Varadero

Ostanko

Harkinnassa ostaa Varadero 1000. Onko kellään pitkäkoipisella kokemuksia ko. pyörästä.
Itse olen 187cm ja tarkoituksena ois ajella pitkiäkin matkoja.
Mahdunko hyvin Varaderoon? (Ja muija myös)

10

2228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksu

Mulla on ollut jo kolmisen vuotta ja enimmäkseen ajanut matka- ajoa. Sopii hyvin myös autobahnien kiivasrytmiseen matkan tekoon. Täyteen lastattuna ja matkustajan kanssakaan ei tuntunut ahtaalta eikä myöskään voima loppunut missään vaiheessa. Pituutta minulla on 193 ja jalkojen puutumista ei esiintynyt. Sivulaukut rajoitti matkanopeuden 180 km/h, mutta onhan siinäkin jo endurolle riittävästi. Toki ajo- ominaisuudet tuntuisivat riittävän nopeampaankin kuin 210 maksimi nopeuteen ainakin suht suorilla teillä. Mitään teknistä ongelmaa ei ilmennyt tänä aikana ja eturengaskin on vielä alkuperäinen(21 tkm). Tarkoitus oli pitää pyörää pitkälle tulevaisuuteen, mutta kävi niinkuin usein käy, eli perhe kasvaa ja myin sen pois. Suosittelen kuiteskin vilpittömästi ainakin ruiskulla varustettua versiota matalamman polttoaineen kulutuksen vuoksi.

• Ai sä oot tommonen tumppi.
      Osta ehdottomasti.On meinaan viimmettenpäälle hyvä ajella pitempääkin matkaa, myös hiekkateitä, eikä äiteekään paina kyytissä mitään.
      Mulla on itellä viä toi kaasariversio mut ei toi kulutus mikään mahoton oo noin 5,5-6 litraa.
      Pyörä tuntuu äkkiseltään vähän yläpainoiselta mutta kun sen saa liikkeelle ja tien päälle niin ei voi muuta kuin hymyillä leveästi(varo kärpäsiä)ja päästellä menemään leppoisasti.

• Esso

Varaderohan on tosi iso matkapyörä joten sopii varmaan isollekin miehelle. Motopalstan sivuilla on kaksikin Varaderon koeajoa jossa se saa lähes pelkkiä kehuja. Eihän se välttämättä niin kaunis möhkäle ole mutta kauneushan on katsojan silmässä.

• saavat

pelkkää kehua jokapaikasta.
      Oli kyse sitten varaderosta, africa twin tai transalp.
      Siinä on hyviä pyöriä allroad touhuun.
      Ihan pienille miehille/naisille nämä ei ehkä sovellu niin hyvin.
      Pieninkin näistä painaa lähes 200 kiloa.Ja suurin 3-40 kiloa enemän.
      Kohtalaisen vakaita , varmatoimisia ja unelmapyöriä juuri matkailuun.Ajoasento hyvä.

• toimii

Tosi hyvin mahtuu Varaderoon äijä 198 cm kera muijansa 175 cm. Kyyti on mukavaa ja istuma-asento hyvä, ei tarvi polvet koukussa nököttää. Suosittelemme lämpimästi !! :-)

• kuume

riittääkö 650 varadero puhti, miten on toiminut
      tiedosta kiitollinen

suunnitelmissa käytetty

• Taidat kuitenkin tarkoittaa Transalpia.

• malli hakusessa
        vanha-erkki kirjoitti:

Taidat kuitenkin tarkoittaa Transalpia.

tarkoitin kuitenkin honda 650 deauvilleä

näin eka kerran pyörän mp. 06 messuilla tykästyin

hinta vaan kova.

ps. nyky pyörä liikenteeseen 01.04-06 yes !!

• ihmeessä

Varatero.
      Itse olen 188cm. pitkä, vaimo 173cm.
      Tilaa on ruhtinaallisesti, varsinkin takatyttö tykkää ku simo hillosta, tosin ei kuskikaan voi valittaa. Ja tehot riittää, eihän toi mikään rähinäpyöra olekkaan.
      Pitkiä nautinnollisia reissuja tiedossa.
      OSTA!

• ei malli tietoinen

sori vaan kaikille heimolaisille !!

kiitos viesteistä. varmaan varadero ja deauville on lähes sama pyörä, myyjä ei osannut sanoa kummalla haluaa ajella. ajaa nykyään varaderoa on hänkin ollut tyytyväinen. ehkä sekin kertoo että myyjä ajaa itsekin kyseisellä merkillä n.15.000 km /kesä euroopan turneilla ym...ym.

itse ajan vielä kolhoosi pyörällä tytön kanssa
        malli 125 virago. ensin ruosteet ajotaidosta pois,sitten se isompi pyörä. poikasena tuli ajeltua. nyt lapsia kasvateltu välissä mutta kohta elämä alkaa kun baana aukeaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      178
      3781
    2. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      726
      2720
    3. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      61
      2584
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      147
      2379
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      67
      2056
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      315
      1944
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1441
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      21
      1403
    9. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      38
      1377
    10. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1275
    Aihe