sinnikäs/peräänantamaton

piiritys

miehen taholta on sexyä, ihanaa, ja kiinnostavaa..,
eikä lainkaan epätoivoista yrittämistä!

29

2553

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos on

kiinnostunut siitä miehestä ja esittää vain vaikeasti tavoiteltavaa (teini). Muuten aivan sairasta. *tarkistaa pippurisumuttimen asennon taskussa*

• eikö sitä nyt

voi ihan vaan normaalisti mennä juttelemaan. Siinä mitään "kissa ja hiiri"- leikkejä tarvita...

• ahdistunut

Enemmänkin ahdistaa kun ei jätä rauhaan vaikka olen sanonut suoraan, jättänyt vastaamatta viesteihin ja puheluihin. Epätoivoista ja säälittävää ja niin s......n ahdistavaa kun joku on niin tyhmä ettei osaa jättää rauhaan. Suututtaa!!!!

• ymmärrän

Tyhmyys loppui.

• pahkura

ja sitte se seksikkyys ja myös mies katoaa...ku nautit siitä liian kauan:):)

ja sitte tuut tänne ihmetteleen,että mikä sille tuli??? =D ...pönttö!! ;)

• saavuttamaton

on nautinto kun mies vain kiehnää ja soittelee 3 kin
        kertaa päiväs..

• pahkura
        saavuttamaton kirjoitti:

on nautinto kun mies vain kiehnää ja soittelee 3 kin
        kertaa päiväs..

mikäs siinä jos ei heppu sen enempää kiinnosta..mut ooppas varovainen ettei siitä tuu takiainen:):)

...jokainen taaplaa tyylillään:):)

ootkos varma,ettei se heppu oo puhelinmyyjä??

• ja rakas
        pahkura kirjoitti:

mikäs siinä jos ei heppu sen enempää kiinnosta..mut ooppas varovainen ettei siitä tuu takiainen:):)

sellainen ja ihana kun näyttää tunteensa.

• esittää
        pahkura kirjoitti:

kyllä lehtimyyjää kun soittaa niin usein..hauskaa!

• pahkura
        ja rakas kirjoitti:

sellainen ja ihana kun näyttää tunteensa.

mikäli se vaan on mahdollista,ni sun juttus on jopa mun juttujakin sekopäisempää....pönttö!! =D

siis niinkus häh??!! annatkos sä sen raasun raataa ittensä ihan sekopääks..ja sä vaan nautit?? ..no eipä oo mitään uutta!! ..oon jostai kuullut:):)

mitäs sä sitte oot tehnyt?? ...muutakuin nauttinut? siis vastakaikua tarkoitan???

...Härnääjä!!

• ja lujaa
        pahkura kirjoitti:

mikäli se vaan on mahdollista,ni sun juttus on jopa mun juttujakin sekopäisempää....pönttö!! =D

siis niinkus häh??!! annatkos sä sen raasun raataa ittensä ihan sekopääks..ja sä vaan nautit?? ..no eipä oo mitään uutta!! ..oon jostai kuullut:):)

mitäs sä sitte oot tehnyt?? ...muutakuin nauttinut? siis vastakaikua tarkoitan???

...Härnääjä!!

elä ole huolissas..lue aloitus kyse vain mielipiteestä..

• pahkura
        ja lujaa kirjoitti:

elä ole huolissas..lue aloitus kyse vain mielipiteestä..

aloituksessa vaan oli,että se heppu vasta yrittelee..elikkäs hepun tullessa taas yrittämään sä vaan heittäisit hymyn nassuun ja naputtaisit pitkillä kynsilläs pöytään ja ihmettelisit,että mitäs uutta se nyt on taas keksinyt:):)

...mut,ooppas sitte kuiteskin varovainen!! joku kaunis päivä sulle voi soittaa ihan oikea lehtimyyjä... ja sä alat sille lirkuttelemaan:):):) ..tekevälle sattuu kaikennäköistä=D

• vaan yrittämisestä
        pahkura kirjoitti:

aloituksessa vaan oli,että se heppu vasta yrittelee..elikkäs hepun tullessa taas yrittämään sä vaan heittäisit hymyn nassuun ja naputtaisit pitkillä kynsilläs pöytään ja ihmettelisit,että mitäs uutta se nyt on taas keksinyt:):)

...mut,ooppas sitte kuiteskin varovainen!! joku kaunis päivä sulle voi soittaa ihan oikea lehtimyyjä... ja sä alat sille lirkuttelemaan:):):) ..tekevälle sattuu kaikennäköistä=D

yleisesti,,lue tarkemmin)))

• pahkura
        vaan yrittämisestä kirjoitti:

yleisesti,,lue tarkemmin)))

ei kuule auta:)

..sellasen kuvan siitä vain sai,mä yritän nyt vaan elää sen kanssa,ei tässä muu auta=D

mut yleensä jos sanotaan,että yrittää..niin silloin ei vielä oo päässyt tavoitteeseen!!
        jos et huomannut,ni mä voin kertoo,että hain ison kasan pilkkuja viilattavaksi... =D

mut hei!! kivaa,että täällä on jotai positiivista sössöttämistä:):):)

• kuitenkin sinäkin!!
        pahkura kirjoitti:

ei kuule auta:)

..sellasen kuvan siitä vain sai,mä yritän nyt vaan elää sen kanssa,ei tässä muu auta=D

mut yleensä jos sanotaan,että yrittää..niin silloin ei vielä oo päässyt tavoitteeseen!!
        jos et huomannut,ni mä voin kertoo,että hain ison kasan pilkkuja viilattavaksi... =D

mut hei!! kivaa,että täällä on jotai positiivista sössöttämistä:):):)

hitto se on yrittänyt ja päässyt tavoitteeseen..mutta on niin ihanan hellyttävä kinutessaan lisää..ja mä muka en aina suostu jne..

• pahkura
        kuitenkin sinäkin!! kirjoitti:

hitto se on yrittänyt ja päässyt tavoitteeseen..mutta on niin ihanan hellyttävä kinutessaan lisää..ja mä muka en aina suostu jne..

ymmärtää:):)

Hittolainen, nuinhan se pitäis mennäkin...pitää ihmeesti kipinää yllä...tai lieskoja kait teitin tapauksessa:):)

Höh!!! ...vähän käy kylläki kateeks(sitä mä en kylläkään kerro kellekkään).. =D

• kaikki täällä
        pahkura kirjoitti:

ymmärtää:):)

Hittolainen, nuinhan se pitäis mennäkin...pitää ihmeesti kipinää yllä...tai lieskoja kait teitin tapauksessa:):)

Höh!!! ...vähän käy kylläki kateeks(sitä mä en kylläkään kerro kellekkään).. =D

vain väli-aikaista......halit!

• pahkura
        kaikki täällä kirjoitti:

vain väli-aikaista......halit!

justiinsa ku pääsin kärryille,ni eikäs mitä!!
        olikos ihan pakko taas mut tuuppia kärryiltä??? :)

..Halit otan kyllä vastaan...hirvee pula!! =D

...kitoooos! ja hyvää yötä=D

• kärryille
        pahkura kirjoitti:

justiinsa ku pääsin kärryille,ni eikäs mitä!!
        olikos ihan pakko taas mut tuuppia kärryiltä??? :)

..Halit otan kyllä vastaan...hirvee pula!! =D

...kitoooos! ja hyvää yötä=D

ja lähetään unimaille yhdessä jookos hyvätyöt =))

• pahkura
        kärryille kirjoitti:

ja lähetään unimaille yhdessä jookos hyvätyöt =))

ei oo kyllä yhtään sellanen olo,että oisin kärryillä??! =D
        Unetkin tais mennä hiukan keturalleen,ku väsyttää nyt jo..kuorsasitko vai ootkos pyörähtelijä-tyyppiä??

...vai puhutko unissas?? ..se,jos mikä on hassua:):):)

• CharlieChaplin

Sellaista Naista johon on ihastunut, kannattaa yrittää! eikä antaa periksi! Niin se on aina ollut!

• HYVÄSTÄ

ITSETUNNOSTA JA ITSEVARMUUDESTA MIEHELLÄ.

• pahkura

toisaalta se voi kertoa myös tyhmyydestä...

• tässä...
        pahkura kirjoitti:

toisaalta se voi kertoa myös tyhmyydestä...

tapauksessa..!

• pahkura
        tässä... kirjoitti:

tapauksessa..!

mä en kuule mitään!! kerro lujempaa;)

• Chameleon

Sitä se on myös naisen taholta..ex:ni teki juuri niin :) ..itse en aluksi lämmennyt suhteelle. Pidin kyllä hänestä ja tapailtiin usein. Meillä oli aika paljon ikäeroakin ja se arvelutti. Nyttemmin ollaan jo erottukin, mutta jos palataan aiheeseen niin tuntuuhan se mukavalta. :)

Kuitenkin se kohtuus pitää aina muistaa..tässäkin ketjussa on mielipiteitä molemmin puolin..eli jos sitä toista ei todellakaan kiinnosta, niin silloinhan se ei ole mukavaa. Hän varmasti myös asian ilmaisee, mikäli mennään liian pitkälle. Silloin se ei ole enää peräänantamattomuutta, vaan lähinnä tyhmyyttä.

• kundi32v

ulvomiselleen, niin jaksaa jatkaa. on se miehenkin puolelta ihan hauskaa :D

mut ei se loputtomia aikoja sekään varasto kestä :I

jossain vaiheessa kun joutuu kysymään itseltään, että onko tilanteessa mitään järkeä.

• piiritys on jes

toinen ei aina suostu mut toinen tietää et se tykkää
      tuhatta ja six uskaltaa kinuta.

• mieltä, paitsi, jos nainen sitä himoisee ja kiihottaa miestä, leikkimällä eipäs juupas leikkiä ja antaa miehen ymmärtää, mutta ei ymmärrä antaa. Kulunut lause, mut pätee vieläkin.
      Normaalin piirityksen, johon sisältyy molemmin puolinen kiinnostus on ihan ok, mutta kun se menee aivan sairaan yksipuoliseksi, silloin ollaan hukassa, nainen on silloin heikoilla, jopa joutuu puolustus kannalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1449
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1345
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      951
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      816
    Aihe