olkaapa hyvät.
LifeStyleSanomat
84
4132
Vastaukset
- tapatoimittaja
Remontteja
Ex-Z:n kahvilan ulkopuolella oli jonoa heti aamusta, mutta kuppilanpitäjää ei näkynyt. Sikuri olisi tullut maalaamaan kahvilan ja joutuu sen tekemäänkin, koska roiskutti maalia pitkin lattioita. Koska kahvit ja puurot jäi saamatta, täytyi tyytyä naapurin räkäl… siis Monttubaariin, jonne animatti on nyt palkattu eroottiseksi tanssijattareksi. Sopimusta hiottiin viimeiseen saakka niin että sen luulisi nyt tyydyttävän kumpaakin osapuolta. Lepakot vaativat kuitenkin tasa-arvon nimissä baariin myös miesstripparia. Koska miesten osuus palstalla on aika vähäinen, joutuu baarin omistaja ilmeisesti esiintymään itse. Satutätine tosin ehdotti että Jermuxi voisi porhaltaa estradille tankkinsa kanssa, huomio olisi taattu.
Puhurix päätti perustaa työvoimatoimiston, koska uusia yrityksiä nousi kuin sieniä sateella. Sikuri ainakin tarvitsee ohjelmatoimistoonsa tanssijoita, ei sellaisia kuin Monttubaarissa vaan enempi näitä klassisen lajin taitajia. Ei sillä etteikö strippaaminen olisi hyvinkin perinteikäs laji, tosin en ole nähnyt kenenkään keikkuvan elmukelmuun kääriytyneenä.
Pahapastilli yritti perustaa ilotalon mutta ylhäältä päin siitä oltiin eri mieltä, eli on siis olemassa vieläkin ylempi instanssi kuin itsejulistautunut jumala. Nyt Mynttis on päättänyt viedä yrittäjyyden rajoittamisen lakitupaan saakka. Puhurix kuuli vatsastaan ihmeellisiä ääniä ja hetken kuvitteli osaavansa vatsastapuhujan taidon, mutta pari päivää sitten nielaistu Mynthon se siellä möyrysi. Siksi animatti haki työvoimatoimiston kautta lääkäriä joka poistaa eriskummalliset vatsavaivat.
Ex_er on jo hakenut lääkkeiden jakelijaksi, ja hänet työllistetään heti kun charmikas lääkäri löytyy. Kadunmiehen kuppaustaidot liittyvät lähinnä hänen pisneksiinsä eivätkä toimi silläkään alalla kovin hyvin, joten hänet voidaan unohtaa ehdokasta valittaessa. Myös blue.berry.f on jättänyt asiallisen työhakemuksen. Blue.berry pohti aikaisemmin pitääkö palstoja selata taaksepäin niin kauas että löytyy käsittelemätön aihe, mutta se on aivan turhaa, sellaisia ei nimittäin ole. - Waffe käväisi myös työkkärissä ja kertoi havainnoistaan, että palkasta ei työhönottohaastatteluissa juuri puhuta. Satutätine hakee siivoojaa, kokkia ja hortonomia. Hänenkin palkkaussysteeminsä vaikuttaa hieman epämääräiseltä, mutta silmäänpissittyjä varten on Puolustuspiste heti Panoraamabaarin kupeessa.
Animatti loukkasi kätensä ensimmäisenä iltana keikkuessaan ns. vajaalla tangolla. Hän päätti silti lähteä mukaan Panoraamabaarin remonttiin, jonka Sikuri tuulispäänä pisti alulle. Kylli.kyllä tarjosi serkkupoikiaan Tallinnasta, he ovat kuulemma oikein kynnelle kykeneviä. Blue.berrykin suostui mukaan remonttiin, repäisi tapetit seiniltä alta aikayksikön ja ilmoitti lähtevänsä muihin hommiin. Sikuri sytytti heti tuleen Kadunmiehen rakkaan jouhipatjan ja nakkasi suurimman osan roinasta pihalle. Sitten hän hinkkasi ammeen juuriharjalla, tyrkkäsi marisevan Kadunmiehen kylpyyn ja heitti vielä perään teräsharjan selänpesua varten. Lisäksi vaakku raportoi että animatti oli tempaissut Kadunmiehen kylpyammeesta ja roikotti tätä korvista takahuoneessa höpisten samalla tangoista ja kymmenen tissin tansseista.
Tällä vauhdilla remontti valmistuu ennätysajassa, ja totuus on että vain Sikurin liikenaisvaistot voivat pelastaa ainakaatuvan Kadunmiehen täydelliseltä konkurssilta.
Teppanan kotikonnuilla on kuulemma satanut ensilumi, jota etelässä vielä odotellaan. Odotusaikaa voi viettää laiffareilla siinä kuppilassa mikä kulloinkin on auki tai yleensä pystyssä.
Törkylehti pitää viikonlopputauon, olkaa ihmisiksi.
Seinäkirjoitus: Puolet kettujen viisaudesta perustuu kanojen tyhmyyteen.- SikurLiina
Puhurix tais eilen synnyttää" risiiniöljyn käynnistämänä tuhdin poikalapsen. Nää on näitä ihmeitä, joita saatetaan siunailla vielä palstahistorian oppikirjoissakin. Se että nielaisee ensin miehen ja saa sen vatsassaan muuttumaan uudeksi tulokkaaksi,,,voip olla tulevaisuuden loistokas hedelmöitymis operaatio.
Panoraamapaari on yön aikana myös kokenut ihmeen. On Kokonaan toinen juttu, onko Kadunkaikkea mies kykenevä enää posseksi possen paikalle. Hänet on teräsharjattu ja animattiN toimesta uuvutettu tissitanssilla. Kaatuilevan katumiehemme jouhipatjan tuhka purkitetaan ja myydään turisteille hyvään hintaan tuhansien kykyjen potensiin kohottamisen extra lääkkeenä.
Tallinalaiset serkkupojat eivät sitä muka tarvinneet, mutta kiilto silmissä olivat valmiita
saamaan markkinaosuuksia. - Puhurix
lehdestä. Kyllä sä voisit jonkun viikonloppupäivystyksen kehittää. Ihan turha tätä jengiä on kehottaa olemaan ihmisiksi.
- animattiN
hyvästä työsopimuksesta ja tietenkin tästä lehdestä. :)
- tapatoimittaja
Puhurix kirjoitti:
lehdestä. Kyllä sä voisit jonkun viikonloppupäivystyksen kehittää. Ihan turha tätä jengiä on kehottaa olemaan ihmisiksi.
tuntuu olevan aika hiljaista, ja kyllä mulle kuuluu lakisääteiset tauot. :))
- tapatoimittaja
animattiN kirjoitti:
hyvästä työsopimuksesta ja tietenkin tästä lehdestä. :)
työsopimuksessa kuuluu ilman muuta hurlumille. Ilmoita sitten heti jos taaskaatuva Kadunmies yrittää vilunkia.
- tapatoimittaja
SikurLiina kirjoitti:
Puhurix tais eilen synnyttää" risiiniöljyn käynnistämänä tuhdin poikalapsen. Nää on näitä ihmeitä, joita saatetaan siunailla vielä palstahistorian oppikirjoissakin. Se että nielaisee ensin miehen ja saa sen vatsassaan muuttumaan uudeksi tulokkaaksi,,,voip olla tulevaisuuden loistokas hedelmöitymis operaatio.
Panoraamapaari on yön aikana myös kokenut ihmeen. On Kokonaan toinen juttu, onko Kadunkaikkea mies kykenevä enää posseksi possen paikalle. Hänet on teräsharjattu ja animattiN toimesta uuvutettu tissitanssilla. Kaatuilevan katumiehemme jouhipatjan tuhka purkitetaan ja myydään turisteille hyvään hintaan tuhansien kykyjen potensiin kohottamisen extra lääkkeenä.
Tallinalaiset serkkupojat eivät sitä muka tarvinneet, mutta kiilto silmissä olivat valmiita
saamaan markkinaosuuksia.ainakatuvaa miestä kun jouhipatja paloi poroksi. :) Mielestäni Panoraamabaarin johtaja pitäisi vaihtaa, muuten pisnekset on kohta entisessä mallissa eli herseellään.
- animattiN
tapatoimittaja kirjoitti:
työsopimuksessa kuuluu ilman muuta hurlumille. Ilmoita sitten heti jos taaskaatuva Kadunmies yrittää vilunkia.
hurlumille kans kiitos. Mites minä nyt noin huolimattomasti kirjoitin.
- SikurLiina
ainakatuvaa miestä kun jouhipatja paloi poroksi. :) Mielestäni Panoraamabaarin johtaja pitäisi vaihtaa, muuten pisnekset on kohta entisessä mallissa eli herseellään.
..hurlumi on itseasiassa se Panoraamapaarin äitee". Häneltä tuo ehdotus tais tulla, mikäli dementialtani muistan. Minä kannatin idistä välittömästi.
On totta , että kaatuileva pisnesmies ei näytävä omaavan possen ominaisuuksia:=)
Katsotaan, josko Katumies olis vaikka halukas tän myymään. Paari on kuiteskin nyt stailattu, joten odotan sen nousevan menestykseen!
Muuten siitä jouhipatjan tuhkasta on tullut nyt kansainvälinen menestys. Japskuja on kohta tulossa
lentokoneellinen sitä ostamaan.
Jonkun pitäisi perustaa hotelli. Eivät ehkä tyydy tuohon putkahottelliin, ellei sitä sen exsoottisuuden nimissä markkinoida. - tapatoimittaja
en viitsinyt siellä ihan avoimesti naureskella, mutta Sikuri saa ensi jouluna tuplalahjat tuosta hyvästä. :))
- Puhurix
tuntuu olevan aika hiljaista, ja kyllä mulle kuuluu lakisääteiset tauot. :))
Mitäs jos palkkaisit friilansereita?
- syytän
tuhlaa levytilaa! Teette asialle jotain. Kiitos.
- animattiN
levytilaa ja keneltä?
- tapatoimittaja
orikinaaliko siellä mölyää? Miten pääsit ulos Sikurin vessasta? En mie ehdi mitään levytiloja miettimään. Olkaa hyvä.
- tapatoimittaja
Riitoja ja ryhmittymiä
Palstalla oli lauantaina hyvin hiljaista, vain blue.berry.f kyseli ihmisten luonteenpiirteistä, ja Graniitti manaili ohjelmien menemistä maksukanaville. Animatti huhuili palstalla issekseen, hänellä olisi ollut hirmuinen kirjoitusinspis mutta kaikki olivat ilmeisesti livessä.
Masse-setä funtsi millaista olisi jos voisi tuottamisen sijaan harrastaa jotain mistä tykkää. Eläimet, lähinnä mäyräkoirat ovat Massen harrastus ja hän voisi pitää niille hoitokotia. Minä en veisi mäyräkoiriani Massen hoteisiin vaikka häneen tietysti täysillä luotankin, sillä epäilen että Masse kiintyisi hoidokkeihinsa niin ettei enää luopuisi niistä.
Sunnuntaina Milla käväisi palstalla ihmettelemässä perhekriisiä, ja päätyi lopulta ostoksille Kadunmiehen kanssa. Ainakaatuvamies tarvitsee nimittäin poltetun jouhipatjan tilalle uuden, ja se täytyy tietty ensin testata. Animatti on ottanut työsuhteensa ihan tosissaan eikä päästäisi työnantajaa mihinkään edes vapaa-ajalla, vaan yrittää pitää tämän takahuoneessa nimitellen milloin irstailijaksi milloin ruutanaksi. - Sikuri kirjoitti Millan avaukseen hilpeän kolmiosaisen sadun palstalaisten sekoiluista kaffella, ja eipä aikaakaan kun pusikot kuhisivat ja kihisivät pohtien ryhmittymiä ja pieniä piirejä.
Ex-Z ihmetteli aikansa, totesi sen jälkeen avauksessa että *ittu ja kertoi vaihtavansa palstaan missä voisi kirjoittaa yksinään ja minne kenenkään ei tartte tulla perässä kiekumaan pienistä piireistä. Varmuuden vuoksi hän ilmoitti mille palstalle on menossa. Puska tervehti asiaa heti hurraahuudoin, lupasi seurata ja samalla muutama muukin päätti lähteä. Ensin äänestettiin jostakin, en oikein tajunnut mistä, sen jälkeen häipyi avaus mutta kirjoittajat jäivät; kyseessä oli siis raastavan lyhyet nettijäähyväiset.
Äksöniä saatiin loppuillasta, kun animatti ja Mynttis mättivät toisiaan päähän leppoisan raivokkaissa tunnelmissa. Nyt rauha on taas palautunut, ja riitapukarit arvuuttelevat sanoja blueberryn kisassa ihan sulassa sovussa.
Maanantaina ex-Z vihdoin avasi kahvilansa. Hän sulki sen vajaan tunnin kuluttua, heitti taas asiakkaat pellolle ja ilmoitti menevänsä tekemään kaalipataa. Mielestäni näille sylkyl… korjaan siis elinkeinoelämän harjoittajille pitäisi saada joku roti, ei asiakkaita voi kohdella ihan miten sattuu. - Taannoin ex-Z ilmoitti vihaavansa miehiä. Nykyään on toinen ääni kellossa, mutta Satutätine on puolestaan toivottanut kaikki äijänkäppänät vihtuun. Miksi juuri sinne, miksei päinvastoin, sitä häneltä viimeksi kyselin. Ehkä palstalla viime aikoina pyörähdellyt Avenging Angel saa Satutätisen leppymään.
Toimituksen apulainen kahjovaakutin tiedusteli hyväntekeväisyydestä, ja hurlumi kysyy mihin kiltteys tai tuhmuus meidät johtaa, ja missä kulkevat uhrautuvaisuuden rajat. Yleisesti oltiin sitä mieltä että liiallinen kiltteys johtaa lattiarätiksi, ja ihmisen pitää osata arvostaa itseään. Näinhän se on.
Hajatelma: Jos olet korvaamaton, et voi saada ylennystä.- Jermuxi
EI tässä perskeles ole aikaa ollutkaan koko palstan aiheita selaamaan. Lehti siis "kouraan" ja heti olet juonessa mukana...No juonessa ja juonessa... Tappelukset rulettaa!!!
- tapatoimittaja
Jermuxi kirjoitti:
EI tässä perskeles ole aikaa ollutkaan koko palstan aiheita selaamaan. Lehti siis "kouraan" ja heti olet juonessa mukana...No juonessa ja juonessa... Tappelukset rulettaa!!!
missäs sinä olet piileskellyt? Ollaan vähän suunniteltu että alkaisit Monttubaarin tankkistrippariksi. :))
- Jermuxi etjk
missäs sinä olet piileskellyt? Ollaan vähän suunniteltu että alkaisit Monttubaarin tankkistrippariksi. :))
No tässä laitellut asijoita kuntoon ja työmaallakin ollut kiirettä. Entäs itse, onkos kaikki kunnossa ja sitä rataa..(Ton enempää ei pehmolällyä sitten tule, ettäs tiedät!)
Tankkia ei riisuta, koska siinä on elintärkeitä varusteita sot..siis rauhan turvaamista varten. - Puhurix
Saa lehdestä lukea mitä on tapahtunu. On ollu vähän poissaoleva fiilis mulla.
- animattiN
taas suur kiitokset lehdestä. Ihmetyttää vaan sinun vaatimattomuutesi itsesi suhteen.
Jätit kertomatta kuinka aamulla aikaisin hait putelin messiin ja painuit töihin, taikka kipittämisesi kaikkien kirjoittajien perässä, kun muka vaihdettiin palstaa. Se vasta olikin hupaisaa luettavaa. :)) - tapatoimittaja
Puhurix kirjoitti:
Saa lehdestä lukea mitä on tapahtunu. On ollu vähän poissaoleva fiilis mulla.
ryypp... eikun kirjoittelemaan, kyllä se siitä lähtee. Joskus on tosin pöönautti, jää enempi lukemisen puolelle, mutta nyt on kuule henki päällä. :)))
- tapatoimittaja
animattiN kirjoitti:
taas suur kiitokset lehdestä. Ihmetyttää vaan sinun vaatimattomuutesi itsesi suhteen.
Jätit kertomatta kuinka aamulla aikaisin hait putelin messiin ja painuit töihin, taikka kipittämisesi kaikkien kirjoittajien perässä, kun muka vaihdettiin palstaa. Se vasta olikin hupaisaa luettavaa. :))oo hiljaa siitä putelista. Luulevat vielä että olen joku tapajuoppo. Enkä ilennyt kertoa miten mua juoksutettiin ympäri Suomi-foorumia vitsipalstalta niksinurkkaan. :))
- hurlumi
...in bisness again. Kiitosta vaan taas.
PS. Tuosta miesten vihtuuntoivottelusta oon ihan sammmoo mieltä. - Puhurix
ryypp... eikun kirjoittelemaan, kyllä se siitä lähtee. Joskus on tosin pöönautti, jää enempi lukemisen puolelle, mutta nyt on kuule henki päällä. :)))
sitä henkeä vähän tänne päinkin.
- tapatoimittaja
hurlumi kirjoitti:
...in bisness again. Kiitosta vaan taas.
PS. Tuosta miesten vihtuuntoivottelusta oon ihan sammmoo mieltä.ei pidä toivottaa miehiä sinne mistä haluaa pitää ne pois. :))
- tapatoimittaja
Puhurix kirjoitti:
sitä henkeä vähän tänne päinkin.
sulla ei voi olla henki päällä kun olet rykäissyt sen pois tässä taannoin. Jos hurlumi taas syöttäisi sulle pastillin, auttaisiko se?
- Puhurix
sulla ei voi olla henki päällä kun olet rykäissyt sen pois tässä taannoin. Jos hurlumi taas syöttäisi sulle pastillin, auttaisiko se?
Se oli kuitenkin melko tuskallinen kokemus. Olo oli ku lampulla jossain Lähi-Idässä.
- diagnoosi
saastuttaa vanhurskaiden mieliä. Poistanette epäpuhtaudet. Kiitos.
- tapatoimittaja
diagnoosi kirjoitti:
saastuttaa vanhurskaiden mieliä. Poistanette epäpuhtaudet. Kiitos.
ne van Hurskaat sitten on, en ole nähnyt yhtään? Tässä mitään ruveta poistelemaan kun tuli luvattua. :))
- tapatoimittaja
Henkeä lisää
Jermuxin erehtymätön nenä vainusi oitis palstatappelukset. Hän ryntäsi paikalle heti aamutuimaan, mutta taiston jäljet oli jo pyyhitty pois eikä edes pöly enää leijaillut. Jermu oli sitä mieltä että kiltteys sucks ja tappelukset rulettaa, ja totesi samaan hengenvetoon ettei aio riisua tankkia koska sen pitää olla valmiustilassa rauhanturvaamistehtäviin.
Ex-Z:n liiketoiminta on selvästi piristynyt, eilen omistaja avasi ja sulki kuppilaansa pariinkin otteeseen, heitteli taas asiakkaita ulos ja nimitteli heitä spurguiksi. Ex-Z haluaa nyt liiketoiminnalleen lisää näkyvyyttä. Vielä äskettäin näkymät olivat siis sellaiset, että kadun puolelta näkyi ulos lennätettyjä asiakkaita ja toiselta puolen kaunis metsikkö. Kuinka ollakaan, Puhurixilla sattui olemaan syysmasennus ja hän oli hyvin hyvin vihainen. Ex-Z käytti tätä olotilaa häikäilemättä hyväkseen ja tilasi Puhurixin puhkumaan metsät kumoon, että Zetan kahvila ja varsinkin sen ”Enimmäkseen suljettu” –kyltti näkyisi paremmin.
Puhurix oli valitellut että pitäisi saada lisää henkeä, mutta ei silti suostunut uudelleen nielaisemaan hurlumin tyrkyttämää Mynttonia, ei millään vaikka kuinka maaniteltiin. Edellinen kokemus oli kuulemma ollut hyvinkin tuskallinen, hän luonnehti silloista oloaan ”lampuksi Lähi-Idässä”. Sen sijaan Puhurix suunnittelee Jermun tankin varastamista, ja Kuunkulkija halusi lähteä mukaan tuhokierrokselle, joka suuntautuisi laiffilta Kaivariin ja sieltä Esson baariin.
Kaatuvamies tuli kesken patjaostosten hätistelemään animattia töihin. Animatti haluaisi vain harjoitella tangolla, ja vaatii lepohuoneensa oveen tryffeliskän tähtikylttiä. Odotellessaan hän naureskelee kun naapurin ukko ramppaa vesisateella auton luona vaientamassa varashälytintä, vaikkei rosmoja ole lähimaillakaan.
Blueberryn arvuutteluketju tuli täyteen, ja koska se jäi kesken niin Satu.tätisen avauksessa sanojen arvailua voi jatkaa. Avenging Angel ja ex_er ovat saaneet Satutätin hiukan leppymään eikä tämä enää toivottele jokaista miestä vihtuun. - Uudessa ketjussa Blueberry kyselee ihmisten laulutaidosta eli luottamuksesta ja salaisuuksien pitämisestä.
Missä on Sikuri, liekö orikinaali hotkaissut hänet kitaansa?
Hajatelma: Tyhjässä päässä on tilaa paljolle tiedolle. (Karl Kraus )Ex-zeikun liiketoiminta näyttää olevan syntyesään tuhoon tuomittu yritys. Mikään pulju pysy pystyssä noin epämääräisillä aukiolo ajoilla:)
- ex-Z
Waffen-ss kirjoitti:
Ex-zeikun liiketoiminta näyttää olevan syntyesään tuhoon tuomittu yritys. Mikään pulju pysy pystyssä noin epämääräisillä aukiolo ajoilla:)
Waffenille ikuinen porttikielto TASOKKAASEEN kahvilaani mustamaalaamisen takia! :P *topakkana*
- tapatoimittaja
Waffen-ss kirjoitti:
Ex-zeikun liiketoiminta näyttää olevan syntyesään tuhoon tuomittu yritys. Mikään pulju pysy pystyssä noin epämääräisillä aukiolo ajoilla:)
on kohta samassa jamassa kuin Kadunmiehen pisnekset. :)
- ex-Z
on kohta samassa jamassa kuin Kadunmiehen pisnekset. :)
Sinullekin porttikielto heti sassiin! *eikä varmana ala itkemään, ei ei ei*
- tapatoimittaja
ex-Z kirjoitti:
Sinullekin porttikielto heti sassiin! *eikä varmana ala itkemään, ei ei ei*
en heti huomannut että olit päästänyt mut kuppilaasi ja tarjonnut ro.... roisin annoksen kaurapuuroa. Kyllä mie kehun sua lehdessä jos et anna porttaria.
ex-Z kirjoitti:
Waffenille ikuinen porttikielto TASOKKAASEEN kahvilaani mustamaalaamisen takia! :P *topakkana*
Tasokas kuppilasi on menettänyt maineensa avajaisia seuranneena aamuna. Oman arvonsa tuntevat asiakkaat (kuten minä) ovat pettyneet emännän alvariinsa muuttuviin mielialoihin. Luulin kuppilan olevan intellektuellien kokoontumispaikka, jossa keskustelua ja rupattelua vie eteenpäin emäntä itse. Olin väärässä.
Turha siellä on tiuskia. :)- Jermuxi etjk
Waffen-ss kirjoitti:
Kjäh! ( Poistuupi paikalta ihmetyksen vallassa)
- ex-Z
en heti huomannut että olit päästänyt mut kuppilaasi ja tarjonnut ro.... roisin annoksen kaurapuuroa. Kyllä mie kehun sua lehdessä jos et anna porttaria.
Sovitaan niin. Muista kans kehua ja mainostaa, että mun kahvilassa on todella leppoisa ja rento meininki. Ja että sinne tulee mielellään kauempaakin piipahtamaan. Nii ja sitte vielä muista kertoo, että omistaja on tosi ihana ihminen ja kaikkien suosikki. Ja pane vielä sinne loppuun, että mä oon hyvä kirjailija ja tavoitteena on olla joku päivä Suomen Pankin pääjohtaja.
- tapatoimittaja
ex-Z kirjoitti:
Sovitaan niin. Muista kans kehua ja mainostaa, että mun kahvilassa on todella leppoisa ja rento meininki. Ja että sinne tulee mielellään kauempaakin piipahtamaan. Nii ja sitte vielä muista kertoo, että omistaja on tosi ihana ihminen ja kaikkien suosikki. Ja pane vielä sinne loppuun, että mä oon hyvä kirjailija ja tavoitteena on olla joku päivä Suomen Pankin pääjohtaja.
saattaa olla että hiukan stilisoin ja muokkaan sanamuotoja. :)
- Jermuxi etjk
saattaa olla että hiukan stilisoin ja muokkaan sanamuotoja. :)
"Omistaja on", vähän niinku "Elämä on"...Joka taputuksessa, hää on sellainen räväkkä puljunpitäjä...Mikäs pulju se nyt sitten oikein on?
- ex-Z
Waffen-ss kirjoitti:
Tasokas kuppilasi on menettänyt maineensa avajaisia seuranneena aamuna. Oman arvonsa tuntevat asiakkaat (kuten minä) ovat pettyneet emännän alvariinsa muuttuviin mielialoihin. Luulin kuppilan olevan intellektuellien kokoontumispaikka, jossa keskustelua ja rupattelua vie eteenpäin emäntä itse. Olin väärässä.
Turha siellä on tiuskia. :)Ei mulla ole tapana tiuskia kellekään!!!!! Mistä sä sellaisen oot saanut päähäs? Kerro!!!!! :P
- Jermuxi etjk
Pistä sinne sellaista asijaa, että Tankinpöllijät saa kynsilleen ja ne häpäistään julkisesti.
Lisäksi voisit ihan hyvin käyttää sitä hajatelmaa, joka eilen esitettiin. Niiiiiiiiiin! - tapatoimittaja
Jermuxi etjk kirjoitti:
"Omistaja on", vähän niinku "Elämä on"...Joka taputuksessa, hää on sellainen räväkkä puljunpitäjä...Mikäs pulju se nyt sitten oikein on?
LifesCoffee vähän alempana, se jonka ovella on jatkuvasti kyltti että SULJETTU TAAS. :))
- Jermuxi etjk
LifesCoffee vähän alempana, se jonka ovella on jatkuvasti kyltti että SULJETTU TAAS. :))
on neonvalot, joissa lukee OPEN...Hänellä on CLOSED AGAIN .... blink, blink...tsirrrr...Näin kertoi sen meille neon ne kaksi.
- tapatoimittaja
Jermuxi etjk kirjoitti:
Pistä sinne sellaista asijaa, että Tankinpöllijät saa kynsilleen ja ne häpäistään julkisesti.
Lisäksi voisit ihan hyvin käyttää sitä hajatelmaa, joka eilen esitettiin. Niiiiiiiiiin!seuraavan numeroon. Tuleeko se uhkailu- vai ilmoitusosastoon?
Blueberryn hajatelma olikin hieno, se tulee kans huomiseen lehteen. :)) - Jermuxi etjk
seuraavan numeroon. Tuleeko se uhkailu- vai ilmoitusosastoon?
Blueberryn hajatelma olikin hieno, se tulee kans huomiseen lehteen. :))Ensin ilmoituksiin, että näin tulee käymään ja sitten julkistetaan rankaistujen nimet pääuutisissa. Jokohan alkaa pöllimishalut katoamaan...
ex-Z kirjoitti:
Ei mulla ole tapana tiuskia kellekään!!!!! Mistä sä sellaisen oot saanut päähäs? Kerro!!!!! :P
Okke, uskotaan kun sanot ettet tiuski:)
- ex-Z
Viittitkö kuule kaveri käydä vetään sillä panssarivaunullas mun LifeStyle-kahvilan yli kerran tai pari. Silleen, että se on ihan maantasalla. Ajattelin nääs perustaa uuden yrityksen. Kiitos etukäteen. :)
- Puhurix
Jermuxi etjk kirjoitti:
Lisäksi voisit ihan hyvin käyttää sitä hajatelmaa, joka eilen esitettiin. Niiiiiiiiiin!nimissä tankkia nyt tarvitaan. Euroopan Rahaunioni pyyhitään sillä pers... perämetsään.
- diagnoosi
tilan tuhluu huolestuttaa ympäristöaktiiveja. Hoitanette asian kuntoon. Kiitos!
- Puhurix
ex-Z kirjoitti:
Viittitkö kuule kaveri käydä vetään sillä panssarivaunullas mun LifeStyle-kahvilan yli kerran tai pari. Silleen, että se on ihan maantasalla. Ajattelin nääs perustaa uuden yrityksen. Kiitos etukäteen. :)
Sä teet sen sen takia, että mä hokasin teidän tiskinaluspisneksen! Raukkis!
- ex-Z
Puhurix kirjoitti:
Sä teet sen sen takia, että mä hokasin teidän tiskinaluspisneksen! Raukkis!
Mä sanoin ton ennen, ku tulit "uhkaileen" :D:D:D:D
- Puhurix
ex-Z kirjoitti:
Mä sanoin ton ennen, ku tulit "uhkaileen" :D:D:D:D
Sitä viskiä ei sitten saa, vai?
- Jermuxi etjk
ex-Z kirjoitti:
Jos se kerran on jo maan tasalla, niin montako kertaa se pitää laittaa littuun??? Onkos se sellainen littukahvila...Sloganina vois toimia: Jos ette tule kahville littuun, niin voitten painua muualle...
- tapatoimittaja
Kuppi(la) nurin
Waffe erehtyi epäilemään ex-Z:n liiketoimien sujuvuutta, ja sai siitä hyvästä saman tien porttikiellon kahvilaan. Median edustajaa heiteltiin vuoroin sisään vuoroin ulos sellaista tahtia että heikompaa hirvittäisi, mutta lopuksi asiassa päästiin sopimukseen. Kuppila ja sen omistaja saisivat myönteistä julkisuutta lehdessä, jos media saa ilmaistarjoilun. Heti sen jälkeen ex-Z huomasi itsekin ettei sellainen kannata, ja pyysi Jermua ajamaan tankilla rakennelman ylitse. Zeta suunnitteli jo uuden liikeyrityksen perustamista ja huhuili välillä äitiään, joka on siis patjaostoksilla.
Puhurix on päättänyt yhdessä Kuunkulkijan kanssa varastaa Jermun tankin ja pistää haisemaan. Jos kaappaus ei muuten onnistu, Jermuxi laitetaan vähäksi aikaa putkaan. Jermu on antanut lehdistötiedotteen jossa ilmoittaa että tankin kansi lävähtää varkaiden näpeille niin että tuntuu, ja syyllisten nimet tullaan julkaisemaan pääuutisissa.
Animatti ilmoitti oikein avauksella lähtevänsä; hän lähtee joku päivä jonnekin tekemään jotakin, aivan kuten muutkin. Avauksessa median edustaja toivoi että pyrittäisiin asiallisiin ja rakentaviin avauksiin, mikä oli tietenkin huono vitsi. Animatti alkoi heti suunnitella pahapastillin kyykyttämistä, ja arkunkantajan mielestä tappelukset ovatkin ihan hyvä juttu. Arkunkantaja on kirjoittanut blueberryn riitelyä koskevaan avaukseen hienon runon, ihan mulle, ettäs tiedätte.
Joku kahjo, ilmeisesti orikinaali, on nimitellyt lehteä tekeleeksi ja kuteleeksi, joka vie tilaa. Lisäksi hän on vaatinut poistamaan kaikki epäpuhtaudet, jotka voivat järkyttää vanhurskaita. Otin hänen mielipiteensä huomioon ja sen takia lehti on tällä kertaa näin lyhyt. Toivottavasti orikinaali oli eikun siis ei ollut ex-Z:n kahvilassa silloin kun tankki hurahti yli.
Blueberryn hajatelma: Riitelyssä on tärkeintä ottaa muutkin huomioon- SikurLiina
Kirjottava käteni on nyt pyöreässä paketissa(sormet näkyy).Rannekanava putsattu. Joten vasemman käden kautta yritän jotain kommentoida.
Yritin parhaani lirtata seksyille mieslekureille.
Menin operaation jälkeisenä aamuna hakeen toisen kupillisen kahvia.Edellisenä päivänä en ollut saanut,kuin haistella tuoretta kaffeeta ja vastapaistettua munkkia. Siinä seisoskelin keittiön ovella anovan näköisenä ne sairaalan virtyneet lötköttävät trikoohousut jalassa ,selästä aukinaisessa paidassa ja kammottava lypsytakkia muistuttava aamutakki hartioilla. Jaloissani makkaralle kiertyvät sukat kahtanumeroa liian suurissa aamutossuissa. Hymyilin hellyyttävästi ja sanoin kiireisen näköisille komeille tohtorisedille:
-Mikseikäs kukaan vihellä näin kauniille naiselle?
Jostain syystä niitä näytti naurattavan.
Tähän kääresseen olen piirtänyt toiselle puolen hymyhymiön ja toiselle nökötyshymiön.
Peukalon alapuolelle vois piirtää vielä jonkun muuunkin ilmeen. Tämä on nyt kommunikaatoi lapanen. Taidan kehittää tästä pisneksen. - SikurLiina
SikurLiina kirjoitti:
Kirjottava käteni on nyt pyöreässä paketissa(sormet näkyy).Rannekanava putsattu. Joten vasemman käden kautta yritän jotain kommentoida.
Menin operaation jälkeisenä aamuna hakeen toisen kupillisen kahvia.Edellisenä päivänä en ollut saanut,kuin haistella tuoretta kaffeeta ja vastapaistettua munkkia. Siinä seisoskelin keittiön ovella anovan näköisenä ne sairaalan virtyneet lötköttävät trikoohousut jalassa ,selästä aukinaisessa paidassa ja kammottava lypsytakkia muistuttava aamutakki hartioilla. Jaloissani makkaralle kiertyvät sukat kahtanumeroa liian suurissa aamutossuissa. Hymyilin hellyyttävästi ja sanoin kiireisen näköisille komeille tohtorisedille:
Tähän kääresseen olen piirtänyt toiselle puolen hymyhymiön ja toiselle nökötyshymiön.
Peukalon alapuolelle vois piirtää vielä jonkun muuunkin ilmeen. Tämä on nyt kommunikaatoi lapanen. Taidan kehittää tästä pisneksen...siis kommunikaattori lapanen.
- Puhurix
ja tiivis paketti. Omassa lehdistötiedotteessa voisin mainita, että anarkistiryhmä ei ole luopunut suunnitelmistaan.
- animattiN
tähän nyt sanois. Ai niin, -kiitos lehdestä, tietenkin. Olempas minä hupsu. :)
- Puhurix
animattiN kirjoitti:
Sulla on ruokintapuolen hommia ihan tarpeeksi.
Ellen ihan väärin muista, Z konserni ajautui viimeksi taloudellisiin vaikeuksiin kirppismyyjänä. Pöytävuokra on vieläkin maksamatta ja tästä seurannut taloudellinen alamäki on saanut suhteellisen suuret mittasuhteet. :)
- animattiN
Puhurix kirjoitti:
Sulla on ruokintapuolen hommia ihan tarpeeksi.
mää pistin jo tulet ja kippasin lihat kattilaan.
- tapatoimittaja
SikurLiina kirjoitti:
Peukalon alapuolelle vois piirtää vielä jonkun muuunkin ilmeen. Tämä on nyt kommunikaatoi lapanen. Taidan kehittää tästä pisneksen.minne olit kadonnut. Kyllä vasemmalla kädellä voi ihan hyvin kirjuuttaa, se ei kelpaa poissaoloksi palstalta vaan velvollisuus pitää täyttää. Uskon että lapasista tulee myyntimenestys niinkuin sinun pisneksistäsi aina. Samaa ei voi sanoa kaikista. :)))
- tapatoimittaja
Puhurix kirjoitti:
ja tiivis paketti. Omassa lehdistötiedotteessa voisin mainita, että anarkistiryhmä ei ole luopunut suunnitelmistaan.
julkaisen vastineesi huomisessa lehdessä.
- tapatoimittaja
animattiN kirjoitti:
joko lihasoppa on valmista?
- tapatoimittaja
Waffen-ss kirjoitti:
Ellen ihan väärin muista, Z konserni ajautui viimeksi taloudellisiin vaikeuksiin kirppismyyjänä. Pöytävuokra on vieläkin maksamatta ja tästä seurannut taloudellinen alamäki on saanut suhteellisen suuret mittasuhteet. :)
muistelen jotain tuollaista tapahtuneen. On hienoa että nämä hämäräpisnekset tuodaan päivänvaloon. Toivoa sopii että Zeta päästää joskus sinutkin pois kellarin pimennoista. Tänne päivänvaloon nimittäin. :)
on tapahtunut hirveästi, heti kun vähän torkahtaa talviunille koloonsa. Hyvä että joku jaksaa kirjata niitä lehdeksi, noita muita ketjuja ei uskalla edes avata.
- tapatoimittaja
kalkkis kirjoitti:
on tapahtunut hirveästi, heti kun vähän torkahtaa talviunille koloonsa. Hyvä että joku jaksaa kirjata niitä lehdeksi, noita muita ketjuja ei uskalla edes avata.
ei vielä ole talvi, tule pois sieltä pökkelöstä. Voitais vähän kihnuttaa, jooko? *lähestyy vaivihkaa*
- yopollo
ei vielä ole talvi, tule pois sieltä pökkelöstä. Voitais vähän kihnuttaa, jooko? *lähestyy vaivihkaa*
ja hämähäkille olen pukenut karrvaisen turrkishaalarin joten se jaksaa vahtia kololla virkeänä. *vetäytyy syvemmälle oottelemaan sateetonta yötä*
- myyrävainaa :)
yopollo kirjoitti:
ja hämähäkille olen pukenut karrvaisen turrkishaalarin joten se jaksaa vahtia kololla virkeänä. *vetäytyy syvemmälle oottelemaan sateetonta yötä*
Erittäin hyväluonteinen luontoihminen siellä. (paitsi myyrävainaille) *kopistelee maatunutta multakerrosta...ei puhettakaan enää turkispäällysteistä*
- tapatoimittaja
Talkoissa
Ex-Z on muuttanut nikkinsä helpompaan muotoon Zeta.N:ksi, ja eilen hän kävi takomossa hehkuttamassa uusia pisneksiään. Kukaan ei tiedä mitä ne tulevat olemaan, mutta Waffe jatkoi tiukkaa linjaansa ja paljasti lisää hämärähommia Zetan menneisyydestä. Nyt Waffe-parka viruu vain sukat verhonaan pimeässä kellarissa, sinne Zeta hänet kidnappasi. Mene tiedä mitä Waffe odotti tapahtuvan seuraavaksi, mutta Kadunmies lähetti toimitukselle kuuman vinkin: Waffe on kuulemma tarkoitus myydä hyvällä hinnalla Kiinaan pajukoritehtaaseen, ja tästä kaupasta Kaatuvamies saa tietämättään sopivat osingot.
Puhurix on lähettänyt vastineen Jermun lehdistötiedotteeseen. Hän ilmoittaa että anarkistiryhmä ei peräänny tuumaakaan suunnitelmistaan, tankki rosmotaan ja sen jälkeen alkaa tapahtua. Jermuxi on asentanut sähköiskuja antavan varashälyttimen tankkiin, koska se on nyt haluttua tavaraa. Headquarters kävi pyytämässä tankkia lainaksi Puhurixin järjestämiin talkoisiin, koska Kadunmies ryhtyi heti työnjohtajaksi ja yritti saada mediaa tyhjentämään ulkohuussin. Media sen lopulta tekikin hyvin perusteellisesti, yhdellä kädenliikkeellä, ja Satu.tätisellä on essun taskussa lisää kranaatteja loppusiivoukseen.
Animatti toimi kokkina kenttäkeittiössä ja valmisti possunlihakeittoa. Hän heitteli perunat, porkkanat sun muut juurekset kuorineen ja kokonaisina pataan, sinne taisi lipsahtaa myös Puhurixin kommunikaattorilapanen ja pari kärpässientäkin. Kaadantaasmies yritti väärin perustein hätistellä kokkia Monttubaariin strippaamaan ja vihjaili samalla, että Ms. Tryffeliskä tekee lihasoppaa ”omasta päästään”. Animattia ei voi ollenkaan moittia, jos hän seuraavaksi tekee Kadunmiehestä muussia.
Ainoastaan Zeta siivosi ja haravoi nöyrästi, muut keikkuivat enemmän tai vähemmän juovuksissa pitkin pientareita tai vastustivat muuten vaan. Satu.tätine sentään järjesti viihdykettä epävireisellä laulullaan; siitä tuli ykskaks mieleen miten Trubadurixille aikoinaan kävi. Kohta on laiffi kuitenkin siivottu ja voidaan ryhtyä perinteisiin viikonloppuryypp… rientoihin.
SikurLiina on ollut sairaalassa puoskaroitavana ja hänellä on käsi paketissa. Siitä hän sai uuden liikeidean, kommunikaattorilapasen joka on varustettu erilaisilla hymiöillä. Toivoa sopii että vastapuoli ymmärtää hymistysten merkityksen, ja Sikuri varoitti ettei keskisormea vielä käytettäisi kommunikointiin, koska tuotekehittely on hiukan kesken. Oman turvallisuuden kannalta on siis suotavaa, ettei norMixin ehdotusta noudateta. Lapastilauksia otetaan kuitenkin koko ajan vastaan, ja valittavana on useita värejä.
Blueberry.f on tehnyt avauksen manipuloinnista. Sikuri ilmoitti uuden lapasensa välityksellä, että manipulointiin pitää heti ottaa tiukka kanta, ja yritti saman tien markkinoida keksintöään blueberrylle. Siinä meillä pisnestaitoinen tissi-ihminen!
Talkoohajatelma: En pidä työstä edes silloin, kun joku toinen tekee sen. (Mark Twain)- SikurLiina
..ettei laiffissa tapahdu juuri mitään, niin lukekoon taas lehden. Tapis on ottanut tiukan linjan. Lehtemme ilmestyy säännöllisesti.
Niin tuosta puoskaroinnista vielä. Leikkauspöydällä kysyivät vielä, että kumpis käsi se nyt olikaan.
Huomautin olevani huumattu ja yrittäväni arvailla, josko olis käänyttävä, joko oikeelle, taikka vasemalle. Ne heitti päälleni jonkun vihreen harson.
Vasen käsi kenkkuilee nyt, koska se joutuu hoitamaan oikeankin käden hommat.
Hajatelmanne oli hyvinkin osuva. - Jermuxi etjk
että toisen tankkia noin vain himoitaan...Johan se on kirjattu käskyihinkin, että "Älä himoitse toisen tankkia"...tai jotain sellaista...
Joka tapauksessa noita kynnet mustina kulkevia tulee vastaan, joten tankin suojaimet toimivat täydellisesti...Hah ja kjäh! No, minut vapautettiin ja luulen että Zeikku pidättää mut vielä uudestaan.
Kellarista löytyi sellainen poliisiunivormu, kärpäslätkä ja Magliten taskulamppu. Epäilen zeikun pukeutuvan näihin tamineisiin seuraavalla kerralla. Saadakseen vähän niinkuin roolileikkiinsä uskottavuutta.
Yritän teeskennellä olevani hänen kanssa samalla aaltopituudella ja paljastan sitten lisää.- Puhurix
Kiitän mediaa avusta. T. anarkistiryhmä (mää ite)
- Puhurix
Jermuxi etjk kirjoitti:
että toisen tankkia noin vain himoitaan...Johan se on kirjattu käskyihinkin, että "Älä himoitse toisen tankkia"...tai jotain sellaista...
Joka tapauksessa noita kynnet mustina kulkevia tulee vastaan, joten tankin suojaimet toimivat täydellisesti...Hah ja kjäh!joskus olla pikkusen yhteistyöhalunen. Tässä sentään ollaan tekemässä hyvää työtä jokaiselle.
- tapatoimittaja
SikurLiina kirjoitti:
..ettei laiffissa tapahdu juuri mitään, niin lukekoon taas lehden. Tapis on ottanut tiukan linjan. Lehtemme ilmestyy säännöllisesti.
Niin tuosta puoskaroinnista vielä. Leikkauspöydällä kysyivät vielä, että kumpis käsi se nyt olikaan.
Huomautin olevani huumattu ja yrittäväni arvailla, josko olis käänyttävä, joko oikeelle, taikka vasemalle. Ne heitti päälleni jonkun vihreen harson.
Vasen käsi kenkkuilee nyt, koska se joutuu hoitamaan oikeankin käden hommat.
Hajatelmanne oli hyvinkin osuva.oikeasti on semmoistakin tapahtunut, että on esim. amputoitu väärä jalka. Ja sitten myöhemmin se oikea. Koska pääset eroon kääreistäsi?
- tapatoimittaja
Jermuxi etjk kirjoitti:
Joka tapauksessa noita kynnet mustina kulkevia tulee vastaan, joten tankin suojaimet toimivat täydellisesti...Hah ja kjäh!toisen omaisuutta ei enää kunnioiteta. Tiedän sen hyvin, kun tarkastelen takomon hupenevia viinavarastoja. Voisit parkkeerata tankin tähän toimituksen kulmille, tavallaan saadaan useita kärpäsiä yhdellä sähköiskulla.
- tapatoimittaja
Waffen-ss kirjoitti:
No, minut vapautettiin ja luulen että Zeikku pidättää mut vielä uudestaan.
Kellarista löytyi sellainen poliisiunivormu, kärpäslätkä ja Magliten taskulamppu. Epäilen zeikun pukeutuvan näihin tamineisiin seuraavalla kerralla. Saadakseen vähän niinkuin roolileikkiinsä uskottavuutta.
Yritän teeskennellä olevani hänen kanssa samalla aaltopituudella ja paljastan sitten lisää.nyt olen saanut kahdenlaista tietoa. Kumpi teistä mahtaa puhua totta? Ettei vaan Zeta heittänyt perään omat tamineesi, joihin toiveikkaasti olit pukeutunut? *miettii*
Mihin kärpäslätkää tarvitaan, onko kellarissa surriaisia? - tapatoimittaja
Puhurix kirjoitti:
Kiitän mediaa avusta. T. anarkistiryhmä (mää ite)
mihin sä Kuunkulkijan hukkasit?
- Puhurix
mihin sä Kuunkulkijan hukkasit?
mä itekin tässä ihmettelen. Eipä näy ainakaan tässä lähistöllä. Hitto, aina saa kaiken tehdä yksin.
nyt olen saanut kahdenlaista tietoa. Kumpi teistä mahtaa puhua totta? Ettei vaan Zeta heittänyt perään omat tamineesi, joihin toiveikkaasti olit pukeutunut? *miettii*
Mihin kärpäslätkää tarvitaan, onko kellarissa surriaisia?Voin sen verran kertoa, Zeikku ulvoi oven takana kimeällä äänellä. ”täällä on iso paha poliisi! ” Tämä oli mukaelma siitä pahasusi jutusta.
Minun osuus oli vain vapista sängynlaidalla, ihan totta.
Oikeastaan kaikki meni pilalle kun Zeikku viimein pääsi ovesta kellarin puolella. Voit kuvitella sitä näkyä. Zeta seisoi haara-asennossa koppalakki hiukan vinossa ja yllä oli tyköistuva poliisiunivormu. Kasvot olivat voimakkaan meikin peitossa, mutta kuitenkin hyvällä maulla värjätyt. Kädessä heilui kärpäslätkä jota välillä sivalsi kiukkuisen näköisenä vasten saappaanvartta. Ilme oli tiukka ja tuima, ehkä hivenen pelottava. Järkytyin siinä vaiheessa eniten, kun hän hymyili. Hänen huulipunansa oli värjännyt hampaatkin. Se oli liikaa minulle. Oli pakko luovuttaa.
Ehkä aluksi innostuin leikkiin, mutta nopeasti huomasin, ettei minusta ole tällaiseen. Nyt olen sitten yhtä kokemusta viisaampi. Onneksi minulle ei käynyt pahasti, itsetunto on kohdallaan ja muutenkin olen ok:)- tapatoimittaja
Waffen-ss kirjoitti:
Voin sen verran kertoa, Zeikku ulvoi oven takana kimeällä äänellä. ”täällä on iso paha poliisi! ” Tämä oli mukaelma siitä pahasusi jutusta.
Minun osuus oli vain vapista sängynlaidalla, ihan totta.
Oikeastaan kaikki meni pilalle kun Zeikku viimein pääsi ovesta kellarin puolella. Voit kuvitella sitä näkyä. Zeta seisoi haara-asennossa koppalakki hiukan vinossa ja yllä oli tyköistuva poliisiunivormu. Kasvot olivat voimakkaan meikin peitossa, mutta kuitenkin hyvällä maulla värjätyt. Kädessä heilui kärpäslätkä jota välillä sivalsi kiukkuisen näköisenä vasten saappaanvartta. Ilme oli tiukka ja tuima, ehkä hivenen pelottava. Järkytyin siinä vaiheessa eniten, kun hän hymyili. Hänen huulipunansa oli värjännyt hampaatkin. Se oli liikaa minulle. Oli pakko luovuttaa.
Ehkä aluksi innostuin leikkiin, mutta nopeasti huomasin, ettei minusta ole tällaiseen. Nyt olen sitten yhtä kokemusta viisaampi. Onneksi minulle ei käynyt pahasti, itsetunto on kohdallaan ja muutenkin olen ok:)tässähän karisee unet silmistä. Nyt kuules kuulostaa vähän sellaiselta tseksifantasialta tuo juttu? Ei sillä että sitä epäilisin, mutta... Hyvä on, olen uskovinani. :)) Ja nyt häivyn ja suosittelen sinulle samaa, ennen kuin Zeta saa sut oikeasti kynsiinsä. :))
- hurlumi
Paas tulleen lehdykkään päivitys, en jaksa kaikkia viestiketjuja kelata läpi. Jookosta?
Ketjusta on poistettu 87 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1622892
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262480Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?532374- 1352220
- 671926
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2501745- 311391
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201329Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi311232Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161225