laittas koneensa kiinni tänään ja säästettäs sähköö ja jokainen keksisi jotain muuta tekemistä,,,,
Mitä jos kaikki
40
1252
Vastaukset
hulluja puhu!!!
mää täältä mihkään mee! siivoilun ja lämmitämisen ynnä muun lomassa on ihan ookoo jutskailla:)
iinamari kirjoitti:
mää täältä mihkään mee! siivoilun ja lämmitämisen ynnä muun lomassa on ihan ookoo jutskailla:)
meen, mutten ihan viälä;)
- kerälisko
iinamari kirjoitti:
paitti sitten kun live kutsuu...ei vielä:)
mikää livee,tää on sun liveetä kokos aijaan,mitäs muutakkaa luulet tekeväs
kerälisko kirjoitti:
mikää livee,tää on sun liveetä kokos aijaan,mitäs muutakkaa luulet tekeväs
täällä koko aikaa sentäs oo! välillä enempi välillä vähempi!!!
- Ana Lyyzi
sähköbasson kontrabassoon.
- Ana Lyyzi
a-v kirjoitti:
pyykkipojat kuivausrumpuun...;)))
meidän kylällä on komeita pyykkipoikia. Sun rumpusoolosi ei vaikuta mihinkään.
Mee kun tullaan sun kylille roikumaan langoilla niin siitä puhuu aidanseipäätkin. Ana Lyyzi kirjoitti:
Mee kun tullaan sun kylille roikumaan langoilla niin siitä puhuu aidanseipäätkin.sitte tuutta! Mahtaako herroolla olla omat airanseipähät fölijys vai munko ne pitää hommata?
a-v kirjoitti:
pyykkipojat kuivausrumpuun...;)))
Minä oon ihan kännissä, söin tusinan ruunebergin torttuja, lorahti tujuannos rommia hillon sekaan!
Pistetäänks tanssiks, mää ja tanko.... arvaa loput! :)Silipa-Tuuli kirjoitti:
Minä oon ihan kännissä, söin tusinan ruunebergin torttuja, lorahti tujuannos rommia hillon sekaan!
Pistetäänks tanssiks, mää ja tanko.... arvaa loput! :)Mä tuun läpsyttään reisiä yhteen siihen eturiviin!!!
Ei helevetti, pitäisköhän mun taas häipyä?;)))a-v kirjoitti:
Mä tuun läpsyttään reisiä yhteen siihen eturiviin!!!
Ei helevetti, pitäisköhän mun taas häipyä?;)))Äläs nyt!
Sun varalles olin ajatellut, että pidät siitä tankosta kiinni ja mä *kieputan ja kieputan itteäni* sen tankon ympärillä!
Äläs ny mee, pliis... korppu! :)Silipa-Tuuli kirjoitti:
Äläs nyt!
Sun varalles olin ajatellut, että pidät siitä tankosta kiinni ja mä *kieputan ja kieputan itteäni* sen tankon ympärillä!
Äläs ny mee, pliis... korppu! :)ku sä noin nätisti pyydät;)
Ei mun pakko oo kokonaan lähtee ennenku 2-3:n kieppeillä;)- Ana Lyyzi
a-v kirjoitti:
sitte tuutta! Mahtaako herroolla olla omat airanseipähät fölijys vai munko ne pitää hommata?
pirämme ensin kokouksen ja katselemme parhaat pyykinkuivatuspaikat ja pyykit. Sen jälkeen seisomma otamme parhaat likat, heitämme ne veteen pyykkeineen päivinee ja jos viitimme nostamme ne suorille käsillemme kuivumaan.
Ne jotka eivät kuivu otamme mukaamme. Ana Lyyzi kirjoitti:
pirämme ensin kokouksen ja katselemme parhaat pyykinkuivatuspaikat ja pyykit. Sen jälkeen seisomma otamme parhaat likat, heitämme ne veteen pyykkeineen päivinee ja jos viitimme nostamme ne suorille käsillemme kuivumaan.
Ne jotka eivät kuivu otamme mukaamme.meikäläänen on kyllä vähä huanosti kuivavaa sorttia...
a-v kirjoitti:
ku sä noin nätisti pyydät;)
Ei mun pakko oo kokonaan lähtee ennenku 2-3:n kieppeillä;)Kun mä kaks tuntia kiepun sen tankon ympärillä, ni johan mä sit jo sammunkin. Tyytyväisenä ja tyydytettynä, toivottavasti!
Muuten "pönttö" kulkee hianosti! :)Silipa-Tuuli kirjoitti:
Kun mä kaks tuntia kiepun sen tankon ympärillä, ni johan mä sit jo sammunkin. Tyytyväisenä ja tyydytettynä, toivottavasti!
Muuten "pönttö" kulkee hianosti! :)Piti muuten sanomani, että nyt jos kikatutat mua niin, että meikki menee pilalle, niin siitä seuraaki sellanen huuliherbiina elikkä herbbaus, ettei pahemmasta väliä.
Mites muuten; onks se skoude jo soitellu? Että saiko se niitä lintukirppuja munakarvoihin?a-v kirjoitti:
Piti muuten sanomani, että nyt jos kikatutat mua niin, että meikki menee pilalle, niin siitä seuraaki sellanen huuliherbiina elikkä herbbaus, ettei pahemmasta väliä.
Mites muuten; onks se skoude jo soitellu? Että saiko se niitä lintukirppuja munakarvoihin?Ja kiitti vithusti.
Joku oli syönyt pualet sen kalusta, mut mää heti sanosin, *et mää se en ollut, ko mun hamppaat oli kotona!*
Tiiä sit uskoks se, hammaslääkäriin tuli kutsu, jotain.... toristusaineistoo se skoude haluu! :)Silipa-Tuuli kirjoitti:
Ja kiitti vithusti.
Joku oli syönyt pualet sen kalusta, mut mää heti sanosin, *et mää se en ollut, ko mun hamppaat oli kotona!*
Tiiä sit uskoks se, hammaslääkäriin tuli kutsu, jotain.... toristusaineistoo se skoude haluu! :)että heikäläiset uskoo puhetta vähän huanosti...
Syyttäköön itteensä, olis pitäny lujemmasti housunkauluksestaan kiinni ku kävit kimppuun!- teretulemax
Ana Lyyzi kirjoitti:
Mee kun tullaan sun kylille roikumaan langoilla niin siitä puhuu aidanseipäätkin.Mut pitää tuua pyykit mukana ja mistä me niitä tyhjästä nyhjäisemään?
Meitä on kuulemma jo hyvin pitkälti ootettukin, vaan ne pyykit? teretulemax kirjoitti:
Mut pitää tuua pyykit mukana ja mistä me niitä tyhjästä nyhjäisemään?
Meitä on kuulemma jo hyvin pitkälti ootettukin, vaan ne pyykit?No jos oomma viikonki pyykkäämättä nii ohan niitä sitte jo tarpeheksi;)
Jäämmä orottelemahan;)))a-v kirjoitti:
että heikäläiset uskoo puhetta vähän huanosti...
Syyttäköön itteensä, olis pitäny lujemmasti housunkauluksestaan kiinni ku kävit kimppuun!Housunkauluksesta!
LAHKEEN KAUTTAHAN MÄ! :)Silipa-Tuuli kirjoitti:
Housunkauluksesta!
LAHKEEN KAUTTAHAN MÄ! :)hallikkohon, kaikki pallit kallikkohon!!!
Niinku täällä meillä pruukataan sanoo;)))a-v kirjoitti:
hallikkohon, kaikki pallit kallikkohon!!!
Niinku täällä meillä pruukataan sanoo;)))Tieränhän mää, joskus Hallikossa käynyt, siellä asuu toi "nallekin" Siel Joensuun kartanossa, ootan... taas kutsua!
Tierä sit viittinkö mennä, viimekskään ei nii mukavaa siel.. .navetassa ollut! :)Silipa-Tuuli kirjoitti:
Tieränhän mää, joskus Hallikossa käynyt, siellä asuu toi "nallekin" Siel Joensuun kartanossa, ootan... taas kutsua!
Tierä sit viittinkö mennä, viimekskään ei nii mukavaa siel.. .navetassa ollut! :)häipyä... katellaan, jos illalla kerkiäis?;)
Heip sulle kurppa;)
Mun kone toimii semmosella kompressorilla, missä on kampiakseli!
Hianointa siinä on että saa liikuntaa, ko se on semmonen poljettava malli, mun o ihan hiki! :)- En ole vanhus
Terveydellisistä syistä koneen kiinni laittaminen on yhtä kuin ei mitään tekemistä.
- sola
..keksi sinä, taidoton ittelles muuta tekemistä..etpä taida taitaa...mä tulin just taidosta.. ;)
- kun eihän
tästä nyt ollut tarkoitus hernettä nenään vetää, huuhaallisesti heitetty esitys, kivaa kun etes joskus vastataan nikittömäälle,,,,kivaa.
- sola
..jotain nättiä seuraavaks, niin voit saada kivempia vastauksia :)
- hauksaaa
sola kirjoitti:
..jotain nättiä seuraavaks, niin voit saada kivempia vastauksia :)
ainakin minulla. :)) :)
en voi tehdä...... pelottavaa!
niin mitä sitten tehtäis? on siivottu, lämmitetty, lenkkeilty, laiteltu ruokaa ja huuhailtu. mitäs vielä?
sanokaas viisaammat vieläkö mun pitäis, kun en ihte tiiä!?!- on myös
lämmittänyt,syönyt,siivonnut ja tehnyt lumityöt, ja nyt lähden kauppaan, käyn ensin katsomassa naapurin mummon tarpeet mitä hän kaupasta tarvii ja sitten iltasella käyn vielä pesemässä tosiaanki sitä pyykkiä mummolle.
on myös kirjoitti:
lämmittänyt,syönyt,siivonnut ja tehnyt lumityöt, ja nyt lähden kauppaan, käyn ensin katsomassa naapurin mummon tarpeet mitä hän kaupasta tarvii ja sitten iltasella käyn vielä pesemässä tosiaanki sitä pyykkiä mummolle.
lumityötkin tuli ennen kauppaa hoidettua...täähän onki ollut ihan vilkasta tänään:)
- omat sähköt.
Tietsikan mukana pitäisi tulla pakkokytkykauppana poljettava generaattori. Tehtäisiin läskistä sähköä.
- polkisi
sähköä,niin kuin ennen vanhaan ope koulussa harmoonia,,,,hauskaa. :) :)
- onhan..
Huumoriviesti..?
- kerälisko
mulla ei tartte ola sähköö,mun soi korvat sevverran,ettei tartte olla ratiokaa auki,töllöstä puhumatakaa,voin hyvi säästää sähköö,on kyntilätki viälä pöytällä
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612260En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321724- 101534
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681357- 121108
- 1061091
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91054- 20979