LifeStyleSanomat

tapatoimittaja

Kirjuutan niitä parhaillaan.

86

7021

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tapatoimittaja

Hilipatipippan

Ex-Z on vihdoin kömpinyt laavustaan ihmisten ilmoille ja hankkinut netin. Ensi töikseen hän vannoi olevansa netin ääressä seuraavat 12 h yhtäjaksoisesti päästäkseen vireeseen. Aika pian vire löytyikin, köh, tosin palstalla on ollut pienimuotoista sanasotaa siellä sun täällä. Herneet ongitaan nenuleista pihtien avulla viimeistään kylpytynnyrissä, jonne Puhurix pulahti ja sai pahaa-aavistamattoman tryffelikärsä animatin seurakseen.

Erinäisiä kähinäketjuja seurattuaan ex-Z vihdoin oivalsi, miksei avioliitto kannata. Hänen avauksessaan oli muidenkin palstalaisten oivalluksia, esim. ex-koltis tietää nyt ettei kunnon avioriitaa voi alkaa toppuuttelemaan vaan sen pitää edetä omalla painollaan. Ketjussa pohdittiin myös valurauta- ja teflonpannujen asemaa perheneuvotteluissa, ja Kuunkulkijan mielestä siinäkin täytyy ottaa naapurit huomioon, samoin tinnituksen merkitys. Puhurix vannoi marmorikaulimen nimeen ja on kuulemma yrittänyt huitaista armastaan tuolilla. Yopollon mielestä se olisi jo lakituvan paikka, tämä kommentti nostatti hiukan tunteita koska kyseessä oli vain korituoli ja heittokin meni tarkoituksella ohi. Puhurix on muuten ylösalaisinpidon tarkkailussa, ha haa, kyseinen instanssi on käynyt lukemassa hänen galleriasivuaan.

Bag_gie kannusti ihmisiä käymään verenluovutuksessa, joka onkin hieno asia. Ex-koltis herätteli keskustelua siitä miten ostokäyttäytymistämme seurataan ja meitä suoraan sanoen kusetetaan, mikä on toki useimpien tiedossa mutta ei hidasta kulutusta. Pirkit tiedusteli mitkä asiat ovat meille ylellisyyttä, ja nimimerkki MietinVain funtsi vainoharhaisuutta netissä. Sitähän ketjussa riitti, ja sama jatkui myöhemmin Waffen avauksessa Kylmä henkäys.

Sikurliinan kotiukkopisnes ilmeisesti tyssäsi koska mallimme Jermu on taas kadonnut. Yleisesti ottaen Sikurin pisnekset sujuvat mainiosti toisin kuin Kadunmiehen, jonka kassavirta menee ihan väärään suuntaan. Hän ei osannut hyödyntää edes valikoimissaan olevaa Teboilin terraa, joka voitelemalla poistaa humalikon katkokävelyn ja on melkein luomutuote. Monttubaarin avaamista pitää joka kerta rukoilla, tarjoilu toimii huonosti tai ei ollenkaan ja omistaja yleensä häipyy paikalta vähin äänin.

Sikuri pohti ensin stailaamista yleensä, nythän on muotia stailata esim. asunto myyntikuntoon. Liikenaisena Sikuri ryhtyi markkinoimaan laiffareille pipoja, jotka ex-Z lupasi toteuttaa. Mallin ja logon sai valita itse, ja ideoita tulikin kiitettävästi. Mieleen jäi mm. ex-Z:n oma ”Vapaan kasvatuksen tulos” sekä Zonen kommandopipo jossa luki ”Tuuli tuutii lastaan”. Kadunmiehen päähineeseen on laitettu heiniä täytteeksi, mottona lämpöisestä lämpöiseen. Aivan loistavia. Stailaamisesta oli aiheen saanut myös max-life, joka vihdoin tuli palstalle saatuaan Waffen kautta viestin kuinka tissi-ihmiset häntä ovat kaivanneet.

Animatti on funtsinut miesten ja naisten töitä, lisäksi hän toivoi ihmisten tunnustavan syntinsä. Niitä ei tietenkään pahemmin ollut, mutta satutätisen avauksessa moni myönsi olevansa ihan ämpäriruma tai ainakin muuten pelottava. - NorMix pohtii elämän elementtejä, ettei arkkuvaiheessa tarvitsisi katua kun ei tullut elettyä. Kahjovaakutin kyseli mitä ihmiset eivät tekisi mistään hinnasta. Bonnie ymmärsi yskän aivan oikein, eli hinta voi olla muutakin kuin raha. Läheisten suojeleminen on varmasti yksi tärkeimpiä asioita, lisäksi useimmat eivät söisi mitään epämääräistä, paitsi Zone joka ei ostaisi Skodaa ja M Kutvonen joka ei hyppäisi lentokoneesta ilman laskuvarjoa. Ex-Z taas hyppäisi, jos kone olisi maassa.

BadMyntton tempaisi tässä taannoin kaksi pallukkaa, ensin tupakkakeskustelusta ja myöhemmin vammaisseksistä, joka sittemmin siirtyi prostituutiopalstalle. Haukuttuaan aiheettomasti seriffin pahapastilli julistautui Jumalaksi, mistä arkunkantaja puolestaan veti johtopäätöksen että tämän maailman julistautujilla vetää kaikista ovista. - Vedettyään kuolema-avauksensa pois tryffeliskämme animatti päätyi kinaamaan pahapastillin kanssa tämän samannimisessä ketjussa, mistä johdonmukaisesti edettiin takaperin syntymään. Siellä taas ex-Z parkui leuka väpättäen, koska Milla ilmoitti kyselleensä puhelimitse Dallasin juonenkäänteitä kuopusta vääntäessään. Vanhimmat vakkarit varmasti muistavat, että sekä tapatoimittaja että ex-Z ovat Millan virtuaalilapsia, itkupilli on siis nuorempi.

Milla kävi vähän aikaisemmin kehuskelemassa miten nuoremmat miehet ihastuvat häneen. Älkää uskoko sitä lepakkoa! Olen varma että hän keksi koko jutun muiden kiusaksi. Pikemminkin tuo avaus olisi sopinut Sikurin kirjoituskisaan osastolle fiktio. Haastekisaan on osallistuttu kiitettävästi, myös vinyyli-hurlumi on näemmä raahautunut palstalle. Haasteita on kuitenkin vielä lunastamatta, ja kirjoittajien toivotaan ilmoittavan ottavatko he ne vastaan. Seuraavaksi äänestetään, pitääkö äänestää vai kommentoidaanko tekstejä muuten vaan.

Hajatelma: Kun ajattelen mitä olen sanonut, kadehdin mykkiä. (Seneca)

• Varajeesus

Hyvä yhteenveto viimeaikaisista tapahtumista.
        Olen joitakin päiviä seurannut palstan tapahtumia jatkakaa samaan malliin.(Ellei jopa vieläkin tahtia parantaen.) (-; ;-)

• ex-Z

Olipas mukava lukea pitkästä aikaa kunnon lehteä. :)

(kun et ole kirjoittanut minun täällä ollessani siis yhtään).

• animattiN

kiva oli taas lukea lehteä. Vai tryffeliskä.... :))

• ossipessi

Hieno juttu, enpä ole törmännyt tähän tapatoimittajaan aikaisemmen olleenkaan.:D(sorry)

Miinus pisteitä tulee kyllä siitä, ettei minua ole mainittu laisinkaan???

• Puhurix

Pakko kuiskata ettei Eniron Stasi-osasto löydä mua mut kiitti lehdestä kuitenkin.

• Puhurix
        ossipessi kirjoitti:

Hieno juttu, enpä ole törmännyt tähän tapatoimittajaan aikaisemmen olleenkaan.:D(sorry)

Miinus pisteitä tulee kyllä siitä, ettei minua ole mainittu laisinkaan???

Juuri kun olet tehnyt jotain, mitä et suin surmin haluaisi mainittavan, tulee toimittajamme ja kertoo sen maailmalle. Se täytyy sanoa, että hän tekee sen rehdisti asioita vääristelemättä, josta suuri kiitos.

• tapatoimittaja
        Puhurix kirjoitti:

Pakko kuiskata ettei Eniron Stasi-osasto löydä mua mut kiitti lehdestä kuitenkin.

niin ei kait se haittaa, sullahan on putka valmiina. :))))

• tapatoimittaja
        Varajeesus kirjoitti:

Hyvä yhteenveto viimeaikaisista tapahtumista.
        Olen joitakin päiviä seurannut palstan tapahtumia jatkakaa samaan malliin.(Ellei jopa vieläkin tahtia parantaen.) (-; ;-)

täällä tuntuu olevan yläilmojen liitäjiä enempikin, lepakot mukaanlukien. Maan päällä on kait vaan tryffeliskä ja arkunkantaja. Ja maan alla viinasäiliöt.

• animattiN
        tapatoimittaja kirjoitti:

täällä tuntuu olevan yläilmojen liitäjiä enempikin, lepakot mukaanlukien. Maan päällä on kait vaan tryffeliskä ja arkunkantaja. Ja maan alla viinasäiliöt.

mää joisin red bullia niin saan siivet. :))

• tapatoimittaja
        animattiN kirjoitti:

mää joisin red bullia niin saan siivet. :))

lentävä tryffelisika laiffareiden ilmatilasta vielä puuttuikin. :)))))))

• SikurLiina ejk

kädessäni on kylläkin hermopinne kiusanani ,mutta onneksi se ei ulotu nauruosioon.
        Tää porukka on ehdottoman hupaisaa, tai sitten nauran pelkästä väsymyksestä ihan mille sattuu.

Kotiukko pisnes on nyt jäähyllä. Laiffarit taisivat säikähtää olematonta lemmenelämäänsä siinä määrin, että ovat luultavasti hiilanneet lähiöpaareista jonkunlaisen retaleen sänkyhommiin.

Kunhan siinä hetkisen nytkyttelevät ,niin uskoisin kotiukkojen sen jälkeen taas kelpaavan.
        Tai ehkä ne pistävät rentunsa" jäihin talveksi ja sulattavat taas keväällä käyttöön.

• tapatoimittaja
        ex-Z kirjoitti:

Olipas mukava lukea pitkästä aikaa kunnon lehteä. :)

(kun et ole kirjoittanut minun täällä ollessani siis yhtään).

on toistaiseksi ollut lyhyt mutta sitä värikkäämpi. :)) Vieläkö harjoitat viinanvastustamista?

• tapatoimittaja
        SikurLiina ejk kirjoitti:

kädessäni on kylläkin hermopinne kiusanani ,mutta onneksi se ei ulotu nauruosioon.
        Tää porukka on ehdottoman hupaisaa, tai sitten nauran pelkästä väsymyksestä ihan mille sattuu.

Kotiukko pisnes on nyt jäähyllä. Laiffarit taisivat säikähtää olematonta lemmenelämäänsä siinä määrin, että ovat luultavasti hiilanneet lähiöpaareista jonkunlaisen retaleen sänkyhommiin.

Kunhan siinä hetkisen nytkyttelevät ,niin uskoisin kotiukkojen sen jälkeen taas kelpaavan.
        Tai ehkä ne pistävät rentunsa" jäihin talveksi ja sulattavat taas keväällä käyttöön.

pisnesidea, että voisi syväjäädyttää kotiukon käyttöjen välillä. Ei sen koko aika tarvi olla jaloissa pyörimässä.

• tapatoimittaja

juoksevat perässä, eikös Sikurilla ollut kisassa sellaista osiota kuin haaveet ja utopiat? Olisit voinut kirjuuttaa sinne vaikka. Kerran mun perässä juoksi hirvi, ja se on totta. :)

• on trendikkäämpää

arkkis lapioineen kaivaa sinne koko ajan lisää väkeä ja myyrävainaa on siellä ollut jo pitkään.

Varokaa etteivät edesmenneet hyökkää säiliöihin alakautta.

Tryffelskäkin kulkee kärsä maassa, kun routa ei vielä ole päässyt yllättämään.

• ylimääräistä
        Puhurix kirjoitti:

Juuri kun olet tehnyt jotain, mitä et suin surmin haluaisi mainittavan, tulee toimittajamme ja kertoo sen maailmalle. Se täytyy sanoa, että hän tekee sen rehdisti asioita vääristelemättä, josta suuri kiitos.

teen viivaa oli lipsahtanut loppuvirkkeeseen, muuten hyvä.

• ex-Z

on toistaiseksi ollut lyhyt mutta sitä värikkäämpi. :)) Vieläkö harjoitat viinanvastustamista?

Olen päättänyt niin, että nyt kun poikaystävä on onneksi myös sellainen, joka ei alkoholista välitä, niin munkin on helpompi olla raakkumatta asiasta. :)

• hurlumi

...siis vain yksi maininta musta. Kyllä erikoispainos pitäsi musta laittaa. Koska olen älykäs, seksikäs (ja pikkusen humalassa). Niih.

• tapatoimittaja
        hurlumi kirjoitti:

...siis vain yksi maininta musta. Kyllä erikoispainos pitäsi musta laittaa. Koska olen älykäs, seksikäs (ja pikkusen humalassa). Niih.

vai erikoispainos oikein. Äly, seksikkyys ja humaluus on kyllä mielenkiintoinen yhdistelmä. :))

• ex-koltis

Koltiaiselta.

• Puhurix

niin ei kait se haittaa, sullahan on putka valmiina. :))))

mun piilopaikkani.

• Hienoa että minua on taas muistettu mainita lehdessä. Se jos mikä, lämmittää näin syksyisenä päivänä. Huomion arvoista, että kaikki uutisointi on luettavissa etusivulla. Onneksi lehdessä ei ole takasivua, olisi kovin ikävää löytää maininta itsestä, torihintojen ja löytökissoja ilmoitusten välistä.

Kiitos lehdestä:)

• hurlumi

vai erikoispainos oikein. Äly, seksikkyys ja humaluus on kyllä mielenkiintoinen yhdistelmä. :))

...ja yön nukuttuani (kumma kyllä) seksikkyys ja äly ovat tipotiessään. Viskistä muistona päänsärky. Kuu kiertää kymmenen kertaa näreen, ennen kuin seuraavan kerran harrastan tajunnanvirtaa laajentavia. Luontainen älykkyyteni kera sensuellin olemukseni palautunee pikkuhiljaa päivän mittaan.

Niin, että jos sen erikoispainoksen kuitenkin voisit nuorempaasi kunnioittaen kirjoittaa. Kuin Lyyti ikään.

• tapatoimittaja
        ex-koltis kirjoitti:

Koltiaiselta.

kuis muuten pyyhkii?

• tapatoimittaja
        Waffen-ss kirjoitti:

Hienoa että minua on taas muistettu mainita lehdessä. Se jos mikä, lämmittää näin syksyisenä päivänä. Huomion arvoista, että kaikki uutisointi on luettavissa etusivulla. Onneksi lehdessä ei ole takasivua, olisi kovin ikävää löytää maininta itsestä, torihintojen ja löytökissoja ilmoitusten välistä.

Kiitos lehdestä:)

olisikin pulmallinen. Jos uutiset ei mahtuisi etusivulle, tulisi kauhia tappelu miksi kukakin on mainittu vasta takana. Toimittaja saisi varmaan kävellä silmä mustana aina painosten välillä. :(

• yopollo

Turhamaisuuteni on taas tyydytetty hyväksi aikaa kun nikkikin lehdestä löytyi :))

• ex-koltis

kuis muuten pyyhkii?

Tässäpä vaan iltaa. Kynttelit ja vinot, eks tiijä.

• tapatoimittaja
        yopollo kirjoitti:

Turhamaisuuteni on taas tyydytetty hyväksi aikaa kun nikkikin lehdestä löytyi :))

mä vielä vähän kyhnyttäisin? *lähestyy*

• yopollo

mä vielä vähän kyhnyttäisin? *lähestyy*

*piiloutuu salamana hämähäkin taa*

*mutinaa kolosta* ...köh köh ... täytyy valitettavasti tässä töihin valmistautua, juu....*hiljentää ääntään* ja sitten ehkä maanpakoon tai jonnekin kauemmas.....

Ei mutta ihan totta, työhön, työhön jne :))

• tapatoimittaja
        yopollo kirjoitti:

*piiloutuu salamana hämähäkin taa*

*mutinaa kolosta* ...köh köh ... täytyy valitettavasti tässä töihin valmistautua, juu....*hiljentää ääntään* ja sitten ehkä maanpakoon tai jonnekin kauemmas.....

Ei mutta ihan totta, työhön, työhön jne :))

eipäs nyt paeta minnekään pökkelöön. Minä vaan vähän yritin kyhnyttää *lähestyy taas*, ei se nyt noin kamalaa voi olla. :)))))

• yopollo

eipäs nyt paeta minnekään pökkelöön. Minä vaan vähän yritin kyhnyttää *lähestyy taas*, ei se nyt noin kamalaa voi olla. :)))))

"Olen töissä, murtohälytin päällä, varokaa suurjännitettä".

Ei mutta kun bongausta olen harrastanut jonkin verran, olen huomannut ettei se niin helppoa ole. Linnut häipyvät, kuten eilinenkin isokihu viisi minuuttia ennen kuin tulin paikalle >:((

• Pirre*

hitsi miten puhutteleva hajatelma taas..:))

• Ppaj

Luen sujuvasti, vaikken kirjoitakaan itse aktiivisesti ;)

• tapatoimittaja

vieläkö on muussia päässä?

• Ppaj

vieläkö on muussia päässä?

ON.

• tapatoimittaja

Kisastrippausta

SikurLiinan kirjoituskilpailu on päättynyt. Äänestystä päätettiin viime hetkellä muuttaa siten, että voittajat valitaan kahdesta sarjasta. Se olikin hyvä ratkaisu, koska valinta oli taas vaikea ja kärkisijoilla keikkui koko ajan useampi kirjoittaja. Voiton vei vakavassa sarjassa tällä kertaa Waffe kirjoituksellaan Se yksi yö ja huumoripuolella puri parhaiten ex-koltiksen Sappirakko.

Onnittelut voittajille, joita toimituksen apulainen kahjovaakutin tulee syvähaistattelemaan toivottavasti jo tänään. Kiitokset kaikille kisaan osallistujille, kärki oli erittäin tasainen ja kaikki kirjoitukset todella hyviä, kuten tältä porukalta voi odottaakin. Sikuri kisajärjestäjänä tukki urputtajien kituset heti kättelyssä eikä kaaosta päässyt syntymään, joten toivon mukaan saadaan lisää kisoja pienen hengähdystauon jälkeen.

Myös hurlumi, joka ansiokkaasti pääsi aivan kärkisijoille, raahautui paikalle täyttämään palstavelvollisuutensa vaikka valitteli flunssaa ja kuumeista oloa. Hurlumi on useampaan otteeseen vaatinut että hänestä tehtäisiin lehteen erikoisnumero, koska hän on seksikäs, älykäs, sensuelli ja mitä lie vielä hohoijaa. Äänestyksen jälkeen hurlumi ampaisi Sikurin kisakahvilaan, jossa oli kahvin ja pullan lisäksi tarjolla muualta vohkittua viinaa, jota sai itse käydä tankkaamassa takahuoneessa. Hurlumi kiekui ensin suureen ääneen viskiä ja ryhtyi välittömästi lirttailemaan ensimmäisen miehenkörilään kanssa joka eteen osui. Kuinka ollakaan, se sattui olemaan ex-koltis, jonka hurlumi humalapäissään sai suostuteltua strippaamaan. Hurlumi lupasi lähettää kuvia koltiksesta sukkasillaan, ja linkki tähän videoon on lehden lopussa.

Kuumetautiinsa nähden hurlumi oli aika toimelias, koska onnistui syöttämään Puhurixille Mynthonin ihan tuosta vaan. Vaikutus tuntui heti, Puhurix huomasi henkensä ikään kuin raikastuneen ja vaati kaikkia polvistumaan samalla kun puuhasi strippaavan koltiaisen kanssa pirtukirkkoa. Meno on jälleen räävitöntä enkä ihmettele lainkaan että palstalla mölisevä orikinaali on langettanut kirouksen koko poppoon ylle.

Orikinaali on joku, joka on aikoinaan jätetty palstalle vahingossa tai tahallaan, ja joka on ilmoittanut ettei aio alistua miehittäjien mahtiin. Hän käskee lopettamaan jumalattoman metelöinnin ja haluaa rauhan takaisin. Orikinaali on viimeksi nähty Sikurin kahvilan vessassa seuranaan Monttubaarista nyysitty terratynnyri. Sikuri ei varmaan päästä häntä pois, koska arvelee olevansa rakastunut; jokin orikinaalin alkulimaisessa olemuksessa vetoaa syvästi häneen. Media seuraa tätä rakkaustärinää ja raportoi aiheesta sen edetessä.

Kadunmies yritti saada kuralla olevia pisneksiään uuteen uskoon järjestämällä Monttubaarissa kilpailun, jonka tarkoitus oli tuoda lisää maksavia asiakkaita. Voittaja olisi se, joka toisi eniten tuttuja juoppoja pidennetyn baaritiskin ääreen. Asiakkaita toki tulikin, norMix kuskasi eräänkin paikalle kottikärryillä, ja myös orikinaali ilmestyi huutamaan. Tästä kisasta kaduntaasmiehelle jäi käteen pöksyt joille ex-Z oli kipannut kahvit, lisäksi kottikärryissä makaava sammunut ja tyhjät taskut.

Animatti oli yksi kirjoituskisan suosikeista. Hänen avauksessaan voi nyt laulaa karaokea, mikä varmasti sujuukin hyvin pienessä pöllyssä.

Hajatelman sijaan siis video koltiksen strippauksesta. Kaiuttimet päälle, seuratkaa ohjeita ja nauttikaa. Toivottavasti hurlumi lähetti oikean nauhan.

http://sugarqube.com/Ecards/CardView.cfm?CardID=971&L1=8&L2=233&L3=0&Page=

• ex-koltis

Väärä video. En käytä koskaan mirriä.

• tapatoimittaja
        ex-koltis kirjoitti:

miten hurlumi noin erehtyi. Sillä on tietysti tämmöisiä videoita pilvin pimein. Onnea kirjoituskisan voitosta, tekstisi olikin ihan hulvaton. Sopiiko että vaakku syvähaistattelee iltapäivällä?

• ex-koltis

miten hurlumi noin erehtyi. Sillä on tietysti tämmöisiä videoita pilvin pimein. Onnea kirjoituskisan voitosta, tekstisi olikin ihan hulvaton. Sopiiko että vaakku syvähaistattelee iltapäivällä?

Hyvän lehtinaistavan mukaisesti. Käykö joku Kämpin suite. Haistattelupalkkion voi ohjata suoraan pikkujoulurahastoon.

• Puhurix

Jumalat puhuvat siis kauttani. Kiitos myös Pastillin puolesta.

• kahjovaakutin

Paljon onnea kirjuutuskisan voiton johdosta, hjyymörisarjassa. Olitte yksi median suosikeista. Aihe ei ollut helpoimmasta päästä, hatuttiko kun näitte haasteen? Mikä sai teitin ottamaan sen vastaan, onko Teillä itsellänne sappivaivoja? Entäs muita kolotuksia, kylmänkyhmyjä esimerkiksi? Saako niitä stripatessa? Mikä saa teitin strippaamaan heti kun joku kuttu pyytää? Aiotteko haastaa törkylehden oikeuteen väärän videon julkaisemisesta? Kai osallistutte jatkossakin kirjoituskilpailuihin? Onko teitillä kuuma?

• kahjovaakutin

Parhaimmat onnittelut voiton johdosta, vakavassa sarjassa. Myös media piti tarinastanne kovasti, onko se tosi? Koltis ei käytä koskaan mirriä, kai Te sentään joskus? Olette usein kärkikahinoissa näissä kirjuutuskilpailuissa, ja nyt voitto tulla tupsahti, aivan ansaitusti. Miltä se tuntuu? Aiotteko juhlia voittoanne jotenkin, mennä moukuille Monttubaariin vaikka? Sorkkarauta on sitten takaovella. Monttubaariin ollaan hankkimassa stripparia, mitä mieltä olette private dancereista, onko teitillä kokemusta semmoisesta? Miten muuten menee?

• ex-koltis
        kahjovaakutin kirjoitti:

Paljon onnea kirjuutuskisan voiton johdosta, hjyymörisarjassa. Olitte yksi median suosikeista. Aihe ei ollut helpoimmasta päästä, hatuttiko kun näitte haasteen? Mikä sai teitin ottamaan sen vastaan, onko Teillä itsellänne sappivaivoja? Entäs muita kolotuksia, kylmänkyhmyjä esimerkiksi? Saako niitä stripatessa? Mikä saa teitin strippaamaan heti kun joku kuttu pyytää? Aiotteko haastaa törkylehden oikeuteen väärän videon julkaisemisesta? Kai osallistutte jatkossakin kirjoituskilpailuihin? Onko teitillä kuuma?

Tuohon ensimmäiseen kysymykseen vastaan, että aihe ei todella ollut sieltä helpommasta päästä vaan sieltä suoraan paljon syvemmältä. Ensin yhtä aikaa v*tutti ja nauratti. Aloin mielessäni pohtia sappirakon anatomiaa ja kävinpä aihetta kuukkelistakin katsomassa. Sieltä ei löytynyt muuta kuin kuivan tekstin aihioita, joten pakotin itseni ottamaan suoraan sappirakkoa sarvista kiinni. Varmaan juuri sen haasteellisuuden takia päätin katsoa mitä siitä irtoaa, varsinkaan kun en ennen ole osallistunut ko kisoihin. Kokeneille, virtuoosimaisille kirjoittajille ei aiheesta repäisty teksti olisi ollut kakunpalaa kummempi juttu, mutta minulta se tuli työn ja tuskan kautta ja siksi todella arvostan saamaani palautetta.

Nuo muut keltaisen median kysymykset eivät kuulu hyvän lehtinaistaidon alueelle.

• SikurLiina ejk

Palaan myöhemmin. Nyt työn velvoitteet hoidettava.

--psttt..se video oli ihka varmana aito. Näinhän mää omin silmin. Hurlumi kietaisi sen mirrin koltiksen kaulaan eikäs se siinä kiihkossaan mitään huomannu.

• hurlumi

...taas kerran todeta, että vaikka pääsi (kuten hampaasikin) on suht. harvaa, niin kirjoittaa kyllä osaat. Mistä halavatusta toiset oppivatkaan tuon olennaisen kirjoittamisen sortumatta rönsyilyyn kuten esim. minulla on tapana? Ja minen usko, ettetko kuttu yhtä novellia saisi kirjoitetuksi, olet vaan laiska ja liian kriittinen.

Muuten mä olen tervehtymään päin, kun koltis eilen mua paranteli. Tosin kokonaisvaltainen parantumiseni vaatii vielä voittajamiehiltä parit tanssit. Sinun ei kuitenkaan kannata sellaisen katseluun osallistua; hengästyt liikaa.

• tapatoimittaja
        SikurLiina ejk kirjoitti:

Palaan myöhemmin. Nyt työn velvoitteet hoidettava.

--psttt..se video oli ihka varmana aito. Näinhän mää omin silmin. Hurlumi kietaisi sen mirrin koltiksen kaulaan eikäs se siinä kiihkossaan mitään huomannu.

mitä mirriä koltis mahtoi tarkoittaa. Ja nyt se ei suostu vastaamaan kaikkiin syväkysymyksiin, vihjailee vaan keltaisesta lehdistöstä ja huonosta lehtimiestavasta. :(

• tapatoimittaja
        hurlumi kirjoitti:

...taas kerran todeta, että vaikka pääsi (kuten hampaasikin) on suht. harvaa, niin kirjoittaa kyllä osaat. Mistä halavatusta toiset oppivatkaan tuon olennaisen kirjoittamisen sortumatta rönsyilyyn kuten esim. minulla on tapana? Ja minen usko, ettetko kuttu yhtä novellia saisi kirjoitetuksi, olet vaan laiska ja liian kriittinen.

Muuten mä olen tervehtymään päin, kun koltis eilen mua paranteli. Tosin kokonaisvaltainen parantumiseni vaatii vielä voittajamiehiltä parit tanssit. Sinun ei kuitenkaan kannata sellaisen katseluun osallistua; hengästyt liikaa.

Vai harva pää ja hampaat. Kummallista että mediaa ollaan uhkailemassa lakituvalla tämän tästä, mutta toimittajaa saa kyllä loukata mennen tullen!

Tosiasia on, että hampaani kuin myös hiukseni ovat tallella, sinä kuttu. Mutta novellit eivät ole alaani, ei sitten millään. Ehkä pakon edessä saisin jotain puserretuksi. Pusertelusta tuli taas mieleen vaikka mitä, mutta jääköön tällä kertaa sanomatta.

• ex-koltis

mitä mirriä koltis mahtoi tarkoittaa. Ja nyt se ei suostu vastaamaan kaikkiin syväkysymyksiin, vihjailee vaan keltaisesta lehdistöstä ja huonosta lehtimiestavasta. :(

Vai loikkaisko yli. Pikkumiinat kutittaa toki jalkapohjia välillä kliffasti. Median ei kuulu koskaan antaa periksi.

• tapatoimittaja
        ex-koltis kirjoitti:

Vai loikkaisko yli. Pikkumiinat kutittaa toki jalkapohjia välillä kliffasti. Median ei kuulu koskaan antaa periksi.

kyllä haistateltavan täytyy vastata kaikkiin kysymyksiin, eihän niissä ollut mitään epäeettistä, en ainakaan huomannut. Vastaa nyt edes siihen kylmänkyhmyjuttuun. :))

• tapatoimittaja
        Puhurix kirjoitti:

Jumalat puhuvat siis kauttani. Kiitos myös Pastillin puolesta.

ja vähän toivonkin että pastillin vaikutus olisi tilapäinen. Ei millään pahalla, mutta en jaksa olla polvillani tämän tästä. :))

• ex-koltis

kyllä haistateltavan täytyy vastata kaikkiin kysymyksiin, eihän niissä ollut mitään epäeettistä, en ainakaan huomannut. Vastaa nyt edes siihen kylmänkyhmyjuttuun. :))

Kun en tollo tajuu kysymystä!!??

• tapatoimittaja
        ex-koltis kirjoitti:

Kun en tollo tajuu kysymystä!!??

koski vain terveydentilaasi, ja miten harrastukset siihen vaikuttavat. Eli onko sinulla kylmänkyhmyjä, ja vaikuttaako vähäpukeisuus (strippaus) mielestäsi niiden syntyyn.

• hurlumi

Vai harva pää ja hampaat. Kummallista että mediaa ollaan uhkailemassa lakituvalla tämän tästä, mutta toimittajaa saa kyllä loukata mennen tullen!

Tosiasia on, että hampaani kuin myös hiukseni ovat tallella, sinä kuttu. Mutta novellit eivät ole alaani, ei sitten millään. Ehkä pakon edessä saisin jotain puserretuksi. Pusertelusta tuli taas mieleen vaikka mitä, mutta jääköön tällä kertaa sanomatta.

senkin rietas nainen! Vai oikein pusertelusta kaiken maailman assosiaatioita mieleen juolahtaa. Toki uskon, että olet joskus aiemminkin puserrellut, mutta ihan jäi vaivaamaan tätä ylen sensuellia mieltäni, että mitä oikein pusertelusta mieleesi tulikaan?

Kiinnostaa kyllä nyt minuakin tuo koltiksen mirriasia. On voinut tietty sattua niinkin, että olen lähettänyt lukuisasta miesnäkökulmaa sisältävästä videokokoelmastani väärän, mutta tekevällehän tunnetusti sattuu.

Mihinkähän aikaan sitä miestanssahtelua tänään saisi? Sinua nyt tuskin kuitenkaan kiinnostaa, sunhan täytyy ne päiväunosetkin ottaa...

• ex-koltis

koski vain terveydentilaasi, ja miten harrastukset siihen vaikuttavat. Eli onko sinulla kylmänkyhmyjä, ja vaikuttaako vähäpukeisuus (strippaus) mielestäsi niiden syntyyn.

Eikä vieläkään mitään havaintoa mistään kylmäkyhmyistä. Luulisi median edustajan suuressa oppineisuudessaan osaavan asettua tavallisen koltiaisen tasolle kysymyksissään.

• tapatoimittaja
        hurlumi kirjoitti:

senkin rietas nainen! Vai oikein pusertelusta kaiken maailman assosiaatioita mieleen juolahtaa. Toki uskon, että olet joskus aiemminkin puserrellut, mutta ihan jäi vaivaamaan tätä ylen sensuellia mieltäni, että mitä oikein pusertelusta mieleesi tulikaan?

Kiinnostaa kyllä nyt minuakin tuo koltiksen mirriasia. On voinut tietty sattua niinkin, että olen lähettänyt lukuisasta miesnäkökulmaa sisältävästä videokokoelmastani väärän, mutta tekevällehän tunnetusti sattuu.

Mihinkähän aikaan sitä miestanssahtelua tänään saisi? Sinua nyt tuskin kuitenkaan kiinnostaa, sunhan täytyy ne päiväunosetkin ottaa...

kertoilla ajatuksiani pusertelusta kaikenmaailman lepakoiden reposteltavaksi! Ja mistäs arvasit, päiväunoset odottavat. Päikkärit pitävät mielen ja kehon vetreänä, näin säilyy pitempään kuosissa ilman ahdistavia vinyyleitä sun muita kotkotuksia.

Ehkä koltis kertoo lähemmin mitä tarkoitti kommentillaan mirristä. Se kiinnostaa varmasti meitä kaikkia. :))

• tapatoimittaja
        ex-koltis kirjoitti:

Eikä vieläkään mitään havaintoa mistään kylmäkyhmyistä. Luulisi median edustajan suuressa oppineisuudessaan osaavan asettua tavallisen koltiaisen tasolle kysymyksissään.

ja rakensin kysymykset siten että ne sivuavat haistateltavan harrastuksia. Entäs mirrijuttu, kärsiskö siihen vastata?

• hurlumi
        ex-koltis kirjoitti:

...ollakin väärä video; kokoelma on näet niin laaja. Kiehtoo kyllä todellakin, miksi et käytä mirriä.

PS. Tauti on lähes voitettu - kiitos stripteasesi ja napanteriesi. Tietysti tänään voisit paneutua parantamaan minut ihan kokonaan ja ehkäpä käydä suihkussa jo ennen tanssiasi. Päästäisiin ikään kuin loppuun asti siinä tanssissasi.

• ex-koltis

ja rakensin kysymykset siten että ne sivuavat haistateltavan harrastuksia. Entäs mirrijuttu, kärsiskö siihen vastata?

Kun mua toi kylmäkyhmy vielä mietityttää, eli mitä se tarkoittaa. Sujuvasanainen toimittaja haluaa tietenkin päästä aiheissaan tolloja tökkien eteenpäin.

• animattiN

nauruhermoja kutkuttavasta lehdestäsi taas. Karaokeatahan mielellään laulelee vain hiprakassa taikka kaatokännissä. :)

• Puhurix

ja vähän toivonkin että pastillin vaikutus olisi tilapäinen. Ei millään pahalla, mutta en jaksa olla polvillani tämän tästä. :))

vaan pari päivää. Harvoin mulla on tämmöstä hauskaa.

• tapatoimittaja
        ex-koltis kirjoitti:

Kun mua toi kylmäkyhmy vielä mietityttää, eli mitä se tarkoittaa. Sujuvasanainen toimittaja haluaa tietenkin päästä aiheissaan tolloja tökkien eteenpäin.

kertoo täsmällisesti, että kylmänkyhmy on "kylmästä aiheutunut sinipunainen tulehduskyhmy esim. sormessa tai varpaassa". Että semmoinen.

• kahjovaakutin kirjoitti:

Parhaimmat onnittelut voiton johdosta, vakavassa sarjassa. Myös media piti tarinastanne kovasti, onko se tosi? Koltis ei käytä koskaan mirriä, kai Te sentään joskus? Olette usein kärkikahinoissa näissä kirjuutuskilpailuissa, ja nyt voitto tulla tupsahti, aivan ansaitusti. Miltä se tuntuu? Aiotteko juhlia voittoanne jotenkin, mennä moukuille Monttubaariin vaikka? Sorkkarauta on sitten takaovella. Monttubaariin ollaan hankkimassa stripparia, mitä mieltä olette private dancereista, onko teitillä kokemusta semmoisesta? Miten muuten menee?

Minusta on suurenmoista ja tärkeää että voitin nimenomaisesti tällä tarinalla. Heti kun näin haasteen ja aiheen, tiesin että nyt teen jotain kaunista. Otsikko itsessään oli kuin laatikollinen kultaa, puuttui vain tekijä joka tekisi siitä koruja.

Tarina oli fiktiivinen, jonka sisään ujutin omakohtaisia kokemuksia. Taksi kohtaus ja tuo epäröivältä tuntuva nainen työpaikastani ovat totta. Ehkä tuo ripaus omakohtaisesti koetusta, teki tarinastani koskettavan ja sitä kautta myös uskottavan. Suuri äänimäärä naisilta tuli nähdäkseni siksi, että he osasivat ja ennen kaikkea halusivat asettua tarinani naisen osaan. Naiset aina miettivät mitä miehen päässä liikkuu tuollaisina hetkinä ja nyt te tiedätte.:)

• ex-koltis

kertoo täsmällisesti, että kylmänkyhmy on "kylmästä aiheutunut sinipunainen tulehduskyhmy esim. sormessa tai varpaassa". Että semmoinen.

Eipä ole kylmänkyhmyihin vielä törmätty. Kuinkas se tohtoroidaan jos kohalle joskus sattuupi.

• tapatoimittaja

Yt-neuvotteluja

Kisavoittajat on nyt haastateltu. Voittajat väistelivät taidokkaasti vaakun kysymyksiä, mutta vastasivat sentään johonkin. Kumpikin kirjoittaja oli vilpittömästi tyytyväinen voitostaan, ja koska itse kilpailussa ei tapeltu, voi jälkipyykkiä nyt pestä äänestysketjussa.

Ex-Z ja animatti istuivat kisakaffella Sikurin kuppilassa, ja kuten laiffilla on tapana, kahvilanpitäjää ei näkynyt mailla halmeilla. Ikivanha seisonut sumppi ei tyttöjä innostanut ja ex-Z suunnittelee nyt oman kahvilan perustamista. Animatti arveli että hänen täytyy ryhtyä Monttubaariin strippariksi koska karaoke ei saanut asiakkaita paikalle, mutta asiasta täytyy vielä järjestää YT-neuvottelut.

Hurlumi ja allekirjoittanut ovat luvanneet puolustaa rohkean duunarin oikeuksia koska on olemassa epäilys, että Kadunmies yrittää ottaa tilanteesta kaiken irti. Animatti ei itse asiassa edes haluaisi stripata, hänen mielestään vapaa sika on onnellinen sika, mutta ilmeisesti nyt on pakko. Kadunmies on pisneksineen epätoivoisessa tilanteessa, Panoraamabaari ammottaa tyhjyyttään ja Monttubaarissa puolet asiakkaista ei maksa mistään mitään. Toiselle puolelle omistaja lupailee ilmaisiltoja, joten kovin ruusuiselta ei tulevaisuus näytä. Siitä huolimatta kaaduntaasmies palkkaa koko ajan lisää henkilökuntaa jonka luulee tekevän töitä ruokapalkalla.

Toisaalla ex-Z kyseli joko jouluvalmistelut on aloitettu. Jouluvalmistelut! Kadunmies aloittanee omat valmistelunsa torpedoimalla veetumaisen naapurinsa joulukuusen, hän on jo saanut hyviä ehdotuksia miten sen voisi tehdä. Puhurix pohti taannoin tapahtunutta lento-onnettomuutta, missä elonjääneet joutuivat syömään ihmislihaa henkensä pitimiksi, ja halusi tietää miten ihmisen periaatteiden käy ääritilanteissa.

Joku oli epätietoinen siitä mikä oli Paksu-Bertta. Ex-Z luuli virheellisesti että avaus oli tehty hänestä, hih, mutta kysymyksessä on tietysti vanha tykki eikä kukaan palstalaisista. NoitaNainen on näemmä käynyt kääntymässä, eikä kukaan ole lotkauttanut korviaan arkunkantajan ehdotukselle että palstalla oltaisiin hiljaa pari päivää. Samaa toivoi aikoinaan orikinaali joka on teljetty kisakahvilan vessaan, ja hänen ulospääsynsä ovesta on estetty. Sieltä ei ole viime aikoina kuullut risaustakaan.

Hajatelma: Asiat eivät ole koskaan niin huonosti, etteikö niitä voisi viinalla pahentaa.

• Suudelmahuuli

ja oikein iso

*suukko*

• Toimitukseen hyvät huomenet, ja kiitokset aamulukemisista. Kadunmiehen bisnekset alkavat näyttää hyvin kyseenalaisilta ja epäilyksiä herättäviltä. Ainakin lehden virallinen kanta näyttää tukevan tätä käsitystä :)

• ex-koltis

Sitä ollaan toimituksessa jo niin aamunpirteitä.

• tapatoimittaja
        ex-koltis kirjoitti:

Sitä ollaan toimituksessa jo niin aamunpirteitä.

otan selvää miten kylmänkyhmyjä hoidetaan. Nyt on olemassa vaara että animattikin saa sellaisia, jos ottaa erään työpaikan vastaan.

• tapatoimittaja
        Waffen-ss kirjoitti:

Toimitukseen hyvät huomenet, ja kiitokset aamulukemisista. Kadunmiehen bisnekset alkavat näyttää hyvin kyseenalaisilta ja epäilyksiä herättäviltä. Ainakin lehden virallinen kanta näyttää tukevan tätä käsitystä :)

median virallinen kanta, ellei jotain muuta voida näyttää toteen. YT-neuvotteluista ainakin tulee tiukat, vastassa on hyvinkin kyseenalaisia aineksia. Eritoten maininta työpaikan antamisesta "hyvää hyvyyttään" herättää aina epäilyksiä ja arveluja. :)

• tapatoimittaja
        Suudelmahuuli kirjoitti:

ja oikein iso

*suukko*

sinne suuntaan myös. :)))

• hurlumi

Näin se aamu alkaa auvoisasti kahvin ja lehden kera. Tässä ees jonkun yritettävä pysyä selevin päin, että saatais animattiNille suotuisat työolosuhteet. Tuntuvaa korvausta intimiteettisuojan menemisestä unohtamatta. Money talks.

• tapatoimittaja
        hurlumi kirjoitti:

Näin se aamu alkaa auvoisasti kahvin ja lehden kera. Tässä ees jonkun yritettävä pysyä selevin päin, että saatais animattiNille suotuisat työolosuhteet. Tuntuvaa korvausta intimiteettisuojan menemisestä unohtamatta. Money talks.

tuo intimiteettisuojan menetys. Siitä pitää ehottomasti vähän iskeä suonta, jos tällainen sanonta sallitaan. :)

• SikurLiina

Työ kiireitä on ollut. KisaKahvilahan oli tarkoituskin vain yhdeksi päiväksi aukaista. Täytynee käydä se hökötys purattamassa.

Iltasella istuksin Kreikkalaisessa ravintelissa syömässä ja nauttimassa.
        Toissinaan tuo reali laiffi nykäisee mukaansa.
        Käsittämätöntä , millaisia näytelmiä" sitä yhdelle päivälle ja illalle voi järjästyäkkin:=)

• animattiN
        SikurLiina kirjoitti:

Työ kiireitä on ollut. KisaKahvilahan oli tarkoituskin vain yhdeksi päiväksi aukaista. Täytynee käydä se hökötys purattamassa.

Iltasella istuksin Kreikkalaisessa ravintelissa syömässä ja nauttimassa.
        Toissinaan tuo reali laiffi nykäisee mukaansa.
        Käsittämätöntä , millaisia näytelmiä" sitä yhdelle päivälle ja illalle voi järjästyäkkin:=)

tarvii purkaa, anna sen vain olla paikallaan, kun niin suurella vaivalla sen pystytitkin. :)

• SikurLiina ejk
        animattiN kirjoitti:

tarvii purkaa, anna sen vain olla paikallaan, kun niin suurella vaivalla sen pystytitkin. :)

Tityssä mielessä se oli sykolookinen rakennus.
        Kisalussa ,kun yleensä syntyy kähinää, niin tunnepurkua varten tarvitaan joku paikka.

Toimi muuten äly hyvin:=)

• Suudelmahuuli

sinne suuntaan myös. :)))

Onpa sinulla tuoksuvat ja pehmeät huulet :)

*MMMMMMMMMMMMMMMMMmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm*

• norMix evk

noita hajatelmia revit, tuntuu riittävän loputtomiin toinen toistaan osuvampia? Liekö tämänpäiväinen ollut omistettu katumiehelle kun muutenkin sai runsaasti palstatilaa?

• tapatoimittaja

Pisneksiä ja sopimuksia

Ex-Z toteutti tuumansa ja perusti LifesCoffeen. Avajaisten kunniaksi hän heitteli asiakkaita ulos, ekana lensi Kadunmies ja median edustaja heti perään. Muut saivat ilmaiseksi puuroa ja kahvia, mutta viinanhimot pitää edelleen tyydyttää Monttubaarissa, jossa tulee talvella epäilemättä aika kylmä. Puhurix sai sentään jäädä kahvilaan koska tyytyi aitojen aineiden sijasta esanssiin. Lisäksi ex-Z sulki kuppilansa illaksi vihjaten ikävästi jotain naapurin räkälästä.

YT-neuvottelut sujuivat niin kuin niiden pitikin, paitsi Kadunmiehen mielestä. Hän yritti viimeiseen saakka vilunkia ynnä saada yleisöä puolelleen asentamalla kamerat neuvotteluja varten, vaikka hyvin tietää että julkisuus on hänen pisneksilleen enemmänkin haitaksi. Ne kestävät päivänvaloa yhtä huonosti kuin baarin asiakkaat. Animatti, tuo pieni tryffelipossusemme, voi kuitenkin hyvillä mielin ja turvallisesti aloittaa strippauksen lämmitetyllä tangolla Monttubaarissa.

Animatti on muutenkin lämmennyt, siis ajatukselle vakiduunista, koska hänelle on neuvoteltu mitä parhain työsopimus. Sen toteutumisessa oli arvokkaana apuna hurlumi, joka tietää alasta jonkin verran ja osasi ottaa huomioon esimerkiksi intimiteettisuojan menetyksen. Hurlumi harkitsi hetken jopa hakevansa itse Monttubaariin töihin. Uusi sopimus hyödyttää myös ex-Z:n kahvilaa, ruokailu nimittäin tapahtuu siellä.

Uusimmassa avauksessa ex-Z ulvoo itselleen miestä, joka vaihtaisi renkaat. Avuliaita aatuja löytyi useita mutta jokainen vaati jotain vastinetta, Mynttis peräti koko auton itselleen. Pahapastilli valitteli omassa avauksessaan miksei vaimo lukitse lapsia kaappiin että hän saisi rauhassa pelata videopelejä. Ketjusta kävi selvästi ilmi että lukkojen taakse haluttiin aivan joku muu ja mielellään heitettäisiin avainkin menemään.

Kuunkulkija on haahuillut laiffilla öiseen aikaan, samoin Satutätine, jota ottaa päähän ystäviksi tekeytyvät ihmiset. Yopollo on kait säikähtänyt vaakun suoraviivaista lähestymistapaa ja paennut taas pökkelöönsä. Kaikkiin ei lirtti tehoa.

NorMix ihmetteli mistä törkylehteen riittää hajatelmia. Netistä niitä haeskelen, enkä edellisen lehden hajatelmalla tietenkään tarkoittanut Kadunmiestä, ei ei en toki.

Hajatelma: Köyhältä puuttuu paljon, ahneelta kaikki. (Publilius Syrus)

• hurlumi

Ryystän aamukaffeet nopsaan, ennen kuin käyn taas pötkölleen. Oli niin rasittavat nuo YT-neuvottelut.

Rupesi jostain syystä kyllä jo mietityttämään tuo lämmitetty tankokin; niitä tankojakin kun on monenlaisia. Ettei nyt vaan animattiN joutuisi kadunmiehen tankoa lämpimäksi esilämmittämään, mistä siitä kaadunsittenkinmiehestä tietää...

Mänen takaisin tuutimaan, taas tuo ajatus rientää ihan omille poluilleen...

• SikurLiina

Tangon lämmitys saattanee olla melkoisen kummallista puuhaa. Mietin; hinkataanko sitä lapasella, vai kuumennetaanko se jollain hitsauspillillä?

Katselin taas eilen Tannsi jos osaat kilpailua. Mietinkin millaisia sooloja nämä Laiffarit kykenisivät tekemään.

Pitäiskös laittaa kisa pystyyn?
        Kauheesti jostain syystä nauratti jo pelkkä ajatuskin.

Oiskohan päässäni jotain vinksahtanut, kun nauroin jo pahapastillin jutullekin.

• ex-koltis
        SikurLiina kirjoitti:

Tangon lämmitys saattanee olla melkoisen kummallista puuhaa. Mietin; hinkataanko sitä lapasella, vai kuumennetaanko se jollain hitsauspillillä?

Katselin taas eilen Tannsi jos osaat kilpailua. Mietinkin millaisia sooloja nämä Laiffarit kykenisivät tekemään.

Riittää. Mistä ihmeestä aina sitä ammennat, luontaista tietty.

Mut tohon sun viimeiseen vastaukseksi. Joo.

• SikurLiina
        ex-koltis kirjoitti:

Riittää. Mistä ihmeestä aina sitä ammennat, luontaista tietty.

Mut tohon sun viimeiseen vastaukseksi. Joo.

Eipä mielikuvituksen puute näytä sinullakaan olevan puutteellista. Luultavasti se on vahingossa yliannostunut (ainakin omalla kohdallani).

Juttu meni jokseenkin niin, että jakopaikalla porukat tunkeilivat enempi noille älyn ja loogisuuden syöttöpisteisiin ja minä taas lukivikaisena en saanut selvää kunnolla ohjeistuksesta. Niipä seistä töröttelin siinä mielikuvituksen annostelun tolpilla ja otin vastaan kaiken, mitä oli ylikin jäänyt. Sanoivat ettei hyvää kannata poiskaan heittää. Naiviuttani tietty uskoin ja jakajat naureskelivat partoihinsa. Heitä kait huvitti arvaillessaan, mites tälläisella ohjelmalla" selviää.

• ex-koltis
        SikurLiina kirjoitti:

Eipä mielikuvituksen puute näytä sinullakaan olevan puutteellista. Luultavasti se on vahingossa yliannostunut (ainakin omalla kohdallani).

Juttu meni jokseenkin niin, että jakopaikalla porukat tunkeilivat enempi noille älyn ja loogisuuden syöttöpisteisiin ja minä taas lukivikaisena en saanut selvää kunnolla ohjeistuksesta. Niipä seistä töröttelin siinä mielikuvituksen annostelun tolpilla ja otin vastaan kaiken, mitä oli ylikin jäänyt. Sanoivat ettei hyvää kannata poiskaan heittää. Naiviuttani tietty uskoin ja jakajat naureskelivat partoihinsa. Heitä kait huvitti arvaillessaan, mites tälläisella ohjelmalla" selviää.

Pidä toi asenne ja tyyli.

• tapatoimittaja
        hurlumi kirjoitti:

Ryystän aamukaffeet nopsaan, ennen kuin käyn taas pötkölleen. Oli niin rasittavat nuo YT-neuvottelut.

Rupesi jostain syystä kyllä jo mietityttämään tuo lämmitetty tankokin; niitä tankojakin kun on monenlaisia. Ettei nyt vaan animattiN joutuisi kadunmiehen tankoa lämpimäksi esilämmittämään, mistä siitä kaadunsittenkinmiehestä tietää...

Mänen takaisin tuutimaan, taas tuo ajatus rientää ihan omille poluilleen...

sopimusteksti on tuossa panoraamabaarin avauksessa. Kyllä nyt kelpaa ottaa kauneusunet, sopimus on plakkarissa ja animatilla työpaikka. :)

• tapatoimittaja
        SikurLiina kirjoitti:

saa duunari itse valita muuten, mutta mitään sähkövempaimia ei sallita. :))

Ketjusta on poistettu 111 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      727
      2316
    2. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      50
      2269
    3. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      130
      2255
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      135
      2160
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      55
      1782
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      241
      1643
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1371
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      20
      1309
    9. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1205
    10. Kyllähän tämä vähän kirpaisee

Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah
      Ikävä
      38
      1147
    Aihe