Olen seureustellut about sata kertaa ja huomannut, että jokainen nainen huomauttaa (nalkuttaa) aika monesta asiasta. Miehet eivät sitä yleensä tee... Kuka sen oikeuden on heille antanut?? Onko se kulttuurissa vai missä??
Kuka on antanut naisille oikeuden arvostella kaikkea miehessä???
24
1523
Vastaukset
- Hertha
Mikset siis seurustele miesten kanssa?
- jorojukka-kukka
Hihi! :)
- ongelmia ratkaistaan
Jos naiset kokee saavansa huonompaa palkkaa, niin miksi eivät irtisano itseään
- jorojukka-kukka
Annan itselleni vapauden arvostella miestä.
- itsellesi
mahdollisuuden kuunnella miehen kritiikkiä?!?
- jorojukka-kukka
itsellesi kirjoitti:
mahdollisuuden kuunnella miehen kritiikkiä?!?
Itsekritiikkiä mokoma!
- harrastan
jorojukka-kukka kirjoitti:
Itsekritiikkiä mokoma!
itsekritiikkiä. Ja anteeksi olen tyttöystävältä pyytänyt eilen viimeksi. Milloin nainen pyytää anteeksi? Kysyn ihan tosissani.
ja helppohan naisten on tämäkin asia panna leikiksi ja peittää maton alle - tsadilainen
Nainen nalkuttaa mitättömistä PIKKUASIOISTA!
En ymmärrä. - oikeudella
tsadilainen kirjoitti:
Nainen nalkuttaa mitättömistä PIKKUASIOISTA!
En ymmärrä.kuin sinäkin
- Me miehet
oikeudella kirjoitti:
kuin sinäkin
ei nalkuteta pikkuasioista. Kyllä sinä sen tiedät. Pelkkä provo
- pelkkä provo
Me miehet kirjoitti:
ei nalkuteta pikkuasioista. Kyllä sinä sen tiedät. Pelkkä provo
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=1500000000000140&posting=22000000019179259
Tehän vain kritisoitte pikkuasioista. - *hih*hih*
nalkuttavaa ämmää saa kouluttaa nyrkillä.
'hih*
- Tasa-arvon
On antanut vaikka Halonen?-Mitäs niin monen kans? Olis tullut vähemmän nalkutuksia jos esim. vaikka vaan 75 kertaa olisit seurustellut.
- Minä taas
Can't live with and without....
- helposti
Minä taas kirjoitti:
Can't live with and without....
voisin elää without..onko miehille jotenkin vaikeampaa? Pitää opetella itse kuorimaan perunansa.
- halutaan kuitenkin
helposti kirjoitti:
voisin elää without..onko miehille jotenkin vaikeampaa? Pitää opetella itse kuorimaan perunansa.
vielä rakastaa! Mies tarvitsee naista. Mitäs häpeämistä siinä on. Minä ainakin olen ylpeä siitä että feminus, niin konkreettisena objektina kuin yleiskäsitteenäkin, määrittää maailmankuvaani ja tapaani hahmottaa olevaa todellisuutta.
Ihana nainen!...kunhan ei nalkuta, saatana - Tee for two
helposti kirjoitti:
You say potato and I say ...
Mielestäni kun yleensä puhutaan miesten pahoinvoinnista niin tässä on se hot potatoe...... - mä haluun, mä haluun
halutaan kuitenkin kirjoitti:
vielä rakastaa! Mies tarvitsee naista. Mitäs häpeämistä siinä on. Minä ainakin olen ylpeä siitä että feminus, niin konkreettisena objektina kuin yleiskäsitteenäkin, määrittää maailmankuvaani ja tapaani hahmottaa olevaa todellisuutta.
Ihana nainen!...kunhan ei nalkuta, saatanaJoskus täytyy tajuta, ettei kaikkea haluamaansa voi saada. Turha siitä katkeroitua.
- aatos_
se sinua häiritsee?
- Antsux
Nainen... KORJAAN: ne naiset, joita olet tapaillut, ovat olleet siinä uskossa, että pystyvät parantelemaan sinut mieleisekseen, täydelliseksi mieheksi. Se saattaa todellakin olla kulttuurikysymys; vaikea kuvitella että Filippiineiltä haettu vaimo(ke) nalkuttaisi.
- jorojukka-kukka
Suomalaismiehillä on tuontivaimoista yleisesti merkillisen auvoisa kuva, mutta saattaa hyvinkin olla niin, että nämä naiset ovat erittäin tempperamenttisia, eikä ollenkaan mitään miehen kynnysmattoja.
- öö minä
Minä kävin tuossa juuri antamassa kaikille naisille oikeuden arvostella miehiä.
Nykyään naiselliset piirteet ja pehmeät arvot nähdään positiivisessa valossa. Miehinen käytös ja miehinen arvomaailma kuvitellaan "kovaksi" ja jollaintapaa huonoksi. Kenties jopa sivistymättömäksi tai eläimelliseksi.
Näinollen on varsin normaalia, että naisilla on luontainen taipumus kritisoida miehiä. He vain toivovat, että me muuttuisimme enemmän naismaisiksi, eli kehittyisimme "oikeaan" suuntaan.
Viisikymmentäluvulla tilanne oli länsimaailmassakin vielä aivan toisin päin. Miehisten arvojen analyysissä keskityttiin positiivisiin asioihin (rehellisyys, suoraselkäisyys ja työmoraali) kun taas naisellisia arvoja analysoidessa keskityttiin negatiivisiin asioihin (turhamaisuus, itsekeskeisyys ja lyhytnäköisyys).
Nykyään siis tämä suhde on kääntynyt. Kaikissa yhteiskunnissa yleisesti hyväksyttävä arvomaailma muuttuu kokoajan, se on ihan normaalia.
- Dekas- Kainin merkki
sinä, ystäväni, sinä sen olet antanut. Totuuden nimissä on sanottava, että naisella on myötäsyntyinen oikeus huomauttaa asioista, mutta jos huomautus alkaa toistaa itseään eli muuttuu nalkutukseksi, tee kuin miespolvet ovat tehneet "tällä niemellä" aina, pakkaa reppusi ja lähde... saat huomata, että maailmassa on paljon enemmän naisia kuin miehiä...
tai tee kuin sokrates, sulje tyynesti korvasi.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532110En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141454Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3531444- 101414
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969