Mua ei hualittu edes hoitoon!!!!

hurjahilda

Käskivät näyttää pyäreestäkopista nurkat ja Hilda näytti ne,neljä niitä oli,paitti yks oli pyöreekulmanen mutta nurkka kumminkin.

Jukolaare että ne katto holmönä,Kysyvät että mitä sää täällä kuvittelet tekeväs.

Ku ei hekää ole niitä löytäny vaikka kuinka ovat ettineet.

Kysyn että mihkäs mä ny sitten meen,kun ei tännekkään huolittu.
Sanovat että sulla ei ole kun kaks vaihtoehtoo,Huuhaa ja yks toinen mutta sitä mä en sano.....

Että täällä mä taas olen!!!

34

1368

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • outzak

säähän oot tervepäisempi, ku koko hoitolaitoksen henkilökunta!!:)) Kyllähän se nyt jotain kertoo, jos ei ne ilmiselviä nurkkia löytäny ja sää ne heti löysit!!:))

Noh, kyllä tää huuhaa käy hyvinkin hoitolaitoksesta..;))

• hurjahilda

Pistivät käveleen,eres kyytiä en saanu.saakeli.
        Kahveet antovat ja sanovat että älä tuu takas.

Sanovat että jos tänne kaikki harmoonihäröset,
        L......sairaat muijat otettas niin yhteiskunta olis kuulemma gusessa,ei rahat riitä.

Eikä hiltu halua yhteiskuntaa guseen.

• outzak
        hurjahilda kirjoitti:

Pistivät käveleen,eres kyytiä en saanu.saakeli.
        Kahveet antovat ja sanovat että älä tuu takas.

Sanovat että jos tänne kaikki harmoonihäröset,
        L......sairaat muijat otettas niin yhteiskunta olis kuulemma gusessa,ei rahat riitä.

Eikä hiltu halua yhteiskuntaa guseen.

tarviikkaan laittaa yhteiskuntaa kyseiseen nesteeseen, aika hyvin se itse sinne hankkiutuu.....

Mut täällä kyllä korjaantuu harmoonihäröt ja muutkin vaivat!!:)) Tai jos eivät korjaannu, ni ainakin ne unohtuu hetkeksi....;)))

• hurjahilda
        outzak kirjoitti:

tarviikkaan laittaa yhteiskuntaa kyseiseen nesteeseen, aika hyvin se itse sinne hankkiutuu.....

Mut täällä kyllä korjaantuu harmoonihäröt ja muutkin vaivat!!:)) Tai jos eivät korjaannu, ni ainakin ne unohtuu hetkeksi....;)))

millasta juttua Hildalta pukkaa niin korjaantuu takuulla.

Siis jos noi jutut olis jääneet muhiin niin olisin jäänyt nuppihoitoon iankaikisiks ajoiks.
        Ennenkun olsin kuollu!!!

• outzak
        hurjahilda kirjoitti:

millasta juttua Hildalta pukkaa niin korjaantuu takuulla.

Siis jos noi jutut olis jääneet muhiin niin olisin jäänyt nuppihoitoon iankaikisiks ajoiks.
        Ennenkun olsin kuollu!!!

Kyllä mielen purkaminen huuhaalla auttaa taatusti paremmin, ku minkään sortin nuppihoito!!:))

Siinä olis kyllä varmasti Hiltun pää vaarassa, jos kaikki jutut pitäis sisällään pitää...:)))

• hurjahilda
        outzak kirjoitti:

Kyllä mielen purkaminen huuhaalla auttaa taatusti paremmin, ku minkään sortin nuppihoito!!:))

Siinä olis kyllä varmasti Hiltun pää vaarassa, jos kaikki jutut pitäis sisällään pitää...:)))

varmaan atomeiksi koko nuppi.

Ku vielä..taino olokoon,
        helkutti.

• outzak
        hurjahilda kirjoitti:

varmaan atomeiksi koko nuppi.

Ku vielä..taino olokoon,
        helkutti.

Kerro vaan, ettei sille nupille käy hassusti!!! Eihän sitä tiedä, minkä jutun kertomatta jättämisestä se kajahtaa....;))

• hurjahilda
        outzak kirjoitti:

Kerro vaan, ettei sille nupille käy hassusti!!! Eihän sitä tiedä, minkä jutun kertomatta jättämisestä se kajahtaa....;))

mielenkiintosta kunhan pääsen vauhtiin.

Pirskatti kun noi työt haittaa,tänäänkin tarttee mennä iltavuoroon.

Toisaalta,työn ja harrastusten yhteensovittaminen on ....

Hihihiiih,haastavaa.

• outzak
        hurjahilda kirjoitti:

mielenkiintosta kunhan pääsen vauhtiin.

Pirskatti kun noi työt haittaa,tänäänkin tarttee mennä iltavuoroon.

Toisaalta,työn ja harrastusten yhteensovittaminen on ....

Hihihiiih,haastavaa.

Mulla ei tosin ole haittana muita töitä, ku kotityöt ja ne hoituu tässä ohessa ihan hyvin...:))

• hurjahilda
        outzak kirjoitti:

Mulla ei tosin ole haittana muita töitä, ku kotityöt ja ne hoituu tässä ohessa ihan hyvin...:))

joskus olla vain kotona ja sais puuhata kaikkee kivaa.Leipoo ja laittaa, oih ei voi ajatella...
        Siis jos olis sellanen koti jossa ...

Mua alkaa joskus tympiin tää iankkaikkinen töissä raataminen kun on 14 vuotiaasta tehny putkeen. Mitä ny siinä välissä yhren tenavan kävin porsimassa.

• outzak
        hurjahilda kirjoitti:

joskus olla vain kotona ja sais puuhata kaikkee kivaa.Leipoo ja laittaa, oih ei voi ajatella...
        Siis jos olis sellanen koti jossa ...

Mua alkaa joskus tympiin tää iankkaikkinen töissä raataminen kun on 14 vuotiaasta tehny putkeen. Mitä ny siinä välissä yhren tenavan kävin porsimassa.

tämä on, mutta harvasta kuitenkaan loppujen lopuks on kotirouvaks... Tässä on pakko viihtyä ja pärjätä yksin, mies kun tietenkin on päivät töissä.

Kyllä tähänkin voi kyllästyä...

• hurjahilda
        outzak kirjoitti:

tämä on, mutta harvasta kuitenkaan loppujen lopuks on kotirouvaks... Tässä on pakko viihtyä ja pärjätä yksin, mies kun tietenkin on päivät töissä.

Kyllä tähänkin voi kyllästyä...

on että alkaa seinät ahdistaa.

Ei musta olis ihan vain kirouvaksi,herranjestas.
        Se vaatii jotain mitä mulla ei ole,luulisin,kai.
        En ole kokeillu...

• outzak
        hurjahilda kirjoitti:

on että alkaa seinät ahdistaa.

Ei musta olis ihan vain kirouvaksi,herranjestas.
        Se vaatii jotain mitä mulla ei ole,luulisin,kai.
        En ole kokeillu...

aina välillä mökkihöperöys meinaa uhata, mutta onneks sitä aina silloin tällöin pääsee tuulettumaan!!:))

• hurjahilda
        outzak kirjoitti:

aina välillä mökkihöperöys meinaa uhata, mutta onneks sitä aina silloin tällöin pääsee tuulettumaan!!:))

Hildakin kaipais,oikeesti.

En ole ku painanu töitä pitkän aikaa,ei liikkunu missään muualla.

• outzak
        hurjahilda kirjoitti:

Hildakin kaipais,oikeesti.

En ole ku painanu töitä pitkän aikaa,ei liikkunu missään muualla.

muuta, ku seuraavana vapaapäivänä pistät bilevaatteet päälle ja eikun tanssijalkaa vispaamaan yökerhoon!! Eiköhän siinä nuppikin tuulettuis!!:))

• hurjahilda
        outzak kirjoitti:

muuta, ku seuraavana vapaapäivänä pistät bilevaatteet päälle ja eikun tanssijalkaa vispaamaan yökerhoon!! Eiköhän siinä nuppikin tuulettuis!!:))

niinkin tehdä.
        Kattotaan nyt,pian ei huvita mikään.
        Tuntuu että on ihan rämettynyt.
        Viittiskö sinne mennä säikytteleen ihmisiä.

Mä lähden nyt töihin, hauskaa päivänjatkoa sinulle.

• outzak
        hurjahilda kirjoitti:

niinkin tehdä.
        Kattotaan nyt,pian ei huvita mikään.
        Tuntuu että on ihan rämettynyt.
        Viittiskö sinne mennä säikytteleen ihmisiä.

Mä lähden nyt töihin, hauskaa päivänjatkoa sinulle.

ja muutenkin hyvää jatkoa!!!:))

• ...nykyään ei pääse sitten minnekkään vaikka kuinka tahtoisi...
      minutkin on monesta paikasta toivotettu nevadaan, sinne missä pippuri kasvaa ja vaikka mihin...
      älä sure!!!! pitää keksiä joku ihan oma paikka, sellainen mihin pääsee kaikki sellaiset jotka muualta on käännytetty pois....

• oli ihan hyvä ku muistutit, ettei kantsi puhua mitä sattuu;)))
      Tämän verettömän mutta vakavan kolmiodraaman osallisista tuskin kukaan haluaa spekuloida suhdetta tulevan lehtesi palstoilla;)))

• Myönnät siis että kyseessä on kolmiodraama? Kerrassaan herkullista...

Jos kerran pääministerinkin ihmissuhdesotkut käännetään viimeistä kiveä myöten juorulehdistön sivuilla, niin miksei sitten teidänkin? Kyseessä on sentään palstan korkein viranhaltija, yhdenlainen pääministeri hänkin, ja kaksi vakkari-naista, joten mielestäni kansan tulee ja pitää tietää missä mennään.

Vaikka et itse suostu kommentoimaan, niin ehkäpä suhteen muut osapuolet ovat hieman yhteistyökykyisempiä :)

Saatiinpahan tällekin aamulle varsinainen uutispommi! Näen jo otsikon silmissäni...

• Juorutoimittaja kirjoitti:

Myönnät siis että kyseessä on kolmiodraama? Kerrassaan herkullista...

Jos kerran pääministerinkin ihmissuhdesotkut käännetään viimeistä kiveä myöten juorulehdistön sivuilla, niin miksei sitten teidänkin? Kyseessä on sentään palstan korkein viranhaltija, yhdenlainen pääministeri hänkin, ja kaksi vakkari-naista, joten mielestäni kansan tulee ja pitää tietää missä mennään.

Vaikka et itse suostu kommentoimaan, niin ehkäpä suhteen muut osapuolet ovat hieman yhteistyökykyisempiä :)

Saatiinpahan tällekin aamulle varsinainen uutispommi! Näen jo otsikon silmissäni...

sopimuksella olemme päättäneet, ettei tätä asiaa revitellä meediassa. Olemme päättäneet myös, ettei lehtenne toimitukseen koskaan saavu se viideo, jota voitaisiin käyttää todistusaineistona tätä suhdetta ruodittaessa.
        Herra pääministerin nais-asiat ovat köykäistä kamaa tähän soppaan verrattuna;)

• a-v kirjoitti:

sopimuksella olemme päättäneet, ettei tätä asiaa revitellä meediassa. Olemme päättäneet myös, ettei lehtenne toimitukseen koskaan saavu se viideo, jota voitaisiin käyttää todistusaineistona tätä suhdetta ruodittaessa.
        Herra pääministerin nais-asiat ovat köykäistä kamaa tähän soppaan verrattuna;)

No niin, asiahan alkaa käydä mielenkiintoiseksi!

Luulen että ymmärrämme toisiamme, A-v. Joten kakista ulos; paljonko pitää lyödä hintaa pöytään jotta tuo mainitsemasi video "unohtuu" työpöydälleni? Haluan toki katsella sen ensin jotta tiedän minkäarvoista matskua nauha sisältää...

Luulen että ymmärrämme toisiamme, A-v. Joten kakista ulos; paljonko pitää lyödä hintaa pöytään jotta tuo mainitsemasi video "unohtuu" työpöydälleni? Haluan toki katsella sen ensin jotta tiedän minkäarvoista matskua nauha sisältää...

koskaan maininneeni mitään mistään viideosta enkä ymmärrä, mistä moiset puheet kolmiodraamasta ovat saaneet alkunsa.
        Tässä ollaan nyt tekemässä kärpäsestä härskiä sälliä ja kaiken takana on salaliitto ja kateellisten panettelut.
        Ja tämä on virallinen kanta.

• a-v kirjoitti:

koskaan maininneeni mitään mistään viideosta enkä ymmärrä, mistä moiset puheet kolmiodraamasta ovat saaneet alkunsa.
        Tässä ollaan nyt tekemässä kärpäsestä härskiä sälliä ja kaiken takana on salaliitto ja kateellisten panettelut.
        Ja tämä on virallinen kanta.

No niin, nyt kun muodollisuudet ("asia ei pidä paikkaansa", "en ole koskaan sanonut...", "en ymmärrä mistä toimittaja on tietonsa saanut...") saatiin pois alta, niin palataan asiaan.

Paljonko, A-v? Sano hintasi siitä videonauhasta. Mikäli nauha on todella kovaa kamaa, niin saat käypän käteiskorvauksen lisäksi ilmaisen viikonlopun valitsemassasi kylpylässä! Eikö kuulostakin hyvältä?

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=122&conference=550&posting=22000000021172514

"Korkein viranhaltija" - teillä toimittajilla on tuo sana hallussa, vähän liioitellenkin....

• Man-of-Mystery kirjoitti:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=122&conference=550&posting=22000000021172514

"Korkein viranhaltija" - teillä toimittajilla on tuo sana hallussa, vähän liioitellenkin....

arvoisa juorutoimittaja varmaan pani merkille, muutkin asianomaiset muikenevat kuin vaari.
        Tämä menee jo niin vahvasti yksityisyyden puolelle, että katson asiakseni olla vastaamatta enempiin kysymyksiin.
        Tässä on nyt kyseessä maine ja kunnia, eikä puolivillaiset lahjukset.
        (Arvostan toki tarjoustanne, mutta eräs toinen taho tarjosi enemmän)

• Man-of-Mystery kirjoitti:

Se on hyvä merkki! Kokemuksestani tiedän että aina kun joku kieltää innokkaasti jotakin, hänellä on jotakin salattavaa.

Harmi vaan että uusi Huuhis Extra on jo nurkan takana. Vaikka tässä jutun siemen itäisikin, se ei ennättäisi kasvaa täysimittaiseksi jutuksi asti seuraavaan Huuhikseen. Tämän kaliiberin uutisjuttu vaatisi tiukkaa pohjustusta ja asioiden tonkimista eikä aika enää riitä siihen.

Mutta seuraan tilannetta. Ja mikäli A-v toimit... siis unohtaa sen kohunauhan pöydälleni niin se nopeuttaa kummasti jutun ulostuloa.

Se on hyvä merkki! Kokemuksestani tiedän että aina kun joku kieltää innokkaasti jotakin, hänellä on jotakin salattavaa.

Harmi vaan että uusi Huuhis Extra on jo nurkan takana. Vaikka tässä jutun siemen itäisikin, se ei ennättäisi kasvaa täysimittaiseksi jutuksi asti seuraavaan Huuhikseen. Tämän kaliiberin uutisjuttu vaatisi tiukkaa pohjustusta ja asioiden tonkimista eikä aika enää riitä siihen.

Mutta seuraan tilannetta. Ja mikäli A-v toimit... siis unohtaa sen kohunauhan pöydälleni niin se nopeuttaa kummasti jutun ulostuloa.

tuntuu olevan tavallista sitkeämpää tekoa;)))

• a-v kirjoitti:

tuntuu olevan tavallista sitkeämpää tekoa;)))

Huuhaalaisten kanssa oppii sellaiseksi. Te ette koskaan sano meikäläisen paikallaollessa mitään! Suut menevät suppuun ja tunnen kyräilevät katseet selässäni heti paikalle saapuessani.

Kaikki vihaavat minua! Paitsi silloin kun saavat ilmaisen lehden ladattavakseen :D

No, kuuluu ammatin varjopuoliin.

Tuosta videonauhasta vielä... Jos et kehtaa itse tuoda sitä toimitukseen niin voit laittaa jonkun kaverisi tuomaan sen, tai lähetin. Tai pistä vaikka postissa... Onhan noita keinoja.

Huuhaalaisten kanssa oppii sellaiseksi. Te ette koskaan sano meikäläisen paikallaollessa mitään! Suut menevät suppuun ja tunnen kyräilevät katseet selässäni heti paikalle saapuessani.

Kaikki vihaavat minua! Paitsi silloin kun saavat ilmaisen lehden ladattavakseen :D

No, kuuluu ammatin varjopuoliin.

Tuosta videonauhasta vielä... Jos et kehtaa itse tuoda sitä toimitukseen niin voit laittaa jonkun kaverisi tuomaan sen, tai lähetin. Tai pistä vaikka postissa... Onhan noita keinoja.

videanauhaa toimittaja tarkoittaa, jonka olemassaolon pontevasti kielsin?
        Minä mietin puolia ja puolia ja palaan mahdollisesti asiaan myöhemmässä vaiheessa.

• a-v kirjoitti:

videanauhaa toimittaja tarkoittaa, jonka olemassaolon pontevasti kielsin?
        Minä mietin puolia ja puolia ja palaan mahdollisesti asiaan myöhemmässä vaiheessa.

Funtsi rauhassa "puolia ja puolia" ja pistä sitten se nauha tulemaan :)

Minä lähden nyt puskiin kyykkimään. Pitää repäistä vielä muutamat jutut ja juorut ennen juhlahuuhiksen painamista.

Hauskaa ja antoisaa viikonloppua Sinulle A-v.

J. Toimittaja

Minä lähden nyt puskiin kyykkimään. Pitää repäistä vielä muutamat jutut ja juorut ennen juhlahuuhiksen painamista.

J. Toimittaja

sinulle äläkä palelluta itseäsi siellä kykkiessäsi.
        Toivottavasti löydät parempia juttuja;)))

• sinulle toimittaja
        Juorutoimittaja kirjoitti:

J. Toimittaja

huuhislehteen Sade ja Man of Mystery.

• sinulle toimittaja kirjoitti:

huuhislehteen Sade ja Man of Mystery.

mikään uusi oo?

Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      91
      2675
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1829
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1724
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      371
      1622
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      20
      1599
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1427
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1237
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1166
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1136
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1029
    Aihe