noin 2 metriselle m-pyörä?

IsoTee71

Olen lähes 2 metrinen äijänköriläs. Osaisiko joku sanoa mikä pyörä olisi riittävän kokoinen/tilava meikäläiselle? (Enkä nyt tarkoita kuutioiden suhteen vaan pyörän fyysisten mittojen suhteen!) Tiedän että customit sopisivat tämän kokoiselle paremmin, mutta kun pitäisin enemmän sporttisesta pyörästä!!

14

2518

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turo--Inkeri

tyyliin CB1300 tai GSX1400. Tai sitten iso enduro.. kyllä esim. Bemu R1200GS tai Triumph Tiger on mutkatiellä käytännössä aivan yhtä ripeä kuin sportit, tai jos on vähän röykkyistä niin ripeämpikin.

• pyöräksi

250 Virago, kuristettuna. Siinä on hyvät tilat.

• 193 senttinen

ja ajelen K5 gikserilla, tonnisella. Aikaisemmin oli K3 joka oli hieman tilavampi.

Hyvin mahtuu ajaa ja olen heittänyt sillä 1000 km päivämatkoja ihan mukavasti.

Ehkä ekaksi mopoksi aika hätänen mutta kyllä se siitä ku otat vaan ihan rauhallisesti. Tuleepahan pyöräkin hyvin sisäänajettua samalla.

On se vaan niin sairaan hyvä pyörä ettei sitä voi mihinkään vaihtaa. Vahinko vaan että tekevät siitä vuosi vuodelta pienemmän.

Älä VAAN osta mitään customia, ei sellasella mitään tee ja into ajelemiseen tipahtaa varmasti jo ensikättelyssä.

• IsoTee71

K5 gikserillä -> suzuki gsxr 1000 k5??

• just sitä
        IsoTee71 kirjoitti:

K5 gikserillä -> suzuki gsxr 1000 k5??

niin ja jos muuten käytettyä etsit niin ota ihmeessä vuoden 2003 malli. Hieman isompi nimittäin ja paljon esim. 2001 parempi. Tiedän kun on molemmat ollut. K4 ja K2 on jokin välimalli jota ei kannata ostaa.
        Nyt kun meet kauppaan ja istut sen pyörän päälle, se voi tuntua hieman raskaalta ranteille ja ajoasento aika etukumarassa. MUTTA usko tai älä, heti ku pääset ajamaan niin jo 80km/h nopeudessa tuuli kannattaa mukavasti. Satasessa siinä istuu jo todella hyvin ja gikserissä on kyllä sellainen juttu että kun se liikkuu niin kyllä maailman murheet unohtuu sekä arvonlisäverot. Sitä on vaan niin onnellinen.
        Tosin täytyy myöntää että se eka viikko joka talven jälkeen on niskat ja jalat vähän jumissa. Mut heti ku alkaa taas istuu ihan silleen rennosti niin kyllä sillä isokin mies ajaa.
        Ainut 'ongelma' on että mulle nopeusmittari jää näkymättömiin, sitä pitää kurkkia. Mut kuka sitä nyt aina haluu muljottaa.

Ja vaikka jengi sanoo ettei gikseri sovi vaikkapa aloittelijalle niin niin p-marjat sanon mä. Ihmiset on erilaisia ja jos olet vähänkin fiksu niin ei mikään mopo pidä sua paremmin tiellä ku gikseri. Sen ajo-ominaisuudet on yksinkertaisesti mahtavat. Mut jos olet sellainen kännissä muita hakkaava kaikille uhoava hyyppä niin ei se mopo sulle sit sovi. Sille on ihan turha isotella, se on kuin koulutettu susi joka minä hetkenä vain voi tappaa sut siihen paikkaan mut kuitekin nöyränä ja tottelevaisena kuuntelee sun jokaista 'järkevää' käskyä .. siihen viimeiseen asti. Pidä siitä huoli niin se pitää susta huolen.

Mutta enpä usko että kovinkaan moni joka Suzuki Gsx ärrän on joskus omistanut on merkkiä tai mallia enää ikinä vaihtanut.

• yks juttu vielä
        just sitä kirjoitti:

niin ja jos muuten käytettyä etsit niin ota ihmeessä vuoden 2003 malli. Hieman isompi nimittäin ja paljon esim. 2001 parempi. Tiedän kun on molemmat ollut. K4 ja K2 on jokin välimalli jota ei kannata ostaa.
        Nyt kun meet kauppaan ja istut sen pyörän päälle, se voi tuntua hieman raskaalta ranteille ja ajoasento aika etukumarassa. MUTTA usko tai älä, heti ku pääset ajamaan niin jo 80km/h nopeudessa tuuli kannattaa mukavasti. Satasessa siinä istuu jo todella hyvin ja gikserissä on kyllä sellainen juttu että kun se liikkuu niin kyllä maailman murheet unohtuu sekä arvonlisäverot. Sitä on vaan niin onnellinen.
        Tosin täytyy myöntää että se eka viikko joka talven jälkeen on niskat ja jalat vähän jumissa. Mut heti ku alkaa taas istuu ihan silleen rennosti niin kyllä sillä isokin mies ajaa.
        Ainut 'ongelma' on että mulle nopeusmittari jää näkymättömiin, sitä pitää kurkkia. Mut kuka sitä nyt aina haluu muljottaa.

Ja vaikka jengi sanoo ettei gikseri sovi vaikkapa aloittelijalle niin niin p-marjat sanon mä. Ihmiset on erilaisia ja jos olet vähänkin fiksu niin ei mikään mopo pidä sua paremmin tiellä ku gikseri. Sen ajo-ominaisuudet on yksinkertaisesti mahtavat. Mut jos olet sellainen kännissä muita hakkaava kaikille uhoava hyyppä niin ei se mopo sulle sit sovi. Sille on ihan turha isotella, se on kuin koulutettu susi joka minä hetkenä vain voi tappaa sut siihen paikkaan mut kuitekin nöyränä ja tottelevaisena kuuntelee sun jokaista 'järkevää' käskyä .. siihen viimeiseen asti. Pidä siitä huoli niin se pitää susta huolen.

Mutta enpä usko että kovinkaan moni joka Suzuki Gsx ärrän on joskus omistanut on merkkiä tai mallia enää ikinä vaihtanut.

Jos susta tuntuu että oikein kunnolla haluut lähtee tähän moottoripyöräily systeemiin mukaan niin mulla olis myynnissä pari hyvää pyörää joilla siis itse olen tälläisenä kohtalaisen isona miehenä ajanut. Pyörää jotka todella kääntää jokaisen pään ja se nyt ei aina välttämättä ole kivaa ku jengi tulee juttelee ja ihmettelee ku vaikka tankkaa.

En mä niistä mitään ilmoitusta ole koskaan mihinkään laittanut, odottavat valppaina seuraavaa ulkoilua tallin perällä. Mulla on vähän sellainen henkinen ongelma etten pysty myymään pyörääni pois. Mulla on niitä ollut parikymmentä ja olen tähän menessä kaksi myynyt, nekin koska ostaja oli sopiva ja tuttu ihminen. Joten niitä nyt alkaa olla joka nurkka täynnä. Ja koska asun kaupungissa kerrostalossa alkaa jo niiden varastoiminen olemaan kohtalaisen kallista.
        Mut mulla on kaksi ihan samanlaista suzukia, samalta vuodelta joista voisin ehkä toisen myydä pois jos joku aidosti sellaista halajaa.
        Ota yhteyttä jos kiinnostaa: isorotta@city.fi niin kerron lisää.

• ntiMM

Miten nii customilla ei tee mitään? Siksi kun sillä ei pääse lujaa? Onko nykyään moottoripyöräilyssä pääasia se vauhti niin, että maisemia ei ehdi edes nähdä? Kyllä se into viimestään siinä vaiheessa lopahtaa...no, mutta kukin tyylillään.

Mutta makunsa kullakin ;) *ikuinen customin kannattaja*

• setä

Älä vaan osta gikseriä...ne on teinipoikien pyöriä.

• GSF

Itse ajan isolla pändiitillä ja siihen mahtuu hyvin.Ehkä kuitenkin tilavin missä olen istunut on H;n Varadero,mutta se ei kulkuominaisuuksistaan huolimatta ole mikään sporttipyörä.
      Paras tapahan tietty on asia selvittää kiertämällä mp kauppoja koeistumassa,tai ajamassa.

• sama

Ja kun kirjoittaa nopeasti sen kummemmin miettimättä tai seuraamatta tekstiä ruudulla,kirjoitusvirheet ja puuttuvat sellaiset kuuluvat samaan kokonaispakettiin...

• hayabusa.-.-.-.-.-.-.-.-
        sama kirjoitti:

Ja kun kirjoittaa nopeasti sen kummemmin miettimättä tai seuraamatta tekstiä ruudulla,kirjoitusvirheet ja puuttuvat sellaiset kuuluvat samaan kokonaispakettiin...

se on iso ja tehokas.

siinä on pyörä jossa on munaa.

http://www.suzukifinland.com/content/index.html

• käppänä

hankippa kuule kunnon peli,elikkä KAWASAKI VN.1600.CLASSIC TOURER.alakaa olla kuule aika miehekäs olo.

• 197cm

Ainakin minun ulottuvuuksille sopii mainiosti.

• Meneppä kuule kauppaan ja kokeile kaikki mahdolliset kiinnostavat mallit.
      Ite tein niin kunnes totesin että Varaderoon mahtuu,customit olivat yllättävän ahtaita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      172
      3280
    2. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      726
      2580
    3. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      54
      2446
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      146
      2321
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      67
      1976
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      282
      1842
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1411
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      20
      1339
    9. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      36
      1299
    10. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1235
    Aihe