miehen taholta on sexyä, ihanaa, ja kiinnostavaa..,
eikä lainkaan epätoivoista yrittämistä!
sinnikäs/peräänantamaton
29
2553
Vastaukset
- jos on
kiinnostunut siitä miehestä ja esittää vain vaikeasti tavoiteltavaa (teini). Muuten aivan sairasta. *tarkistaa pippurisumuttimen asennon taskussa*
- eikö sitä nyt
voi ihan vaan normaalisti mennä juttelemaan. Siinä mitään "kissa ja hiiri"- leikkejä tarvita...
- ahdistunut
Enemmänkin ahdistaa kun ei jätä rauhaan vaikka olen sanonut suoraan, jättänyt vastaamatta viesteihin ja puheluihin. Epätoivoista ja säälittävää ja niin s......n ahdistavaa kun joku on niin tyhmä ettei osaa jättää rauhaan. Suututtaa!!!!
- ymmärrän
Tyhmyys loppui.
- pahkura
ja sitte se seksikkyys ja myös mies katoaa...ku nautit siitä liian kauan:):)
ja sitte tuut tänne ihmetteleen,että mikä sille tuli??? =D ...pönttö!! ;)- saavuttamaton
on nautinto kun mies vain kiehnää ja soittelee 3 kin
kertaa päiväs.. - pahkura
saavuttamaton kirjoitti:
on nautinto kun mies vain kiehnää ja soittelee 3 kin
kertaa päiväs..mikäs siinä jos ei heppu sen enempää kiinnosta..mut ooppas varovainen ettei siitä tuu takiainen:):)
...jokainen taaplaa tyylillään:):)
ootkos varma,ettei se heppu oo puhelinmyyjä?? - ja rakas
pahkura kirjoitti:
mikäs siinä jos ei heppu sen enempää kiinnosta..mut ooppas varovainen ettei siitä tuu takiainen:):)
ootkos varma,ettei se heppu oo puhelinmyyjä??sellainen ja ihana kun näyttää tunteensa.
- esittää
pahkura kirjoitti:
mikäs siinä jos ei heppu sen enempää kiinnosta..mut ooppas varovainen ettei siitä tuu takiainen:):)
ootkos varma,ettei se heppu oo puhelinmyyjä??kyllä lehtimyyjää kun soittaa niin usein..hauskaa!
- pahkura
ja rakas kirjoitti:
sellainen ja ihana kun näyttää tunteensa.
mikäli se vaan on mahdollista,ni sun juttus on jopa mun juttujakin sekopäisempää....pönttö!! =D
siis niinkus häh??!! annatkos sä sen raasun raataa ittensä ihan sekopääks..ja sä vaan nautit?? ..no eipä oo mitään uutta!! ..oon jostai kuullut:):)
mitäs sä sitte oot tehnyt?? ...muutakuin nauttinut? siis vastakaikua tarkoitan???
...Härnääjä!! - ja lujaa
pahkura kirjoitti:
mikäli se vaan on mahdollista,ni sun juttus on jopa mun juttujakin sekopäisempää....pönttö!! =D
siis niinkus häh??!! annatkos sä sen raasun raataa ittensä ihan sekopääks..ja sä vaan nautit?? ..no eipä oo mitään uutta!! ..oon jostai kuullut:):)
mitäs sä sitte oot tehnyt?? ...muutakuin nauttinut? siis vastakaikua tarkoitan???
...Härnääjä!!elä ole huolissas..lue aloitus kyse vain mielipiteestä..
- pahkura
ja lujaa kirjoitti:
elä ole huolissas..lue aloitus kyse vain mielipiteestä..
aloituksessa vaan oli,että se heppu vasta yrittelee..elikkäs hepun tullessa taas yrittämään sä vaan heittäisit hymyn nassuun ja naputtaisit pitkillä kynsilläs pöytään ja ihmettelisit,että mitäs uutta se nyt on taas keksinyt:):)
...mut,ooppas sitte kuiteskin varovainen!! joku kaunis päivä sulle voi soittaa ihan oikea lehtimyyjä... ja sä alat sille lirkuttelemaan:):):) ..tekevälle sattuu kaikennäköistä=D - vaan yrittämisestä
pahkura kirjoitti:
aloituksessa vaan oli,että se heppu vasta yrittelee..elikkäs hepun tullessa taas yrittämään sä vaan heittäisit hymyn nassuun ja naputtaisit pitkillä kynsilläs pöytään ja ihmettelisit,että mitäs uutta se nyt on taas keksinyt:):)
...mut,ooppas sitte kuiteskin varovainen!! joku kaunis päivä sulle voi soittaa ihan oikea lehtimyyjä... ja sä alat sille lirkuttelemaan:):):) ..tekevälle sattuu kaikennäköistä=Dyleisesti,,lue tarkemmin)))
- pahkura
vaan yrittämisestä kirjoitti:
yleisesti,,lue tarkemmin)))
ei kuule auta:)
..sellasen kuvan siitä vain sai,mä yritän nyt vaan elää sen kanssa,ei tässä muu auta=D
mut yleensä jos sanotaan,että yrittää..niin silloin ei vielä oo päässyt tavoitteeseen!!
jos et huomannut,ni mä voin kertoo,että hain ison kasan pilkkuja viilattavaksi... =D
mut hei!! kivaa,että täällä on jotai positiivista sössöttämistä:):):) - kuitenkin sinäkin!!
pahkura kirjoitti:
ei kuule auta:)
..sellasen kuvan siitä vain sai,mä yritän nyt vaan elää sen kanssa,ei tässä muu auta=D
mut yleensä jos sanotaan,että yrittää..niin silloin ei vielä oo päässyt tavoitteeseen!!
jos et huomannut,ni mä voin kertoo,että hain ison kasan pilkkuja viilattavaksi... =D
mut hei!! kivaa,että täällä on jotai positiivista sössöttämistä:):):)hitto se on yrittänyt ja päässyt tavoitteeseen..mutta on niin ihanan hellyttävä kinutessaan lisää..ja mä muka en aina suostu jne..
- pahkura
kuitenkin sinäkin!! kirjoitti:
hitto se on yrittänyt ja päässyt tavoitteeseen..mutta on niin ihanan hellyttävä kinutessaan lisää..ja mä muka en aina suostu jne..
ymmärtää:):)
Hittolainen, nuinhan se pitäis mennäkin...pitää ihmeesti kipinää yllä...tai lieskoja kait teitin tapauksessa:):)
Höh!!! ...vähän käy kylläki kateeks(sitä mä en kylläkään kerro kellekkään).. =D - kaikki täällä
pahkura kirjoitti:
ymmärtää:):)
Hittolainen, nuinhan se pitäis mennäkin...pitää ihmeesti kipinää yllä...tai lieskoja kait teitin tapauksessa:):)
Höh!!! ...vähän käy kylläki kateeks(sitä mä en kylläkään kerro kellekkään).. =Dvain väli-aikaista......halit!
- pahkura
kaikki täällä kirjoitti:
vain väli-aikaista......halit!
justiinsa ku pääsin kärryille,ni eikäs mitä!!
olikos ihan pakko taas mut tuuppia kärryiltä??? :)
..Halit otan kyllä vastaan...hirvee pula!! =D
...kitoooos! ja hyvää yötä=D - kärryille
pahkura kirjoitti:
justiinsa ku pääsin kärryille,ni eikäs mitä!!
olikos ihan pakko taas mut tuuppia kärryiltä??? :)
..Halit otan kyllä vastaan...hirvee pula!! =D
...kitoooos! ja hyvää yötä=Dja lähetään unimaille yhdessä jookos hyvätyöt =))
- pahkura
kärryille kirjoitti:
ja lähetään unimaille yhdessä jookos hyvätyöt =))
ei oo kyllä yhtään sellanen olo,että oisin kärryillä??! =D
Unetkin tais mennä hiukan keturalleen,ku väsyttää nyt jo..kuorsasitko vai ootkos pyörähtelijä-tyyppiä??
...vai puhutko unissas?? ..se,jos mikä on hassua:):):)
- CharlieChaplin
Sellaista Naista johon on ihastunut, kannattaa yrittää! eikä antaa periksi! Niin se on aina ollut!
- HYVÄSTÄ
ITSETUNNOSTA JA ITSEVARMUUDESTA MIEHELLÄ.
- pahkura
toisaalta se voi kertoa myös tyhmyydestä...
- tässä...
pahkura kirjoitti:
toisaalta se voi kertoa myös tyhmyydestä...
tapauksessa..!
- pahkura
tässä... kirjoitti:
tapauksessa..!
mä en kuule mitään!! kerro lujempaa;)
- Chameleon
Sitä se on myös naisen taholta..ex:ni teki juuri niin :) ..itse en aluksi lämmennyt suhteelle. Pidin kyllä hänestä ja tapailtiin usein. Meillä oli aika paljon ikäeroakin ja se arvelutti. Nyttemmin ollaan jo erottukin, mutta jos palataan aiheeseen niin tuntuuhan se mukavalta. :)
Kuitenkin se kohtuus pitää aina muistaa..tässäkin ketjussa on mielipiteitä molemmin puolin..eli jos sitä toista ei todellakaan kiinnosta, niin silloinhan se ei ole mukavaa. Hän varmasti myös asian ilmaisee, mikäli mennään liian pitkälle. Silloin se ei ole enää peräänantamattomuutta, vaan lähinnä tyhmyyttä. - kundi32v
ulvomiselleen, niin jaksaa jatkaa. on se miehenkin puolelta ihan hauskaa :D
mut ei se loputtomia aikoja sekään varasto kestä :I
jossain vaiheessa kun joutuu kysymään itseltään, että onko tilanteessa mitään järkeä. - piiritys on jes
toinen ei aina suostu mut toinen tietää et se tykkää
tuhatta ja six uskaltaa kinuta. mieltä, paitsi, jos nainen sitä himoisee ja kiihottaa miestä, leikkimällä eipäs juupas leikkiä ja antaa miehen ymmärtää, mutta ei ymmärrä antaa. Kulunut lause, mut pätee vieläkin.
Normaalin piirityksen, johon sisältyy molemmin puolinen kiinnostus on ihan ok, mutta kun se menee aivan sairaan yksipuoliseksi, silloin ollaan hukassa, nainen on silloin heikoilla, jopa joutuu puolustus kannalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816