miten pitkään ketjut yleensä kestää,hyvällä hoidolla.
voiko rattaat takarattaan vaihtaa toisinpäin on kulunut etureunasta enemmän,loogista kun veto sillä puolella
tyttären pyörä yamaha xv virago 125
tv.talkoilla/huoltomies 2005-2006-? 2007
kysymyksiä ketjuista/rattaista
10
1707
Vastaukset
- minulla
isommissa pyörissä mitä tahansa 15...35 tkm.
Kai sen periaatteessa voi kääntää, jos on symmetrinen (ei lautasmalli). Kun hampaan toinen puoli on jo valmiiksi kulunut kuluu käännetty puoli melko nopeasti ja hammas todennäköisesti alkaa kaatua. Ei nuo piikkisen ketju/rataspaketit kyllä paljoa maksa.- ketjun huoltaja
ketjut tilaukseen tänään allright...lta
kysymyksessä on kuitenkin turvallisuus paketin hinta 100.e postikuluineen tommoseen pikku pyörään
- väksätin
Eipä noita nyt kannata alkaa kääntelemään siitä hommasta tule yhtään mitään. Ei ainakaan mitään kunnollista. Osta uudet ketjut ja rattaat. Jos yhtään tyttärestäsi välität. Tollaset "hanttanpuli" korjaukset ei tule kuin aiheuttamaan vaaratilanteita liikenteessä. Katkeaa vielä vetovitja ja aiheuttaa takapyörän lukkiutumisen pahimmassa tapauksessa. Tai särkee koneen jolloin onkin sitten ajelut ajeltu muutaman kympin säästön takia.
- uusi ketju
uudet ketjut huomenna paikallaan,en ota riskiä entiset vielä ok
- sitte
uusi ketju kirjoitti:
uudet ketjut huomenna paikallaan,en ota riskiä entiset vielä ok
samalla ettei se uusi ketju kulu ennen aikojaan.
- 2.nen kerta
sitte kirjoitti:
samalla ettei se uusi ketju kulu ennen aikojaan.
joo niin tein viimeeksikin eli vetovitja ja rattaat samalla, nämä kestivät 6000 km eli senverran nautintoa edessä. Seuraava isompi pyörä minkä hommaan emännälle ja itselleni
on gardaani vetoinen. Olen (kyllästynyt)kuleksimaan spray rasva pullo toisessa kädessä touring hommissa se totisesti on sitä,kestämme varmaan sen tehihäviön minkä gardaani tuo. - pyörässä
2.nen kerta kirjoitti:
joo niin tein viimeeksikin eli vetovitja ja rattaat samalla, nämä kestivät 6000 km eli senverran nautintoa edessä. Seuraava isompi pyörä minkä hommaan emännälle ja itselleni
on gardaani vetoinen. Olen (kyllästynyt)kuleksimaan spray rasva pullo toisessa kädessä touring hommissa se totisesti on sitä,kestämme varmaan sen tehihäviön minkä gardaani tuo.keppiveto on ihan ehdoton. Mutta 6 tkm ketju/rataspaketille on kyllä murto-osa siitä mitä se normaalisti kestää. Ja tulee kestää. Mä olen itse ollut melkein liiankin tarkka ketjun oikeasta kireydestä ja rasvauksesta. Tämän lisäksi olen pyrkinyt hankkimaan järeimmät ketjut mitä rahalla saa ja vastaavat rattaat so. CBR1000:een, kun alkuperäiset aikanaan antautui, laitoin muistaakseni ZZR1100:n ensiasennusketjut jne.
Mulla oli jossain vaiheessa kaksi Bemaria. Keppiveto oli kyllä murheeton juttu. 2.nen kerta kirjoitti:
on gardaani vetoinen. Olen (kyllästynyt)kuleksimaan spray rasva pullo toisessa kädessä touring hommissa se totisesti on sitä,kestämme varmaan sen tehihäviön minkä gardaani tuo.Mikä mopo/ketju/ajotapayhdistelmällä tuohon pääsee?
Oletko putsannut ketjut jollakin ketjun O-renkaat sulattavalla aineella tai olisko voiteluaine ollut sopimatonta?
Kestäähän ketjut sentään moninkertaisesti tuon 6000 km!Laaksonenster kirjoitti:
Mikä mopo/ketju/ajotapayhdistelmällä tuohon pääsee?
Oletko putsannut ketjut jollakin ketjun O-renkaat sulattavalla aineella tai olisko voiteluaine ollut sopimatonta?
Kestäähän ketjut sentään moninkertaisesti tuon 6000 km!Kyllä Bilteman sarjalla pitäis 6000km päästä kun oikeen kauniisti ajelee.
vanha-erkki kirjoitti:
Kyllä Bilteman sarjalla pitäis 6000km päästä kun oikeen kauniisti ajelee.
siäl Bilteemas mitään kettinkei ja rattai myydä edes!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7272276Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?502259- 1272189
- 1282118
- 541756
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2411643- 311361
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201309Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161195Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381137