En tiedä pääsenkö taivaaseen ja se pelottaa mua. Uskon kolmiyhteiseen Jumalaan,Isään Poikaan ja Pyhään Henkeen, uskon että Jeesus on kuolemallaan sovittanut kaikkien ihmisten kaikki synnit ja Hän on maailman Vapahtaja. En vain tiedä pitääkö Jumala minusta,onko Hän kanssani.. Eilen rukoilin että Jumala antaisi mulle Pyhän Hengen ja että Jeesus tulis mun sydämeen asumaan. Onkohan sydämeni liian saastainen Jeesuksen tulla sinne asumaan..? Olen hirveän yksinäinen ja tuntuu ettei Jumalakaan ole kanssani..olenkohan kadotettu..
Liian syntinen..?
8
532
Vastaukset
- pirjo1002
Onnittelen sinua, sillä sinusta on tullut Jeesuksen opetuslapsi ja olet saanut Pyhän Hengen, sillä ilman häntä ei ihminen ymmärrä olevansa syntinen. Usko ei ole tunteista kiinni vaan siitä mitä uskotaan. Nyt voit uskoa itsellesi syntisi anteeksi Jeesuksen nimessä ja sovintoveressä.
Jeesus etsii vain syntisiä ihmisiä, sillä "hyvät ihmiset" eivät tiedä mihin Jeesusta tarvitaan. Jeesus sanoo, etteivät terveet tarvitse parantajaa tai en minä tullut kutsumaan vanhurskaita vaan syntisiä.
Jeesus pesi Golgatalla myös sinunkin sydämesi puhtaaksi ja se on puhdas kun uskolla otat sen vastaan.
Nyt kiireesti toisten uskovien luo. Jos sinulla on joku uskovainen tuttu, ota häneen välittömästi yhteyttä, niin hän voi ohjata sinua uskon tiellä.
Kaiiki tarvitsevat seurakuntayhteyttä, joten sopivaa seurakuntaa( ei jehovalaisia eikä mormooneja) hakemaan. Valitse sellainen mikä tuntuu kodilta. Täydellistä seurakuntaa ei olekaan. Ihmiset tekevät seurakunnan.
Jos menet yksin niin sano jollekin siellä (vastuunkantaja, puhuja, pappi), että olet tullut uskoon. Jonnekin takapenkille yksin ei kannata jäädä, koska harvoin uskalletaan kysyä miten sinä voit? Rohketutta etsintään.
ja aukaise illalla radio DEI tai katsele netistä taivas 7.Niistä ja netistä löytyy myös ohjelmia luettavaksi ja kuunneltavaksi.
MUISTA, ETTÄ JEESUS ON KANSSASI TUNTUU MILTÄ TUNTUU. JA VIELÄ HÄN SANOO, JOKA TULEE MINUN LUOKSENI, SITÄ EN HEITÄ POIS. - ransom
Tietysti hän pitää sinusta ja kuuli rukouksesi! Karvakorva (paholainen) ei tästä pidä, ja yrittää pelotella, mutta huomauta hänelle: Jokainen joka huutaa avuksi Herran (Jeesuksen) nimeä, pelastuu (Apt 2,21 Room 10,13 Jooel 3,5).
Näin sanoo asiasta Pyhä Henki, kyllä hän tietää. Yksi pisara Jeesuksen verta riittää puhdistamaan koko maailman sen synneistä. Toki hän haluaa myös tuoda sydämeen vakuutuksen tästä ja esimakua tulevasta. Tätä saa luottavasti rukoilla yksin tai yhdessä jonkun uskovan kanssa. Pyhä Henki on ihana persoona joka hyvin mielellään auttaa sinua eteenpäin. Uusia hyviä tunteita istutetaan sydämeen ja ne alkavat kasvaa.. Hauska kuulla että jengiin liittyi taas uusi jäsen! Tervetuloa!- Isän_prinsessa
Mistä tiedät Herramme elävän?
Ole rohkea ja luja Herrassa!
- anskutin16vee
Kelpaat Jumalalle aivan varmasti! Jeesus on kuollut puolestasi, eikä sitä voi mikään muuttaa. Jos ja kun uskot ja olet kastettu, olet Hänen rakas lapsensa, Hän rakastaa sinua äärettömästi, sinulla on 100% varmuudella Pyhä Henki, joka on antanut sinulle uskon, ja pääset takuuvarmasti taivaaseen. Jeesus asuu sydämessäsi, koska yksikään sydän ei ole liian saastainen Hänelle, joka sen kaiken voi puhdistaa. Saat aivan varmasti uskoa Jumalan äärettömän armon omalle kohdallesi. Varmemmaksi vakuudeksi haluan näin netin välityksellä julistaa kaikki syntisi anteeksiannetuiksi Jeesuksen nimessä ja sovintoveressä.
mistä taivaan enkeleillä on suurin ilo taivaassa?
Niin - juuri sinunlaisistasi ihmisistä, joita nykyisin on harvassa. Jolla on murhe siitä, että sydän on liian syntinen. Ja sitä se todella onkin! Kaikille muille, paitsi Vapahtajalle Jeesukselle!
Pyhää Henkeänsä Jumala ei koskaan anna sinne saastan sekaan, vaan juuri siksi tarvitsi Jeesuksen niin paljon kärsiä, että veri Hänestä vuosi, jotta tämä puhdas ja aivan viaton Pyhä Veri olisi meillä puhdistusaineena sydämemme saastaisuuteen.
Tästä on Raamatussa sanottu: "Meille on avattu avoin lähde kaikkea syntiä ja saastaisuutta vastaan." Saamme rukoilla kuten kuningas Daavid: 'Puhdista minut, että minä lunta valkeammaksi tulisin!'
Ja Tähän pyyntöön Jumala myös vastaa. Miten ja millätavalla, se on Hänen asiansa, mutta oikealla ajalla saamme tuntea, että koko synnin taakka on täydellisesti pois!
Puhdistettuun sydämeen Jumala sitten voi antaa myös Pyhän Henkensä niille, jotka sitä Häneltä anovat.
Hän on sinussa nyt alkanut hyvän työnsä, alkamalla Pyhän Henkensä kautta näyttää sinulle syntisyyttäsi ja syntiä seuraavaa Jumalan vihaa - kadotusta.
Kadotettu et Jumalan kiitos kuitenkaan ole, vaan nyt juuri sinua opetetaan sieltä pelastumaan ja riippumaan lujasti Herrassa Jeesuksessa. Muista, että Hän on luvannut tehdä aivan kaiken myös sinunkin kohdallasi.
Meidän ei tarvitse kuin tulla ja jättää tämä toivoton oma itsemme Hänen Kaikkivaltiaisiin käsiinsä ja Hän tekee koko uudestisynnyttävän työnsä kohdallamme, niin että lopulta voimme todeta: 'Katso uudeksi Hän tekee kaikki!'
Itse olin samoin hyvin yksin tuossa vaiheessa uskontietäni, mutta se koitui vain siunaukseksi Jumalan käsissä, sillä sain todella tulla syvältä tuntemaan Herran kun Häntä yksin etsin ja avuksi huusin.
Kun Häntä avuksi huudetaan, niin Hän vastaa varmasti. "Jokainen anova saa, etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan."- Isän_prinsessa
Aamen.
- kevääntytär
Isän_prinsessa kirjoitti:
Aamen.
Kyllä minä uskon että Jumala rakastaa minuakin. Olen muuten uskonut lähes koko ikäni Jumalaan.Välillä vaan tuntuu että olisin liian suvaitsevainen uskovaiseksi..
- Timoriepu
kevääntytär kirjoitti:
Kyllä minä uskon että Jumala rakastaa minuakin. Olen muuten uskonut lähes koko ikäni Jumalaan.Välillä vaan tuntuu että olisin liian suvaitsevainen uskovaiseksi..
Olet saanut hyviä ja rakastavia ohjeita ystäviltäsi.
Muista nyt sellainen asia, että Jeesus ei ketään luokseen tulevaa heitä pois, Hän on uskollinen sinuakin kohtaan ja tahtoo armahtaa sinua jatkuvasti. Ota ihan tavaksi rukoilla asiasi Jeesukselle ja lue myös Jumalan Sanaa, alkaen mieluummin Uuden Testamentin puolelta, koska sieltä löydät paremmin Jeesuksen ja Hänen rakkautensa sinua kohtaan.
Haluan vielä lopuksi jättää evääksi sinulle pari kannustavaa Raamatun kohtaa.
Joh.1:10-13
"Maailmassa hän oli, ja maailma on hänen kauttaan saanut syntynsä, ja maailma ei häntä tuntenut.
Hän tuli omiensa tykö, ja hänen omansa eivät ottaneet häntä vastaan.
Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä,
jotka eivät ole syntyneet verestä eikä lihan tahdosta eikä miehen tahdosta, vaan Jumalasta".
Joh. 6:37
"Kaikki, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni; ja sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos".
Älä katso omiin vikoihisi, vaan Jeesuksen täydellisyyteen ja Hänen armoonsa sinua kohtaan!
Hän vie alkamansa työn päätökseen, kun vain riiput Hänessä eli pidät Hänestä kiinni.
Jeesus sinua siunatkoon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1783741
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262710Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?582554- 1462361
- 672046
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall3151944- 311441
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211403Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi381377Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161275