Naiset pois armeijasta

Naiset ovat taakka

Naiset armeijassa ovat rasite, ja he korvaavat mahdollisesti tyhjän puvun, eivät mitään muuta. Kaverini kertoi, että ennen 30 km lenkkiä naiset uhosivat miehille, kuinka miehet varmasti luhistuvat ennen heitä. Kuinka ollakaan, niin 8 km talvitaivalluksen jälkeen yksi naisista pyörtyi ja muutaman kilometrin päästä yksi rupesi oksentamaan ja viimeinen alkoi itkeä, ettei jaksa enää. Ystäväni sai vuoroin kantaa toista naista, vuoroin tämän varusteita, ja heidät piti viedä lähimmälle tielle, josta heidät haettiin pois.

13

1084

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kurre_Orava

Kyllä ekalla täyspakkaus marssilla taisin oksentaa ja itkeä minäkin.

Eikä siinä auta kuin kyynelet alas kitalaesta ja maiharia toisen eteen vaikka kuinka sattuu.

• eppäile

tätä huuhaajutuksi?

• Kurre_Orava
        eppäile kirjoitti:

tätä huuhaajutuksi?

Minä olen käynyt intin, oletko sinä?

• mutta
        Kurre_Orava kirjoitti:

Minä olen käynyt intin, oletko sinä?

mikset eppäile tätä huuhaajutuksi?

• mutta kirjoitti:

mikset eppäile tätä huuhaajutuksi?

Kenties koska jutussa ei ole mitään epärealistista, joten ei ole syytä epäillä sen olevan huuhaata?

Kyllä täyspakkausmarssi on niin kova homma, että siinä jää matkan varrelle yksi jos toinenkin. Itse en saanut suoritettua armeijapalveluksen aikana yhtään pitkää marssia loppuun asti. Ei se ole kovin helppoa puuhaa.

• Kurre_Orava
        Dekas kirjoitti:

Kenties koska jutussa ei ole mitään epärealistista, joten ei ole syytä epäillä sen olevan huuhaata?

Kyllä täyspakkausmarssi on niin kova homma, että siinä jää matkan varrelle yksi jos toinenkin. Itse en saanut suoritettua armeijapalveluksen aikana yhtään pitkää marssia loppuun asti. Ei se ole kovin helppoa puuhaa.

Vieläkin rupee jalkoja särkemään ja muistaa kuinka terävä RK:n hihna oikeastaan onkaan...

Kun muistelee.

• aloituksessa
        Dekas kirjoitti:

mainittiin vain naiset ja juuti tällaiset naiset jotka väsähtivät. Sehän tässä hämää.

• Mikael J.

Ajatelkaapa Lenita Airistoa ja Arja Korisevaa jossakin konekivääripoterossa. Ei helvetti. Vihollinen kuulisi viiden kilsan päähän se kälätyksen. Kyllä tappaminen on miesten hommaa, siis sodassa. Tappakoot naiset rauhan aikana sen minkä haluavat.

• Amelia E

No olipas taas "hyvä" argumentti. Kuka jotain Airistoa ja Korisevaa muka on inttiin viemässä? Kyllä ne pojat siellä intissäkin enemmän kälätti kuin esim. minä. Mulle kun yleensä sanotaan että puhun niin vähän tai kauhean hiljaa...

Ja aloittajalle tiedoksi että kunto voi pettää sekä mieheltä että naiselta. Jos parin miehen kamat jää muiden kannettavaksi ja/tai ne keskeyttää marssin niin kukaan ei sano että miehet ei sovi armeijaan. Naisten kohdalla päinvastoin kukaan ei muista niitä naisia jotka jaksoi loppuun asti, vaan julistetaan vain että "se ja se ei jaksanut, naiset pois armeijasta". Vituttaa todella nämä jotka ei tee muuta kuin kyttää josko joku nainen epäonnistuisi jossain.

• -----
        Amelia E kirjoitti:

No olipas taas "hyvä" argumentti. Kuka jotain Airistoa ja Korisevaa muka on inttiin viemässä? Kyllä ne pojat siellä intissäkin enemmän kälätti kuin esim. minä. Mulle kun yleensä sanotaan että puhun niin vähän tai kauhean hiljaa...

Ja aloittajalle tiedoksi että kunto voi pettää sekä mieheltä että naiselta. Jos parin miehen kamat jää muiden kannettavaksi ja/tai ne keskeyttää marssin niin kukaan ei sano että miehet ei sovi armeijaan. Naisten kohdalla päinvastoin kukaan ei muista niitä naisia jotka jaksoi loppuun asti, vaan julistetaan vain että "se ja se ei jaksanut, naiset pois armeijasta". Vituttaa todella nämä jotka ei tee muuta kuin kyttää josko joku nainen epäonnistuisi jossain.

Miehet senkun kyttää tai kyttää.

• Mikael J.
        Amelia E kirjoitti:

sitä, että mikä olisi sellainen asia, jossa naiset onnistuisivat. Siis ilman miehen myötävaikutusta. Se on vähän sama kuin etsisi jotakin tosi harvinaista postimerkkiä, joita on maailmassa 50 kpl.

• Aino Pikkupala

... vaan lisää pullamössöjä ja naisia armeijaan! Hyvä juttu!
      Loppuisivat sodat omaan mahdottomuuteensa mikäli kukaan ei enää jaksaisi alkaa niihin ainakaan täyspakkauksella ja sateen sattuessa.

• !-!

Naiset armeijaan! Pois! Armeijaan!

Hohhoijaa.

Keksikää jotain uutta.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      65
      2349
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      33
      1745
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1584
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      374
      1555
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      15
      1518
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1387
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1131
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1118
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1084
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1009
    Aihe