Työvoimatoimisto

Puhurix

avataan juuri Panoraamabaarion lisäsiivessä. Kaikki työhön innokkaat laiffarit heti välittömästi ilmoittautumaan. Ja ne elämäntapaintiaanit, jotka jo toimivat yrittäjinä, voivat nyt kauttamme tutustua työnhakijoihin. No niin! Jonoon sieltä.

30

1424

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • animattiN

toimintaa. Tuskin sain putkan oven auki kun ollaan tekemässä uutta bisnestä. :)

• Puhurix

syövät hitaat!

• animattiN
        Puhurix kirjoitti:

syövät hitaat!

ja hitaat jäävät jalkoihin.

• Puhurix
        animattiN kirjoitti:

ja hitaat jäävät jalkoihin.

Täytyypä vilkaista välillä jalkoihin. Ihmeen muhkuraista täällä onkin kävellä.

• animattiN

osaavaa lääkäriä joka osaa poistaa pahat pastillit mahasta ilman saksalaisia juomia.Yök. Sekä ilman leikkausta.

Kyseisen lääkärin pitää myös osata parantaa psyykkiset sairaudet tarotkorttien muodossa. Kuppaus katsotaan eduksi.

Suomen kielen lisäksi olisi suotavaa osata muutakin kieltä.

Jos katsot olevasi hakemamme henkilö, ota yhteyttä joskus valmistuvaan lääkäri-asemaamme.

Osoitteemmehan on toistaiseksi Monttubaari/Kadunmies 0 Pl 000 Lupa tappaa 0

• SikurLiina

..naurattaa niin vietävästi)))) Voisin muuten lähettää hakemuksen, mutta olen perustamassa Ohjelmatoimistoa!

• animattiN
        SikurLiina kirjoitti:

..naurattaa niin vietävästi)))) Voisin muuten lähettää hakemuksen, mutta olen perustamassa Ohjelmatoimistoa!

vielä tänään, kun lekuristakaan ei ole tietoa.
        Tiedä mikä toktori Outolempi tulee ja poistaa kaikilta "niin sanotut" vatsakivut.
        Sinun tautisi kyllä kuulostaa aikas pahalta.
        Vai että ohjelmatoimistoa, onkos tv-lupa varmasti maksettu.
        Jos ei ole, siitä voi saada pahankin ähkyn kun naapuri ilmoittaa siitä televalvontaan.

• SikurLiina
        animattiN kirjoitti:

vielä tänään, kun lekuristakaan ei ole tietoa.
        Tiedä mikä toktori Outolempi tulee ja poistaa kaikilta "niin sanotut" vatsakivut.
        Sinun tautisi kyllä kuulostaa aikas pahalta.
        Vai että ohjelmatoimistoa, onkos tv-lupa varmasti maksettu.
        Jos ei ole, siitä voi saada pahankin ähkyn kun naapuri ilmoittaa siitä televalvontaan.

..mutta harkitsen luvan poistoa.

• Puhurix

asia esille ilmoitustaululle ja korvan taakse.

• SikurLiina

..olen perustamassa ohjelmatoimistoa ja tarvin kiireellisesti hyviä esiintyjijä...

Laitan kohta avauksen.

Voisittekohan auttaa! Onko teillä työttömiä taiteilijoita?

• Puhurix

joku harrastajatanssija, joku tämmönen koltiainen. Pannaan asia ilmoitustaululle.

• BadMyntton
        Puhurix kirjoitti:

joku harrastajatanssija, joku tämmönen koltiainen. Pannaan asia ilmoitustaululle.

20-30 vuotiaita naisia kevyeen selältään tehtävään hyväpalkkaiseen työhön?

• Puhurix
        BadMyntton kirjoitti:

20-30 vuotiaita naisia kevyeen selältään tehtävään hyväpalkkaiseen työhön?

Sä olet vielä mun mahassa, joten äläpä mölise siellä. Tässä harkitaan miten sut saatais sieltä ulos. Onko ehdotuksia?

• BadMyntton
        Puhurix kirjoitti:

Sä olet vielä mun mahassa, joten äläpä mölise siellä. Tässä harkitaan miten sut saatais sieltä ulos. Onko ehdotuksia?

nauttimaan 6 kiloa mämmiä ja juomaan 43 litraa piimää. Minun yritykseni purettiin, tämä on rasismia!

• animattiN
        Puhurix kirjoitti:

kunnon hörpyt risiiniöljyä. :)

• Puhurix
        BadMyntton kirjoitti:

nauttimaan 6 kiloa mämmiä ja juomaan 43 litraa piimää. Minun yritykseni purettiin, tämä on rasismia!

Mämmiä ja piimää. KOita kestää.

• Puhurix
        animattiN kirjoitti:

kunnon hörpyt risiiniöljyä. :)

Auuhh!!!!!! Sieltähän se tulla tupsahti poika maailmaan. Voi että, niin suloinen, että vois ihan enkeliks ajatella. Mahtaako olla oikein jumalallista alkuperää.

• SikurLiina
        Puhurix kirjoitti:

näytteitä. Toki joku vanhempikin kelpaa. Tai jos vaikka pätkätyöläisistä löytyisi. Taikka ammattiinsa suivautuneista.

• Kylli.Kyllä
        Puhurix kirjoitti:

Auuhh!!!!!! Sieltähän se tulla tupsahti poika maailmaan. Voi että, niin suloinen, että vois ihan enkeliks ajatella. Mahtaako olla oikein jumalallista alkuperää.

viestin, het kun luulin, että Palvelualojen Ammattiliitto siellä tuli hoitamaan asioita.

Mutta se olikin vain synnytys, kai, ennen otsikkoa olevat kirjotukset luen vasta nyt. Kenties kommentoin lisää tai en.

• tapatoimittaja

perustan siihen kylkeen Työntekijöiden puolustuspisteen? Tuntuu olevan kaikenkarvaista yrittäjää liikkeellä.

• Puhurix

saa vuokrata toimipisteensä jostain muualta.

• blue.berry.f

työttömäksi työnhakijaksi tästä päivästä lähtien. Työkokemusta on vähän sieltä sun täältä. Olen valmis melkein mihin tahansa, mutta en kuitenkaan kaikkeen. Millaisia paikkoja täällä olis avoinna? Olisin kiinnostunut mahdollisesti oppisopimuspaikoista tai uudelleenkouluttautumisesta, jos se on työvoimapoliittista. *asiallinen puku päällä ja hiukset nätisti kammattuna*

• Puhurix

hiuksista tuli mieleen, että onko kokemusta parturoinnista. Laiffilla ei ole parturiliikettä.

• SikurLiina

..kaikki kynnelle kykenevät Panoraamabaariin duuniin!

• Kylli.Kyllä

serkkupoikaa Tallinnasta jotka kovin mielellään tulisivat sinne Pano-raamailemaan joutessaan. Kynnelle kykenevät, voin taata sen. Jopa silmille hyppivät jos palkka on riittävä.

Soitatko sinä vai soitanko minä heille.

• Puhurix

taitavat mielummin olla sillä juomapuolella.

• En kaikkia ehtinyt lukea, mutta näissä kuppiloissa ja muissa työpaikka jutuissa näyttää puuttuvan se tärkein. Nimittäin kunnollisesta korvauksesta ei puhuta juuri mitään. :)

Ei kai minun tarvitse paikkaa ottaa vastaan, jos en saa kunnon liksaa:))

• tapatoimittaja

baarin kyljessä on Työntekijöiden puolustuspiste, josta saat apua palkkaneuvotteluihin. Ilman korvausta ei kenenkään tarvitse töitä paiskia, pidän siitä varmasti huolen! Poikkeuksena on tämä remontti, joka tehdään kaiketi talkoovoimin.

• Puhurix

Laiffi on elämäntapa ja silloin liksan suuruus ei niin paljoa merkitse. Saat kuitenkin iloa ja hyvää mieltä siitä työstäsi.

• Pillljudmila

tarjolla erotiikkatyöntekijän paikkaa?

Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      727
      2316
    2. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      50
      2269
    3. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      130
      2255
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      135
      2160
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      55
      1782
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      241
      1643
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1371
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      20
      1309
    9. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1205
    10. Kyllähän tämä vähän kirpaisee

Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah
      Ikävä
      38
      1147
    Aihe