Asuntosi menee paremmin kaupaksi, jos huoneiston on stailannut joku amatti-ihminen.
On melkein mahdotonta yrittää ostaa keittiökalusteisiin yksittäistä kaappia. Koko helahoito on samalla uudistettava.
Melkein päivittäin tulee ohjelmia, joissa kotiin tunkeutuu sisustaja ,joka heittää kaiken vanhan menemään ja käsiään hykerrellen vääntää lattiat nurin, repäisee tapetit rullalle ja rakentaa lasitiilisen seinän keskelle olohuonetta.
Jos olet saanut perintönä isoäidin muhkean löhösoffan, niin huomaat kohta istuvasi jollain vaahtomuovilla päälystetyllä laverilla silkkityynyjen seassa.
Eikä riitä, että koti stailataan. Kestohymyn harjoitellut kiduttaja räjäyttää vaatekaappin ja nakkelee nautinnollisen pirullinen ilme naamallaan
rakkaita vaatteita roskikseen.
Viaton ja hyväuskoinen uhri sopertaa kyynelten seasta alahuuli väpättäen:
-Tää on mun rakas jummperini. Ai nää kengätkö, nää on hyvät kävellä.
Stailaaja roikottaa kenkärähjiä kaiken kansan pilkattavina ja nauraen tekohurskaasti muka myötätuntoa osoittaen.
Lopulta uhri parkuu autistisena ja takertuu jopa luuturättiin ja vakuuttaa sen olevan hänen kylpyturbaaninsa.
Ei auta taivaitten takojatkaan. Uhri saatellaan vastahakoisuudesta huolimatta lepositeissä pikkurilliä heiluttavalle homokampaajalle, joka saksia helutellen uhkaavasti käy avuttoman stailattavan kimpuun.
Uhri saatellaan rauhoittavan lääkityksen rentouttamana limusiinilla hammaslääkärille.
Hän saa suuhunsa vitivalkoiset posliinikuoret, joista voisi kuvansa peilata.Suu ei kylläkään mahdu enää kiinni. Eikä sekään riitä. Verikoiraa muistuttava sylkeä sisäänpäin vetäva meikkitaiteilija turvottaa huulet paksuiksi piikillä. Naama hinkataan laaserilla verinahkaan ja kirvelevään ihoon tumpataan naamiota muistuttava meikkikerros. Kulmakarvat nypitään ja tilalle saadaan siivelliset tatuoidut tilalle.
Ärrää sortava tiukkoihin etumuksista topattuihin nahkahousuihin sonnustautunut muotiguru viimeistelee kokonaisuuden.
Uudistettava puserretaan röhelöpuseroon ja ihoa nuolevaan hameeseen. Hän saa kaulaansa parimetriä huivia ja kilon painoiset helmet. Jalat pakataan kymmensentisiin naulakorkoisiin saappaisiin, joilla tuo poloinen huojuu, kuin heinäsirkka tuulessa.
Esiintulossa kaikki paikalle kutsutut itkevät ja voivottavat äänekkäästi. He tunkeutuvat ,kuin huumattuina kaulaamaan stailattua.
-Mää oon niin iki onnellinen, saa uudestisyntynyt hädintuskin sanotuksi. Hän näyttää ylösnousemuksen läpäisseeltä ja julistaa elämänsä nyt alkaneen alusta.
Elämä on stailii!!!
-stailaimisiin----
Valmiiksi stailattu:
39
1625
Vastaukset
..sitten pistää pahimman painajaiseni ihan kirjalliseen muotoon..
Ei nyt ehdi tämän enempää, kiire on kova, stailistini jo odottaa minua uusin ideoin ;)- SikurLiina
Saiskos udella, että mistäköhän perspektiivistä stailarisi sinut nyt ideo? Pannaanko pääsi uudeksi(tarkoitan tukkaa), vai ajellaanko leukaperät esille parran alta?
Eikait vain kotiasi ole joku tulossa stailaamaan?
Jos näin on, niin hanki ihmeessä apujoukkoja ja valmista hiekkasäkeistä ryntäys suoja:-) SikurLiina kirjoitti:
Saiskos udella, että mistäköhän perspektiivistä stailarisi sinut nyt ideo? Pannaanko pääsi uudeksi(tarkoitan tukkaa), vai ajellaanko leukaperät esille parran alta?
Eikait vain kotiasi ole joku tulossa stailaamaan?
Jos näin on, niin hanki ihmeessä apujoukkoja ja valmista hiekkasäkeistä ryntäys suoja:-)..laitettiin hiuksiin uusi staili, tosi hianåt,
naapurin koirakin juoksee kotiinsa karkuun, hännällään peppunsa suojaten.- SikurLiina
Kadunmies kirjoitti:
..laitettiin hiuksiin uusi staili, tosi hianåt,
naapurin koirakin juoksee kotiinsa karkuun, hännällään peppunsa suojaten...näyttää sen naapurin koiran silmissä rankkarille?
Joku raja se noilla elukoillakin on-----pelkää rassu ,että aatelinen suku pääsis sekaantumaan:=)
- animattiN
mieleeni että onkohan ne oikeesti tyytyväisiä lopputulokseen ja kuinkahan moni ryntää roskiksille pelastamaan rakkaat tavaransa.
Niin ja kuka muuten maksaa ton stailauksen ja ne tavarat?- SikurLiina ejk
stailattajat kait maksavat ja joissain taas ohjelman
ponsorit.
Ainakin niiden on pakko yrittää olla tyytyväisiä kuvauksen ajan. - animattiN
SikurLiina ejk kirjoitti:
stailattajat kait maksavat ja joissain taas ohjelman
ponsorit.
Ainakin niiden on pakko yrittää olla tyytyväisiä kuvauksen ajan.sen täytyykin olla. En meinaan itse ainakaan maksais senttiäkään jos mun kotini tuhottais jonnin joutavilla kamoilla ja rakkaat perintösukkani heitettäisiin roskiin. :)))
- SikurLiina
animattiN kirjoitti:
sen täytyykin olla. En meinaan itse ainakaan maksais senttiäkään jos mun kotini tuhottais jonnin joutavilla kamoilla ja rakkaat perintösukkani heitettäisiin roskiin. :)))
..perintösukat voi vaikka ripustaa kehystettynä makkarin seinälle.
Minkäs väriset ne mahtavat olla?
*miettii kehysten tyyliä* - animattiN
SikurLiina kirjoitti:
..perintösukat voi vaikka ripustaa kehystettynä makkarin seinälle.
Minkäs väriset ne mahtavat olla?
*miettii kehysten tyyliä*monen väristä lankaa ettei alkuperäisestä ole tietoa. Parsittu jo isoisänisän ajoista lähtien ja monetkohan sukkiensukat ovat edes. :)
- SikurLiina
animattiN kirjoitti:
monen väristä lankaa ettei alkuperäisestä ole tietoa. Parsittu jo isoisänisän ajoista lähtien ja monetkohan sukkiensukat ovat edes. :)
Ne ovat sitten sukujuhlia jo vailla.
Onkos niillä mahdollisesti vielä uusikin sukkasukupolvi sikiämässä? - SikurLiina
SikurLiina kirjoitti:
Onkos niillä mahdollisesti vielä uusikin sukkasukupolvi sikiämässä?..on viisainta valita antiikki kulitettuina. Koimyrkkyä on viisasta supsuttaa. Alkavat muuten elää ihan omaa elämäänsä.
- animattiN
SikurLiina kirjoitti:
Onkos niillä mahdollisesti vielä uusikin sukkasukupolvi sikiämässä?mutta jalkaani en pistäisi, haju meinaan on mahtava ja taitaa niissä olla joku kynsisienikin pesiytynyt. Joten ainakin jotai yhteistä meidän suvulla on kun kaikille tullut se kynsisieni. :)
- animattiN
SikurLiina kirjoitti:
..on viisainta valita antiikki kulitettuina. Koimyrkkyä on viisasta supsuttaa. Alkavat muuten elää ihan omaa elämäänsä.
tuntuvat olevan alkuperäisiä, ovat niin koinsyömiä että ihmettelen että ovat edes kasassa. Joten jotkut tupajumin nakertamat raamit sopivet erittäin hyvin.
- SikurLiina ejk
animattiN kirjoitti:
tuntuvat olevan alkuperäisiä, ovat niin koinsyömiä että ihmettelen että ovat edes kasassa. Joten jotkut tupajumin nakertamat raamit sopivet erittäin hyvin.
..niitä vähän pölyyttää?
Tosin tuollainen pitsimäinen hauraus on erittäin taiteellinen......
*somittelee kehyksiin* - SikurLiina ejk
animattiN kirjoitti:
mutta jalkaani en pistäisi, haju meinaan on mahtava ja taitaa niissä olla joku kynsisienikin pesiytynyt. Joten ainakin jotai yhteistä meidän suvulla on kun kaikille tullut se kynsisieni. :)
..löytyykös tuolle sienilajikkeelle nimikin?
Kynsilaukasta olen kuullut....mutta sikiävän sukkasuvun viimeiselle perilliselle olis hyvä patentoida suvun historiikin nimissä oma sienirihmastonsa. - animattiN
..niitä vähän pölyyttää?
*somittelee kehyksiin*nimessä uskalla pöllyttää. Mutta suunnittele nyt kivat kehykset. :) Semmoset madonsyömät.
- SikurLiina ejk
animattiN kirjoitti:
nimessä uskalla pöllyttää. Mutta suunnittele nyt kivat kehykset. :) Semmoset madonsyömät.
Kehykset on valmistettu lahonneen kirkkoveneen laudoista. Madot ovat ne somasti koristelleet kulkuväylillään. Muutamia merenpojasta tarrautuneita kotiloita on epäsymmetrisesti puuta somistamassa.
Kannattaa oikaista ruostunut naula ja porata se seinään tiukasti.
-pitäisköhän talu suojata hyttysverkolla....?
--tai ..no se luonnon oma kuhina voi olla hyvin viehättävääkin--- - jdcjo
-jiooi
- dkjilib
Kehykset on valmistettu lahonneen kirkkoveneen laudoista. Madot ovat ne somasti koristelleet kulkuväylillään. Muutamia merenpojasta tarrautuneita kotiloita on epäsymmetrisesti puuta somistamassa.
Kannattaa oikaista ruostunut naula ja porata se seinään tiukasti.
-pitäisköhän talu suojata hyttysverkolla....?
--tai ..no se luonnon oma kuhina voi olla hyvin viehättävääkin---öplvhmlöm
- fdsrg
..niitä vähän pölyyttää?
*somittelee kehyksiin*kiyou
Minua suuresti huvitti erään ohjelman miespuolinen styylaaja. Kaveri siirteli lastensänkyä seinältä toiselle ja taisi se vaihtaa siihen päiväpeitonkin. Säleverhot nostettiin ylös, jotta huoneeseen tulvisi valoa ja pikkupöydän päälle laitettiin nalle istumaan. Sinitarralla liimattiin nukkumatin kuva oveen ja ylimääräiset tavarat siivottiin romulaatikkoon. Näytti kaverilla olevan joku viuhkakin kädessä, millä luultavasti pölyt huiskittiin sivummalle.
Sitten kameramiehen kanssa kuvattiin huonetta erikulmista ja näytettiin ennen ja jälkeen muodonmuutoksen. Lopuksi styylaaja ja äiti ihastelivat kuinka pienimmät tulevat nyt viihtymään entistä paremmin. Mikä varmasti olikin totta, ottaen huomioon lähtötilanteen. Eihän 6-7 vuotiaan mielenkiinto aina riitä laittamaan huonetta edustuskuntoon.
Kuulosti ja näytti siivoamiselta, mutta sille on vain keksitty uusi nimi. Nykyinen kotitalousvähennys buumi on saanut tämmöisiä palveluntarjoajiakin aktivoitumaan. Kysyntä tuntuu olevan ainakin kova.- SikurLiina ejk
Tosin jossain ameriikkalaisessa ohjelmassa rakenettiin lapsukaisille satumaailmaa muistuttavia huoneita.
Tiedä onko pikku prinsessa onnellinen, kun saa metsäksi maalatun huoneen ja sängyksi pyöreän katosta keikkuvan hökötyksen.
Luultavasti voisi olla onnellisempi metsässä keijuja huhuillessaan.
- SikurLiina
Mietin tässä naama peruslukemilla, että mitäköhän mahtaisi tapahtua jos joku hoksisi alkaa stailaan lifeläisten tekstejä:-)
Tuon Aakoon lapion vois ottaa ensin käsittelyyn...juuh...ja Jermuksin....*nauraa kämmeneensä* - bag_gie
lienee heillä jotka pääsevät televisioluvan hinnalla katselemaan nuita onnettomia, ei kai halpaakaan ohjelmaformaattia kannata toteuttaa jos ei katsojia löytyisi..
Sinällään lohdutonta että ihmiset saadaan uskomaan etteivät he itse hallitse eivätkä kykene huolehtimaan omasta onnestaan ja elämästään vaan kaiken saa ulkopuolelta ammattilaisten toimesta...
Siksihän niitä hankielämiä kait saa netistäkin ostettua vai miten se oli =DD- SikurLiina ejk
..omat erityisosaajat. Ainakin meille yritetään väenväkisten tuo saada nuppiin naulattua.
- pyytää keneltäkään
lupaa saada katsoa oma ostamaani televisiota. ;))
- bag_gie
pyytää keneltäkään kirjoitti:
lupaa saada katsoa oma ostamaani televisiota. ;))
kannatakaan, kyllä he tulee vaikka kotiin asti sen luvan tuomaan tarvittaessa =DD
- ei ole
bag_gie kirjoitti:
kannatakaan, kyllä he tulee vaikka kotiin asti sen luvan tuomaan tarvittaessa =DD
mitään ongelmaa kun ne kerran tuo sen mulle, luuli jo että se pitää tilata kuin postimyynnist. On se ihanaa että jotain oikein tuodaan kotiovelle asti. Mitä luulet, pitäisköhän noille koirille laittaa kuonokoppq, ties mitä muita lupia olen jäänyt vaille noien takia? ;DDDD (tosin mä en yleensä lupia kysele...)
- bag_gie
ei ole kirjoitti:
mitään ongelmaa kun ne kerran tuo sen mulle, luuli jo että se pitää tilata kuin postimyynnist. On se ihanaa että jotain oikein tuodaan kotiovelle asti. Mitä luulet, pitäisköhän noille koirille laittaa kuonokoppq, ties mitä muita lupia olen jäänyt vaille noien takia? ;DDDD (tosin mä en yleensä lupia kysele...)
kannattaa, tiedä kuinka monta ystävällismielistä vierasta olet menettänyt hurttien hymyilynhalun takia...
mutta aukaise sydämesi luvanpyynnille, mie voin alustavasti antaa kolme vapaavalintaista lupaa kunhan en joudu syytteeseen mahd. laillisuusongelmien ilmetessä...
Ja joitain asioita toki löytyy mihin et lupaa saa vaikka kuinka kauniisti hymyilisit... bag_gie kirjoitti:
kannattaa, tiedä kuinka monta ystävällismielistä vierasta olet menettänyt hurttien hymyilynhalun takia...
mutta aukaise sydämesi luvanpyynnille, mie voin alustavasti antaa kolme vapaavalintaista lupaa kunhan en joudu syytteeseen mahd. laillisuusongelmien ilmetessä...
Ja joitain asioita toki löytyy mihin et lupaa saa vaikka kuinka kauniisti hymyilisit.....koirat mitään hymyilynhaluisia ole, kimppuun käyvät kuin sika limppuun ja jos et juokse satasen aitoja alle 5 sekunnin niin olet niiden ateria ennekuin ehdit vinkaisemaankaan..
- bag_gie
Kadunmies kirjoitti:
..koirat mitään hymyilynhaluisia ole, kimppuun käyvät kuin sika limppuun ja jos et juokse satasen aitoja alle 5 sekunnin niin olet niiden ateria ennekuin ehdit vinkaisemaankaan..
hymyilevät leveästi ja merkitsevästi...
Hyvää treeniähän tuo tuntuis olevan jos tuohon aikaan pääsee mutta siinähän se jutun juoni olikin, ei tule vieraita kun koirut hymyilee jo ovilla =D - sä luulit että mä
Kadunmies kirjoitti:
..koirat mitään hymyilynhaluisia ole, kimppuun käyvät kuin sika limppuun ja jos et juokse satasen aitoja alle 5 sekunnin niin olet niiden ateria ennekuin ehdit vinkaisemaankaan..
olen toi pussis joilla on ne verenhimoiset pikku piskit? Ehei, mä en vaan ole tuonu julki omia hurttiani näissä keskusteluissa, nää ei olekkaan niin piskejä, nää on tosi kovii puremaan.... varsinkin jos joku aikoo niitten reviirille, ja varsinkin jos kysees on niitte oma kuppi, ni sillo ne ei siedä ees toisiaan... koitas kuvitella ku joku yrittää tulla ovesta ja näit on vähän useempi tääl.... ;DD
(jätän kertomatta että sellasii kirpunkokoisii...) ;) MUT ne on kuitenkin kovii jävii, niille ette pärjää... hehhe *menee nurkan taa nauraa* :))
- Minust se on
tosi hyvä ohjelma. Uskon että monet "stailatut" tykkäävät uudesta ulkomuodostaan, mutta olen huomannut että kaikki eivät viihdy. Minulle kyllä kelpais sellaiset muodonmuutokset. :))
Asunnon arvo tosiaan nousee, kun kaapit uusitaan,varsinkin keittiön kaapit.
Muistelen haikeena kun suunnittelin IsK.. kanssa uutta keittiötäni, toteutimme sen ja sitten... jouduin muuttamaan muualle, snif. Siitä tuli mahtavan upea keittiö ja se tosiaan nosti reippaasti asuntoni myyntihintaa. (en suostunut myymään halvemmalla, kuin määräämälläni hinnalla ja se joka kiinnostui, maksoi myös . lopulta) ;D
Olin tosin uusinut muutakin kuin sen keittiön ihan itse kylppärin laatoituksista lähtien. *haikeeeeeena* - Pirre*
- tänne mestaroimmaan :/
- animattiN
uudenvanhan sohvan uuteen kuosiin ja tulikin komee. Kestävyydestä en toiki vielä tiedä.
- SikurLiina ejk
..ikuisuuksia kestääkkään. Onnittelen aikaansaannoksestasi!
- kahjovaakutin
eihän kaikilla ole silmää sisustukselle, saati sitten itselle, sitä näkee kaduilla joka päivä. Siinä mielessä nuo jutut on ihan ok, ja joskus näkee tosi fiksuja ratkaisuja esim. silloin kun on huone jossa ei ole ehjiä seiniä. Nuo muodonmuutokset taas, joskus menee mun mielestä hullumpaan suuntaan eikä lopputulos ole kovin onnistunut. Mutta joillekin epäilemättä ihan asiaa, ainakin jos nenä on kolme metriä pitkä tai jotain vastaavaa. Sellaisissa tapauksissa varmasti vaikuttaa elämään muutenkin, turha jeesustella ettei ulkonäöllä olisi mitään merkitystä itselle tai muille (en tarkoita että sinä niin tekisit). Ja joskus näkee miten pienin muutoksin naisen kauneus saadaan esiin, ilman leikkausveistä.
Siitä tuli mieleen että voisitko stailata mulle pyöreämmän pään, kun mulla on se littukohta takaraivossa?- SikurLiina ejk
..jotkut kauneusleikatut näyttävät korjattuina paremmille. Oikaistut ja korjatut hampaat ovat ihan okoo. Mutta en millään ymmärrä, miks kaikkien suut tehdään, kuin samaan muottiin.
Liian suuresta tuulenhalkojasta kärsii varmasti, eikä leuaton profiilikaan kovin hyvälle näytä.
Luppaset silmät kohentuvat kummasti leikkauksella.
En kuitenkaan bonjaa ,miks varten kaikille pitää c-kuppiset tissit tunkea.
Nou pienet muutokset ilman veistä ovat usein onnistuneita. Luultavasti noihin ohjelmiin valitaankin niitä kaikkein vaikuttavampia tapauksia.
Lituskan pääsi taikoo" taitava kampaaja hyvälle leikkauksella pyöreämmäksi.Jos päälaella on pyörre, niin hiuksia ei saa leikata liiaan lyhyeksi siitä kohtaa. *tietää tämän omasta pääpyörteestään* - kahjovaakutin
..jotkut kauneusleikatut näyttävät korjattuina paremmille. Oikaistut ja korjatut hampaat ovat ihan okoo. Mutta en millään ymmärrä, miks kaikkien suut tehdään, kuin samaan muottiin.
Liian suuresta tuulenhalkojasta kärsii varmasti, eikä leuaton profiilikaan kovin hyvälle näytä.
Luppaset silmät kohentuvat kummasti leikkauksella.
En kuitenkaan bonjaa ,miks varten kaikille pitää c-kuppiset tissit tunkea.
Nou pienet muutokset ilman veistä ovat usein onnistuneita. Luultavasti noihin ohjelmiin valitaankin niitä kaikkein vaikuttavampia tapauksia.
Lituskan pääsi taikoo" taitava kampaaja hyvälle leikkauksella pyöreämmäksi.Jos päälaella on pyörre, niin hiuksia ei saa leikata liiaan lyhyeksi siitä kohtaa. *tietää tämän omasta pääpyörteestään*c-kuppiset, mutta kun väännetään DD:t niin luulisi että hennompi ihminen lentää niiden kanssa kärsälleen. Sitten joutuu taas kauneusleikkaukseen kun on nenu lytyssä.
Kyllä mie ymmärrän että kampaaja taikoo lituskan näkymättömiin, mutta tarviisin vielä sulta sopivan pipon. Siinä voisi lukea vaikka että Media valvoo, tai jotain semmoista.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7272316Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?502269- 1302255
- 1352160
- 551782
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2411643- 311371
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201309Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161205Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381147