Suomeen kuten muihinkin "kehittyneisiin" länsimaihin on tuotu paljon vaimoja filippiineiltä ja muualta kauko-idästä.
Itse pidän tätä vaihtoehtoa ihan suotavana, varsinkin jos mies on jo vanhempaa perua eikä lähiseudulta yksinkertaisesti löydy vapaita naisia, perheiden rikkomisia en hyväksy eli jätetään muiden miesten vaimot rauhaan.
Tälläisellä filippinivaimolla ei ole rasitteena Suomalaisen yhteiskunnan fenimististä propagandaa tai muita aatteellisia visioita, perhe on etusijalla muut tulee sitten.
Filippiinit myös yleensä haluvat lapsia, joten suvun jatkuminenkin on mahdollista jopa suotavaa avio-onnen takaamiseksi.
Mitäpä yli viisikymppinen mies muuta voisi toivoa, kuin nuori nätti kotona viihtyvä vaimo joka arvostaa perinteistä perhe-elämää parin pienen lapsen kanssa.
Naisille tietenkin sitten omat viihdyttäjät löytyy noista arabi- ja afrikanmaista, ne miehet ei työtä kaipaa eli joutavat olemaan kotona naisten kanssa ...
vaimo vaihtoehto
7
414
Vastaukset
- Aino-u
Niin, mutta kun jopa ne tuontivaimotkin kehittyvät ja ottavat vaikutteita mikäli heitä ei pidetä eristyksissä ulkomaailmasta.
Lähipiirissä eräs (suoraansanoen) miehenreppana otti tällaisen nätin ja nöyrän kotihengettären ja vuoteenlämmittimen thaikuista. Tekaisipa siihen lapsen tai kaksikin. Oli koko ajan tympeästi ja alentuvasti kehuskelemassa (suomeksi) hankintansa avuja ja erinomaisuutta verrattuna niihin naisiin joita ei saanut. Pahaa teki kuunnella niitä juttuja, intiimejäkin.
No, rouva oli kuitenkin sisukasta ja oppivaista sorttia, hiekkalaatikolla oppi suomenkielen, kävi kurssejakin, harrasti, liittoutui kaltaistensa kanssa .. lopuksi pääsi töihinkin.
Ja riittävästi itsenäistyttyään jätti "isäntänsä".
Yksinäisemmäksi kuin ikinä.- Vaka Vanha
Tähän voisi todeta lyhyesti ...
Että parempi on olla monta lyhyttä ja hyvää avioliittoa, kuin yksi helvetin pitkä ja huono ... - Aino-u
Vaka Vanha kirjoitti:
Tähän voisi todeta lyhyesti ...
Että parempi on olla monta lyhyttä ja hyvää avioliittoa, kuin yksi helvetin pitkä ja huono ..... ettei tiettyjä asioita kertakaikkiaan voi kiertää tai sivuuttaa. Kuten sitä, että puolisoaan on syytä kohdella säällisesti, kunnioittaen ja inhimillisesti oli hän sitten minkälaista söpöä pikku tuontitavaraa tahansa.
- Vaka Vanha
Aino-u kirjoitti:
.. ettei tiettyjä asioita kertakaikkiaan voi kiertää tai sivuuttaa. Kuten sitä, että puolisoaan on syytä kohdella säällisesti, kunnioittaen ja inhimillisesti oli hän sitten minkälaista söpöä pikku tuontitavaraa tahansa.
Aivan, mutta eihän mikään estä miestä kohtelemasta naista hyvin ja tasaveroisesti ...
Mua ottaa aina niin maan penteleesti aivoon kun saan lukea tollasia juttuja. Just tuollainen päänaukominen luo muille suomalaisille sen mielikuvan, että ulkomaalainen puoliso on aina joku "tuontivaimo"
Ei ihminen ole mikään "vaihtoehto" tai tuote joka käydään poimimassa niinkuin lenkkimakkara Alepan hyllyltä.
- Dekas- nooo
Pojat katsos luulevat, että feministejä kovastikin ärsyttäisi moinen teksti. Omaa kuoppaansa vain kaivelevat :-)
- Vaka Vanha
Taidat olla jonkinsortin humanisti ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa442043En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91281
- 121078
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 81952