12 Sentähden, kaikki, mitä te tahdotte ihmisten teille tekevän, tehkää myös te samoin heille; sillä tämä on laki ja profeetat.
13 Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät;
14 mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.
15 Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia.
16 Heidän hedelmistään te tunnette heidät. Eihän orjantappuroista koota viinirypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita?
17 Näin jokainen hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, mutta huono puu tekee pahoja hedelmiä.
18 Ei saata hyvä puu kasvaa pahoja hedelmiä eikä huono puu kasvaa hyviä hedelmiä.
19 Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, hakataan pois ja heitetään tuleen.
20 Niin te siis tunnette heidät heidän hedelmistään.
Sanaa
7
301
Vastaukset
- plää plää
"15 Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia."
Kertoisitko "oikeista" profeetoista? Toivottavasti he eivät ole fundamentalismielisiä, koska he saavat vatsani ripuloimaan.- ..vastaaja..
"tietämättömyyttäsi" ..
- plää plää
..vastaaja.. kirjoitti:
"tietämättömyyttäsi" ..
Käsittääkseni pyysin häntä vaan kertomaan "oikeista" profeetoista, en muuta :)
Muuten. Kuinka moni tietää totuuden jumalan lisäksi? - tietää koko
plää plää kirjoitti:
Käsittääkseni pyysin häntä vaan kertomaan "oikeista" profeetoista, en muuta :)
Muuten. Kuinka moni tietää totuuden jumalan lisäksi?totuuden - joten lue raamattusta ..
- muukalainen 4
tietää koko kirjoitti:
totuuden - joten lue raamattusta ..
ihminen ei vaan voi ymmärtää sitä.
- voi kyllä
muukalainen 4 kirjoitti:
ihminen ei vaan voi ymmärtää sitä.
ymmärtää mitä Jeesus opettaa. Puhut kuin sellainen ihminen joka ei edes lue Raamattua.. kunhan arvostelet ..
voi kyllä kirjoitti:
ymmärtää mitä Jeesus opettaa. Puhut kuin sellainen ihminen joka ei edes lue Raamattua.. kunhan arvostelet ..
sanoo asiasta näin:
'Luonnollinen ihminen ei ota vastaan sitä, mikä Jumalan Hengen on'. Se on tutkiskeltava hengellisesti. Se on 'otettava vastaan'.
Tämä tarkoittaa: Minun ja inhimillisen ylpeyteni ja tietäväisyyteni on kuoltava tieltä pois, jotta Jumala pääsisi Hengen kautta kirkastamaan minulle Taivaallisia. Tähän ei viisas ihminen usein nöyrry.
Jeesus itse sanoi: 'Tuomioksi minä olen tullut maailmaan, että ne jotka ovat sokeita, saisivat näkönsä ja ne jotka näkevät, tulisivat sokeiksi'.
Siis kuinka? Sokeitako Jeesus haluaakin!
Kyllä.
Sellaisia sokeutensa tajuavia, jotka tulevat hänen luokseen, ja pyytävät häneltä hengen näkökykyä Taivaallisiin asioihin.
'Nälkäiset Hän on täyttänyt hyvyyksillään, mutta rikkaat Hän on lähettänyt tyhjinä pois'.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1612810
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262460Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?532364- 1352220
- 631905
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2481734- 311391
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201329Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi311222Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161215