Säälin jo nyt itseäni, kun otan kantaa, mutta: jokainen saa kirjoitella ihan mille palstalle tykkää. Kieltäydyn ymmärtämästä selosteluja, miksi niin tekee/on tekemättä, koska selosteluja ei tarvita. Olemme joukko anonyymeja, joiden tiet ovat kohdanneet ja voivat erotakin. That simple.
"Kenen joukoissa seisot" merkitsi minulle aikaisemminkin jo enemmmän kuin ikinä tämä virtuaali.
Nyt menen ottamaan oluen ja ehkä poistan tämän koko jutskan aamulla tai sitten en.
Eläköön tämä anonyymiuden ihanuus kirjoitella missä vain, poistaa/olla poistamatta. Eläköön siis valinnan vapaus!
Voi hemmetti!
56
3239
Vastaukset
- en mitään
ymmärrä. Koiran kanssa kurakävelyllä, ja iltateetä keitellen tässä hermoja lepuutellaan. Erään toisen palstan (ei edes suomi kakkosnelosen palstoja) sitkeä kiusanhenki sai v-käyrän nousemaan. Teen jälkeen Haanpään novellien kanssa unten etsintään, aikainen nousu aamulla taas.
- hurlumi
Olet ymmärtänyt olennaisen. Tässä maailmassa on rutkasti asioita, jotka saavat v/k-käyrän nousemaan. Sen viimeisen nouseminen sentäs ihan mukava asia.
Minä taas vietin iltaa ystävien kanssa syöpötellen ja keskustellen kaikesta, mutta ei virtuaalista. Haanpää, lahjakas ja arvostettu kirjailija, mutta ei kuitenkaan ole minulle juuri nyt näkysällä.
Saul Bellow sen sijaan on. Juutalaisamerikkalaiset kirjailijat purevat aina. Eikä vähiten omiensa nilkkoihin; siinäkin se viehätys.
Sulle kauniita unia hermojen lepuuttamisen ohella.
- hohhoijaa........
ihan avaus tehdä, olisi sopinut tuonne minne muutkin kirjoittivat.
- hurlumi
mutta tämä avaus on tyystin erilainen ja siis tuiki tarpeellinen. Kyllä mie sit oon onnessain nyt, kun sie vastasit. Pallukkajahdissa ollaan, näetsen.
- hohhoijaa........
hurlumi kirjoitti:
mutta tämä avaus on tyystin erilainen ja siis tuiki tarpeellinen. Kyllä mie sit oon onnessain nyt, kun sie vastasit. Pallukkajahdissa ollaan, näetsen.
Olisit heti sanonut että pallukkaa kaipaat, vähemmälläkin runoilulla sen saat.
- hurlumi
hohhoijaa........ kirjoitti:
Nyt kyllä huijaat; pallukka lähtee ainoastaan asiapitoisella kirjoittelulla, eikä minun runoiluni (merci vaan) siinä auta. Hyvä, että edes sinä. Minähän tässä joutavia jollottelen, kun mulla on tää valinnanvapaus. Miksi sinä jollottelet?
- hohhoijaa....
hurlumi kirjoitti:
Nyt kyllä huijaat; pallukka lähtee ainoastaan asiapitoisella kirjoittelulla, eikä minun runoiluni (merci vaan) siinä auta. Hyvä, että edes sinä. Minähän tässä joutavia jollottelen, kun mulla on tää valinnanvapaus. Miksi sinä jollottelet?
Jollottelen joutessani mutta pallukkaa en taida sulle saada, kun takkuaa tämä systeemi. Juu asiaa, ilman muuta ja muut ilman.
- hurlumi
hohhoijaa........ kirjoitti:
...tahdon olla ilikiä: se on ylleessä 3 pilikkuu, kun kirjotettaan, enempi vie sen kärjen jutulta.
Eli näin: hohhoijaa...
Ja mie taas voin kirjoittaa näin, koska mun kärki on kadonnut. Mutta toivon viikonloppuna taas saavani sen takaisin. - hohhoijaa...
hurlumi kirjoitti:
...tahdon olla ilikiä: se on ylleessä 3 pilikkuu, kun kirjotettaan, enempi vie sen kärjen jutulta.
Eli näin: hohhoijaa...
Ja mie taas voin kirjoittaa näin, koska mun kärki on kadonnut. Mutta toivon viikonloppuna taas saavani sen takaisin.Lipsuu ote, niin pilkkuja tulee niinkuin tulee tai sitten väsy vaivaa, seliseli, kelpaako? Toivotaan sun kärjen löytyvän, etsivä löytää jne.
- hurlumi
hohhoijaa.... kirjoitti:
Jollottelen joutessani mutta pallukkaa en taida sulle saada, kun takkuaa tämä systeemi. Juu asiaa, ilman muuta ja muut ilman.
...sitten muut iliman, kunhan mie vain saan. Kahjovaakku on luontainen ilimanolija, et kai sinäkin?
Takkuaa, joo. - hohhoijaa...
hurlumi kirjoitti:
...sitten muut iliman, kunhan mie vain saan. Kahjovaakku on luontainen ilimanolija, et kai sinäkin?
Takkuaa, joo.Itsekkyytesi on huipussa, et niinkuin toisille yhtään antas? Kahjokaakattimen kanssa heimoveljiä, tai liian harvoin sitä saa, kun muistais...?
- hurlumi
hohhoijaa... kirjoitti:
Lipsuu ote, niin pilkkuja tulee niinkuin tulee tai sitten väsy vaivaa, seliseli, kelpaako? Toivotaan sun kärjen löytyvän, etsivä löytää jne.
...lupasi ainakin viikonloppuna tulla. Taitaa sullakin ikä ja väsymys painaa.
Voin kertoa: positiivinen ote elämään auttaa. siin häviää keuhkopöhöt, haukotukset, palstavatutukset, ehkäpä koko minuus lopulta. Tämmönen negatiivinen ote sen sijaan jaksaa ja kestää, eikä maalima kolhi. - hurlumi
hohhoijaa... kirjoitti:
Itsekkyytesi on huipussa, et niinkuin toisille yhtään antas? Kahjokaakattimen kanssa heimoveljiä, tai liian harvoin sitä saa, kun muistais...?
heimoveljeydestä tiedä, hän on vanhempi immeinen ja jonkunlainen kunnioitus on häntä kohtaan. Minen oo itsekäs, otan kun saan ja annan, että saisin enemmän.
- kahjovaakutin
hurlumi kirjoitti:
heimoveljeydestä tiedä, hän on vanhempi immeinen ja jonkunlainen kunnioitus on häntä kohtaan. Minen oo itsekäs, otan kun saan ja annan, että saisin enemmän.
eikö tämä ikäjuttu jo mene sun kuuppaasi? Olet selvästi ympäripäissäsi. Yritä ymmärtää, että kunnolliset ja kunnialliset ihmiset menevät tähän aikaan nukkumaan. Tämä siksi, että he ovat tehneet rankan päivätyön (palstalla) ja huomenna alkaa uusi koitos.
- hurlumi
kahjovaakutin kirjoitti:
eikö tämä ikäjuttu jo mene sun kuuppaasi? Olet selvästi ympäripäissäsi. Yritä ymmärtää, että kunnolliset ja kunnialliset ihmiset menevät tähän aikaan nukkumaan. Tämä siksi, että he ovat tehneet rankan päivätyön (palstalla) ja huomenna alkaa uusi koitos.
mä olen hiukka ymmärtämätön tietyissä asioissa. Kuuppani on briljantissa kunnossa ja möykkää ensi yön hiusverkon peittämässä päässäsi. Mutta coituksessa en koskaan ole ymmärtämätön, senkin koppelo.
Jos mun pitää valita, otan sitten sen kunnottoman.
Miten niin muka kännissä? Sitä taas tulkitaan rivien välistä vai? - hohhoijaa...
hurlumi kirjoitti:
...lupasi ainakin viikonloppuna tulla. Taitaa sullakin ikä ja väsymys painaa.
Voin kertoa: positiivinen ote elämään auttaa. siin häviää keuhkopöhöt, haukotukset, palstavatutukset, ehkäpä koko minuus lopulta. Tämmönen negatiivinen ote sen sijaan jaksaa ja kestää, eikä maalima kolhi.Painaa, kaikki mainitut ja kun muistais mikä muu..
ei positiivista minulle, negatiivinen sen olla pitää mutta nytten taas muista minkä.. hohhoijaa, kai nukkumaan pitäis kun jaksais.. - hurlumi
hohhoijaa... kirjoitti:
Painaa, kaikki mainitut ja kun muistais mikä muu..
ei positiivista minulle, negatiivinen sen olla pitää mutta nytten taas muista minkä.. hohhoijaa, kai nukkumaan pitäis kun jaksais..Toivottavasti muistat nousta ylös ja keittää pienet negatiiviset kahvit tätäkin säältään ja ole mukseltaan epätäydellistä aamua kohentamaan. Sen siitä saa, kun kaikki painaa.
Miten ihmeessä minulla on vielä jano, vaikka niin paljon itseäni eilen nestetytin? - hohhoijaa...
hurlumi kirjoitti:
Toivottavasti muistat nousta ylös ja keittää pienet negatiiviset kahvit tätäkin säältään ja ole mukseltaan epätäydellistä aamua kohentamaan. Sen siitä saa, kun kaikki painaa.
Miten ihmeessä minulla on vielä jano, vaikka niin paljon itseäni eilen nestetytin?Muistista tiedä mutta ylhäällä kuitenkin, kahvia ei (vatsa vastustaa), negatiivisuutta kyllä ja sää sopii mielialaan, siis kaikki ok ja lievä lukihäiriö pisti kröhimään kun mietin tovin mitä oltavaa minun muksella olisi oltava. Kesti hetken, mikä harvinaista, koska yleensä kestää enemmän.
Liika suola janottaa.
- kahjovaakutin
Minäkin säälin sinnuu. :))
En jaksa enää vatkata poistoista, puistoista enkä palstoista. Ruvetaan keskustelemaan rakentavasti jostain. *haaveilee*
Minkä kumman takia kuukkelin mainokset tässä avauksessa koskevat a) keuhkoahtaumaa, b) painonpudotusta, c) avohoitoa alkoholisteille?- hurlumi
että ne näkis suoraan meitsin vaivoihin? Eläpä vihjaile, oi alter, kun minäkin sentään runoilen (vrt. ed. teksti).
Sinä oot kyllä vanha juoppo. Näin olen viisaasti vuosia kirjoituksiasi lukemalla päätellyt. Mä olen lifestylehullu. Sympaattinen semmottinen kuiteskii. Tilulii! - kahjovaakutin
hurlumi kirjoitti:
että ne näkis suoraan meitsin vaivoihin? Eläpä vihjaile, oi alter, kun minäkin sentään runoilen (vrt. ed. teksti).
Sinä oot kyllä vanha juoppo. Näin olen viisaasti vuosia kirjoituksiasi lukemalla päätellyt. Mä olen lifestylehullu. Sympaattinen semmottinen kuiteskii. Tilulii!minä EN ole vanha, paina se nyt pahkaasi. Täytän ensi kuussa 19 vuotta. Oi nuoruus!
Uskon että herra kuukkeli tunnistaa keuhkopöhön kun sellaisen näkee, vai mikä ahdistuma se oli. Ai sulla on semmoinen, sehän on surullista. - hurlumi
kahjovaakutin kirjoitti:
minä EN ole vanha, paina se nyt pahkaasi. Täytän ensi kuussa 19 vuotta. Oi nuoruus!
Uskon että herra kuukkeli tunnistaa keuhkopöhön kun sellaisen näkee, vai mikä ahdistuma se oli. Ai sulla on semmoinen, sehän on surullista.miten ilikiä ossaat olla! Joskus vanhuuteen auttaa tietynlainen obsessio iänikuisesta nuoruudesta. Mutta se on sitten jo toinen diagnoosi se, oi kuttusein.
- kahjovaakutin
hurlumi kirjoitti:
miten ilikiä ossaat olla! Joskus vanhuuteen auttaa tietynlainen obsessio iänikuisesta nuoruudesta. Mutta se on sitten jo toinen diagnoosi se, oi kuttusein.
ilkiä, ja nuoruudelleni en luonnollisesti voi yhtään mitään. Varmaan muistat hämärästi millaista oli olla nuori? Naureskelit isoisotätisi serkun hiusverkolle, joka nyt on päässäsi. Niin se aika kuluu, sinä lepakko!
- hurlumi
kahjovaakutin kirjoitti:
ilkiä, ja nuoruudelleni en luonnollisesti voi yhtään mitään. Varmaan muistat hämärästi millaista oli olla nuori? Naureskelit isoisotätisi serkun hiusverkolle, joka nyt on päässäsi. Niin se aika kuluu, sinä lepakko!
...karvakorvat nyt heiluu? Minun peruukkini ei kaipaa hiusverkkoa, oi mummeli.
- kahjovaakutin
hurlumi kirjoitti:
...karvakorvat nyt heiluu? Minun peruukkini ei kaipaa hiusverkkoa, oi mummeli.
mikä roikkui tuossa vaatenaulakossa aamutuimaan. Uups, luulin sitä jonkinlaiseksi mopiksi.
Nyt on niin etten voi katsella humalaista naista (eli sinua) edes virtuaalissa, joten menen nukkumaan. Sitäpaitsi sivut tökkii, kohta menee hermo. - hurlumi
kahjovaakutin kirjoitti:
mikä roikkui tuossa vaatenaulakossa aamutuimaan. Uups, luulin sitä jonkinlaiseksi mopiksi.
Nyt on niin etten voi katsella humalaista naista (eli sinua) edes virtuaalissa, joten menen nukkumaan. Sitäpaitsi sivut tökkii, kohta menee hermo....lienee jo yleisesti tunnustettu. Mene nyt sitten, tosin kauneusunesi eivät voine mitään enää pelastaa. Muista laittaa rollaattorin lukko päälle.
- SikurLiina
Ei koskaan mitään kieltoja ole eri palstoille kirjottamisesta ollutkaan.
Selostuksia tekemisilleen ei tarvita.(paitsi silloin joskus, kun vakkareiden tuli ilmoittaa palstallaolo aikataulunsa, poistumiset ja palaamiset, lomat, ja muut vähemmän tärkeät menossa)
Eroja ja yhtymisiä ei myöskään ole koskaan tarvinnut tilittää ( vaikka niistä ollaankin oltu erittäin kiinnostuneita).
Jokaiselle järkevälle palstakirjoittajalle on ollut jo alunalkaen täysin selvää, että virtuaalilla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa, ei ole koskaan ollut, eikä koskaan tule edes olemaan.(paitsi silloin jos joku kommentti, aloitus tai mieltä kuohuttava teksti osuu omiin tunteisiin) Noh, tuskin tälläiset virtuaaliset tunteet ovat mitenkään todellisia.
Tunne eriytyy heti näppäimiin koskettua erilliseksi kokemukseksi itseään ns.virtuaaliseksi
tunteidenvirtaukseksi.
Siis nikki kirjoittaa jotain tekstiä, ja ajatukset, sekä tunteet virittyvät osaksi tietokonetta. Tietokone on se mikä on syyllinen kaikkiin kähinöihin, erimielisyyksiin, loukkaantumisiin ja ties mihin.
Inhimillinen ihminen ei siten ilmenny virtuaalissa. Ihmisen käyttäytymistä virtuaaliin kyteytyneenä pitäisi ennemmin tutkia tietokoneen ohjelmoinnin kautta.
Virtuaalissa ei tarvitse ymmärtää ,eikä tulla ymmärretyksi.
Tämä on sitten täyttä faktaa.- SikurLiina
palstatutkimuksen....no joo ...toivottavasti ei joku etsi tuosta ruokaohjeita....
- kahjovaakutin
SikurLiina kirjoitti:
palstatutkimuksen....no joo ...toivottavasti ei joku etsi tuosta ruokaohjeita....
luin sitä niin enempi kuulosti pastatutkimukselta... et kyllä usko itsekään kaikkeen mitä horisit. :))
- SikurLiina
kahjovaakutin kirjoitti:
luin sitä niin enempi kuulosti pastatutkimukselta... et kyllä usko itsekään kaikkeen mitä horisit. :))
..on tehty empiiriseen minäminä materiaaliin nojaten.
Että kehtaattekin lättänöidä aikaa ja kärsivällisyyttä vaatinen tutkielmani totuudellisuutta. Varsinkin, kun tietämäni mukaan, jopa makaroonilaatikon tekeminen ei teiltä aina tunnu onnistuvan----puhumattakaan pastasta.
Tämä tutkimus tullaan tohtoroimaan ja julkistamaan erinäisissä tieteellisissä julkaisuissa.
Lisäksi kansainvälinen arvostettu instanssi on kiinnostunut tukemaan tutkimustyötäni. Kait tämä nyt kansantaloudellisesti on merkittävämpi, kuin joku kärpäsen muninnan aiheuttama ympäristöhaitallinen tekijä. Tai pilkun käytön kumoaminen, tai kumoamatta jättäminen kielellisen ilmaisun edistämiseksi.
Tulen laatimaan asian johdosta syventävät kysymykset aloitukseen. Minä en sitten poista mitään, enkä edes komentoi mihinkään. Kansa saa vastata täysin anonyymisen suojatusti.
---menee laatimaan kysymyksiä* perästä kuluu!!!! - kahjovaakutin
SikurLiina kirjoitti:
Että kehtaattekin lättänöidä aikaa ja kärsivällisyyttä vaatinen tutkielmani totuudellisuutta. Varsinkin, kun tietämäni mukaan, jopa makaroonilaatikon tekeminen ei teiltä aina tunnu onnistuvan----puhumattakaan pastasta.
Tämä tutkimus tullaan tohtoroimaan ja julkistamaan erinäisissä tieteellisissä julkaisuissa.
Lisäksi kansainvälinen arvostettu instanssi on kiinnostunut tukemaan tutkimustyötäni. Kait tämä nyt kansantaloudellisesti on merkittävämpi, kuin joku kärpäsen muninnan aiheuttama ympäristöhaitallinen tekijä. Tai pilkun käytön kumoaminen, tai kumoamatta jättäminen kielellisen ilmaisun edistämiseksi.
Tulen laatimaan asian johdosta syventävät kysymykset aloitukseen. Minä en sitten poista mitään, enkä edes komentoi mihinkään. Kansa saa vastata täysin anonyymisen suojatusti.
---menee laatimaan kysymyksiä* perästä kuluu!!!!Mitähän minun makaronilaatikkoni tähän kuuluu? Vasta tällä viikolla sain inspiksen ja tein sellaista salaa. Salaa myös heitin sen roskiin. Ototan totisesti kysymyksiäsi, saapi nähdä viitsinkö vastata edes anonyymisti!
- hurlumi, ejk
SikurLiina kirjoitti:
---menee laatimaan kysymyksiä* perästä kuluu!!!!...anonyyminäkö siihen piti vastata. Kyllä nyt raivostuttaa, kun paljastin omalla nikilläni salaisuuksiani. Friday on my mind.
- kahjovaakutin
hurlumi, ejk kirjoitti:
...anonyyminäkö siihen piti vastata. Kyllä nyt raivostuttaa, kun paljastin omalla nikilläni salaisuuksiani. Friday on my mind.
kun muutkin avasivat sielunsa syöverit omalla nikillään. :)
- avustaja
Töks!
- kahjovaakutin
että valkosipulivoipatonki on ihan älyttömän hyvää. Ja ohrarieska, ja saksansämpylät. *tahkoaa hurlulle pallukkaa*
- ajatella ruokaa
Just mussutin muutaman potun graavilohen vauhdittamana. *vetäytyy lähemmäs soffaa ruokalepo kirjan alla mielessään*
- kahjovaakutin
harvoin vain tulee syötyä kun kupu pistää hanttiin. Joskus mussutan ison pinon voileipäkeksejä leikkeleillä tai ilman. Nyt täytyy mennä että saa sitä leikkelerahaa. :))
- hurlumi, evtoktes
...just söimmä aamupalaksi sellaista ja nyt sitten on mukava, kun molemmat tuoksuu valkosipulille.
Onneksi koira ei sentään.
Ja ihan ite muuten laitoin aamupalan. Kyllä esikypsennetyt on sitten käteviä.
Onko mulla kohta pallukka? - hurlumi
sinä ihanainen. Mutta ookko maistanut uutta chilipaprikasalamia? Mä toivoin, etten ois, meni melkeen paketti kerralla. Onneksi olen tietysti niin hienostunut, etten sellaiseen lankeaisi.
- påsvenska?
rupesin oikein makustelemaan sanaa 'hemmetti'. Tuleeko se ruottin 'hem' eli koti-sanasta? Mitäs muita sopivia voimailusanoja olisi...
Valinnanvapaushan on kirjoittaa ihan mitä lystää, mieluiten yksi lause lähetyksessään :))) Nyt tuli jo liikaakin.- töömps!
myös Hemm etti jotain murteellisesti. Vähän samaan tapaan kuin Hans högnäs.
Tämä pallukkajahti tuntuu lähteen laiskansorttisesti liikkeelle. Säälistä minäkin tähän naputtelen:)
- avustaja
Täytyyhän niitä lukijoitakin jokunen saada. :)
avustaja kirjoitti:
Täytyyhän niitä lukijoitakin jokunen saada. :)
Hurlumi olisi nopeasti saanut pallukan valitsemalla aiheen vaikkapa kertomalla viikonlopun seikkailuistaan.
Ihan ensimmäiseksi otsikko täytyisi vaihtaa kiinnostavampaan. Ehdotan tähän hyvinkin yksinkertaista ja tepsivää. ( Menin baariin sillä mielellä)
Tarkoituksella jätetään silmäniskuhymiö pois, koska sen tehovaikutus on tässä vaiheessa kyseenalainen. Uskottavuus luodaan pelkällä persoonalla, vain hänelle voisi tapahtua näin.
Otsikosta onkin aika hypätä baaritiskille, jossa tilataan ensimmäiset drinkit. Tässä vaiheessa on tärkeintä unohtaa mainita tilaamiensa juomien nimet ja määrät. Niihin voidaan palata ketjun loppupuolella, kun selitetään innostuneelle palstaväelle miksi kaikki pääsi tapahtumaan juuri kuin tapahtui.
Sitten se tärkein osio
..laitoin kevytsavukkeen huulilleni ja heti vieressäni seisova herrasmies tarjosi tulta. Siinä silmänräpäyksessä tiesin illastani tulevan kiinnostavan.. Arvaattehan kuinka siinä aina lopulta käy..jne edelleen- hurlumi, ejvktesjvt
Waffen-ss kirjoitti:
Hurlumi olisi nopeasti saanut pallukan valitsemalla aiheen vaikkapa kertomalla viikonlopun seikkailuistaan.
Ihan ensimmäiseksi otsikko täytyisi vaihtaa kiinnostavampaan. Ehdotan tähän hyvinkin yksinkertaista ja tepsivää. ( Menin baariin sillä mielellä)
Tarkoituksella jätetään silmäniskuhymiö pois, koska sen tehovaikutus on tässä vaiheessa kyseenalainen. Uskottavuus luodaan pelkällä persoonalla, vain hänelle voisi tapahtua näin.
Otsikosta onkin aika hypätä baaritiskille, jossa tilataan ensimmäiset drinkit. Tässä vaiheessa on tärkeintä unohtaa mainita tilaamiensa juomien nimet ja määrät. Niihin voidaan palata ketjun loppupuolella, kun selitetään innostuneelle palstaväelle miksi kaikki pääsi tapahtumaan juuri kuin tapahtui.
Sitten se tärkein osio
..laitoin kevytsavukkeen huulilleni ja heti vieressäni seisova herrasmies tarjosi tulta. Siinä silmänräpäyksessä tiesin illastani tulevan kiinnostavan.. Arvaattehan kuinka siinä aina lopulta käy..jne edelleen...ja tarjottuaan tupakan, tiedusteli tuo gentleman hurmaavasti hymyillen, josko pistäisin oluen tai pari, kun olen muutenkin niin ihastuttavaa seuraa...
Ja vain taksin katolla vilkkui, kun toisiamme saimme...
Waffe waffe, mulla on pitänyt kiirettä, hankin vielä sen pallukan, jahka saamiseltani...öööh kiireiltäni ehdin... hurlumi, ejvktesjvt kirjoitti:
...ja tarjottuaan tupakan, tiedusteli tuo gentleman hurmaavasti hymyillen, josko pistäisin oluen tai pari, kun olen muutenkin niin ihastuttavaa seuraa...
Ja vain taksin katolla vilkkui, kun toisiamme saimme...
Waffe waffe, mulla on pitänyt kiirettä, hankin vielä sen pallukan, jahka saamiseltani...öööh kiireiltäni ehdin...Yöllä juuri ennen valomerkkiä, Hurlumi ehosti meikkiään naistenhuoneen peilin edessä. Käsi vapisten hän levitti maskaraa pitkille ripsilleen ja lisäsi kiiltoa huulilleen. Vielä viimeinen vilkaisu ja hän huomasi kevyesti punastuvan peilikuvalleen. Kenties punastus johtui viimeyön eroottisen unen hiipuvasta jälkivaikutuksesta tai ehkä se johtui siitä jännityksestä mitä hän nyt tunsi. Mies oli pyytänyt häntä jatkoille ja hän oli vastannut myöntävästi. Oli miten oli, mutta hän tunsi olevansa hävyttömän kiihottunut..
- hurlumi, iäk
Waffen-ss kirjoitti:
Yöllä juuri ennen valomerkkiä, Hurlumi ehosti meikkiään naistenhuoneen peilin edessä. Käsi vapisten hän levitti maskaraa pitkille ripsilleen ja lisäsi kiiltoa huulilleen. Vielä viimeinen vilkaisu ja hän huomasi kevyesti punastuvan peilikuvalleen. Kenties punastus johtui viimeyön eroottisen unen hiipuvasta jälkivaikutuksesta tai ehkä se johtui siitä jännityksestä mitä hän nyt tunsi. Mies oli pyytänyt häntä jatkoille ja hän oli vastannut myöntävästi. Oli miten oli, mutta hän tunsi olevansa hävyttömän kiihottunut..
...ripsillään ja poskillaankin hän säntäsi tuon, kumman, tumman miehen mukaan. Vain syksyn lehti maahan ehti, kaikessa soi blues.
Eroottiset fantasiat todeksi, tuumasi hurlumi. Mutta ei vienyt tiemme suureen hotelliin, ei salattuihin makuuhuoneisiin...
- Paavo***
ja aloittelijana tähän ketjuun tulin, koska avauksen aihe on mitä mielenkiintoisin. Kuka lienee tämä älykäs, ilmeisen charmantti, sensuelli ja karismaattinen lady?
- tiina****
että hanurista koko avaus. Todellisen älykkyyden kanssa mitään tekemistä. Toistaa itseään, hankkis elämän!
- hevosella pääsee
tiina**** kirjoitti:
että hanurista koko avaus. Todellisen älykkyyden kanssa mitään tekemistä. Toistaa itseään, hankkis elämän!
- hurlumi
hevosella pääsee kirjoitti:
nyt alko uusi lifestyle. Hyvästi sohvaperunuus, pizzat. Mä aloin elää nyt. Irtisanon huomenna tämän fucking stupid operaattorini, aloitan sauvakävelyn, rullaluistelun, rullahiihdon, karaoken, sudokun, kenties hankkiudun seuraavaan maratonjuoksuun, katson miehiä uusin silmin, kukaties koitan uusin käsin. Wow.
- hurlumi
hurlumi kirjoitti:
nyt alko uusi lifestyle. Hyvästi sohvaperunuus, pizzat. Mä aloin elää nyt. Irtisanon huomenna tämän fucking stupid operaattorini, aloitan sauvakävelyn, rullaluistelun, rullahiihdon, karaoken, sudokun, kenties hankkiudun seuraavaan maratonjuoksuun, katson miehiä uusin silmin, kukaties koitan uusin käsin. Wow.
Mistäs toi linkki kertoo, katos, kun en jaksanut avata?
- tapatoimittaja
et kai sä hurlumi alkanut tekemään sitä mitä lupasit, että juttelet isseksesi? Siinä ei sinänsä mitään merkillistä, arkunkantaja otti pallukan 50-palstalta kun tarpeeksi otti alter egoja mukaan. Ja myönsi sen vielä. Mie en semmoista ikinä tekisi, en en en. Tai no.
- hurlumi, ejk
tapatoimittaja kirjoitti:
et kai sä hurlumi alkanut tekemään sitä mitä lupasit, että juttelet isseksesi? Siinä ei sinänsä mitään merkillistä, arkunkantaja otti pallukan 50-palstalta kun tarpeeksi otti alter egoja mukaan. Ja myönsi sen vielä. Mie en semmoista ikinä tekisi, en en en. Tai no.
...en ikinä! Sinänsä ihan mukavaa, että ihan ensimmäistä kertaa palstalla oleva tajuaa suuremmoisuuteni. Olet vaan kade.
PS. Se arkkiksen ketju oli loistava; voi hemmetti (taas kerran), kun sai nauraa. - hurlumi, ejk
hurlumi, ejk kirjoitti:
...en ikinä! Sinänsä ihan mukavaa, että ihan ensimmäistä kertaa palstalla oleva tajuaa suuremmoisuuteni. Olet vaan kade.
PS. Se arkkiksen ketju oli loistava; voi hemmetti (taas kerran), kun sai nauraa.piti olla: suurenmoisuuteni. Mittään en oo ottanut.
- mikko, the great balls in fire
kysyn minäkin?
Ketjusta on poistettu 55 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1753466
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262620Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?542486- 1462331
- 672006
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2981888- 311421
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211363Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi381327Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161245