Kumman kanssa menisitte mieluummin nyrkkeilykehään?
Metsäkedon vain Nikulan?
Matsia Nikulan vai Metsäkedon kanssa?
5
565
Vastaukset
- Tosinainen ei
nyrkkeile. Mutta Jonen kanssa voisin mennä punkkaan. :)
pahan nakkasit,kumpikin vetelis meikäläistä todennäköisesti pitkin korvia mutta kahdesta pahasta ottaisin Metsäkedon,se on sen verran neidin oloinen et ei se raskis mua kovin pahasti muiluttaa :-) Toisaalta Metsäketo on varmaan paremmassa fyysisessä kunnossa ja sen verran ulottuva tyyppi muhun verrattuna ettei sen tarvis ko pidellä toisella kädellä meikäläisen 'tuulimylly' loitolla ja napauttaa keskelle päälakea ja se ois knock out :-( 'Kello neljä aamuyöllä' snägärimatsiin ottaisin tosin Nikulan,jotenkin mulla on tunne et se saattais olla suht. tasavertaisessa hapessa meikäläisen kanssa niihin aikoihin näin promilleja ajatellen,mikään oo mamompaa kuin hakata selvinpäin juuri ja juuri omin jaloin tolpillaan pysyvä känninen.
- Nyrkkeilijä ja nainen
Metsäketoa en uskaltaisi varmaan edes löydä, on sen verran hentoisen oloinen kaveri. Joten varmaan sitten Nikulaa, joskin nyrkkeilysäännöillä voittaisin varmaan hänetkin. Pikku huomautus: Nikula voittaisi varmasti jos säännöt olisivat suoraan vapaaottelusta, on meillä sen verran kokoeroa. Mutta jos puhutaan nyrkkeilystä ja ottelusta nyrkkeilyn säännöillä, niin minä voittaisin ilman muuta koska olen voittanut isompiakin miehiä ja edelleen nyrkkeilykehässä, nyrkkeilyvarusteilla ja nyrkkeilyn säännöillä. :=)
- Pullopersesika
Enpä lähtisi treenaamattomien kanssa kehään.
Mautonta leikkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1723280
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262580Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?542446- 1462321
- 671976
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2821842- 311411
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201339Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi361299Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161235