Hyvää huomenta Honda -väki!
Eilen taloon pesi mustarastas ja aamulla heräsin suu leveässä kestohymyssä.
Onko millaisia kokemuksia kyseisestä fillarista? Minulla on kokemusta tästä pyörästä vasta reilu 200km ja vajaan 100km koeajo.
Mustarastas
7
1526
Vastaukset
Olen pongannut noin kahden metrin päästä.
- ex xx-ajuri
Ihan huoleton surisija joka käy kaikkeen. Mutta kohta Sua alkaa harmittaa kun joka kolmas vastaantuleva on myös XX ja niistä puolet samanvärisiäkin kuin Sulla. Ens vuonna tähän aikaan vaihtokuume on kova.
- hullun hommaa
Enhän minä vaihda tuota koskaan. Olen rakastunut!
(oikeasti... ei noita autoja ja pyöriä kyllä koskaan tule ajettua muutamaa vuotta kauempaa)
- pacman
Loistavan pyörän olet hankkinut.
Itse olen ajanut mustallarastaalla yli 30 tkm ja edelleen olen tyytyväinen pyörään.- hullun hommaa
Eilen tulin reilun viikon moporeissulta Pohjois-Saksasta ja Hollannista. Kaikkiaan XX oli kyllä oikein toimiva laitos ja hyvin se pelasi kahden hengen matkapyöränä.
Saksassa staut autobahnilla olivat pyörällä silkkaa horroria, mutta matka-ajossa ajoimme parhaina päivinä yli 800km ja rouva olisi kuulemma jaksanut vielä pidempäänkin :)
- kaikki käy
Moi vaan kaikille. Meilläkin kävi "haikara" tänään. Vaihdoin 1100 Drag starin Bläkkäriin kun vaimo ei suostunu istumaan jammun kärpäslätkän kokoisella lestalla. Oli tiukka vääntö itseni kanssa Busan ja Bläkkärin välillä mut ajettuani 80 km/h Busalla n.5 kilsaa oli valinta selvä, ja nyt siis on honda alla. Ajeltiin reilu 200 kilsaa töiden päälle ja pakko sanoa että on mukava pyörä ajaa, sanoo joku muu mitä tahansa. Ei muuta kun hyvää loppukesää kaikille ja ajelkaa ihmisiksi että ei saada lisää vihamiehiä autoilijoista...;)
- hullun_hommaa
...perhetapahtuman johdosta!
Mustis kävi eilen kuuden tonnin huollossa ja ilman mitään probleemia tuo surisee. Suu on leveässä kestohymyssä vieläkin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562748
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262450Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?532364- 1352210
- 631895
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2471730- 311391
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201329Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161215Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi311212