Tässä männä viikonloppuna aamuyöstä baarien sulkeutumisen jälkeen pullukka nainen hyökkäsi nuoren miehen kimppuun, joka sitä ennen vittuili tälle pullukalle, tyyliin "sitä ollaan varmaan menossa heseen hampurilaisia syömään". Naikkoselta paloi hermot täysin, rupesi potkimaan ja hakkaamaan käsilaukulla miespoloa!
Että tälläista taas vaihteeksi. Oli kerrassaan koomista katsottavaa.
Taas tuli nähtyä väkivaltainen nainen
10
677
Vastaukset
- ...ööööö...
....öööh
- mulla on porkkanaa
On moraalisesti oikeutettua hyökätä ihmisen kimppuun tuossa tilanteessa. Mikä tämän ketjun funktio on?
- SimStim
loppuu väkivallalla.
Ei se kyl mun mielestä ole moraalisesti oikein.
Ei ole oikein kyllä vittuillakkaan, mutta ei se väkivaltakaan mikään järkevä ratkaisu ole.
- Sanelman
sinulla oli viihdyttävä viikonloppu.
Jos nyt on pakko mussuttaa roskaruokaa, niin onhan toki parempi valita Hese kuin Mäkkäri. Joten en sitenkään oikein ymmärrä tätä vitsiä. Mutta olen jo oppinut hyväksymään tämän sukupolvien välisen kuilun, nuorisolla tuntuu olevan aivan eri kivaa kuin oli joskus ennen...- jorojukka-kukka
Suositaan suomalaista hampurilaispaikkaa. :)
- jorojukka-kukka
Kun NAINEN lyö miestä!
- x-ripa
TASAN yhtä koomista kuin se, kun mies lyö naista.
- .........
x-ripa kirjoitti:
TASAN yhtä koomista kuin se, kun mies lyö naista.
niin kirjoitti.
Noinhan sitä pitääkin toimia.
Väkivalta lopettaa vittuilun.
Turpiin vaan ja onnea
- Dekas
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532110En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141454Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3531444- 101414
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969