Kertokaa omia mielikuvianne, minkälainen on onnellinen nainen.
Kummankin sukupuolen mielipiteet kiinnostaa. Teen niistä taas vähän yhteenvetoa, että menevätkö yhtään yksiin.
Onnellinen nainen
28
1543
Vastaukset
- LPM-
Onnellisella naisella on perustarpeet täytettynä, ja positiivinen elämänkatsomus siitäkin huolimatta, ettei se elämä aina ole ruusuilla tanssimista. Onnelisen naisen tekee onnelliseksi onnellinen arki, johon kuuluu läheisyyttä, terveyttä ja mielekästä elämänsisältöä.
Onnellisen naisen kasvoille vuosien varrella juurtuu rypyt enemmän iloista kuin suruista - ja se ei johdu helposta elämästä vaan kyvystä arvostaa niitä pieniä arjen asioita, joista onnellisuus lopulta rakentuu.- oli aika
tyhjentävästi sanottu. Mikäs sen mukavampaa kun on sellainen onnellinen, harmoninen olo.
Tasapainoinen ihminen pystyy parhaiten auttamaan muitakin.
- kysyväeksyy
Että ne naiset joilla on asiasta omakohtaista kokemusta eivät tapaa kirjoitella tällaisille palstoille ?
- ei se noin ollut
vaan silleen , että ne onnelliset naiset just täällä kirjoittaa ja vielä nimimerkillä jorojukka-kukka.
- jorojukka-kukka
Vaikka itse inhoan, että toista sp käsittelevään aloitukseen kirjoitetaan viesti toisesta sukupuolesta, niin nyt minunkin on pakko näin tehdä. Tilaisuus on niin oivallinen.
Eli kysymys kuuluu: Päteekö tuo sama palstan mieskirjoittajiin? - pätee
jorojukka-kukka kirjoitti:
Vaikka itse inhoan, että toista sp käsittelevään aloitukseen kirjoitetaan viesti toisesta sukupuolesta, niin nyt minunkin on pakko näin tehdä. Tilaisuus on niin oivallinen.
Eli kysymys kuuluu: Päteekö tuo sama palstan mieskirjoittajiin?viimeistään sinä päivänä, kun joku heistä kysyy tuota saamaa tällä palstalla aloituksen muodossa.
- jorojukka-kukka
pätee kirjoitti:
viimeistään sinä päivänä, kun joku heistä kysyy tuota saamaa tällä palstalla aloituksen muodossa.
Ei kelpaa.
- ihan just
Ei kelpaa.
oikea vastaus. Toden totta todella mielenkiintoinen lähtökohta.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=1500000000000140&posting=22000000017295551 - copypeist
Ei kelpaa.
Olen aina sanonut, että onnellinen elämä on sellainen, jossa kivun, kärsimyksen, epävarmuuden ja pelon määrä on minimoitu.
- Dekas..on muistaakseni kirjoittanut kirjan onnellinen mies, vastaavaa ei liene kirjoitettu naisesta, en muista..
..mutta varmasti hertta ja regina ovat mainitsemisen arvoisia esitetyn kysymyksen osalta..
..aino räsäsen helena-sarja, anni polvan tiina-sarja, siinäpä sitä naisen onnellisuuden maantiedettä..
http://fi.wikipedia.org/wiki/Arto_Paasilinna
http://fi.wikipedia.org/wiki/Anni_Polva
http://fi.wikipedia.org/wiki/Aino_Räsänen- yksinkertainen
perusteella onnellisia naisia ei ole vaan miehen riistämä elämä tyhjänä siintää edessä ja takana... Jotenka?
Mutta onneksi palstan ulkopuolella on elämää (vinkki).
Tuo yksi onnellinen näyttää ainakin olevan blondi, hymyilee, jalassa aikas likaiset shortsit, jonkunlainen lippalakki päässä, näyttäisi olevan kuokkakin kädessä. Ja kovasti sillä on jotain asiaa. Mutta juuri nyt kysyttäessä kertoi olevansa onnellinen.
Pitää mennä varmaan jeesaamaan ennen kuin onnellisuus saa nopeamman käänteen ja meikäläisenkin hyvinvointi aste saattaa kuokan johdosta romahtaa kovin nopeasti..
Pysykää hulluina kahjot. - jolla on
hyvä mies ja lapsia...
- jorojukka-kukka
Onnellinen nainen on se, joka tietää mitä tahtoo ja uskaltaa toteuttaa tahtomansa.
- Mi-yes
....siina tapauksessa tekee ihan uteliasuuden puolesta mieli kysya, etta mites on, oletko onnellinen oykkari akka..sina pahakin ihminen.?
Mediatutkija Teppo Turkki on tehnyt ainakin omasta puolestaan selvaksi, miten liiallinen median kaytto, noin niinkuin yleensa vaikuttaa ihmispolon psyykeeseen.
Uskon hanen jopa puhuvan asiaa.
Hiiohoi!
Tutkimuksia ja hutkimuksia, jotka isoisa teki hikoa pinkoen hanen eteensa... - jorojukka-kukka
Mi-yes kirjoitti:
....siina tapauksessa tekee ihan uteliasuuden puolesta mieli kysya, etta mites on, oletko onnellinen oykkari akka..sina pahakin ihminen.?
Mediatutkija Teppo Turkki on tehnyt ainakin omasta puolestaan selvaksi, miten liiallinen median kaytto, noin niinkuin yleensa vaikuttaa ihmispolon psyykeeseen.
Uskon hanen jopa puhuvan asiaa.
Hiiohoi!
Tutkimuksia ja hutkimuksia, jotka isoisa teki hikoa pinkoen hanen eteensa...Olen oikeudenmukainen, hyväsydäminen, empaattinen ihminen. Systemaattisesti toimiva, objektiivisesti ajatteleva. Tarvittaessa peräänantamaton ja sitkeä.
Voin hyvin allekirjoittaa Liisa Tavin (muistaakseni) laulelman; "...minä rakastan kissankelloja, kuuta, asemien yksinäisiä miehiä..." tai jotakin siihen suuntaan. Ken muistaa sanat...?
Onnella ei ole huomista päivää;
sillä ei ole eilistäkään;
se ei ajattele tulevia;
sillä on vain nykyisyys;
Eikä sekään ole kokonainen päivä,
vain silmänräpäys.
Ivan Turgenev
Hyvää Juhannusta kaikille.- avecMaria
Oikein kaunista ja rattoisaa Juhannusta Sinulle!
Onni on henkistä pääomaa... avecMaria kirjoitti:
Oikein kaunista ja rattoisaa Juhannusta Sinulle!
Onni on henkistä pääomaa...Kiitos.
- Mi-yes
..pitaa aina kopioida joku runoilija..?
Niin kaavamaisen naismaista. Femakot.
Ei taida riittaa rahkeet, muuhun kuin miehia syrjivaan akateemiseen tutkimukseen...
"ihanaa" - Mi-yes
Mi-yes kirjoitti:
Ei taida riittaa rahkeet, muuhun kuin miehia syrjivaan akateemiseen tutkimukseen...
"ihanaa"Ainakin oli jotain informaatiota tekstissa.
Mi-yes kirjoitti:
"ihanaa"Minulle on kerrottu, että olen erikoistarkkailussa, niinpä erittäin hyväkäytöksisenä, yritän siilata hieman kirjotuksiani. Lisäks, jos asiat on joku osannut sanoa nappiin, minun on turha räpiköidä.
Miehiä syrjiviä tutkimuksia en tiedä tehdyn yhtään. Mikäli tarkoitat tätä väkivaltatutkimusta, niin tutkimus ei sinällään ollut lainkaan syrjivä. Tutkmustulokset olisvat ainoastaan tyrmistyttävät, tämä taas johtui ainoastaan naisiin kohdistvan väkivallan suuresta määrästä.
Kuinka on Mi-yessin onnentilan laita, tässä viestiketjussa keskustellaan siitä?
Jälkimmäiseen viestiisi vastaan tässä tässä samalla. Toivotukset toivotetaan yleensä sennen ko. juhlapäivää. Juhlaan jälkeen, tai sen kestäessä, toivotukset ovat ikäänkuin myöhäisiä. Tämä toiminta on hyvien tapaojen mukaista toimintaa.- Mi-yes
Tittelityy kirjoitti:
Minulle on kerrottu, että olen erikoistarkkailussa, niinpä erittäin hyväkäytöksisenä, yritän siilata hieman kirjotuksiani. Lisäks, jos asiat on joku osannut sanoa nappiin, minun on turha räpiköidä.
Miehiä syrjiviä tutkimuksia en tiedä tehdyn yhtään. Mikäli tarkoitat tätä väkivaltatutkimusta, niin tutkimus ei sinällään ollut lainkaan syrjivä. Tutkmustulokset olisvat ainoastaan tyrmistyttävät, tämä taas johtui ainoastaan naisiin kohdistvan väkivallan suuresta määrästä.
Kuinka on Mi-yessin onnentilan laita, tässä viestiketjussa keskustellaan siitä?
Jälkimmäiseen viestiisi vastaan tässä tässä samalla. Toivotukset toivotetaan yleensä sennen ko. juhlapäivää. Juhlaan jälkeen, tai sen kestäessä, toivotukset ovat ikäänkuin myöhäisiä. Tämä toiminta on hyvien tapaojen mukaista toimintaa....sa kai aattelet etta mmua kiinnostaa semmoinen pikkunalvinta.
Ja vitut.
Seriously....
Kello kay....
- delta_foxtrot
Onnellisella naisella on omenainen olo - punaiset posket ja siemenet sisällä !
- Hertha
Onpa löyhä ja miessentrinen määrittely naisen onnellisuudesta.
- delta_foxtrot
Hertha kirjoitti:
Onpa löyhä ja miessentrinen määrittely naisen onnellisuudesta.
...tosiaan, tää ei olekaan keskustelu hedelmöityshoidosta (joka näköjään ei liitykään millään tavalla naisen onnellisuuteen?) :)
- minun.
delta_foxtrot kirjoitti:
...tosiaan, tää ei olekaan keskustelu hedelmöityshoidosta (joka näköjään ei liitykään millään tavalla naisen onnellisuuteen?) :)
Yleensäkin hyvin harvaa naiseen liittyy.
- delta_foxtrot
minun. kirjoitti:
Yleensäkin hyvin harvaa naiseen liittyy.
...tosin niissä "hedelmöityshoitotapauksissa", joihin itse olen osallistunut, se on yleensä liittynyt :)
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa732480En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361799- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721587Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681407- 1111187
- 121128
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91105- 201019