..Nyt on tehty taas pientä remonttia janoisten asiakkaiden elämänlaadun kohentamiseksi.
Kaikki alkoholipitoiset juomat ovat säilössä hyvin piilotetuissa maanalaisissa säiliöissä ja kaikkia juomia saa itsepalveluna hanoista. s
Silloin kun baarimestari on töissä myös satunnainen asiakas voi sileitä seteleitä vastaan saada anniskelua, mutta uusittu juoma-automaatti toimii kantaretkuille..siis kanta-asiakkaille myönnettävän sirukortin avulla, kortti vain lukulaitteeseen ja viina tai olutta virtaa mukiin, tuohon sirukorttiin saa ladattua valuttaa juomatottumusten mukaan.
Tuota sirukorttia sitten pitää säilyttää tarkasti,ne ovat hiukan sekundaa.. tai siis eivät ole aivan priimaa eli niistä puuttuu tunnusluku, etuina taas se ettei umpihumalassa tarvitse muistella kuin reittiä tiskille ja takaisin omaan pöytään...
Monttubaarin asiakkaille...
49
1735
Vastaukset
Että meni sitten viinan juominenkin kortin varaan....Mitäs jos se menee hukkaan kesken toilailun? ;))
Kadunmies kirjoitti:
..niin että koko remppa juo sinun piikkiisi koko illan ;)
Sitä mä pelkäsinkin..;) Piikki tyhjenee nii,et mä saan sit kauheessa kaminassa kärsiä,ku ei oo varaa ottaa lääketömpsyjä...;)
mii-su kirjoitti:
Sitä mä pelkäsinkin..;) Piikki tyhjenee nii,et mä saan sit kauheessa kaminassa kärsiä,ku ei oo varaa ottaa lääketömpsyjä...;)
...tarkoituksiin baarimestari tarjoaa tietysti reilut tömpsyt kanta-asiakkaille, satunnaiset asiakkaat kyllä saavat vapista olonsa paremmaksi;)
Kadunmies kirjoitti:
...tarkoituksiin baarimestari tarjoaa tietysti reilut tömpsyt kanta-asiakkaille, satunnaiset asiakkaat kyllä saavat vapista olonsa paremmaksi;)
Sit mä oon syntymäkankkusessa..:DD
mii-su kirjoitti:
Sit mä oon syntymäkankkusessa..:DD
Taas tuli yksi asiakas jonka ei tartte maksaa juomisiaan ;(((
Kadunmies kirjoitti:
Taas tuli yksi asiakas jonka ei tartte maksaa juomisiaan ;(((
ku mä otan pikku tömpsyjä,mä osaan olla niiii ihana,et viihdytän sit muita asiakkaita(siis vain höpöttämällä :D).Ja ku sana kiirii eteenpäin,tulee aina vaan lisää porukkaa...;)
Nii,et mä sit tienaan sulle vaan mania..kyllä sen eestä voi olla juomat ilmatteeks,nii ei kuivu suu kesken kaiken..;))
- Puhurix
risasiruviinakortti.
..se risasiruviinakortti, sillä saa vettä kaikista vesihanoistamme ilmaiseksi niin paljon kun jaksaa juoda ;)
- Puhurix
Kadunmies kirjoitti:
..se risasiruviinakortti, sillä saa vettä kaikista vesihanoistamme ilmaiseksi niin paljon kun jaksaa juoda ;)
Kai sitä nyt vettä saa ilmaiseksi ilman sirurisakorttejakin?
Puhurix kirjoitti:
Kai sitä nyt vettä saa ilmaiseksi ilman sirurisakorttejakin?
..on ehtyvä luonnonvara, jos siitä ei tarvitse maksaa niin sitä kulutettaisi surutta;)
Noh, talo tarjoaa, mitäs saisi olla?- Puhurix
Kadunmies kirjoitti:
..on ehtyvä luonnonvara, jos siitä ei tarvitse maksaa niin sitä kulutettaisi surutta;)
Noh, talo tarjoaa, mitäs saisi olla?Saisko vaikka suovettä. Olis siinäkin joku maku sentään.
Puhurix kirjoitti:
Saisko vaikka suovettä. Olis siinäkin joku maku sentään.
..mutta suovesi on loppu!
Juotin sen kaiken eilen humalaiselle toimittajalle viskinä..- Puhurix
Kadunmies kirjoitti:
Juotin sen kaiken eilen humalaiselle toimittajalle viskinä..Herää kysymys mitä mulle juottaisit, jos haluaisin oluen. Vaahtoavan.
- ex-Z
Kadunmies kirjoitti:
Juotin sen kaiken eilen humalaiselle toimittajalle viskinä..Minkälaista palvelua täällä oikein on? Eikö Herra käy tukussa vähintään kerran viikossa? AINA on oltava kaikkia saatavilla. Pyöritättekö te tätä puljua omalla toiminimellänne vai mitenkä????
Puhurix kirjoitti:
Herää kysymys mitä mulle juottaisit, jos haluaisin oluen. Vaahtoavan.
..ajattele että sinulle jäynän tekisin...kauheaa..pois se minusta jos sellaista edes ajattelisin *ristii sormet selän takana*
Toimittaja on toisinaan hyvin ikävä ihminen eikä vahva humalatila kaunista hänen käytöstään juurikaan ja toisekseen hän vaatii ilmaista kestitystä itselleen.
Mitäs olutta saisi olla, ja laitetaanko iso vai pieni tuoppi?ex-Z kirjoitti:
Minkälaista palvelua täällä oikein on? Eikö Herra käy tukussa vähintään kerran viikossa? AINA on oltava kaikkia saatavilla. Pyöritättekö te tätä puljua omalla toiminimellänne vai mitenkä????
..vain on suovesi loppu, naapurinpoika on jo ämpärillä tuomassa tuoretta suovettä Mätäojansuolta joten kohta taas juotavaa piisaa..
- Puhurix
Kadunmies kirjoitti:
..ajattele että sinulle jäynän tekisin...kauheaa..pois se minusta jos sellaista edes ajattelisin *ristii sormet selän takana*
Toimittaja on toisinaan hyvin ikävä ihminen eikä vahva humalatila kaunista hänen käytöstään juurikaan ja toisekseen hän vaatii ilmaista kestitystä itselleen.
Mitäs olutta saisi olla, ja laitetaanko iso vai pieni tuoppi?uskaltaa sun oluita juoda. Mihin toi hana mahtaa johtaa. Lähdenpä tästä nyt vähän ulkoilemaan.
- kahjovaakutin
Kadunmies kirjoitti:
Mitäs olutta saisi olla, ja laitetaanko iso vai pieni tuoppi?vai vaatii. Muistaakseni itse tyrkytitte elinikäistä ilmaistarjoilua. Mitä käytökseen tulee, sitruuna sieraimessa tekee väkisinkin ikäväksi ihmiseksi, saati kun juotetaan seisonutta vettä. Suolet siinä ruostuu. :(
kahjovaakutin kirjoitti:
vai vaatii. Muistaakseni itse tyrkytitte elinikäistä ilmaistarjoilua. Mitä käytökseen tulee, sitruuna sieraimessa tekee väkisinkin ikäväksi ihmiseksi, saati kun juotetaan seisonutta vettä. Suolet siinä ruostuu. :(
..takerruta pikkuseikkoihin, pääasia että kestitys pelaa ja ripeästi.
Laitas ämpärisi alle niin kaatelen kunnon tömpsyt niin lakkaat kiukuttelemasta..- kahjovaakutin
Kadunmies kirjoitti:
..takerruta pikkuseikkoihin, pääasia että kestitys pelaa ja ripeästi.
Laitas ämpärisi alle niin kaatelen kunnon tömpsyt niin lakkaat kiukuttelemasta..unohdan pienet virheet joihin olet syyllistynyt. Olen tosin pitkävihaista sorttia, mutta en pikkuasioissa joihin tämä kuuluu *laittaa ämpärin*. Täällä on kovin hiljaista, siksi käyn aikani kuluksi ihmettelemässä 50-palstalla miten hedelmöityshoito saa ihmiset toistensa kurkkuun kiinni. :)))
- konstelias
kahjovaakutin kirjoitti:
unohdan pienet virheet joihin olet syyllistynyt. Olen tosin pitkävihaista sorttia, mutta en pikkuasioissa joihin tämä kuuluu *laittaa ämpärin*. Täällä on kovin hiljaista, siksi käyn aikani kuluksi ihmettelemässä 50-palstalla miten hedelmöityshoito saa ihmiset toistensa kurkkuun kiinni. :)))
täälläkin kun siellä voi lukea kohta pari sataa viestiä :)
kahjovaakutin kirjoitti:
unohdan pienet virheet joihin olet syyllistynyt. Olen tosin pitkävihaista sorttia, mutta en pikkuasioissa joihin tämä kuuluu *laittaa ämpärin*. Täällä on kovin hiljaista, siksi käyn aikani kuluksi ihmettelemässä 50-palstalla miten hedelmöityshoito saa ihmiset toistensa kurkkuun kiinni. :)))
..pisnes ketuille, olin jo ajatellut että ryhdyn tarjoamaan hedelmöityshoitoja mutta kai se on katsottava jotain muuta mukavaa pisnestä jolla leipä ilmestyy pöytään suht säännöllisesti...
Olisko Cuba Libree paikallaan yömyssyksi?
Öitä...- kahjovaakutin
konstelias kirjoitti:
täälläkin kun siellä voi lukea kohta pari sataa viestiä :)
aika yleinen puheenaihe monellakin palstalla.
- kahjovaakutin
Kadunmies kirjoitti:
..pisnes ketuille, olin jo ajatellut että ryhdyn tarjoamaan hedelmöityshoitoja mutta kai se on katsottava jotain muuta mukavaa pisnestä jolla leipä ilmestyy pöytään suht säännöllisesti...
Olisko Cuba Libree paikallaan yömyssyksi?
Öitä...kaikki tietävät että sun pisnekset menee aina herseelleen. Miten voitkin olla noin surkea pisnesmies, sitä sopii ihmetellä. Ota vaan Cuba Libre, tällä kertaa minä tarjoan sitruunan *tähtää*. Hyvää yötä, palaillaan!
kahjovaakutin kirjoitti:
kaikki tietävät että sun pisnekset menee aina herseelleen. Miten voitkin olla noin surkea pisnesmies, sitä sopii ihmetellä. Ota vaan Cuba Libre, tällä kertaa minä tarjoan sitruunan *tähtää*. Hyvää yötä, palaillaan!
...oikeesti kiinnostanutkaa ryhtyä hedelmähoitajaksi, ja näyttää siltä että asiakaskuntakin olisi ollut pelkkiä lespoja joten se siitä... pitää miettiä uutta pisnesideaa kun ei baarinkaan tuota kuin tappiota..
Et muuten viitsisi ryhtyä rahoittajaksi, minulla on huikea liikeidea josta voidaan molemmat tienata sievoinen läjä siloisia seteleitä ;)
*äläkä heittele niitä sitruunoita*
- ex-Z
Hmm... *jatkaa matkaa taakseen katsomatta... tai no okei... vilkaisee varmuuden vuoksi, katsooko kukaan perään* ;)
..sisään, nopeesti..kabinetti on varattu juuri sinulle ettei sivulliset näe että raittiusintoilijallekin maistuu huurteinen helteisenä kesäpäivänä ;)
- animattiN
säiliössä? Ettei vaan mun temppelistä johda kuitenkin letku sinne olutsammioon.
Tulin tuosta alakerrasta ja huomasin että siellä oli valot sammuksissa:)
Mitäs tänne muuta kuuluu?- Ppaj
Mitäs kuu-luu ;)
Ppaj kirjoitti:
Mitäs kuu-luu ;)
Tässä kuuluu ihan hyvää. Olen tässä opetellut käyttämään MP3:sta. Eiköhän se tässä illan mittaan ala luonnistumaan.
Ehdin, kuin ehdinkin näkemään mitä tuolla alempana luki, ennenkuin ne hävisi. No, eipä minulla sinne kyllä mitään lisättävää olisikaan. Kukin tyylillä ja taidollaa, eiks niin.
Mitäs sulle kuuluu?:)- Ppaj
Waffen-ss kirjoitti:
Tässä kuuluu ihan hyvää. Olen tässä opetellut käyttämään MP3:sta. Eiköhän se tässä illan mittaan ala luonnistumaan.
Ehdin, kuin ehdinkin näkemään mitä tuolla alempana luki, ennenkuin ne hävisi. No, eipä minulla sinne kyllä mitään lisättävää olisikaan. Kukin tyylillä ja taidollaa, eiks niin.
Mitäs sulle kuuluu?:)Voimat ovat palanneet, noin suurinpiirtein :)
Onko sulla edes partaa mistä repiä ;)
Vai olet hankkinut kodin täydeltä elektroniikkaa :)) - Ppaj
Waffen-ss kirjoitti:
Mitäs sulle kuuluu?:)Sauna on kohta lämmin, häippäsen sinne, mutten voinut olla moikkaamatta :)
Palstalla taidetaan palata vanhoihin tappeluksiin?
No, sittenhän se on hyvä sovitella, ihan niinkuin vanhat avioparit konsanaan?
Moiksista Waffen, oli kiva törmätä! Ppaj kirjoitti:
Sauna on kohta lämmin, häippäsen sinne, mutten voinut olla moikkaamatta :)
Palstalla taidetaan palata vanhoihin tappeluksiin?
No, sittenhän se on hyvä sovitella, ihan niinkuin vanhat avioparit konsanaan?
Moiksista Waffen, oli kiva törmätä!Moikka vaan sinne saunan lämpöön, se tekee varmasti hyvää.Partaa ei minulla ole, eikä viiksiäkään. Eikä ne pukisikaan minua.
- Ppaj
Waffen-ss kirjoitti:
Moikka vaan sinne saunan lämpöön, se tekee varmasti hyvää.Partaa ei minulla ole, eikä viiksiäkään. Eikä ne pukisikaan minua.
...leuastakin, kaikki kelpaa, en ole kranttu :)
*nyhtää leuasta*
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1612860
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262470Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?532364- 1352220
- 651918
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2501745- 311391
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201329Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi311222Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161215