Harkinnassa ostaa Varadero 1000. Onko kellään pitkäkoipisella kokemuksia ko. pyörästä.
Itse olen 187cm ja tarkoituksena ois ajella pitkiäkin matkoja.
Mahdunko hyvin Varaderoon? (Ja muija myös)
Varadero
10
2228
Vastaukset
- Miksu
Mulla on ollut jo kolmisen vuotta ja enimmäkseen ajanut matka- ajoa. Sopii hyvin myös autobahnien kiivasrytmiseen matkan tekoon. Täyteen lastattuna ja matkustajan kanssakaan ei tuntunut ahtaalta eikä myöskään voima loppunut missään vaiheessa. Pituutta minulla on 193 ja jalkojen puutumista ei esiintynyt. Sivulaukut rajoitti matkanopeuden 180 km/h, mutta onhan siinäkin jo endurolle riittävästi. Toki ajo- ominaisuudet tuntuisivat riittävän nopeampaankin kuin 210 maksimi nopeuteen ainakin suht suorilla teillä. Mitään teknistä ongelmaa ei ilmennyt tänä aikana ja eturengaskin on vielä alkuperäinen(21 tkm). Tarkoitus oli pitää pyörää pitkälle tulevaisuuteen, mutta kävi niinkuin usein käy, eli perhe kasvaa ja myin sen pois. Suosittelen kuiteskin vilpittömästi ainakin ruiskulla varustettua versiota matalamman polttoaineen kulutuksen vuoksi.
Ai sä oot tommonen tumppi.
Osta ehdottomasti.On meinaan viimmettenpäälle hyvä ajella pitempääkin matkaa, myös hiekkateitä, eikä äiteekään paina kyytissä mitään.
Mulla on itellä viä toi kaasariversio mut ei toi kulutus mikään mahoton oo noin 5,5-6 litraa.
Pyörä tuntuu äkkiseltään vähän yläpainoiselta mutta kun sen saa liikkeelle ja tien päälle niin ei voi muuta kuin hymyillä leveästi(varo kärpäsiä)ja päästellä menemään leppoisasti.- Esso
Varaderohan on tosi iso matkapyörä joten sopii varmaan isollekin miehelle. Motopalstan sivuilla on kaksikin Varaderon koeajoa jossa se saa lähes pelkkiä kehuja. Eihän se välttämättä niin kaunis möhkäle ole mutta kauneushan on katsojan silmässä.
- saavat
pelkkää kehua jokapaikasta.
Oli kyse sitten varaderosta, africa twin tai transalp.
Siinä on hyviä pyöriä allroad touhuun.
Ihan pienille miehille/naisille nämä ei ehkä sovellu niin hyvin.
Pieninkin näistä painaa lähes 200 kiloa.Ja suurin 3-40 kiloa enemän.
Kohtalaisen vakaita , varmatoimisia ja unelmapyöriä juuri matkailuun.Ajoasento hyvä. - toimii
Tosi hyvin mahtuu Varaderoon äijä 198 cm kera muijansa 175 cm. Kyyti on mukavaa ja istuma-asento hyvä, ei tarvi polvet koukussa nököttää. Suosittelemme lämpimästi !! :-)
- kuume
riittääkö 650 varadero puhti, miten on toiminut
tiedosta kiitollinen
suunnitelmissa käytetty- malli hakusessa
vanha-erkki kirjoitti:
Taidat kuitenkin tarkoittaa Transalpia.
tarkoitin kuitenkin honda 650 deauvilleä
näin eka kerran pyörän mp. 06 messuilla tykästyin
hinta vaan kova.
ps. nyky pyörä liikenteeseen 01.04-06 yes !!
- ihmeessä
Varatero.
Itse olen 188cm. pitkä, vaimo 173cm.
Tilaa on ruhtinaallisesti, varsinkin takatyttö tykkää ku simo hillosta, tosin ei kuskikaan voi valittaa. Ja tehot riittää, eihän toi mikään rähinäpyöra olekkaan.
Pitkiä nautinnollisia reissuja tiedossa.
OSTA!- ei malli tietoinen
sori vaan kaikille heimolaisille !!
kiitos viesteistä. varmaan varadero ja deauville on lähes sama pyörä, myyjä ei osannut sanoa kummalla haluaa ajella. ajaa nykyään varaderoa on hänkin ollut tyytyväinen. ehkä sekin kertoo että myyjä ajaa itsekin kyseisellä merkillä n.15.000 km /kesä euroopan turneilla ym...ym.
itse ajan vielä kolhoosi pyörällä tytön kanssa
malli 125 virago. ensin ruosteet ajotaidosta pois,sitten se isompi pyörä. poikasena tuli ajeltua. nyt lapsia kasvateltu välissä mutta kohta elämä alkaa kun baana aukeaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1783781
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262720Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?612584- 1472379
- 672056
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall3151944- 311441
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211403Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi381377Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161275