Keski-ikäinen nainen, aina

verditti

sinä yllätät!Sateenvarjo, tuo päivänvarjosta siinnyt, on mielestäni hyvin naisellinen esine.Sinä olet ottanut sen omaksesi ja se on varmasti oleellinen osa elämääsi.Kukapa muu kuin sinä, osaat tehokkaasti hyödyntää sateenvarjon ominaisuuksia? Se sopii sinun käteesi, käden jatkeeksi tai vaikkapa somasti keinahtelemaan kyynärtaipeeseen.Se on viitta jolla opastat ja opetat ja tarvittaessa vaikkapa puolustat varustuksiasi.Se on kävelykeppi ja keimailun väline ja varmasti paljon muutakin.Mutta, vain sinun aivosi, keski-ikäinen nainen, oivaltavat, että sitä voidaan ja saa käyttää talvellakin, siis suojaksi lunta vastaan. Olen myyty!!

19

1165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vitsi...

No, jostain kai pitää sunkin jutella, mutta ed. aihe on psykopaattinen, minusta. S-, päivävarjofriikkejä en ole ennen "tavannut".

• Akaton mies

Maaliman sivuhan noon akaat tarvinnehet sellaasta "kättä pirempää" Onkos se ny sitten perinteenen ja usiasti hyvääksi havaattu kaulin, antamas tilaa naisten kourakupiis sateenvarijolle? Voi olla monipuolisempi ja antoosampi lainjatkes ja vallan välikappales ku äsköön mainitsemani kaulin. Soon justihin ku kaikki maalimas muuttuu, oksaaset puukaulimet on saanu antaa tilaa muoviisille tulokkaille ja mikä ei oo tuttua se ei oo turvallista. Itte näkiisin tämän sateenvarijoohin siirtymisen, pitkän pahkuloomisen jäläkehen urpanisootuvan yhteeskunnan aikahan saannoksena.

• hah
        Akaton mies kirjoitti:

Maaliman sivuhan noon akaat tarvinnehet sellaasta "kättä pirempää" Onkos se ny sitten perinteenen ja usiasti hyvääksi havaattu kaulin, antamas tilaa naisten kourakupiis sateenvarijolle? Voi olla monipuolisempi ja antoosampi lainjatkes ja vallan välikappales ku äsköön mainitsemani kaulin. Soon justihin ku kaikki maalimas muuttuu, oksaaset puukaulimet on saanu antaa tilaa muoviisille tulokkaille ja mikä ei oo tuttua se ei oo turvallista. Itte näkiisin tämän sateenvarijoohin siirtymisen, pitkän pahkuloomisen jäläkehen urpanisootuvan yhteeskunnan aikahan saannoksena.

Kyllä mää nauran alotukselle ekkä sää voi sitä kieltää;-). Katos, mää oon maalla asunu ekat 18 vuottani ja jos sielä ois joku pitäny satteenvarijua muuta ku kesällä (jos sillonkaan) rankkasatteella nii sitä ois pilikattu ja jälestäpäin naurettu (en ossaa ennää alakuperäistä murteetani kunnolla, harmi ihtelleni jos ei muille).

No, nykyasuinseuduillani näkee joskus noita sateenvarjonaisia ja -miehiä ja minä edelleen ajattelen kuten "vuosikymmeniä" sitten. Itse en ole koskaan pitänyt moista kapinetta talvella (vaikka vettä satoi mm. tänään) ja kesällä ainostaan kun tukan piti olla suht kuiva. Muiskis*

• Akaton mies kirjoitti:

tällä vertillä. Ei osaa muusta kirjoitella, mutta siitä naisen käden jatkeesta, hmm, miehet ne jatketta hakee isosta koirasta, eikä suinkaan KÄDEN jatketta, eeeiii eeeiii. Jalan joo, mut sen kolmannen, kynnettömän ja monella varsin mitättömän..hmm.. omasta miälestään, kapistuksen jatketta, niin ja rintaansa röyhistelemällä, miehet hakee isoutta, lisää pituutta kroppansa jatkeeksi. Pientä kun ei huomata, huutavat bodillaan äänettömästi: minäki oon täällä.

• Helsingin

Helvetillisessä tuulessa....

Nainen sateenvarjo

• Rocellii

asetan sateenvarjoni kahvan nilkkaasi ja....
      nykäisen Sinut, aivoituksinesi lumihankeen ...

Sinä ihana keski-ikäinen mies ! ;D

• verditti

Paras olisi että paras ollisi takavarikoitais!

• Rocellii
        verditti kirjoitti:

Paras olisi että paras ollisi takavarikoitais!

jo jonkun toisen keski-ikäisen naisen vetäisemäksi...

vissiin... ;)))

;/ hitsi !!!

• tulet olemaan

"myyty" ensi kesänä helteiden aikaan (pelkkä povaus vielä), kun käytämme sateensuojaa aurinkosuojana.
      Monitoimiväline ja oivallinen keksintö yksinkertaisuudessaan.
      Pssst! käytin viime kesänä sellaista valkoista päivänvarjoa ja tosi moni meinasi ajaa autollansa rotvallin puolelle.

• Ujo poeka

Pitävät sateen varjoa mukana.
      Isomman hädän yllättäessä mennään porttikäytävään
      ja laitetaan avattu varjo alle,
      tekastaan siihen,varjo kiinni ja sitten taas menoksi.:))

• Rocellii

ole kun tiedät kaikenlaista

meistä keski-ikäisistä naisista ,))))

• Pirre*

Pirkastako luit?

:)

• Ujo poeka
        Pirre* kirjoitti:

Pirkastako luit?

:)

Saiskohan siitä isonkin provikan:))

• Pirre*
        Ujo poeka kirjoitti:

Saiskohan siitä isonkin provikan:))

, jos vaikka etelänmatka rahat siitä...:)

• enkeli-trio

Aina mukana säällä kuin säällä.
      Monipuolinen kapistus ainahan sitä tarvitaan.
      Antaa tilaa niin mukavasti kulkea sontikka sojossa pärjää ruuhkassa keski-ikäinen nainen,
      kukapa meille muuten tilaa antaisi.
      Eipä tarvii olla huolitellun näköinen kaupungissa kulkiessa--varjo auki vaan ja hyvältä näyttää.
      Tämän talven säät ovatkin olleet tosi mieluisia
      meille varjon käyttäjille.

• mamma vaa

kyl määki tykkään pittää jottain kättä pirempää ain nykyään mukanani.koskaan tiärä minkä nurkan takkaa joku raiskaaja hyäkkää kimppuu..emmää sokerist ol,emmää saret pelkkä.

• Pirre*

olla Maija Poppanen, ja lentää pois.

• enkelitrio

minne haluaisit lentää...kaukomaille vai ?? Älä mene,kuka sitten meille mukavia kirjoittelis ? Piirretään sinulle naurusuu :)

• enkeli-tro

Älä tokkiinsa näillä ilmoilla lentämään lähde.
        Siel on jo ihan pimmeetä.
        Kaik tääl palstal sit sua ikävöis.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1429
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      941
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      806
    Aihe