Naurattaa niin...

yksitypy

voi teitin kanssa. Taidatte ihan tosissanne täällä riidellä. Kannattaa muuten tarkoin miettiä mitä kenenkin kommenttiin vastailee.
Tai... ei sitä voi kait niin varovainen ollakaan, ettei joku näkis jonkun kirjoituksessa jotain pilkkaavaa,loukkaavaa, ivaavaa jne. vaikka toinen olis jutun ihan huumorimielessä kirjoittanut. Voi meitä... Ollaan me aika epeleitä aikuisia :=))
Mutta koitetaan parasta, ja jos ei onnistuta siinä, niin kiva kun kukaan ei toisilleen kuitenkaan kovin pitkävihaiseksi alkais (eli mä en ikinä enää ala sua)
Sellainen ei ole kivaa.

17

1025

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CharlieChaplin

oulussa mahtava sää! I mää vai?

• Judge

Kukaan ei tunnusta heittäneensä. Mutta seuraavat sata onkin sitten eri juttu. xD

• elma

niin mieki ajattelen..tai muuten en ala sua

• tuulella oikein, enkä tiiä mikä riepoo, kotiki on nii mahottoman kuuma, 29.5 astetta sisällä. Siitäkin voi tulla huonolle tuulelle, vaikken mä kenenkään kans ala riiteleen, mut sanonpa vaan tällasenki jutskan, tähä väliin.

Muuteki oon ollu laiskalla vireellä, ei oikein kirjoittaminenkaan ota sujuakseen, no eihä sitä aina oo haluja istuu koneella.

Kesä on kuiteski tullu ja siit nauttikkaamme ja grillimakkarasta eritoten ja kesäteatteri- illoista, on hyttysiä ystävinä, jos ei muita ole.

• Nimetön

sisällä 29 astetta. Saakin ens yön pyöriä hikisenä sängyssä, mutta ei valiteta. Viikko sitten valitin ainakin minä, kuin on kylmää ja sateista.

Muuten... noita "lemmikkejä" alkaa olla täällä pohjoisessakin jo ihan kiitettävästi.
        Mutta ennen siedän niitäkin kun 20 asteen pakkasta, pirskules.
        Nautitaan nyt suomen suvesta. Eihän sitä kauan kestä :=))

• yksitypy
        Nimetön kirjoitti:

sisällä 29 astetta. Saakin ens yön pyöriä hikisenä sängyssä, mutta ei valiteta. Viikko sitten valitin ainakin minä, kuin on kylmää ja sateista.

Muuten... noita "lemmikkejä" alkaa olla täällä pohjoisessakin jo ihan kiitettävästi.
        Mutta ennen siedän niitäkin kun 20 asteen pakkasta, pirskules.
        Nautitaan nyt suomen suvesta. Eihän sitä kauan kestä :=))

nyt minäkin meinasin alkaa puskahuutelijaksi, mutta oli silkka vahinko :=))

• tipuliinukka

Niin no, mää en ainaskaan myännä mittään melkeen koskaan! x)))
      En mä täällä ainaskaan mittään riitele! Jos joku ei mun kirjotuksist tykkää nii oma on onkelmansa! Menköön siis mettään ja siälä pysyköön vaivoines! *heko* =DDDDD

• norMix evk

...itku pitkästä ilosta...niin ja ettet nyt vaan sinäkin olisi riitaa haastamassa tällä avauksellasi ;-))

• yksitypy evk

paras. Yritän kyllä kamalasti välttyä etten sellaiseen joudu.
        Onhan pientä kinaa väliin ollutkin, mutta sinä olet ainoa, joka on saanut minut kerran kirjoittamaan kiukusta tuhisten.
        Osaat aika nasevasti vastatakin kun sille päälle satut :=))
        Hei... nyt en ainakaan mitään riitaa tässä ole rakentelemassa. Kunhan vain mainitsin *viheltelee*

• yksitypy evk
        yksitypy evk kirjoitti:

Onhan pientä kinaa väliin ollutkin, mutta sinä olet ainoa, joka on saanut minut kerran kirjoittamaan kiukusta tuhisten.
        Hei... nyt en ainakaan mitään riitaa tässä ole rakentelemassa. Kunhan vain mainitsin *viheltelee*

piti vielä sanoman, että osaanhan minäkin sanoa nasevasti....kuitenkin olisit sen maininnut ja siitä olis taas kamala riita tullut :=))

• norMix evk
        yksitypy evk kirjoitti:

Olen edelleenkin saavutuksestani ylpeä ;-)) ...no joo...

• norMix evk
        yksitypy evk kirjoitti:

piti vielä sanoman, että osaanhan minäkin sanoa nasevasti....kuitenkin olisit sen maininnut ja siitä olis taas kamala riita tullut :=))

...varoiksi itse ensin :DD

• yksitypy evk
        norMix evk kirjoitti:

Olen edelleenkin saavutuksestani ylpeä ;-)) ...no joo...

norMix miten pienistä asioista ihmminen voi saada hyvän mielen ja tuntea ylpeyttä.
        Arvaa vaan miten iloinen minäkin olen , kun sain sinun rintalihaksesi pullistumaan :=)))

• Alien-8

on se kaunein kasvi,mutta ikävä kyllä meitä ihmisiä on niin moneen junaan..:)

• onpa mulla taas parempi mieli, koti on yhtä lämmin ku täs yks päivä, mut muute on ihan jees olo.

Ny riepoo vähemmän, mut hyvä sekin, enkä nytkään ala yhtään....

Voi ei, männyn siitepölyy on kaik paikat keltasenaan, sitä täs oottelinki, enkä oo niin kovin tarkkaan siivoillu, koht voip alkaa, ku kukinta loppuu, toivottavasti "mehiläiset" pörrää kesän kukoistuksen innoittamana.

Ei vaa sitä ukkomehiläist ole liidelly mun tuoksuuni hurmaantuneena, yks kyl yritti, mut mä poksautin pistimen pois siltä, enkä antanu sitä suloista mettäni, siihe sen lento tyssäs....heh hee vaa

• yksitypy

reipas tervehdys. Ihan tunsin itsekin piristy.

Kuules. Taidat olla liian kranttu sen ukkomehiläisen suhteen. Niissä on aina yleensä aina joku vika, joten täydellistä jos etsit, niin ei onnistu.
        Kannattaa ensin antaa mehiläisten pörrätä korvan juuressa vähän aikaa ja seurata miten pistimet sun muut toimii. Älä ihmeessä tee mitään hätiköityjä päätöksiä. Jos ei tänä kesänä onnaa, niin onhan kesä vuoden päästäkin :=)))

• yksitypy kirjoitti:

reipas tervehdys. Ihan tunsin itsekin piristy.

Kuules. Taidat olla liian kranttu sen ukkomehiläisen suhteen. Niissä on aina yleensä aina joku vika, joten täydellistä jos etsit, niin ei onnistu.
        Kannattaa ensin antaa mehiläisten pörrätä korvan juuressa vähän aikaa ja seurata miten pistimet sun muut toimii. Älä ihmeessä tee mitään hätiköityjä päätöksiä. Jos ei tänä kesänä onnaa, niin onhan kesä vuoden päästäkin :=)))

olla myöhäistä ens kesänä, ne mehiläis pörinät tarkotan. Mul tulee taas yks vuosi lisää, ihan pian ja kranttu mä kyllä oon, ei siitä pääse mihinkään. Oon jo sen verran nähny tätä elämätä, ettei joka pörriäistä passaa päästää imaisemaan, menee omat mehut tyystin vähiin.

Mut edelleen on ihana kesä, kuumine hikisine öineen, yksin makoillessa, tai on toi karvasuti tos vieres, se ei turhaan hötkyile.

Kyllä mä nyt kaipaan enemmän sitä grillimakkaraa, on se nii maukasta.. aahh, tai jotain mehevää pihviä tai edes jotain grillattua, mut en auringossa kypsynyttä sonnin lihaa! Höh.

Horinat ny sikseen ja menen täst ton karvasutin viereen köllölleen, se jo oottelee karvat märkänä...juu, öitä kaikille tai kivoja illan jatkoja yö virkuille!

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1449
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1345
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      951
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      816
    Aihe