Sain e-mailin (kahdeltakin taholta) jossa kerrottiin, että Hollannissa on hyväksytty pedofiilipuolue!!!! Siitä on vastustava adressi netissä johon voi "allekirjoittaa".
SOVINISMI JA PEDOFILIA KULKEVAT KÄSIKYNKKÄÄ JA MOLEMMAT OVAT TODELLA JÄRKYTTÄVIÄ ASIOITA INHIMILLISESSÄ ELÄMÄSSÄMME!!!!
En yleistä, mutta MIEHET oletteko täysin pohjasakkaa!!!!!
NYT...
9
569
Vastaukset
- vihainen
Mitä ihmettä sinä kirjoitat. Tajuatko edes itse?!? Kuinka paljon miehistä on pedofileja? tunnetko?
Jos joku on sairas, miten helvetissä voit syyllistää meidät kunnolliset miehet!
häpeä! et voi miehiä pahemmin loukata - vai oliko se ehkä tarkoituksesi. Jos oli niin olet todella sairas NAINEN - ei puhuta
viestit poistetaan. Adressia ei saa täällä esittää.
- -MIES-
Kiva kun sitten haukutte sovinistiksi ja pedofiiliksi taas.
Yrittäkää saakeli ymmärtää, että me miehet ollaan yksilöitä! YKSILÖITÄ! pahvi!! Mitähän yhteistä sovinistilla ja pedofiilillä on?? EI YHTÄÄN MITÄÄN!!
Taivas, että on taas joku tyhjäpää päässyt vapaaksi ja liikenteeseen!! Ymmärrätkö edes mitä on sovinismi ja mitä on pedofilia?? Ja mitä eroa niillä on?? Voin valaista sinua, niillä on eroa kaikki. Niissä ei ole kertakaikkiaan mitään yhteistä!
Menehän vaikka googlettamaan ja yritä ymmärtää lukemaasi, mitä kirjoitetaan sovinismista ja pedofiliasta!!!
En yleistä, mutta oletko täysin idiootti??- jorojukka-kukka
Että palstamme miehet eivät lainkaan olleet adressin puoltamisen kannalla? Kaikki pedofileja???
Itse uskoisin kyllä mieluummin, että kysymys on sovinisteista, mutta en tietenkään voi olla varma. jorojukka-kukka kirjoitti:
Että palstamme miehet eivät lainkaan olleet adressin puoltamisen kannalla? Kaikki pedofileja???
Itse uskoisin kyllä mieluummin, että kysymys on sovinisteista, mutta en tietenkään voi olla varma.Minähän en toki voi puhua kaikkien puolesta, mutta veikkaisin että miehet yleensä puollustavat tuollaista epänormaalimpaakin puoluetta kenties sen takia, että perusoikeuksisen, kuten uskonnonvapauden ja itseilmaisun vapaus, puollustaminen mielletään yleensä miesten vastuualueeksi. Eli kun joku yhteiskunnassa rupeaa vastustamaan tälläisiä demokraattisia oikeuksia, miehet kokevat vastuukseen puollustaa niitä oikeuksia?
Ja itsehän puollustin puoluetta jopa siitäkin syystä että olin jopa muutamassa asiassa heidän kanssaan samalla linjallakin :) Mutta minähän olenkin omituinen ateistinihilisti joka tykkää rasittaa ihmisiä keskustelupalstoilla :D
- Dekas- rimakauha
jorojukka-kukka kirjoitti:
Itse uskoisin kyllä mieluummin, että kysymys on sovinisteista, mutta en tietenkään voi olla varma.yksinkertaisesti siksi, että oman henkeni uhalla puolustan heidänkin (pedofiilipuolueen perustajien) oikeutta tuoda mielipiteensä esille. kunhan eivät käytännössä ala toteuttamaan aktivitieettiaan.
paradoksaalista sikäli, että samalla pitää tietyisti hyväksyä vastakkainen mielipide. addressin sanamuoto on vain liian jyrkkä ja sananvapauden rajoittamista kannattava, muuten olisin allekirjoittanut.
sovinisti ei tietenkään ole sama kuin pedofiili, eikä välttämättä mies. nainen voi olla myös sovinisti, ja usein näin onkin.:) - Antsux
jorojukka-kukka kirjoitti:
Itse uskoisin kyllä mieluummin, että kysymys on sovinisteista, mutta en tietenkään voi olla varma.Siis onko tämä nyt sitä naisen logiikkaa? Että kun nenän alle tuodaan adressi, jossa vastustetaan jotain josta en tiedä mitään, ja jota en halua allekirjoittaa, niin otsaani lyödään leima 'PEDOFIILI'.
Jos et ole puolellamme olet meitä vastaan. - Jöröjukka W. Bush
- (järkyttyNyt)
En tarkoita että sovinismi ja pedofilia olisivat sama asia. Molemmat ovat vääränlaista vallankäyttöä ja -harjoitusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa522100En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511436- 101394
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969