Pienesti iltaa.....jokigiselle....teille tietämättömille...

MuisQuu

Työt pitäis kieltää lailla...ne vaan estää Quuhailun...ja viel kamalan huonolla balgalla....:o/
Mietin vain tässä...(omaan nabaan tuijottaja)...et guga lohduttais lohduttajaa....;o)))?...

57

964

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aliisa

Toivottavasti paras lohduttajasi pian saapuu :))

• MuisQuu

nyt ihan äimänä...;o)

• aliisa
        MuisQuu kirjoitti:

nyt ihan äimänä...;o)

Kuka lohduttaisi MuisQuuta ;O))) Olen varma,että joku ja pian ;O)

• MuisQuu
        aliisa kirjoitti:

Kuka lohduttaisi MuisQuuta ;O))) Olen varma,että joku ja pian ;O)

jogu varmaan...jogu ihana....;o))))

• aliisa
        MuisQuu kirjoitti:

jogu varmaan...jogu ihana....;o))))

oigeen ihana...vain sulle :))

• Vanki nro 1773.
        aliisa kirjoitti:

jäpä joka istuu sörkassa,pääse aina välillä koneelle.

• MuisQuu
        aliisa kirjoitti:

niin sanot...Tahtoo usgoa sua...;o)))

• outzak

lohduttaa.... Kun en työnteosta tiedä mittään!!;)

Mä vain kuljen juhlasta juhlaan...:)))

• MuisQuu

ruusun biiggejä...varoittelee tätitantta;o)))

• outzak
        MuisQuu kirjoitti:

ruusun biiggejä...varoittelee tätitantta;o)))

ruusuilla väittänytkään tanssivani... Mä en elän juhlien välin työttömänä, eli elän juhlasta juhlaan......:)) Tänään sai mun siskon poika nimen ja kylläpä on ihanaa olla taas ihan kotivaatteissa!!!:))))

• MuisQuu
        outzak kirjoitti:

ruusuilla väittänytkään tanssivani... Mä en elän juhlien välin työttömänä, eli elän juhlasta juhlaan......:)) Tänään sai mun siskon poika nimen ja kylläpä on ihanaa olla taas ihan kotivaatteissa!!!:))))

nimen johdosta....

• outzak
        MuisQuu kirjoitti:

nimen johdosta....

Poika sai justiinsa sopivan nimen!!:)) Ja muutenkin päivänsankari oli söpöistä söpöin...;)) Mutta ei muhun vielä se tietty kuume tarttunut...se ei mulle ihan herkästi tuu.....

• MuisQuu
        outzak kirjoitti:

Poika sai justiinsa sopivan nimen!!:)) Ja muutenkin päivänsankari oli söpöistä söpöin...;)) Mutta ei muhun vielä se tietty kuume tarttunut...se ei mulle ihan herkästi tuu.....

Onnegs olen jo vanha agga...Ei tule giusausta tehdä iltatähteä;o)))

• outzak
        MuisQuu kirjoitti:

Onnegs olen jo vanha agga...Ei tule giusausta tehdä iltatähteä;o)))

Mul olis ikää...muttei välttämättä kykyä....ei siitä sen enempää, ettei mun hyvä fiilis lopahda.....

• MuisQuu
        outzak kirjoitti:

Mul olis ikää...muttei välttämättä kykyä....ei siitä sen enempää, ettei mun hyvä fiilis lopahda.....

tosi hauska törmätä täällä...Ajattelin sua yks päivä...Näin sun kuvasi galleriassa...Olet kaunis:o)

• outzak
        MuisQuu kirjoitti:

tosi hauska törmätä täällä...Ajattelin sua yks päivä...Näin sun kuvasi galleriassa...Olet kaunis:o)

Kuten olet sääkin!!!

Kivaa on tosiaan jutella!!:)) "pitkästä aikaa".....:)))

Mulla on tänään hyvä päivä, ja jo sitä joku puska yritti latistaa..pahus..siis tuolla aliisan ketjussa...:((

• MuisQuu
        outzak kirjoitti:

Kuten olet sääkin!!!

Kivaa on tosiaan jutella!!:)) "pitkästä aikaa".....:)))

Mulla on tänään hyvä päivä, ja jo sitä joku puska yritti latistaa..pahus..siis tuolla aliisan ketjussa...:((

niihn...Niillä on gurjaa olla beiggoina;o))))

• outzak
        MuisQuu kirjoitti:

niihn...Niillä on gurjaa olla beiggoina;o))))

Mut gurjaks ne saa muidengin olon.....:(((

Mut mä en välitä!! En sit pätkääkään!!!! En!!! Ettäs tiiätte puskat!!!!;)

• MuisQuu
        outzak kirjoitti:

Mut gurjaks ne saa muidengin olon.....:(((

Mut mä en välitä!! En sit pätkääkään!!!! En!!! Ettäs tiiätte puskat!!!!;)

Tai välitän mä heistä...niin bimee olen;o))))

• outzak
        MuisQuu kirjoitti:

Tai välitän mä heistä...niin bimee olen;o))))

välitän...

Ja sit kun noi puskat on monesti niin fiksuja, et niiltä vois irrota tosiaan jotain hauskojakin juttuja tänne, ni miks ne sit käyttää kaiken luovuutensa veetuiluun....????

Kai se on lapsellinen toive, et kaikilla vois olla keskenään kivaa ilman, että ketään tarvitsisi loukata....

• MuisQuu
        outzak kirjoitti:

välitän...

Ja sit kun noi puskat on monesti niin fiksuja, et niiltä vois irrota tosiaan jotain hauskojakin juttuja tänne, ni miks ne sit käyttää kaiken luovuutensa veetuiluun....????

Kai se on lapsellinen toive, et kaikilla vois olla keskenään kivaa ilman, että ketään tarvitsisi loukata....

maailmasta...Sitä se vain on...Pottuilu ja toisen satuttaminen kuuluu ihmismieleen...Se on tunteensiirtoa...jos pahoitat mielesi..saat tuntea buskan mielipahan...
        Sananvapaus ja ihmisoikeudet tuo tullessaan lieveilmiöitä...se VASTUU unohtuu;o)))

• outzak
        MuisQuu kirjoitti:

maailmasta...Sitä se vain on...Pottuilu ja toisen satuttaminen kuuluu ihmismieleen...Se on tunteensiirtoa...jos pahoitat mielesi..saat tuntea buskan mielipahan...
        Sananvapaus ja ihmisoikeudet tuo tullessaan lieveilmiöitä...se VASTUU unohtuu;o)))

Kun sä puhut taas viisaita... Mun aivoihin rupee koskemaan kun tollasia luen.......

Mutta totta kaikki on silti.

Mua on kiusattu todella paljon. Ihan oikeasti. Siks se ehkä täällä tuntuu vielä pahemmalta, kun jotenkin sitä kai kuvitteli, et kaikki tommonen jäi johonkin murrosikään.....

Mut en mä silti halua kiusata ketään!! Kun mä tiedän, miltä se tuntuu!!!!!! Onko nää täällä kiusaajat myös (olleet) koulukiusaajia..?? Kukahan tunnustais...??;)

• MuisQuu
        outzak kirjoitti:

Kun sä puhut taas viisaita... Mun aivoihin rupee koskemaan kun tollasia luen.......

Mutta totta kaikki on silti.

Mua on kiusattu todella paljon. Ihan oikeasti. Siks se ehkä täällä tuntuu vielä pahemmalta, kun jotenkin sitä kai kuvitteli, et kaikki tommonen jäi johonkin murrosikään.....

Mut en mä silti halua kiusata ketään!! Kun mä tiedän, miltä se tuntuu!!!!!! Onko nää täällä kiusaajat myös (olleet) koulukiusaajia..?? Kukahan tunnustais...??;)

Luultavasti moni kuitenkin sellaisia joila paha olla.Jokunen joukossa vain ärsyyntyneitä aivan jostakin muusta....esim...omista tuntemuksista kirjoittajaa kohtaan;o)))

Soprry Outzak..ei ollut tarkoitus rääkätä aivostoasi;o))))

Mua ei ole kiusattu koskaan...ei täälä ns LIVESSÄ...

• outzak
        MuisQuu kirjoitti:

Luultavasti moni kuitenkin sellaisia joila paha olla.Jokunen joukossa vain ärsyyntyneitä aivan jostakin muusta....esim...omista tuntemuksista kirjoittajaa kohtaan;o)))

Soprry Outzak..ei ollut tarkoitus rääkätä aivostoasi;o))))

Mua ei ole kiusattu koskaan...ei täälä ns LIVESSÄ...

anteeksi multa pyytää.. Sä et oo mulle tehnyt, kuin hyvää!!!:)))

Mä en haluaisi uskoa tahallisen ilkeisiin ihmisiin, mutta kaipa sellaisia oikeesti kuitenkin on. Siis sellaisia, jotka kiusaavat lisää, kun näkevät toisen siitä kärsivän.

Sairasta on se.

Tai sit mä oon sairas. Mä en todellakaan halua kenellekkään pahaa, vaikka mulle on itselleni tehty todella pahaa aikoinaan..

Mä haluaisin, että he tajuaisivat itse sen mitä ovat mulle tehneet, ja toisaalta haluaisin tietää mitä he ajattelivat kiusatessaan mua.

No, eniveis, mä oon ne kaikki jo anteeksiantanut tommosen isomman isän kautta, joten mun puolesta homma on aika selvä.....:)

• MuisQuu
        outzak kirjoitti:

anteeksi multa pyytää.. Sä et oo mulle tehnyt, kuin hyvää!!!:)))

Mä en haluaisi uskoa tahallisen ilkeisiin ihmisiin, mutta kaipa sellaisia oikeesti kuitenkin on. Siis sellaisia, jotka kiusaavat lisää, kun näkevät toisen siitä kärsivän.

Sairasta on se.

Tai sit mä oon sairas. Mä en todellakaan halua kenellekkään pahaa, vaikka mulle on itselleni tehty todella pahaa aikoinaan..

Mä haluaisin, että he tajuaisivat itse sen mitä ovat mulle tehneet, ja toisaalta haluaisin tietää mitä he ajattelivat kiusatessaan mua.

No, eniveis, mä oon ne kaikki jo anteeksiantanut tommosen isomman isän kautta, joten mun puolesta homma on aika selvä.....:)

Koston kierre...opittu malli...saada paha olo pois.
        Ns "isien synnit"..jatkuu aina vaan, jollei asiaa tiedosta ja harvemmin kiusatulla keinoja muuttaa itsekseen opittua kaavaa.

Ammattirooli jäi päälle...hups...mutkun aihe on mun "lempilapseni"...ja moni muukin:o)

Sä olet harvinaisen älykäs ja tervehenkinen nuori nainen...sanoo tää tätyskä...ja hellyydellä:o)

• sola"

no vaikka minä..tosin luulen, että mieluummin ottaisit jonkun könsikkään..siis yhden tietyn igiomasi... ;)

• MuisQuu

Okei...ottaa halin vastaan....Halaa taas kerran...toisengin;o))

• sola"
        MuisQuu kirjoitti:

Okei...ottaa halin vastaan....Halaa taas kerran...toisengin;o))

kuuleppas, haleja ei oo koskaan liikaa. Eikä miehiä.. ;)

• MuisQuu
        sola" kirjoitti:

kuuleppas, haleja ei oo koskaan liikaa. Eikä miehiä.. ;)

ainagin sellainen Puhmainen;o))
        Halipula uhgaa....Kiitti...mä en saa gosgaan haleista tarbeegseni:o)))

• sola"
        MuisQuu kirjoitti:

ainagin sellainen Puhmainen;o))
        Halipula uhgaa....Kiitti...mä en saa gosgaan haleista tarbeegseni:o)))

riittäis..niin se menee.. ;)

• MuisQuu
        sola" kirjoitti:

riittäis..niin se menee.. ;)

voi olla et taas tuli Quulta kirotusvire...huoh;o)))...Mut riittää:o)))

• MUISKOO.
      • MuisQuu

Varpunen nuukahtanutta....kiusaa...muutenkin syyllinen olo...:o/...

• aliisa
        MuisQuu kirjoitti:

Varpunen nuukahtanutta....kiusaa...muutenkin syyllinen olo...:o/...

mä poistun nyt :)

• MuisQuu
        aliisa kirjoitti:

mä poistun nyt :)

Tapaamisiin...huomenissa vaig;o))

• MUISKUU.

• MuisQuu
        MUISKUU. kirjoitti:

SUA PITÄÄ LOHDUTTA JAAAA. MITES SUA
        LOHDUTTAS!!!NO TÄÄKIN ON HUONO KATSOS
        KUN MUAKIN PITÄS LOHDUTTAA!!ETTÄ MITÄS
        NYT TEDÄÄN???VOI VOI METÄ RESSUKOITA!!

http://ecards.myfuncards.com/myfuncards/Everyday/GoodBye/11379/sv_konkee02_byebye.jhtml

ressugat RULES;o)))

• käytettävissäs

lohdukkeeksi milloin haluut;)

• MuisQuu

johan helpotti...ajatuskin siitä et joku uhrautuu puolestani....helpottaa;o))))

• leikit

tyhmempää kuin olet? Kirjoitat hiton hyvin jos haluat. Sivustaseuraaja.

• MuisQuu

No mutta meissä jokaisessa on monia puolia...se lapsellinenkin...leikkisä..leikkivä:o) kiitos kuitenkin, jos koet asian oikeesti noin;o))

• jeffjeff

biagsut gun minulla meni gogo ehtoo buhelimessa:(
      nyt niin väsy että bainun gyllä behguihin:(
      vaan en ennen guin olen igiomani beitellyt:o)))
      hyvää yötä segä sun mun givoja unosia toivottaa
      omalleigiomallenijogaonminuntosiragassöpöliininijongatassuaenirtibäästägosgaanen:o)))
      baljosti suuggoja hänelle nugu hyvin RAKAS halaa lämböisesti:o)

• MuisQuu

hänelle jolle vastaan nyt....Olet mun...for efer...MuisQuu...muisquttelee aina vaan:o))))...Mä quuhailen vaikkas koko yön...nyrt laksi vapaata ja ylienergisyys...eigun maanisuus päällä;o)))))

• voin hiukan lohduttaa omaan paituliin tuijottajaa!!!! mutta vaan hiukan, joulukiireet painaa päälle...tuhansia kärsäkalsareita, paituleita ja villasukkia pitää saada valmiiksi...olen jo palkannut apuvoimia naapurin lapsista, koska sinä vaan tuijottelet siellä ties mitä ja työt painaa.....
      alas hakemaan kankaita...ja keritsemään lampaita, kyllä siinä navat ja muut unohtuu...

• MuisQuu

siogs vaan tuijottaa...ja et vihreembi baituli mugamas olis aidan tagana....se ei algyyndaan pidä baiggaansa...Gyl me barhaat baitulit on meillä;o)))

Tuijotellessani nap...baituliini...mä suunnittelin uusia mallistoja..Huuhaalaisille sellaiset Quhailubaitulit....Sellaset joissa on navan kohdalla beili...Okei...mä meen lanbolaan....no meen...:o)))

• MuisQuu
        MuisQuu kirjoitti:

siogs vaan tuijottaa...ja et vihreembi baituli mugamas olis aidan tagana....se ei algyyndaan pidä baiggaansa...Gyl me barhaat baitulit on meillä;o)))

Tuijotellessani nap...baituliini...mä suunnittelin uusia mallistoja..Huuhaalaisille sellaiset Quhailubaitulit....Sellaset joissa on navan kohdalla beili...Okei...mä meen lanbolaan....no meen...:o)))

otsigossa on vierasta baituligieltä....lugi,lugi....vaan;o))

• MuisQuu kirjoitti:

otsigossa on vierasta baituligieltä....lugi,lugi....vaan;o))

....hyvä idea jälleen, olet sentään tehnyt muutakin kuin tuijotellut!!! peilipaituli kahdella kissankuvalla....
        sitä villaa pitäisi jo olla!!!!! jos suunittelet vielä yhden uuden mallin niin päästän sinut lampolasta ja laitan lapset keritsemään loput lampaat!!!!!
        en edes huomannut mitään ihmeellistä kirjoituksessa...höh

• MuisQuu
        amaryllie1 kirjoitti:

....hyvä idea jälleen, olet sentään tehnyt muutakin kuin tuijotellut!!! peilipaituli kahdella kissankuvalla....
        sitä villaa pitäisi jo olla!!!!! jos suunittelet vielä yhden uuden mallin niin päästän sinut lampolasta ja laitan lapset keritsemään loput lampaat!!!!!
        en edes huomannut mitään ihmeellistä kirjoituksessa...höh

meille ei migään veeras geeli ole outoa....ei meille;o)))
        Koulun gunniagsi ajattelin sellasta hauskaa yonttumaista mallistoa naisille ja miehille...parisuhteen elvyttämiseksi....Miehille naisten femniininen paituli ja naisille maskuliininen...ja tietysti jollain tosi viisaalla tekstillä....

• MuisQuu kirjoitti:

meille ei migään veeras geeli ole outoa....ei meille;o)))
        Koulun gunniagsi ajattelin sellasta hauskaa yonttumaista mallistoa naisille ja miehille...parisuhteen elvyttämiseksi....Miehille naisten femniininen paituli ja naisille maskuliininen...ja tietysti jollain tosi viisaalla tekstillä....

tekstillä????? quuleppas quu, kuka meille keksii viisaan tekstin??? tarkoitan että vielä viisaamman mitä me kaikessa viisaudessamme saamme aikaan. eikö ihan perinteiset -tässä kotitonttu- , tai -kaikissa meissä asuu pieni tonttu- tai - voiko tontunpaa miestä/naista olla-paitulitekstit käy????
        kärsäboksereihin voisi kyllä laittaa jouluisen tekstin....tonttu tomera...tai tonttu on liian väsynyt...

• MuisQuu
        amaryllie1 kirjoitti:

tekstillä????? quuleppas quu, kuka meille keksii viisaan tekstin??? tarkoitan että vielä viisaamman mitä me kaikessa viisaudessamme saamme aikaan. eikö ihan perinteiset -tässä kotitonttu- , tai -kaikissa meissä asuu pieni tonttu- tai - voiko tontunpaa miestä/naista olla-paitulitekstit käy????
        kärsäboksereihin voisi kyllä laittaa jouluisen tekstin....tonttu tomera...tai tonttu on liian väsynyt...

Joo...noi tekstit vois pyöriä niissä kärsäboxereissa...hmm...aina fiiliksen mukaan...Mä tahtoisin kyl sellasen tekstin..tänä tonttu on sun..ota ja burista...Voitsä tehdä sellasen mulle....;o)))

Quules...tänä vuonna vain huippuälykkäitä tekstejä...Katsos kun se älykkyys on niin seksikästä...Teksteissä ihan pakosti tulisi olla sanomaa....(viestejä mielialoista...milloin reitti on selvä....yms...)

• MuisQuu kirjoitti:

Joo...noi tekstit vois pyöriä niissä kärsäboxereissa...hmm...aina fiiliksen mukaan...Mä tahtoisin kyl sellasen tekstin..tänä tonttu on sun..ota ja burista...Voitsä tehdä sellasen mulle....;o)))

Quules...tänä vuonna vain huippuälykkäitä tekstejä...Katsos kun se älykkyys on niin seksikästä...Teksteissä ihan pakosti tulisi olla sanomaa....(viestejä mielialoista...milloin reitti on selvä....yms...)

aika ja herran jestas!!!!! minä en ala tuollaisa ruokottomuuksia laittelemaan siveellisiin paituleihin......ihan menin shokkiin!!!
        nyt heräsi kysymys, että missähän se quu nyt haahuilee ja kenkeä napaa sitä on tuijoteltu!!! senkin pyryharakka!!!!! nyt palaat työntiuhuun ja alat miettiä siveellisempiä tekstejä....tämä koppelo on kauhistunut...

• amaryllie1 kirjoitti:

aika ja herran jestas!!!!! minä en ala tuollaisa ruokottomuuksia laittelemaan siveellisiin paituleihin......ihan menin shokkiin!!!
        nyt heräsi kysymys, että missähän se quu nyt haahuilee ja kenkeä napaa sitä on tuijoteltu!!! senkin pyryharakka!!!!! nyt palaat työntiuhuun ja alat miettiä siveellisempiä tekstejä....tämä koppelo on kauhistunut...

kenkeä=kenenkä

• MuisQuu
        amaryllie1 kirjoitti:

ihan muihin atmosfääreihin sugelsin....jogu gatala vimma meinaa viedä viattoman muganaan...Onnegs sä balautit mut maanbinnalle...Varmuudeksi laitoin houkset tiukalle nutturalle....nyt niin vääntää silmiä kieroon...ja varmasti lähti huih...kamalat ajatukset mielestä...
        No niin asiaan....Yhdessä mallissa voisi lukea ihan vaan sivistyksen vuoksi...Tämä on baituli...:o)))

• MuisQuu kirjoitti:

ihan muihin atmosfääreihin sugelsin....jogu gatala vimma meinaa viedä viattoman muganaan...Onnegs sä balautit mut maanbinnalle...Varmuudeksi laitoin houkset tiukalle nutturalle....nyt niin vääntää silmiä kieroon...ja varmasti lähti huih...kamalat ajatukset mielestä...
        No niin asiaan....Yhdessä mallissa voisi lukea ihan vaan sivistyksen vuoksi...Tämä on baituli...:o)))

tuo oli hyvä...voihan sitä olla että, vielä on jossakin maailman kolkassa jokin sivistymätön hemmo joka ei tiedä mikä on paituli!!!!
        mua nyt naurattaa ihan kamalsti...odotin ihan muunlaista tekstiä...mutta tuo oli hyvä!!!!
        voisihan sitä laittaa selvyyden vuoski boksereihin ,että miesten! ja naistenmallistoon...naisten!... kauheeta!!! höllääs nyt sitä nutturaa hiukan...leikkaat ihan vinkuraan sitä kangasta...

• amaryllie1 kirjoitti:

tuo oli hyvä...voihan sitä olla että, vielä on jossakin maailman kolkassa jokin sivistymätön hemmo joka ei tiedä mikä on paituli!!!!
        mua nyt naurattaa ihan kamalsti...odotin ihan muunlaista tekstiä...mutta tuo oli hyvä!!!!
        voisihan sitä laittaa selvyyden vuoski boksereihin ,että miesten! ja naistenmallistoon...naisten!... kauheeta!!! höllääs nyt sitä nutturaa hiukan...leikkaat ihan vinkuraan sitä kangasta...

kamlasti=kamalasti
        vuoski=vuoksi

• MuisQuu
        amaryllie1 kirjoitti:

kamlasti=kamalasti
        vuoski=vuoksi

Yksinkertainen ja selkeä teksti,,,se on älykästä...kuten hemmojen sivistäminenkin...Eihän me vain ihan belgästään bisnistä pyöritetä...humaanitkohelenttipaitulikansalaiset...Muuten...onks ne valmiina...ne iltabaitulit...sinne linnankuhlaan????...

• MuisQuu kirjoitti:

Yksinkertainen ja selkeä teksti,,,se on älykästä...kuten hemmojen sivistäminenkin...Eihän me vain ihan belgästään bisnistä pyöritetä...humaanitkohelenttipaitulikansalaiset...Muuten...onks ne valmiina...ne iltabaitulit...sinne linnankuhlaan????...

niiden kanssa voi tulla kiire, koska tilasin lameepaitulinauhalankaa ihan viimetipassa ja jouduin poistamaan niistä tekstit, sinun paitulissa olisi lukenut se ota ja purista...mutta presidentin neuvonantaja ja antelias muutenkin kielsi tekstin...minun paitulissa luki tiukkapipoinen....joten paitulit on muuten valmiit vain ilman tekstiä ja vailla lameepaitulinauhalankaa...
        olen katsellut noita naapurin jouluverhoja...niissä kimaltelee jotakin lankaa...taidankin poiketa visiitille.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      68
      2421
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1789
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1624
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      374
      1575
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      16
      1535
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1397
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1141
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1118
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1094
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1009
    Aihe