Totuus ?

delta_foxtrot

Ted Kaczynski: ”Feministit ovat epätoivoisen halukkaita todistamaan, että naiset ovat yhtä vahvoja ja kykeneviä kuin miehet.
Selvästi heitä siis jäytää pelko siitä, että naiset EIVÄT ole yhtä vahvoja ja kykeneviä kuin miehet.”

Tuostako pelostako feminismissä onkin loppujen lopuksi kysymys ?

12

685

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paavo pesusieni

todistella, ellei olisi ketään keille pitäisi todistaa.

• Sorkkamies

Sokrates sanoi; ´Saavuttettuaan tasavertaisuuden naiset pyrkivät alistamaan miehet´.

Mies on aina puolustanut naista, mutta nainen ei koskaan puolusta miestä.

• jorojukka-kukka

Ainahan nainen oikoymmärtää miestä.

• akannattaja
        jorojukka-kukka kirjoitti:

Ainahan nainen oikoymmärtää miestä.

ja kieroilee selän takana.

• jorojukka-kukka
        akannattaja kirjoitti:

ja kieroilee selän takana.

Paapoo, silittää päätä ja selittää kaiken parhain päin.

• ...................

ei kannatta koskaan luottaa. Se on myrkyllinen kuin käärme.

• Luther jo tiesi

kertoa: Naisella ei ole sielua.
        Liha on vahva, henki on heikko.
        Hormoonit alistavat naisen ajattelun ja kun se muutenkin käy tunnetasolla on soppa valmis.

Epätoivoinen räpistely loogiseen ajatteluun ei onnistu kuin näyttelemällä sitä.
        Naisen logiikka on tyhjä kaunis kuori jossa on jotain opittua pinnalla mutta sisällä ei ole mitään.
        Kuin kellopelissä kuukauden kierto säätelee mielialoja ja tekoja, järki on vain tunnetilaa.

• naisten
        Luther jo tiesi kirjoitti:

kertoa: Naisella ei ole sielua.
        Liha on vahva, henki on heikko.
        Hormoonit alistavat naisen ajattelun ja kun se muutenkin käy tunnetasolla on soppa valmis.

Epätoivoinen räpistely loogiseen ajatteluun ei onnistu kuin näyttelemällä sitä.
        Naisen logiikka on tyhjä kaunis kuori jossa on jotain opittua pinnalla mutta sisällä ei ole mitään.
        Kuin kellopelissä kuukauden kierto säätelee mielialoja ja tekoja, järki on vain tunnetilaa.

vihaajan puhetta.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Naisviha

• Siis, Theodore Kaczynski on kyllä harvinaislaatuisen älykäs mies ja todellinen nero, mutta oletko nyt ihan varma että juuri tämän kaverin puheita kannattaa kuunnella? Varsinkin kun kyse on sosiaalisista aiheista?

Kaverilta, joka kannatti äärimmäistä anarcho-primitivismiä ja paluuta puskaan ei kyllä mun mielestä kannata odottaa kovin rakentavia vihjeitä tulevaisuuden rakentamiseen :D

- Dekas

• delta_foxtrot

siksi kysymysmerkki otsikossa. Mutta siitä olen varma, että mahdollisimman monenlaisia kannanottoja ja mielipiteitä kannattaa kuunnella.

Joka tapauksessa mielestäni on viisainta olla uskomatta valmiita ”totuuksia” sellaisinaan ovatpa ne minkälaisen auktoriteetin näkemyksiä hyvänsä.
        Siitäkin huolimatta, että niin tekemällä välttyisi hankalasta ajattelemisen vaivasta.

• löytyy

kaurapuurosta.

• mmmmmm

Minä: " Miesasiamiehet ovat epätoivoisen halukkaita todistamaan, että isät ovat yhtä vahvoja ja kykeneviä lastensa vanhempina kuin äidit.
      Selvästi heitä siis jäytää pelko siitä, että isät EIVÄT ole yhtä vahvoja ja kykeneviä kuin äidit."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      65
      2349
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      33
      1745
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1584
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      374
      1555
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      15
      1518
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1387
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1131
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1118
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1084
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1009
    Aihe