitä positiivisia tarinoita- tietty muutkin käyvät, mutta haluaisin uskoa, että vielä joskus tulee joku, jonka rinnalla koko ex kalpenee...
Oletteko
3
697
Vastaukset
... että sen ensirakkauden jälkeen vasta osaa rakastaakin täysillä.
- todellinen
rakkaus ei häviä mielestä.aikaa voi mennä mut aina palaa mieleen ja jos on joku muu vierellä niin se häviää siinä tunteiden mylläkässä :((
- Tätönen
voi rakastua.. Itse rakastuin 17-vuotiaana ex-mieheeni, ja oltuamme 17 vuotta yhdessä rakastuin erääseen toiseen mieheen. Luulin, että hän oli se suuri rakkaus, mutta ei..se suhde loppui omaan mahdottomuuteensa. Meni kymmenen vuotta, kunnes nyt noin vuosi sitten rakastuin aivan täysillä, ja tiedän, että hän on se ainoa oikea. Ikävää on se, että en saa häntä ikinä omakseni, mutta olen onnellinen siitä, että olen saanut rakastaa häntä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1612810
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262460Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?532364- 1352220
- 631905
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2481734- 311391
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201329Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi311222Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161215