LifeStyleSanomat

tapatoimittaja

laitetaan tähän.

41

2224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tapatoimittaja

Talkoobileet

Waffe on päässyt pimeästä kellarista mutta siellä oleskelu jätti kait jälkensä koska hän horisee ihan kummallisia fantasioita ja väittää kiven kovaan että ne ovat totta. Zeta on kieltänyt kaiken ja kehuu uudessa avauksessaan, miten hän on löytänyt livestä ihanan miehen joka vaihtaa talvirenkaat ja kaikkea. Näin asiat kääntyvät parhain päin, ei ole kovin pitkä aika siitä kun hän vihasi näitä luojanluomia koko syömmestään ja sielustaan.

Puhurix julkisti säätiedotuksen, jonka mukaan myrskyä on tiedossa. Koska talkoot oli saatu jotenkuten päätökseen niin oli tietysti järkevää miettiä missä päättäjäiset pidetään samalla kun suojaudutaan myrskyltä. Koska muita kuppiloita ei ollut, päätettiin lähteä Monttubaariin joka oli taas ja edelleen suljettuna. Avaaminen ei nykyään ole mikään ongelma, ja Puhurixin sorkkaraudalla päästiin riemujen lähteille. Animatti maiskutteli suutaan koska hänenkin teki mieli vähän ryypiskellä. Pelkona oli kuitenkin että hän joutuisi strippaamaan jos näyttäytyisi työmaalla, ja sen takia Puhurix stailasi animatin uuteen uskoon. Sukelluspuku, aurinkolasit, talutushihna ja uusi salanimi, Nittamina, jota ei kannata huudella ympäriinsä ettei Kadunmies kuule.

Headquarters oli hukannut talkoissa kalsarinsa ja vihjaili ikävästi että joku talkoolainen olisi syypää. Hän päätti ilmoitella sekä Hesarissa että palstan törkylehdessä, joten jos kuka tahansa löytää hänen ainoat ehjät aluspöksynsä, palauttakoon Monttubaariin. Animatti tosin epäili että ne ovat jo siellä, hänen esiintymisensä (joita ei vielä ole ollut) kuulemma saa miehet ihan villeiksi. Estradille lentelee pitkää ja lyhyttä kalsonkia, ehjää ja paikattua, pässinpökkimää ja silkkistä. Miten kummassa jos hän ei kerran esiinny… no se siitä.

Kahjovaakutin funtsi missä on koiran napa ynnä muuta järjetöntä, ja ketjussa kyseltiin lisää hyvinkin kinkkisiä ongelmia. Lahjanarun käpertyminen sai monet ymmälleen, väittipä kipAKKA että lahjanaruun sattuu kun sitä vedetään saksilla. Oli pakko pyytää norMix apuun, ja yksissä tuumin Siri-Innan ja animatin kanssa tämäkin ongelma saatiin ratkottua. Kuunkulkija anallyzzeerasi miten voisi välttää juuston reikien syömistä herättämättä yleistä hilpeyttä. Mutta miten savun maku saadaan ketsuppiin häh? Hurlumin kysymykset sen sijaan olivat melko helppoja ja hänelle tyypillisiä, hän funtsi miksi aika kuluu parhaiten kulmasohvalla kultsipuppelin ihanaa napaa makustellen.

Tapatoimittaja havahtui keskellä yötä kyselemään tartutko hetkeen vai annatko tilaisuuden mennä ohi tuosta vaan. Milla ja Kadunmies eivät ainakaan ole tarttuneet ensimmäiseen patjaan mikä vastaan tuli, koska he ovat vieläkin ostoksilla. Diagnoosi räväytti avauksen jossa kyseli ehtoopuolen elämäntyylistä, ja Sikuri tiedustelee vieläkö lapsuuden leikit muistuvat mieleen.

Suomi-ihminen toivoo että ihmiset oppisivat yhdys sanat ja pilkun käytön. Tässäpä puuttuvia pilkkuja suomipaavoille näin aluksi: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Hajatelma:: Aina kun ei halua jotain, saa sen. (Calvin Coolidge)

• animattiN

vaan ja sait heti läpyskälläsi meikäläisen hyvälle tuulelle. :)

• Puhurix

tietoiskuista. Se pirun myrsky vähän petti mut.

• tapatoimittaja
        animattiN kirjoitti:

vaan ja sait heti läpyskälläsi meikäläisen hyvälle tuulelle. :)

sun salanimi lehteen, mutta toivotaan ettei Kaduntaasmies näe. Voipi muuten tulla sanomista.

• tapatoimittaja
        Puhurix kirjoitti:

tietoiskuista. Se pirun myrsky vähän petti mut.

viedä Hediksen kalsarit, turhaan se meitä siitä syyttää. :))

• animattiN
        tapatoimittaja kirjoitti:

sun salanimi lehteen, mutta toivotaan ettei Kaduntaasmies näe. Voipi muuten tulla sanomista.

toi mitään ku minähän jolkuttelen jossain satutädin nurkilla. Mitenköhän mä sinne olen eksynyt. :)

• Puhurix

Katopa ihmisen täytyy aina löytää joku syypää asioihin, jotka hänelle tapahtuvat. On niin vaikeaa vain syyttää luonnonvoimia.

• tapatoimittaja
        animattiN kirjoitti:

toi mitään ku minähän jolkuttelen jossain satutädin nurkilla. Mitenköhän mä sinne olen eksynyt. :)

jos sä eksyit myrskyssä? Aurinkolasit on nyt hyvä pitää päässä, ettei sada lunta silmiin.

• tapatoimittaja
        Puhurix kirjoitti:

Katopa ihmisen täytyy aina löytää joku syypää asioihin, jotka hänelle tapahtuvat. On niin vaikeaa vain syyttää luonnonvoimia.

ja myrsky varmaan heittänyt niitä pöksyjä Monttubaarin estradille enempikin. :))

• animattiN

jos sä eksyit myrskyssä? Aurinkolasit on nyt hyvä pitää päässä, ettei sada lunta silmiin.

näyttänyt niin omituisen mustalta joten eksyminen on mahdollista. Niin ja ei se kadunmies mua enään edes huomaa ku on mil-lanin kanssa siel ostoksilla.
        Tais ukkopahalta kunto pettää mun kanssa, ku muille maille meni.

• Puhurix

ja myrsky varmaan heittänyt niitä pöksyjä Monttubaarin estradille enempikin. :))

Hetki. Mun on nyt käytävä tarkistamassa oma tilanteeni. Onkohan mulla pikkareita ollenkaan?

• Zeta kieltää kaiken, mutta se on ihan ymmärrettävää. Enkä minä houri, minä näin kaiken omilla silmilläni. Enkä vielä edes kaikkea kertonut :)

• Puhurix
        animattiN kirjoitti:

näyttänyt niin omituisen mustalta joten eksyminen on mahdollista. Niin ja ei se kadunmies mua enään edes huomaa ku on mil-lanin kanssa siel ostoksilla.

siltä vasta kuntoa vaaditaan. Mikähän siinä on, että kun miehet hullaantuu johonkin naiseen, ni ne jättää kaiken muun hoitamatta. Ei toi baari juurikaan auki pysy, kun pariskunta juoksee pomppupatjojen perässä.

• Puhurix
        Waffen-ss kirjoitti:

Zeta kieltää kaiken, mutta se on ihan ymmärrettävää. Enkä minä houri, minä näin kaiken omilla silmilläni. Enkä vielä edes kaikkea kertonut :)

sitten kaikki.

• animattiN
        Puhurix kirjoitti:

siltä vasta kuntoa vaaditaan. Mikähän siinä on, että kun miehet hullaantuu johonkin naiseen, ni ne jättää kaiken muun hoitamatta. Ei toi baari juurikaan auki pysy, kun pariskunta juoksee pomppupatjojen perässä.

siks mäkin kait oon työtön taas. Nälkään tää tryffelskä kuolee.

• tapatoimittaja
        Waffen-ss kirjoitti:

Zeta kieltää kaiken, mutta se on ihan ymmärrettävää. Enkä minä houri, minä näin kaiken omilla silmilläni. Enkä vielä edes kaikkea kertonut :)

tästä jutusta on nyt niin monta eri versiota, ettei oikein tiedä mihin uskoa. Kun ei ole silminnäkijöitä, paitsi siis sinä, mutta olisi hyvä olla joku muukin. Ettei tulisi lehteen virheellistä tietoa.

• tapatoimittaja
        animattiN kirjoitti:

ei kenenkään kunto kestä ensin tankoilua ja sitten patjanostokierrosta. Viimeksi näin sen kuorsaavan Unikulman jouhipatjalla, näyteikkunassa vielä. Ei ollut päässyt reppana edes Ikeaan saakka. Milla oli kyllä päässyt. :))

• Puhurix
        animattiN kirjoitti:

siks mäkin kait oon työtön taas. Nälkään tää tryffelskä kuolee.

Me voitais ruveta vaikka putkassa valmistamaan jotain joulujuttuja ja myydä niitä sitten kovalla hinnalla. Sä olet kekseliäs ja me ollaan käteviä plikkoja, että kyllä pärjätään.

• animattiN

ei kenenkään kunto kestä ensin tankoilua ja sitten patjanostokierrosta. Viimeksi näin sen kuorsaavan Unikulman jouhipatjalla, näyteikkunassa vielä. Ei ollut päässyt reppana edes Ikeaan saakka. Milla oli kyllä päässyt. :))

niin en ihmettele ettei jaksa baariansakaan avata. Joten voinen riisua valeasuni pois. :)

• Puhurix kirjoitti:

sitten kaikki.

Järkytyksen nostattamat shokkiaallot ravistelevat vieläkin kehoani. En tiedä, onko tässä vaiheessa järkevää, saati turvallista vihjaista enempää. Mutta sen sanon teille, olen yhtä kokemusta rikkaampi.:)

• animattiN
        Puhurix kirjoitti:

Me voitais ruveta vaikka putkassa valmistamaan jotain joulujuttuja ja myydä niitä sitten kovalla hinnalla. Sä olet kekseliäs ja me ollaan käteviä plikkoja, että kyllä pärjätään.

suunnittelemaan vaatteita näille putka asiakkaille. Sitten niitä kaupataan kovaan korotetun alennettuun hintaan jokaiselle vierailijalle.

• Puhurix
        Waffen-ss kirjoitti:

Järkytyksen nostattamat shokkiaallot ravistelevat vieläkin kehoani. En tiedä, onko tässä vaiheessa järkevää, saati turvallista vihjaista enempää. Mutta sen sanon teille, olen yhtä kokemusta rikkaampi.:)

kerrot, mitä tapahtui. Ja kerrokin kaikki, myös kaikkein likaisimmat yksityiskohdat.

• Puhurix
        animattiN kirjoitti:

suunnittelemaan vaatteita näille putka asiakkaille. Sitten niitä kaupataan kovaan korotetun alennettuun hintaan jokaiselle vierailijalle.

Ja sit jotain possuihin ja sukelluspukuihin liittyvää.

• Puhurix

tästä jutusta on nyt niin monta eri versiota, ettei oikein tiedä mihin uskoa. Kun ei ole silminnäkijöitä, paitsi siis sinä, mutta olisi hyvä olla joku muukin. Ettei tulisi lehteen virheellistä tietoa.

Mitäs se nyt haittaa. Lievä asian värittäminen vain lisää mielenkiintoa.

• animattiN
        Puhurix kirjoitti:

Ja sit jotain possuihin ja sukelluspukuihin liittyvää.

Olis nahka ja kumipukuihin kiinnostuneille omat vaatteet ja sit vaaleenpunaisia pikku possuja olevia pipareita . Saa toki myös uniasuna. Ukoille sarkasta tehtyjä luukkupöksyjä. Ne kun on helppo avata vaikka kädet olis seläntakana.

• Puhurix
        animattiN kirjoitti:

Olis nahka ja kumipukuihin kiinnostuneille omat vaatteet ja sit vaaleenpunaisia pikku possuja olevia pipareita . Saa toki myös uniasuna. Ukoille sarkasta tehtyjä luukkupöksyjä. Ne kun on helppo avata vaikka kädet olis seläntakana.

että sulla on ideoita. Mä alan etsimään yhteistyökumppaneita.

• Puhurix kirjoitti:

kerrot, mitä tapahtui. Ja kerrokin kaikki, myös kaikkein likaisimmat yksityiskohdat.

Näin silmäkulmastani kuinka hän käveli aivan eteeni ja seisahtui siihen. Vaistomaisesti oli aivan hiirenhiljaa, olin kuin en huomaisi häntä. Hän otti itselleen tuolin ja istuutui vastapäätä minua ja sanoi ohuella vinkuvalla äänellä. : Olet armoillani ja teet mitä tahdon, tuliko selväksi!
        Elleivät hänen silmänsä olisi olleet niin hätkähdyttävän kiihkeän näköiset, olisin alkanut nauramaan.

Silloin suljin silmäni ja mietin kuinka selviäisin tukalasta tilanteesta. Seuraavaksi kuulin kuinka hän avasi..

Ei…en pysty kertomaan enempää! Muistot ovat vielä sen verran eläviä, että joudun sulattelemaan kaikkea vielä pitkään.

• Hedis pp
        Puhurix kirjoitti:

Hetki. Mun on nyt käytävä tarkistamassa oma tilanteeni. Onkohan mulla pikkareita ollenkaan?

oikein nurkantakana tsekkaamassa?

Luulen ettei pikkareita lain ollut koska olit unohtanut ne pukea pos....yllesi.

• Hedis ekk

Ei huolta enää, eikä syytteessä kekää.

Taisi olla myrsky joka kalsarit vei.

Uusia on saatu, yksissä mukana sellainen "virkistäjä." Laittaa kylmällä lihakset väräjämään eli tuottamaan kylmään lämmintä, kas ei ole pakkassäällä senttiä sinistä, sisäänpäin.

• että autotallin
        Waffen-ss kirjoitti:

Näin silmäkulmastani kuinka hän käveli aivan eteeni ja seisahtui siihen. Vaistomaisesti oli aivan hiirenhiljaa, olin kuin en huomaisi häntä. Hän otti itselleen tuolin ja istuutui vastapäätä minua ja sanoi ohuella vinkuvalla äänellä. : Olet armoillani ja teet mitä tahdon, tuliko selväksi!
        Elleivät hänen silmänsä olisi olleet niin hätkähdyttävän kiihkeän näköiset, olisin alkanut nauramaan.

Silloin suljin silmäni ja mietin kuinka selviäisin tukalasta tilanteesta. Seuraavaksi kuulin kuinka hän avasi..

Ei…en pysty kertomaan enempää! Muistot ovat vielä sen verran eläviä, että joudun sulattelemaan kaikkea vielä pitkään.

oven ja houkutteli sinut vaihtamaan ne hiton renkaat. Ja minä luulin ettei kukaan Mies siihen korvauksetta suostu, yksi lammas nyt kuitenkin löytyi.

• diagnoosi

Kielenkäytönkonklaavi karsaasti katsahtaa kyhäelmää. Korjannette kraapustuksen. Kiitos!

• Puhurix
        Waffen-ss kirjoitti:

Onks tää jatkokertomus?

• hurlumi

päivitetty on. Mä olen taas jäänyt näemmä hurjia monttubileitä vaille, kun ihan sukelluspuvuissa ollaan jo liikuskeltu.

Pitääköhän tässä oma baari pystyyn laittaa, kun ei mitkään juottolat täällä laiffissa pelaa?

• animattiN
        hurlumi kirjoitti:

päivitetty on. Mä olen taas jäänyt näemmä hurjia monttubileitä vaille, kun ihan sukelluspuvuissa ollaan jo liikuskeltu.

Pitääköhän tässä oma baari pystyyn laittaa, kun ei mitkään juottolat täällä laiffissa pelaa?

ihmeessä, mutta asiakkaista en sitten tiiäkään onko niitä, kun eihän tänne meinaa päästä edes kirjoittelemaan. Jatkuvasti päivitä tai tulee ilmoitus -palvelin ei ole tominnassa. Vihtu.....

• kipAKKA

Ensimmäinen esiintymiseni lehtien palstoilla. Koskaan aiemmin ei mikään media ole kipAKKAA noteerannut millään lailla, vaikka linssiluteenakin olen yrittänyt kuppelehtia kaikenmaailman turnajaisissa.

Kiitos näistä selkeä sanaisista tiivistyksistä, ei tarvitse uteliaisuuttaan kaikkia ketjuja availla.

• tapatoimittaja
        diagnoosi kirjoitti:

Kielenkäytönkonklaavi karsaasti katsahtaa kyhäelmää. Korjannette kraapustuksen. Kiitos!

minä viittaan kommunikaattorilapasella teitin karsastuksille *viittoo ruutuun*. Pilikut oli lehden lopussa! Olkaa hyvä.

• tapatoimittaja
        kipAKKA kirjoitti:

Ensimmäinen esiintymiseni lehtien palstoilla. Koskaan aiemmin ei mikään media ole kipAKKAA noteerannut millään lailla, vaikka linssiluteenakin olen yrittänyt kuppelehtia kaikenmaailman turnajaisissa.

Kiitos näistä selkeä sanaisista tiivistyksistä, ei tarvitse uteliaisuuttaan kaikkia ketjuja availla.

voi päästä hyvinkin vähäisillä ansioilla. En toki tarkoita että teitin ansionne olisivat vähäiset, vaan puhun niinkuin yleisesti. Eräs henkilö jopa pääsi aikasempaan lehteen, SumppiSanomiin, pelkästään olemalla olemassa.

• tapatoimittaja
        hurlumi kirjoitti:

uusi juottola. Lisäetu olisi, jos se pidettäisiin useammin auki kuin kiinni.

• Puhurix

voi päästä hyvinkin vähäisillä ansioilla. En toki tarkoita että teitin ansionne olisivat vähäiset, vaan puhun niinkuin yleisesti. Eräs henkilö jopa pääsi aikasempaan lehteen, SumppiSanomiin, pelkästään olemalla olemassa.

Sumppisanomat. Kyllä nykyinen on parempi.

• kahjovaakutin
        Puhurix kirjoitti:

Sumppisanomat. Kyllä nykyinen on parempi.

sanoisin, että tuo juttu tuli mieleen Herra-X:stä, joka ansaitsi palstatilaa pelkällä olemassaolollaan. Toimittaja ei kaipaa vanhoja sanomia, vanhaa palstaa eikä muutakaan vanhaa. Kunhan tuli mieleen. Tai no, joskus sanon kultsipuppelille että hän on mukava kuin vanha kenkä. Se on taas toinen juttu. :) Tai siis toimittaja sanoo. Ääh.

• Puhurix
        kahjovaakutin kirjoitti:

sanoisin, että tuo juttu tuli mieleen Herra-X:stä, joka ansaitsi palstatilaa pelkällä olemassaolollaan. Toimittaja ei kaipaa vanhoja sanomia, vanhaa palstaa eikä muutakaan vanhaa. Kunhan tuli mieleen. Tai no, joskus sanon kultsipuppelille että hän on mukava kuin vanha kenkä. Se on taas toinen juttu. :) Tai siis toimittaja sanoo. Ääh.

on aina parempi kuin uusi. Siis ei välttämättä näytä paremmalta, mutta yleensä aina tuntuu.

Ketjusta on poistettu 49 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      173
      3385
    2. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      726
      2600
    3. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      54
      2466
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      146
      2331
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      67
      1996
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      292
      1874
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1411
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      20
      1359
    9. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      38
      1317
    10. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1245
    Aihe