tyyntä..- 9 astetta.
huomenta kaikki
124
2203
Vastaukset
Jussi-muru ja muut aikaiset kukkujat;)
-10,2 ja iänikuinen lumimyrsky...Huomasin että, ehdin.... ennen sua!
Sisäänkirjautuminen kesti, pah! :(
No huomenia sullekkin!
Jussiii.... Huomenta!Silipa-Tuuli kirjoitti:
Huomasin että, ehdin.... ennen sua!
Sisäänkirjautuminen kesti, pah! :(
No huomenia sullekkin!
Jussiii.... Huomenta!molemmille..oikeen kilpajuoksua..kuka kerkee...heh
jussi383 kirjoitti:
molemmille..oikeen kilpajuoksua..kuka kerkee...heh
kirjauduin sisään jo 6.20, että sikäli...;)))
a-v kirjoitti:
kirjauduin sisään jo 6.20, että sikäli...;)))
sielä lunta pukkaa..ihme seutua....
jussi383 kirjoitti:
Pidellyt, täällä pakastaa! :)
Kahveeta ja pullaa.... nautiskelen, namn....jussi383 kirjoitti:
alkaa ärsyttään... joku raja lumentulollakin...
Toisaalta; ainakin se komee lumenauraaja nyt joutuu taas tulemaan... keittelis vaikka sumpit sille;)))Silipa-Tuuli kirjoitti:
Pidellyt, täällä pakastaa! :)
Kahveeta ja pullaa.... nautiskelen, namn....ja korvapuusteja ....
a-v kirjoitti:
alkaa ärsyttään... joku raja lumentulollakin...
Toisaalta; ainakin se komee lumenauraaja nyt joutuu taas tulemaan... keittelis vaikka sumpit sille;)))no..ohan siinä hyväkki puolensa...tuiskussa..
jussi383 kirjoitti:
no..ohan siinä hyväkki puolensa...tuiskussa..
paitsi Antti Tuiskussa ei oo...;)
- aliisa
jussi383 kirjoitti:
ja korvapuusteja ....
korvapuusteja,vai ootko pannut talteen kaikki mun viskomani ;O))))))
a-v kirjoitti:
tökkäsöö;)
Kuis hällä?Tökkii... varsinkin kun luistelee, ei perskuta kauaa pysynyt jäät kentällä...=))))
mohna kirjoitti:
Tökkii... varsinkin kun luistelee, ei perskuta kauaa pysynyt jäät kentällä...=))))
ei kyllä jäät sula eikä lumi liioin;)))
On meinaan melkein 12 jo pakkasta ja lumi kiitää ikkunan ohi... johonki;)a-v kirjoitti:
ei kyllä jäät sula eikä lumi liioin;)))
On meinaan melkein 12 jo pakkasta ja lumi kiitää ikkunan ohi... johonki;)siellä ole aakeeta ja laakeeta... meinaan että silloinhan se lumi pyörii tuulen mukana...=))))
mohna kirjoitti:
siellä ole aakeeta ja laakeeta... meinaan että silloinhan se lumi pyörii tuulen mukana...=))))
laakeeta, muttei kovin aakeeta;)))
a-v kirjoitti:
laakeeta, muttei kovin aakeeta;)))
Otas tosta sit selvää...=))))
Eli puitakin löytyy ja kuinka läheltä????
Varmaan heti metsän reunasta...=))))mohna kirjoitti:
Otas tosta sit selvää...=))))
Eli puitakin löytyy ja kuinka läheltä????
Varmaan heti metsän reunasta...=))))tää paikka ei varsinaisesti oo niillä lakeuksilla, löytyy jo vähä mettää ja mäkeekin... ei tosin tartte mennä ku parikymmentä kilometriä niin johan on aakeeta;)))
a-v kirjoitti:
tää paikka ei varsinaisesti oo niillä lakeuksilla, löytyy jo vähä mettää ja mäkeekin... ei tosin tartte mennä ku parikymmentä kilometriä niin johan on aakeeta;)))
Vaikutat siinä reunalla... ilmankos siellä on lunta kun se puhaltaa sieltä aakeelta...=))))
mohna kirjoitti:
Vaikutat siinä reunalla... ilmankos siellä on lunta kun se puhaltaa sieltä aakeelta...=))))
lakeuren lairalla...;)))
Sun pitää vissiin iltaan, vai?a-v kirjoitti:
lakeuren lairalla...;)))
Sun pitää vissiin iltaan, vai?Kohta pitää mennä... kaupan kautta, että saa evästä rinnan alle...=))))
mohna kirjoitti:
Kohta pitää mennä... kaupan kautta, että saa evästä rinnan alle...=))))
tarttee ruveta siihen sun mielestä tarpeettomaan askareeseen eli meikkaamaan;)))
a-v kirjoitti:
tarttee ruveta siihen sun mielestä tarpeettomaan askareeseen eli meikkaamaan;)))
Sä meikkiä tarvitset kesken duunipäivän...=))))
mohna kirjoitti:
Sä meikkiä tarvitset kesken duunipäivän...=))))
täällä kotona koko päivää meinaa kykkiä;)))
a-v kirjoitti:
täällä kotona koko päivää meinaa kykkiä;)))
Kolahti... sä lähdet päiväkaffelle...=))))
mohna kirjoitti:
Kolahti... sä lähdet päiväkaffelle...=))))
Kuule, se on mulle vähän sama lähtee ilman meikkiä johkin, ku että jos sä lähtisit alasti...
a-v kirjoitti:
Kuule, se on mulle vähän sama lähtee ilman meikkiä johkin, ku että jos sä lähtisit alasti...
Älä nyt kaikille kerro että muniani maalaan... ainakin pääsiäisenä...=))))
- utsjoki-kevo
Täältä tundralta.. -5 c tuuletonta keliä...
Eilen kävelyllä olin haistavinani aavistuksen Keväästä... taitaapi olla toiveajattelua näin helmikuun alkupäivinä..toiveajatteluun lankesin sit ilmeisesti määkin, oli nimittäin samanlaisia aistimuksia;)
Aamua sullekki;)- utsjoki-kevo
a-v kirjoitti:
toiveajatteluun lankesin sit ilmeisesti määkin, oli nimittäin samanlaisia aistimuksia;)
Aamua sullekki;)toivottavasti ollaan oikeassa.. mistä näitä ilmoista enää tietää...huoh.. mutta nyt baanalle.. moiks..
utsjoki-kevo kirjoitti:
toivottavasti ollaan oikeassa.. mistä näitä ilmoista enää tietää...huoh.. mutta nyt baanalle.. moiks..
ja hienoa päivää;)
mulla taas rappanen paukkuu... 19 astetta ja jäädyn jo ajatuksestakin että kohta pitää lenkille mennä...hrrrrrr!
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Ja kiitti viimeisestä!
Lämmitti.... Se kuorma! :)
Huomenia!se kuorma sitten tuli perille? aattelinkin kun ei oo naapurinmiestä näkynny...ois ollu käyttöö pihan lakasijana äsken...pokset punasena työntelin:)
iinamari kirjoitti:
se kuorma sitten tuli perille? aattelinkin kun ei oo naapurinmiestä näkynny...ois ollu käyttöö pihan lakasijana äsken...pokset punasena työntelin:)
Vain pokset punasina!
Mulla on aina kädet täynnä känsiä.... Tehtyäni hommat!
Ei nää kourat kyllä prinsessan käsiltä näytä, pah! :(Silipa-Tuuli kirjoitti:
Vain pokset punasina!
Mulla on aina kädet täynnä känsiä.... Tehtyäni hommat!
Ei nää kourat kyllä prinsessan käsiltä näytä, pah! :(oli niin paksut tumput käsissä ettei rakkoja päässyt tulemaan, kiitosta vaan rukkasista!
- Ajankulu
mut ei palelluta, kärvistellään -14 asteessa, ja juostaan jos kylmä yllättää.
Täällä kanssa tyyntä... liekö myrskyn edessä ja -6,8 astetta...=))))
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Lainaanko lämmitintä? :)
Huomenia!enköhän mä tarkene näin pienillä pakkasilla...=))))
Huomenia...
- aliisa
Ja oikein hyvää alkavaa viikkoa kaikille...pakkasta on täällä tollaset 13 astetta eli raikasta on :))
Pakkasta paljon, teillä!
Meillä nippanappa viisi, tarkenen hyvin, ilman turkkianikin!
Pst. Eihän ne ole pöllyneet pyöräilessäsi? :)- aliisa
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Pakkasta paljon, teillä!
Pst. Eihän ne ole pöllyneet pyöräilessäsi? :)ihmettelin,kun menin kauppaan,mitä ihmiset katto...no,selvisi kun kävelin peilin ohi...takamukseni on ihan sulkien peitossa...;O)) Mutta lämmin se oli :)
aliisa kirjoitti:
ihmettelin,kun menin kauppaan,mitä ihmiset katto...no,selvisi kun kävelin peilin ohi...takamukseni on ihan sulkien peitossa...;O)) Mutta lämmin se oli :)
Että lämmitti!
Tairan täst lähtee mettästeleen, tiiä mikä salakaataja musta vielä tulee!
Onks ehrotuksii, minkä turkin sinä haluut...?- aliisa
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Että lämmitti!
Tairan täst lähtee mettästeleen, tiiä mikä salakaataja musta vielä tulee!
Onks ehrotuksii, minkä turkin sinä haluut...?ja lämpönen päällä..;O))
aliisa kirjoitti:
ja lämpönen päällä..;O))
Muista ottaa korkit irti, ettei suotta raaviskele... paikkojas! :)
- aliisa
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Muista ottaa korkit irti, ettei suotta raaviskele... paikkojas! :)
Ei kai karhuturkissa korkkeja oo...;O)))) Emmää sit haluu...katos,kun en oo päässyt koskaan lähemmin tutustuu karhuun...missä kohtaa ne korkit siinä karhussa on...;O)))))))))
aliisa kirjoitti:
Ei kai karhuturkissa korkkeja oo...;O)))) Emmää sit haluu...katos,kun en oo päässyt koskaan lähemmin tutustuu karhuun...missä kohtaa ne korkit siinä karhussa on...;O)))))))))
Ne korkit, on semmoset pullonpohjat!
Mää revin silmät irti, varmuuden vuoks!
Ettet suotta säikähdä karhun nälkästä katsetta! :)- aliisa
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Ne korkit, on semmoset pullonpohjat!
Mää revin silmät irti, varmuuden vuoks!
Ettet suotta säikähdä karhun nälkästä katsetta! :)jaa pullonpohjatko ne onkin...en olis sitten millään keksinyt...on se hyvä,että on ystävii olemassa,jotka auttaa ja neuvoo...ja juuri toi nälkänen katsekin,enpä ois osannut sitäkään odottaa...nyt mä meen vähän aamupuuhiin,lähde sä sinne mettälle ;O))
aliisa kirjoitti:
jaa pullonpohjatko ne onkin...en olis sitten millään keksinyt...on se hyvä,että on ystävii olemassa,jotka auttaa ja neuvoo...ja juuri toi nälkänen katsekin,enpä ois osannut sitäkään odottaa...nyt mä meen vähän aamupuuhiin,lähde sä sinne mettälle ;O))
Ja jos must ei iltapäivään mennessä ole mitään kuulunut, niin...
Tiiät ett, se karhu kaatoki munt, enkä mä sitä! :)Silipa-Tuuli kirjoitti:
Pakkasta paljon, teillä!
Pst. Eihän ne ole pöllyneet pyöräilessäsi? :)täälä taas höyhenet pöllyää....
- aliisa
jussi383 kirjoitti:
olin koiran kans lenkillä...oikeen pitkällä.mukava ilma..sumua on pikkusen..
mää arvasin,että varmaan ootkin lenkillä...mää tässä hommaillut ja oon lähdössä kauppaan...pakkastakin enää 9 astetta,voi just tarjeta :O)
aliisa kirjoitti:
mää arvasin,että varmaan ootkin lenkillä...mää tässä hommaillut ja oon lähdössä kauppaan...pakkastakin enää 9 astetta,voi just tarjeta :O)
niitä höyheniä tarvita..kutittamassa..
- aliisa
jussi383 kirjoitti:
niitä höyheniä tarvita..kutittamassa..
silippa lähti mettälle tossa ja kyseli,mitä mä haluisin sieltä...aattelin,josko karhu ois pehmoinen ja lämpöinen turkkina ja satulanpäälisenä...:))
aliisa kirjoitti:
silippa lähti mettälle tossa ja kyseli,mitä mä haluisin sieltä...aattelin,josko karhu ois pehmoinen ja lämpöinen turkkina ja satulanpäälisenä...:))
ollakki parempi...vähän lyhyempi karva....
- aliisa
jussi383 kirjoitti:
ollakki parempi...vähän lyhyempi karva....
minkä se siellä saa kellistettyy...kettukin tietysti ois ihan hyvä,mutta kun ne on niin söpöjä,en mä sellasen päällä haluu istuu...ja sudet on kamalii,en mä sellasta...:O/
- Alien-8
Puolipilvistä,ja 5 astertta.Siis pakkasta.ei hellettä:)
- teillä on
lauhaa keliä, tääl pakkasta 22...hups.
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Napatunturilla?
Tarttisin jääkarhun turkin, onks näkynyt... karhui?en miekään napapiirillä asustele vaiks pakkanen nousikin jo yli 20 asteen...eikä jääkarhuja oo näkynny, tavallisia vaan...paitsi susi käväs viime viikolla melkein kylässä:) sehän on melkeen saman värinen...
iinamari kirjoitti:
en miekään napapiirillä asustele vaiks pakkanen nousikin jo yli 20 asteen...eikä jääkarhuja oo näkynny, tavallisia vaan...paitsi susi käväs viime viikolla melkein kylässä:) sehän on melkeen saman värinen...
Minä en susiin sekaannu, jotain rajaa sentään... minullakin! :)
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Minä en susiin sekaannu, jotain rajaa sentään... minullakin! :)
kivampia ja lämpösempiä! ja pehmeempiä suurin osa:)
iinamari kirjoitti:
kivampia ja lämpösempiä! ja pehmeempiä suurin osa:)
Olen aina tykännyt, ko ne hinkkaa sitä takalistoo meikäläistä vasten, tekee kutaa! :)
Pst. Lähden mettälle.... Jäähdytteleen!
Nähtäillään!- niin kauas jää
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Napatunturilla?
Tarttisin jääkarhun turkin, onks näkynyt... karhui?napatunturi viel tästä et toivookaan turkiksista, siis jääkarhun,tyydytään susiin ja karhuun, ja karhukin kyllä nukkuu talviuntaan, antaa sen nukkua.
niin kauas jää kirjoitti:
napatunturi viel tästä et toivookaan turkiksista, siis jääkarhun,tyydytään susiin ja karhuun, ja karhukin kyllä nukkuu talviuntaan, antaa sen nukkua.
noista susista kovin välitä...pitäis löytää vissiin joku nalle jonka uskaltas herätellä...:)
iinamari kirjoitti:
noista susista kovin välitä...pitäis löytää vissiin joku nalle jonka uskaltas herätellä...:)
iinamari..onksiä päin susia...
jussi383 kirjoitti:
iinamari..onksiä päin susia...
mehtät pullollaan! ei hirmuna hinkuu aina sinne eksyä...onneks mulla on toi NeitiKoiranen joka näyttää suselta ja toivottavasti suojelee mua niiltä:)
iinamari kirjoitti:
mehtät pullollaan! ei hirmuna hinkuu aina sinne eksyä...onneks mulla on toi NeitiKoiranen joka näyttää suselta ja toivottavasti suojelee mua niiltä:)
vaan.ainakin sitä isoo pahaa hukkaa..vai neitikoiranen..mullois poikakoiranen....neitsyt viä...
jussi383 kirjoitti:
vaan.ainakin sitä isoo pahaa hukkaa..vai neitikoiranen..mullois poikakoiranen....neitsyt viä...
neitsyt...niin mullakin toi neiti kun se on niiiin pieni vielä, vasta 8kk...ei se sattus sulla oleen susen näkönen jos jonku ajan päästä pikkuKoirasia harkittis...?
iinamari kirjoitti:
neitsyt...niin mullakin toi neiti kun se on niiiin pieni vielä, vasta 8kk...ei se sattus sulla oleen susen näkönen jos jonku ajan päästä pikkuKoirasia harkittis...?
näkönen pikemminki pienen sian...koht 3 vuotias...
jussi383 kirjoitti:
varmana villi näky!!! harmi ettei NeitiKoiranen saanut sieltä sulhoa!
- aliisa
jussi383 kirjoitti:
mitä rotuu se pikkusika on ...;O))
iinamari kirjoitti:
varmana villi näky!!! harmi ettei NeitiKoiranen saanut sieltä sulhoa!
harmi..kun noin kauan ollu puuttessaki..toi sika...
jussi383 kirjoitti:
harmi..kun noin kauan ollu puuttessaki..toi sika...
laittaa haku päälle...kyllä jostain varmaan löytyy neitiSikanen hänen vanhan pojan päiviä sulostuttamaan, jos ny ei ihan harvinainen rotu oo. enpä kyl oo koskaan törmänny sennäköseen...
- aliisa
jussi383 kirjoitti:
tommonen pieni ruskee..tappijalka....
kyl se näytti sun profiilissas lukevankin...en mä silti oikeen tiedä,millainen se on...muuta kuin sian näkönen ja puutteessa...vai kumpi se oli ...puutteessa ;O)))) okei,okei...;O))
iinamari kirjoitti:
laittaa haku päälle...kyllä jostain varmaan löytyy neitiSikanen hänen vanhan pojan päiviä sulostuttamaan, jos ny ei ihan harvinainen rotu oo. enpä kyl oo koskaan törmänny sennäköseen...
kuinka harvinainen tää staffi on..lihaksikas pätikkä..ja kiltti ku mikä...
jussi383 kirjoitti:
kuinka harvinainen tää staffi on..lihaksikas pätikkä..ja kiltti ku mikä...
kyllähän mie nyt tiiänkii minkä näkönen...eipä ainaskaan näillä nurkilla montaa oo, eipä kyllä noita jämttejäkään...tarttee Neitillekin sitten kauempaa sulho ettii:)
aliisa kirjoitti:
kyl se näytti sun profiilissas lukevankin...en mä silti oikeen tiedä,millainen se on...muuta kuin sian näkönen ja puutteessa...vai kumpi se oli ...puutteessa ;O)))) okei,okei...;O))
vähän molemmat..mää en kyllä ihan noin kauaa....
- aliisa
jussi383 kirjoitti:
vähän molemmat..mää en kyllä ihan noin kauaa....
Kolmekin vuotta on jo pitkä aika...sääliks käy sun pikkupossuusi...:)) Mua kyllä kiinnostas minkänäkönen se on...onkohan se just sellaanen,mistä oon haaveillut...kuulosti vähän semmoselta...mä tykkään erikoisen näkösistä hauveleista :)
aliisa kirjoitti:
Kolmekin vuotta on jo pitkä aika...sääliks käy sun pikkupossuusi...:)) Mua kyllä kiinnostas minkänäkönen se on...onkohan se just sellaanen,mistä oon haaveillut...kuulosti vähän semmoselta...mä tykkään erikoisen näkösistä hauveleista :)
söpön näkönen..kun lelukoira...
- aliisa
jussi383 kirjoitti:
söpön näkönen..kun lelukoira...
mä meen nyt ruokaa laittaan...
aliisa kirjoitti:
mä meen nyt ruokaa laittaan...
laittaa täytys kans kattoo jotain purtavaa..moro..
jussi383 kirjoitti:
hyvä resepti...jos jäi pottuja eiliseltä hirvipaistilta niinkus mulla?
- aliisa
jussi383 kirjoitti:
tex-mexruokaa...muksut tykkää...ja määkin :)
- sola"
Pakkasen puolella 10 graadee ja kurakeli...ei naurata.. :/
vaan....
jussi383 kirjoitti:
sullekki...
Kaikki tietää sen jo muutenkin;)))
Käytätkö muuten sivellintä vai sormivärejä?a-v kirjoitti:
Kaikki tietää sen jo muutenkin;)))
Käytätkö muuten sivellintä vai sormivärejä?Kyllä se sormin tuntuu paremmalta ja vielä jos joku auttas, niin vieläkin paremmalta...=))))
mohna kirjoitti:
Kyllä se sormin tuntuu paremmalta ja vielä jos joku auttas, niin vieläkin paremmalta...=))))
Mä tiedän...;)))
mohna kirjoitti:
Sä voit tietää ,kun olet nainen??????????
vuosia kuulunu sellaseen vapaaehtoisjoukkoon, joka koostuu naisista, jotka käy maalaamassa munia pääsiäisen alla. Ja lähes kaikki valitsee sormivärit...;)))
a-v kirjoitti:
vuosia kuulunu sellaseen vapaaehtoisjoukkoon, joka koostuu naisista, jotka käy maalaamassa munia pääsiäisen alla. Ja lähes kaikki valitsee sormivärit...;)))
Onko sulla vielä vapaita aikoja, pääsiäsenä????
Voitas tietennii harjoitella ensin...=))))mohna kirjoitti:
Onko sulla vielä vapaita aikoja, pääsiäsenä????
Voitas tietennii harjoitella ensin...=))))Maalattavat otetaan ilmoittautumisjärjestyksessä;) Ja hyvin kerkisit!
a-v kirjoitti:
Maalattavat otetaan ilmoittautumisjärjestyksessä;) Ja hyvin kerkisit!
Laitan itselleni sen Teinariin ylös.... jaa millekäs päivälle laitan????
mohna kirjoitti:
Laitan itselleni sen Teinariin ylös.... jaa millekäs päivälle laitan????
Tota... pitäiskö sun ny kuitenki harkita viälä? Nää ku on sellasia enempi isojenpoikien juttuja...;)))
a-v kirjoitti:
Tota... pitäiskö sun ny kuitenki harkita viälä? Nää ku on sellasia enempi isojenpoikien juttuja...;)))
Paljonkos sitä pitäis saada painoa lisää, että pääsis isoihin poikiin...=))))
mohna kirjoitti:
Paljonkos sitä pitäis saada painoa lisää, että pääsis isoihin poikiin...=))))
niinkään ratkaise vaan se, käyttääkö teinikalenteria...;)))
a-v kirjoitti:
niinkään ratkaise vaan se, käyttääkö teinikalenteria...;)))
Jos mä oonkin pehmo isopoika...=))))
mohna kirjoitti:
Jos mä oonkin pehmo isopoika...=))))
päättänyt, niin... hevi linja sitte pääsiäisenä;)))
Onks värillä väliä? Se olis hyvä tietää etukäteen, ettei mee pilalle koko munajuhla;)a-v kirjoitti:
päättänyt, niin... hevi linja sitte pääsiäisenä;)))
Onks värillä väliä? Se olis hyvä tietää etukäteen, ettei mee pilalle koko munajuhla;)Väliä kunhan värjääntyy ja jos ei miellytä voi sen maalata uudelleen...=))))
Nyt poistun... maalikaupan kautta... live elämään...=))))
Nähellään...=))))mohna kirjoitti:
Väliä kunhan värjääntyy ja jos ei miellytä voi sen maalata uudelleen...=))))
Nyt poistun... maalikaupan kautta... live elämään...=))))
Nähellään...=))))Hyvää työpäivää sulle ja moi;)))
- Belarus.
a-v kirjoitti:
Hyvää työpäivää sulle ja moi;)))
Onko pohjanmaa lunta täynnä?
Riittävästi kunnon tulviin.
lunta on ihan riittävästi ja vähän ylikin;)))
- luuviululta
a-v kirjoitti:
sanovat, jotkut;)
ootkun mää tai mää oon ku sää paitti leda mul o lyhyt näytin esikoiseleekkin sun kuvan nii se sano et mutsi kasvata takas pitkä leda
- a-v itte
luuviululta kirjoitti:
ootkun mää tai mää oon ku sää paitti leda mul o lyhyt näytin esikoiseleekkin sun kuvan nii se sano et mutsi kasvata takas pitkä leda
skitso olo;) Siis onko mulla kaksoisolento??;)))
- StarAngel
a-v kirjoitti:
sanovat, jotkut;)
Onpas sinusta upea kuva....olen suorastaan kade, kun oot niin sievä ku....:))
Upeaa katseltavaa näin naisenkin silmin, vaikken ookaan vielä lepso.;)) StarAngel kirjoitti:
Onpas sinusta upea kuva....olen suorastaan kade, kun oot niin sievä ku....:))
Upeaa katseltavaa näin naisenkin silmin, vaikken ookaan vielä lepso.;))Koskas meinaat ruveta?;)))
tänne heitti .saiskin joskus hirvipaistia..jaaresetti no kerro..
minnuu huutelet?
no: viipaloidaan niitä pottuja vuokaan kerroksittain makkaran, sipulin, ruohosipulin, valkosipulin, persiljan ja tillin kanssa, ripsutellaan suolaa ja mustaa pippuria päälle ja kruunataan koko komeus munamaidolla. ja eikun uuniin. nam!iinamari kirjoitti:
minnuu huutelet?
no: viipaloidaan niitä pottuja vuokaan kerroksittain makkaran, sipulin, ruohosipulin, valkosipulin, persiljan ja tillin kanssa, ripsutellaan suolaa ja mustaa pippuria päälle ja kruunataan koko komeus munamaidolla. ja eikun uuniin. nam!vois olla hyvää..mutta helpompaa se on kun panee pernat ja makkarat mikroon...tulee äkkiä...
jussi383 kirjoitti:
vois olla hyvää..mutta helpompaa se on kun panee pernat ja makkarat mikroon...tulee äkkiä...
aina oo hyvempi!
iinamari kirjoitti:
aina oo hyvempi!
ny yhrelle ihmiselle viitti kovin monimutkasia..krillikin nurkan takana...
jussi383 kirjoitti:
ny yhrelle ihmiselle viitti kovin monimutkasia..krillikin nurkan takana...
ja vähän neitille! hommaa siekii pieni uunivuoka...
iinamari kirjoitti:
ja vähän neitille! hommaa siekii pieni uunivuoka...
on kaapit väärällään..tiä vaikka joskus kokeilisinki..
putosin ..kyllä minäkin tykkään..tulisia mausteita..
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612260En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321724- 101534
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681357- 121108
- 1061091
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91054- 20979