4D - dokumentit jatkavat taas peittelemätöntä tirkistelylinjaansa; tänään ovat vuorossa sitten maailman suurimmat rinnat. Jotka joku (ohjelmaesitteen mukaan) naikkonen hankki miehensä toivomuksesta ja maksamana. Siitä on jo vuosia aikaa, kun katselin jonkun dokkan, jossa vastaavan tyylinen naikkonen leikkautti takamuksensa vastaamaan enemmän herransa tarpeita. Toipuminen leikkauksesta oli pitkä ja kivulias ja ohjelmaesitteen mukaan tämänkin illan "dokumenttirintojen" omistaja kuolee hämärissä olosuhteissa. Joteskin tuntuu, että siellä Jenkkilässä ei enää mikään riitä.
Jos minulle ehdottettaisiin tissien/lantion muokkausta rakkaani taholta, voisin ehdottaa hänelle lobotomiaa vastavuoroisesti.
Mites teillä?
Maailman suurimmat rinnat?
10
2903
Vastaukset
- animattiN
ukko poistua samantien mun kämpästä ja elämästä.
Jos en kelpaa näin niin sitten en ole hänelle se oikeakaan.- hurlumi
millainen rakkaus vaatii laittamaan jopa henkensä likoon vaarallisen leikkauksen muodossa?
Ehkä me suomalaiset olemme terveemmällä järjellä varustettuja. Ehkä meiltä ei löydy niin rikkaita miehiä/naisia, jotka oman fetisisminsä pohjalta lähtisivät kumppaniltaan vaatimaan plastiikkakirurgiaa ulkonäön rakentamisessa? Ehkä kyseessä olisikin pian entinen suhde. - animattiN
hurlumi kirjoitti:
millainen rakkaus vaatii laittamaan jopa henkensä likoon vaarallisen leikkauksen muodossa?
Ehkä me suomalaiset olemme terveemmällä järjellä varustettuja. Ehkä meiltä ei löydy niin rikkaita miehiä/naisia, jotka oman fetisisminsä pohjalta lähtisivät kumppaniltaan vaatimaan plastiikkakirurgiaa ulkonäön rakentamisessa? Ehkä kyseessä olisikin pian entinen suhde.suomesta löytyy. Joskus parikymppisenä kundikaveri moitti rintojeni kokoa ja kehui mun likkakaverin rintoja, niin arvaat kai oliko se poitsu enään mun kanssa.
- hurlumi
animattiN kirjoitti:
suomesta löytyy. Joskus parikymppisenä kundikaveri moitti rintojeni kokoa ja kehui mun likkakaverin rintoja, niin arvaat kai oliko se poitsu enään mun kanssa.
...on rakkaus silloin, jos se kokoon katsoo. Tuollaisen ihmisen ns. rakkaus syttyy taas, kun yhä paremmat rinnat matkalla vastaan tulevat.
Miks tää halavatun suomi24 tökkii näin pahoin? Sen siunaaman kerran, kun meitsillä olisi aikaa palstalla riekkua... - animattiN
hurlumi kirjoitti:
...on rakkaus silloin, jos se kokoon katsoo. Tuollaisen ihmisen ns. rakkaus syttyy taas, kun yhä paremmat rinnat matkalla vastaan tulevat.
Miks tää halavatun suomi24 tökkii näin pahoin? Sen siunaaman kerran, kun meitsillä olisi aikaa palstalla riekkua...samaa minäkin olen kironnut jo viikon päivät tän 24:en kanssa. Ei kohta todellakaan tee mieli edes avata koko sivua.
- loout
animattiN kirjoitti:
suomesta löytyy. Joskus parikymppisenä kundikaveri moitti rintojeni kokoa ja kehui mun likkakaverin rintoja, niin arvaat kai oliko se poitsu enään mun kanssa.
olittt
- Puhurix
ollu ranskalainen? Näköjään muuallakin hulluja ku jenkkilässä.
Kauneus leikkauksista voi olla montaa mieltä.
Ihan järkky tapaus on Taylor, kauniissa ja rohkeissa. Hieno ja upea nainen meni, ja pilasi huulensa täydellisesti. Mikä ihme siinä on, kun täydelliset huulet omaava nainen ei ole niihin tyytyväinen, vaan pilaa ne suurentamalla ylisuuriksi ja muodottomiksi.
Nauroin makeasti nähtyäni ne ensikerran, nyt on sääli päällimmäinen tuntemus kun näen hänet.- max-life
Hunter Tylo (olikohan nimi noin) oli kaunis ja aistikkaan näköinen nainen. Jos vain yksityiskohtia tarkastellee, täyttänee hän edelleen kauneusihanteidemme normit, mutta kasvot kokonaisuutena...
Ihminen on herkistynyt aistimaan kasvoista asioita. Keinotekoinen yksittäinenkin kasvojen osa useinmiten rikkoo eheyden. Nyt tämä Taylor näyttää todella muoviselta, keinotekoiselta ja omituiselta.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1612860
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262470Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?532364- 1352220
- 651918
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2501745- 311391
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201329Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi311222Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161215