Omituiset mieltymykset

kahjovaakutin

Joskus on pakko syödä kesällä ruisleipää. Päälle paljon voita ja vastapoimittuja metsämansikoita. Että on hyvää! Olenko jotenkin omituinen? Onko kellään muulla erikoisia makutottumuksia tai outoja tapoja? Vastaisitte vain jälkimmäiseen kysymykseen. :))))

23

1260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SikurLiina

..millään tavalla outo. Paitsi voin kait olla naapureitten mielestä ja ties kenen mielestä.

En ole koskaan kokeillut mansikoita ja ruisleipää yhdessä. Enkä keksi nyt mitään muutakaan kovin poikkeavaa ruokahimoa.

Toisinaan saatan ajatella, niin intensiivisesti, että puhun itsekseni. Niin ja joskus joku hullu tilanne alkaa naurattaan, vaikkei ketään muuta naurattaiskaan. Öh* tämä varmaan on jo outoa.

• kahjovaakutin

olen ihan varma että sulla on jotain kummia tapoja. Et vaan viitti kertoa. :)

• SikurLiina ejk
        kahjovaakutin kirjoitti:

olen ihan varma että sulla on jotain kummia tapoja. Et vaan viitti kertoa. :)

Vaikkako sellainen, et ku meen johonkin ekavisitille, niin katselen kaikki esineet ja tavarat ja haluun nähdä ihmisten vanhat valokuvat---niinkö?
        Sitten luon mielessäni oman kertomuksen siitä ihmisestä. Se on musta ihan hirmusen hauskaa.
        Tai , että tujottelen ihmisten käsien viivoja ja teen omia johtopäätöksiä. Kelpaako?

Joskus aikoinaan huvittelin kuvittelemalla jotain tarinaa nukkumaan mennessä ja jatkoin sitä aina seuraavana iltana. Sitten olen päässäni tehnyt monia elokuvia. Tarina saattaa alkaa jostain tapahtumasta, joka on oikeestikin tapahtunut.
        Kuvittelen mielessäni eri kohtaukset, teen puvustuksen ja suunnittelen huikeita lavasteita ja tehosteita.
        Matkustaessa huvitan itseäni tarkkailenalla kanssamatkustajia ja pohdin mielessäni heidän elämäntarinoitaa.

Ookos nyt jo tarpeeksi omituinen?

• kahjovaakutin
        SikurLiina ejk kirjoitti:

Vaikkako sellainen, et ku meen johonkin ekavisitille, niin katselen kaikki esineet ja tavarat ja haluun nähdä ihmisten vanhat valokuvat---niinkö?
        Sitten luon mielessäni oman kertomuksen siitä ihmisestä. Se on musta ihan hirmusen hauskaa.
        Tai , että tujottelen ihmisten käsien viivoja ja teen omia johtopäätöksiä. Kelpaako?

Joskus aikoinaan huvittelin kuvittelemalla jotain tarinaa nukkumaan mennessä ja jatkoin sitä aina seuraavana iltana. Sitten olen päässäni tehnyt monia elokuvia. Tarina saattaa alkaa jostain tapahtumasta, joka on oikeestikin tapahtunut.
        Kuvittelen mielessäni eri kohtaukset, teen puvustuksen ja suunnittelen huikeita lavasteita ja tehosteita.
        Matkustaessa huvitan itseäni tarkkailenalla kanssamatkustajia ja pohdin mielessäni heidän elämäntarinoitaa.

Ookos nyt jo tarpeeksi omituinen?

tai ehkä jos toljotat ihmisten käsien viivoja, siitä voit saada pari pojoa. Eikö ne ihmiset ala toljottamaan takaisin?
        Tuollaisesta elokuvan tekemisestä omassa päässä en ole kuullut, mutta ei se ole oikeastaan omituista, kertoo vain luovuudesta ja hyvästä mielikuvituksesta. Kanssamatkustajien tarkkailu sen sijaan on varmaan monellekin tyypillistä, ihan mukavaa ajankulua.

• SikurLiina ejk
        kahjovaakutin kirjoitti:

tai ehkä jos toljotat ihmisten käsien viivoja, siitä voit saada pari pojoa. Eikö ne ihmiset ala toljottamaan takaisin?
        Tuollaisesta elokuvan tekemisestä omassa päässä en ole kuullut, mutta ei se ole oikeastaan omituista, kertoo vain luovuudesta ja hyvästä mielikuvituksesta. Kanssamatkustajien tarkkailu sen sijaan on varmaan monellekin tyypillistä, ihan mukavaa ajankulua.

On ainaski kerran sattunut vähän omituista, kun tujotin yhden miehen käsiä. Se mies siis rakastu minuun ja minä kans siihen. Oiskos se ollut käsirakkaus? Tästä on nyt tultava monta pojoa--nii-iin!
        Se oli aito romanssi!

Niin ja mie kuulen ihan selvästi, kun puut pitävät konserttia. Kuulen ne sävellykset päässäni. Mutta koska en osaa säveltää, niin ne on mun omia sinfonioita. Unissakin sitten kuuntelen huikeita orkestereita.

Nyt jo oon varmanakin omitunen.

• kahjovaakutin
        SikurLiina ejk kirjoitti:

On ainaski kerran sattunut vähän omituista, kun tujotin yhden miehen käsiä. Se mies siis rakastu minuun ja minä kans siihen. Oiskos se ollut käsirakkaus? Tästä on nyt tultava monta pojoa--nii-iin!
        Se oli aito romanssi!

Niin ja mie kuulen ihan selvästi, kun puut pitävät konserttia. Kuulen ne sävellykset päässäni. Mutta koska en osaa säveltää, niin ne on mun omia sinfonioita. Unissakin sitten kuuntelen huikeita orkestereita.

Nyt jo oon varmanakin omitunen.

käsirakkauksista en ole kuullutkaan, mutta ei sinänsä ole omituista että ihmiset rakastuu toisiinsa mitä kummallisimmissa tilanteissa. Romanssista ei siis tule pojoja.
        Eikä siitä että unessa kuuntelee orkestereita. Minäkin kuulin unessa kun trumpetilla joku soitti mulle Warum’in, muistan ihan selvästi sen unen vaikka yleensä en niitä muista. Soittaja näkyi mustavalkoisena siluettina ja soitti ah niin kauniisti että herättyä melkein itketti.

Mutta jos kuulet että puut pitävät konserttia, siis ihan selvin päin kuulet sellaista niin… mites tämän nyt kauniisti sanoisi. Kyllä se on aika erikoista, mun mielestä ne vaan humisee. Voisin antaa viisi pojoa kun pahoin pelkään että joku muukin on kuulevinaan luonnossa kaikenlaista. Siis 5 pistettä.

• Eräällä lapsuuden ystävälläni oli erikoinen mieltymys makeaan. Hän voiteli suklaalevyn päälle voita ja kehui sen maistuvan erinomaiselta. Myöhemmin suklaa jäi pois ja nykyisin hän levittää voin pullan päälle.

• kahjovaakutin

suklaan päälle voita, se kuulostaa jo tosi erikoiselta. Sen sijaan olen useinkin laittanut pullan päälle voita. Ja kastanut sen sitten maitokahviin.

• kahjovaakutin kirjoitti:

suklaan päälle voita, se kuulostaa jo tosi erikoiselta. Sen sijaan olen useinkin laittanut pullan päälle voita. Ja kastanut sen sitten maitokahviin.

Olen myös pistänyt pullan päälle voita, nimenomaan tuon ystäväni vinkistä. Ei mikään paha juttu, pidin siitä ja maku oli yes.

• norMix evk

jotkut käyttivät täytekakun kerrosten välissä täytteenä voikreemiä. Inhottavaa, kaavin sen aina pois!

• kahjovaakutin
        norMix evk kirjoitti:

jotkut käyttivät täytekakun kerrosten välissä täytteenä voikreemiä. Inhottavaa, kaavin sen aina pois!

oli ihan hyvää, ei sitä pois saa kaapia. Todella omituinen tapa, hyvä kun tunnustit. :))

• norMix evk
        kahjovaakutin kirjoitti:

oli ihan hyvää, ei sitä pois saa kaapia. Todella omituinen tapa, hyvä kun tunnustit. :))

Montaks pakettia voita sulla oikein kuluu viikossa? Vai oletko MTK:n salainen agentti ja yritä voidella asenteitamme suopeammaksi rasvankäytölle. Voi, voi!

• kahjovaakutin
        norMix evk kirjoitti:

Montaks pakettia voita sulla oikein kuluu viikossa? Vai oletko MTK:n salainen agentti ja yritä voidella asenteitamme suopeammaksi rasvankäytölle. Voi, voi!

kulu kuin harvoin. Sokeria menee sitäkin enemmän, ja aikaisemmin myös maitoa kunnes elimistö sanoi että tolkku kaikessa.

Mutta kannatan kyllä lämpimästi voin ja kunnon kerman runsasta käyttöä. :))

• hurlumi, aä

...millä mitalla. Osa ihan painokelvotonta.

Vaan perunavelli on namia. Voisin syödä kattilallisen. Siihen perunavelliin voisilmä ja vot.

• kahjovaakutin

ei se täältä mihinkään leviä. Perunavelli, muistan joskus syöneeni ja on tosiaan hyvää. Niinkuin on makaronivellikin.

• hurlumi, eojt
        kahjovaakutin kirjoitti:

ei se täältä mihinkään leviä. Perunavelli, muistan joskus syöneeni ja on tosiaan hyvää. Niinkuin on makaronivellikin.

sen sanoit, mihinkäs se täältä leviäisi. Leviämiestä puheen ollen, leviän tästä taas ostoksille Alepaan ja vien roskiksen. Rankkaa tämä rikkaan ja älykkään elämä.

Makaronivelli EI ole musta hyvää. Sveduissa ja Norgessa sitä syödään jälkiruokana, mukaan on laitettu sokuria ja rusinoita. En oikein tykästynyt.

• hurlumi ilä
        hurlumi, eojt kirjoitti:

sen sanoit, mihinkäs se täältä leviäisi. Leviämiestä puheen ollen, leviän tästä taas ostoksille Alepaan ja vien roskiksen. Rankkaa tämä rikkaan ja älykkään elämä.

Makaronivelli EI ole musta hyvää. Sveduissa ja Norgessa sitä syödään jälkiruokana, mukaan on laitettu sokuria ja rusinoita. En oikein tykästynyt.

"leviämisestä" puheen ollen siis...

• kahjovaakutin
        hurlumi, eojt kirjoitti:

makaronivelliin kuulu! Eikä kyllä sokerikaan. Tuollaiset jutut on niitä ulkomaan elävien kotkotuksia.

• kahjovaakutin

rusinat olkoot sopassa ja makaronit vellissä. Jos ne myöhemmin sotkeentuu keskenään niin syy on hämärässä valaistuksessa. :)

• jos ikinä

tarvitsen satavarmaa lahdutuskuuria, syön sen aikana tuota perunavelliä tai sitten perunapuurokin käy, painajaisia jo kouluajoilta, nuo päivät olivat nälkäpäiviä.

• merliNi

maistuu tosi hyvältä kaiken kanssa:)
      ps.en ole raskaana:D

• ex-koltis

Vasen glabbi ottaa vuorollaan kaksi askelta kerrallaan ja niskaa nykii. Fledan stikkaan heittarilla ja miehekkäiden sanojen jälkeen spittaus kaalia kohottaen. Ai niin, sit mä vielä flengaan täällä.

• Ak:n lapio

Minäkin havaitsen usein näinä aikoina vuodesta, että paha olo on johtunut siitä, että maha on ollut täynnä oksennusta.

Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      164
      2966
    2. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      726
      2500
    3. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      54
      2406
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      138
      2245
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      67
      1946
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      257
      1773
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1401
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      20
      1329
    9. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      32
      1245
    10. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1235
    Aihe