Haloo, onko nuppi tyhjä

Todella paljon kaikenlaisista mahdollisista taudeista on kysyttävää.
Eikö kellekään ole kondomi valistus mennyt jakeluun?
Jos ei, sit pitää kärsiä seuraamukset ja nuoret naisetkin saattaa jäädä ikuisesti lapsettomiksi, yhdenkin tyhmän teon seurauksena.
Valitetaan kondomin hankaluutta, mutta mutta, kun et käytä, saat tautisi ja häpeäsi.

9

642

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joopa niin

Ja kun vastuulliset aikuiset seurustelee, käy testeissä ja jättää sitten vasta kondomin pois ja saa taudin, niin ollaan huonoja ihmisiä.. kun on joku oireeton tullut kuuden vuoden kihlatulta aiemmin. Elämä on, ehkä sullekin tulee joku tauti vielä

• suojaa *askan vertaa

Siis kondomi ei todellakaan suojaa!!

Tuollainen sukupuolivalistus on täysin perätöntä.. Jos, sinä luulet että olet välttynyt taudeilta käyttäessäsi kondomia, on se täysin valetta.

Sanotaanko, että riski saada tauti on jo ensimmäisessä suojatussa yhdynnässä.

Ja sitäpaitsi, te jotka ylistätte ja vannoudutte niihin, joilla ei ole tauteja ja elätte niin siveellisesti kuin minäkin. Olette väärässä!! Itse kuuluin aikaisemmin niihin, jotka väheksyivät tautisia. Nyt itselläni on tauti, suojatusta yhdynnästä saatu. Ja elämäni on todellakin avarakatseisempaa.

Tauti ei katso kantajaansa! Koskaan ei voi olla varma, sillä kaikkia tauteja ei voi testata varsinkaan miehiltä (kondylooma ja herpes).. ne voidaan havaita vain näkyvien oireiden perusteella.

• on puhuneet, eläköön,suomen nuoret taudin kantajat ja vanhemmatkin. Valistus ei pure muutenkaan suomalaisiin, vaikka varoitetaan: heikoista jäistä, liikenne kaahailuista ym ym. Suomalainen innostuu entistä enemmän, kun sitä kielletään, on tää kansa niin helvetin yks päistä, vain kuolema tekee pisteen elämälle, elät se sitte miten tahansa.
        Mun puheen vuoro on tässä ja nyt. Teette kuitenkin päin vastoin, kuin opetetaan yleisesti. Lykatti tilli sit kaikille, jotka luulee tietävänsä;LUULEE.

• suojaa,
        mixmaxi kirjoitti:

on puhuneet, eläköön,suomen nuoret taudin kantajat ja vanhemmatkin. Valistus ei pure muutenkaan suomalaisiin, vaikka varoitetaan: heikoista jäistä, liikenne kaahailuista ym ym. Suomalainen innostuu entistä enemmän, kun sitä kielletään, on tää kansa niin helvetin yks päistä, vain kuolema tekee pisteen elämälle, elät se sitte miten tahansa.
        Mun puheen vuoro on tässä ja nyt. Teette kuitenkin päin vastoin, kuin opetetaan yleisesti. Lykatti tilli sit kaikille, jotka luulee tietävänsä;LUULEE.

muttei missään tapauksessa 100%:sti, esim. genitaaliherpeksen voi aivan hyvin saada vaikka kondomi olisi koko yhdynnän ajan päällä, olisi ehjä jne.
        Tämä on ihan fakta-tietoa, asian voi tarkistaa vaikka iho-ja sukupuolitautien erikoislääkäriltä.

• tuotatuota
        mixmaxi kirjoitti:

on puhuneet, eläköön,suomen nuoret taudin kantajat ja vanhemmatkin. Valistus ei pure muutenkaan suomalaisiin, vaikka varoitetaan: heikoista jäistä, liikenne kaahailuista ym ym. Suomalainen innostuu entistä enemmän, kun sitä kielletään, on tää kansa niin helvetin yks päistä, vain kuolema tekee pisteen elämälle, elät se sitte miten tahansa.

Oletko jotenki outo.. ei ketään voi syytellä taudin takia.. On todella outoa, mihin maailma on menossa?

Jos, tautisia aletaan syyttämään.. Yhtäläillä ihan mikä tahansa tauti tarttuu, kuten flunssa jne. S-taudit ovat vain jalkovälissä.. Erittäin tarttuvia tauteja.

Itselläni on kondylooma. Ja en todellakaan aijo tartuttaa sitä kehenkään. Olen vasta parikymppinen. Ja ainut asia varmistua taudin tartuttamattomuudesta on pitää jalkoväli visusti kiinni. Näin olen ainakin yksi ihminen niistä monista miljoonista tätä tautia kantavista.. tosin ehkä vain yksi miljoonasosa, joka ei tätä eteenpäin tartuta.

Tauti ei katso kantajaansa. Joten oletko itsekään varma, että olet täysin tauditon? Itse olin varma vielä pari kuukautta sitten.. Sillä en ollut kahteen vuoteen availlut jalkoväliäni.. Toisin kävi.. näin kahden vuoden kuluttua ilmenivät oireet.. huono tsägä voidakseni sanoa!! Mutta katsoessani ympärilleni tiedän, että tämä tauti on 80% väestöstä ja suurimmalla osalla niistä tietämättään.

Joten, turha vaahdota sellaisesta mistä ei tiedä!! Fakta asia on se, että kannattaa valistaa omia lapsiaan siten, että seksiä ei saa harrastaa missään nimessä, sillä se on syntiä ja siitä seuraa tauteja.. PISTE!!

• ...

ei vakituisessa suhteessa käytetä enää kumia jos molemmat on käynyt testeissä eikä ole mitään tauteja. Mut herpeksestä tai kondyloomasta ei voi ikinä tietää, selviää vasta oireiden perusteella.

• ...

löysin äsken netistä tietoa ett herpes ja kondylooma voi tarttua kondomista huolimatta, sillä kondomi ei peitä miehen kaikkia sukupuolielimiä!! Varmasti joku on saanut nuo taudit myös käyttämällä kondomia! Eli sun käsityksen mukaan seksiä ei saisi harrastaa ollenkaan, ei saa edes tehdä lapsia, koska siitä voi saada sukupuolitaudin!! Ja herpestä sekä kondylooma ei voi mitenkään testata, vaan siitä saa tietää vasta oireiden perusteella!! Ja joku on voinut saada ne jo syntyessään äidiltä ja tietämättä tartuttaa muihin ihmisiin! Ihme että aikuinen ihminen ei tiedä noista asioista mitään!
      Ja mitä häpeää siinä on? Häpeätsä flunssaa samalla tavalla? Taidat olla joku vanha piika ;P

• tuotatuota

Se on tyhmä, joka tuomitsee tietämättään asioista mitään...

Eka kannattaisi ottaa selvää asioiden todellisuudesta.. sillä niinkuin itsellänikin, kävin kusi omaan nilkkaan niin sanotusti. Ehkäpä se onkin palkka siitä, ku itse olin aikaisemmin tuollainen "piikittelijä".

Kaikella on hintansa! Ja tauti ei katso kantajaansa.

• missi
        tuotatuota kirjoitti:

Se on tyhmä, joka tuomitsee tietämättään asioista mitään...

Eka kannattaisi ottaa selvää asioiden todellisuudesta.. sillä niinkuin itsellänikin, kävin kusi omaan nilkkaan niin sanotusti. Ehkäpä se onkin palkka siitä, ku itse olin aikaisemmin tuollainen "piikittelijä".

Kaikella on hintansa! Ja tauti ei katso kantajaansa.

Luulen, että aloittajan pointti oli se, että yleensä suhteen alussa kannattaa käyttää kondomia ja se miten usein se unohtuu johtuen lukemattomista syistä, humalasta, ujoudesta mainita asiasta jne. On myös totta, että huolimatta kondomista voit saada taudin , mutta silti väitän , että jos huseeraaa paljaalla riski saada joku sukupuolitauti on suurempi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1429
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      941
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      806
    Aihe