Onpas hauskaa

Vilma Vallaton

Dipadii dipaduu :DD

18

726

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Antsux

Nyt on feministi parhaimmillaan: harmittomasti hyräilemässä. Tarjoan kaiken tukeni dipadii-koulukunnalle! Hoitakaa lapset, koti ja muut naisten työt lauleskellen niin hyvä tulee!

• Alfred

"Hoitakaa lapset, koti ja muut naisten työt lauleskellen niin hyvä tulee!"

Olet provo mutta toistan silti: ei ole sukupuolirajoitteisia töitä, paisi ehkä mies voisi tehdä jo kokonsa vuoksi fyysisyyttä vaativat työt ja armeijakaan ei ole epäkohta, sillä siitä saa vapautuksen jos vain pyytää.
        Naiset saavat vielä miehiä vähemmän palkkaa ,mikä on törkeää rasistista sukupuolirasismia. Naiset ovat monesti paljon tunnollisempia töissään, röyhkeät miehet sen sijaan huutavat suunnilleen itselleen korkeampaa palkkaa.

• rusalka
        Alfred kirjoitti:

Olet provo mutta toistan silti: ei ole sukupuolirajoitteisia töitä, paisi ehkä mies voisi tehdä jo kokonsa vuoksi fyysisyyttä vaativat työt ja armeijakaan ei ole epäkohta, sillä siitä saa vapautuksen jos vain pyytää.
        Naiset saavat vielä miehiä vähemmän palkkaa ,mikä on törkeää rasistista sukupuolirasismia. Naiset ovat monesti paljon tunnollisempia töissään, röyhkeät miehet sen sijaan huutavat suunnilleen itselleen korkeampaa palkkaa.

Antsu tee sinä samoin, diipadi duu

• Antsux
        Alfred kirjoitti:

Tasa-arvon suhteen sulla ei ole MITÄÄN opetettavaa mulle.

Onko minulla miehenä mahdollisuus päästä prima-ballerinaksi Kansallisbalettiin? Se on nimittäin työtehtävä - ja sukupuolirajoitteitahan ei ole?

Naiset ovat monesti tunnollisempia töissään. Mitä sitten? Monesti se tunnollisempi duunari onkin mies. Ja "röyhkeät miehet" sitä ja tätä. Mitä sitten? Naisissakin on röyhkimyksiä.

"Olet provo..." No se sentään osui kohdalleen!

• Antsux
        rusalka kirjoitti:

Antsu tee sinä samoin, diipadi duu

En tee työtäni laulellen, mutta joskus huomaan vihelteleväni. Essu? Jaa... ei mitään periaatteellista sitä vastaan, mutta eivät tiskiveden roiskeet tai jauhopöly farkuillakaan mitään haittaa. Tosin kerran tiskatessani riisuin alaosan kokonaan pois ja pukeuduin sitten siniseen essuun. Vaimo hihitteli ja uskot varmaan, että muita ei paikalla ollutkaan.

• jorojukka-kukka
        Antsux kirjoitti:

Tasa-arvon suhteen sulla ei ole MITÄÄN opetettavaa mulle.

Onko minulla miehenä mahdollisuus päästä prima-ballerinaksi Kansallisbalettiin? Se on nimittäin työtehtävä - ja sukupuolirajoitteitahan ei ole?

Naiset ovat monesti tunnollisempia töissään. Mitä sitten? Monesti se tunnollisempi duunari onkin mies. Ja "röyhkeät miehet" sitä ja tätä. Mitä sitten? Naisissakin on röyhkimyksiä.

"Olet provo..." No se sentään osui kohdalleen!

Tässä yksi: tasa-arvo ei ole yhtä kuin samanlaisuus tai tasapäisyys.

• rusalka
        Antsux kirjoitti:

En tee työtäni laulellen, mutta joskus huomaan vihelteleväni. Essu? Jaa... ei mitään periaatteellista sitä vastaan, mutta eivät tiskiveden roiskeet tai jauhopöly farkuillakaan mitään haittaa. Tosin kerran tiskatessani riisuin alaosan kokonaan pois ja pukeuduin sitten siniseen essuun. Vaimo hihitteli ja uskot varmaan, että muita ei paikalla ollutkaan.

Nyt olen ihan vauhkona Antsun perään!

• ...että
        rusalka kirjoitti:

Nyt olen ihan vauhkona Antsun perään!

jos feministi syyllistyy käpälöintiin, hän on menettänyt aatteellisen kompetenssinsa ziljoonaksi vuodeksi.

• hieno yritys
        ...että kirjoitti:

jos feministi syyllistyy käpälöintiin, hän on menettänyt aatteellisen kompetenssinsa ziljoonaksi vuodeksi.

estää naisilta miesten käpälöinti. Feministit ovat naisia siinäkuin muutkin. Mikäs miesten käpälöinnissä sinua harmittaa?

• ...että
        hieno yritys kirjoitti:

estää naisilta miesten käpälöinti. Feministit ovat naisia siinäkuin muutkin. Mikäs miesten käpälöinnissä sinua harmittaa?

feministinen uskontunnustus toteaa, että nainen tarvitsee miestä yhtä kipeästi kuin kala polkupyörää.

Että hus hus lahnat pois sieltä pyöränromua hipelöimästä!!

• rusalka
        ...että kirjoitti:

Jos Antsu tiskais mun luona pelkkä essu päällä, niin olishan vaikee olla käpälöimättä... pelkkä hihittely ei kyllä riittäis millään.

Jos käpälöisin vähän virtuaalisesti, onhan mullakin aika hyvät koulutodistukset.

• kysyjä...
        Alfred kirjoitti:

Tuota sovinisti-sanaa näkee paljon käytettävän leimakirveenä ja stereotyyppisenä haukkumasanana feminismiä vastustavista miehistä.

En ole hirveästi tutustunut asiaan, mutta eikö sovinisti tule sanasta "sovinnainen" eli tarkoittaako se, että sovinisti ajattelee, että miehillä ovat miesten työt ja asiat ja naisilla naisten vastaavat? Eihän tuo nyt niin hirveän pahalta kuulosta vai?

• Alfred kirjoitti:

"... armeijakaan ei ole epäkohta, sillä siitä saa vapautuksen jos vain pyytää."

Eh?

Saa vai?

Ei puhuttu tuosta kun minä kävin armeijan. Kutsunnoissa kyllä ohimennen muistutettiin että palvelukseen on astuttava asetettuna päivänä vankeustuomion uhalla.

- Dekas

• Antsux
        rusalka kirjoitti:

Jos Antsu tiskais mun luona pelkkä essu päällä, niin olishan vaikee olla käpälöimättä... pelkkä hihittely ei kyllä riittäis millään.

Jos käpälöisin vähän virtuaalisesti, onhan mullakin aika hyvät koulutodistukset.

Jaaha jaaha... katsotaanpas nyt niitä pikkurouvan näyttöjä...

käsityö 8 - ei hullumpaa
        kuvataide 9 - varsin kiinnostavaa
        geometria 8 - no ehkä sillä tajuaisi tiskarin muodot
        filosofia 9 - pystyisit arvioimaan tiskaamiseni syvempää olemusta
        englanti 10 - oho, tiedät mitä 'bottomless dishwasher' merkitsee (ja se ei todellakaan ole 'pohjaton pesuri')
        uskonto 6 - no joo, ei tässä mitään palvontamenoja tarvitakaan

• Antsux
        kysyjä... kirjoitti:

Tuota sovinisti-sanaa näkee paljon käytettävän leimakirveenä ja stereotyyppisenä haukkumasanana feminismiä vastustavista miehistä.

En ole hirveästi tutustunut asiaan, mutta eikö sovinisti tule sanasta "sovinnainen" eli tarkoittaako se, että sovinisti ajattelee, että miehillä ovat miesten työt ja asiat ja naisilla naisten vastaavat? Eihän tuo nyt niin hirveän pahalta kuulosta vai?

Haaaaaaaa-ha-ha-ha-ha-ha!!! Hyvä vitsi, tosi hyvä!

Hahahaha... ha - ha? Hih. Köh.

(Niin siis olihan se vitsi? Etten mä nyt naura ihan väärässä paikassa?)

• rusalka
        Antsux kirjoitti:

Jaaha jaaha... katsotaanpas nyt niitä pikkurouvan näyttöjä...

käsityö 8 - ei hullumpaa
        kuvataide 9 - varsin kiinnostavaa
        geometria 8 - no ehkä sillä tajuaisi tiskarin muodot
        filosofia 9 - pystyisit arvioimaan tiskaamiseni syvempää olemusta
        englanti 10 - oho, tiedät mitä 'bottomless dishwasher' merkitsee (ja se ei todellakaan ole 'pohjaton pesuri')
        uskonto 6 - no joo, ei tässä mitään palvontamenoja tarvitakaan

Kästyö 10 - työskennellyt mm. opettajana
        Kuvaamataito 10 - tarkastellut usein alastonmalleja, miehiä
        Sitten tulee kielitaito ja liikunta ja... pitääkö mun nää nyt kaikki selittää?

...minä kun luulin että se tarkoitti 'pohjaton pesuri' hmm

• Antsux
        rusalka kirjoitti:

Kästyö 10 - työskennellyt mm. opettajana
        Kuvaamataito 10 - tarkastellut usein alastonmalleja, miehiä
        Sitten tulee kielitaito ja liikunta ja... pitääkö mun nää nyt kaikki selittää?

...minä kun luulin että se tarkoitti 'pohjaton pesuri' hmm

Kympin tyttö ja täällä kitkeröitymässä! Käviks sulle niinkuin Antsullekin, että takana loistava tulevaisuus?

• ollut
        Antsux kirjoitti:

Haaaaaaaa-ha-ha-ha-ha-ha!!! Hyvä vitsi, tosi hyvä!

Hahahaha... ha - ha? Hih. Köh.

(Niin siis olihan se vitsi? Etten mä nyt naura ihan väärässä paikassa?)

vitsi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      61
      2260
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1724
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1534
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1529
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1484
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1357
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1091
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1054
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      979
    Aihe