Mitä jos kaikki

huuhaalaiset

laittas koneensa kiinni tänään ja säästettäs sähköö ja jokainen keksisi jotain muuta tekemistä,,,,

40

1252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hulluja puhu!!!

• mää täältä mihkään mee! siivoilun ja lämmitämisen ynnä muun lomassa on ihan ookoo jutskailla:)

• iinamari kirjoitti:

mää täältä mihkään mee! siivoilun ja lämmitämisen ynnä muun lomassa on ihan ookoo jutskailla:)

meen, mutten ihan viälä;)

• a-v kirjoitti:

meen, mutten ihan viälä;)

paitti sitten kun live kutsuu...ei vielä:)

• kerälisko
        iinamari kirjoitti:

paitti sitten kun live kutsuu...ei vielä:)

mikää livee,tää on sun liveetä kokos aijaan,mitäs muutakkaa luulet tekeväs

• kerälisko kirjoitti:

mikää livee,tää on sun liveetä kokos aijaan,mitäs muutakkaa luulet tekeväs

täällä koko aikaa sentäs oo! välillä enempi välillä vähempi!!!

• Ana Lyyzi

sähköbasson kontrabassoon.

• pyykkipojat kuivausrumpuun...;)))

• Ana Lyyzi
        a-v kirjoitti:

pyykkipojat kuivausrumpuun...;)))

meidän kylällä on komeita pyykkipoikia. Sun rumpusoolosi ei vaikuta mihinkään.

Mee kun tullaan sun kylille roikumaan langoilla niin siitä puhuu aidanseipäätkin.

• Ana Lyyzi kirjoitti:

Mee kun tullaan sun kylille roikumaan langoilla niin siitä puhuu aidanseipäätkin.

sitte tuutta! Mahtaako herroolla olla omat airanseipähät fölijys vai munko ne pitää hommata?

• a-v kirjoitti:

pyykkipojat kuivausrumpuun...;)))

Minä oon ihan kännissä, söin tusinan ruunebergin torttuja, lorahti tujuannos rommia hillon sekaan!

Pistetäänks tanssiks, mää ja tanko.... arvaa loput! :)

• Silipa-Tuuli kirjoitti:

Minä oon ihan kännissä, söin tusinan ruunebergin torttuja, lorahti tujuannos rommia hillon sekaan!

Pistetäänks tanssiks, mää ja tanko.... arvaa loput! :)

Mä tuun läpsyttään reisiä yhteen siihen eturiviin!!!

Ei helevetti, pitäisköhän mun taas häipyä?;)))

• a-v kirjoitti:

Mä tuun läpsyttään reisiä yhteen siihen eturiviin!!!

Ei helevetti, pitäisköhän mun taas häipyä?;)))

Äläs nyt!

Sun varalles olin ajatellut, että pidät siitä tankosta kiinni ja mä *kieputan ja kieputan itteäni* sen tankon ympärillä!

Äläs ny mee, pliis... korppu! :)

Äläs nyt!

Sun varalles olin ajatellut, että pidät siitä tankosta kiinni ja mä *kieputan ja kieputan itteäni* sen tankon ympärillä!

Äläs ny mee, pliis... korppu! :)

ku sä noin nätisti pyydät;)

Ei mun pakko oo kokonaan lähtee ennenku 2-3:n kieppeillä;)

• Ana Lyyzi
        a-v kirjoitti:

sitte tuutta! Mahtaako herroolla olla omat airanseipähät fölijys vai munko ne pitää hommata?

pirämme ensin kokouksen ja katselemme parhaat pyykinkuivatuspaikat ja pyykit. Sen jälkeen seisomma otamme parhaat likat, heitämme ne veteen pyykkeineen päivinee ja jos viitimme nostamme ne suorille käsillemme kuivumaan.

Ne jotka eivät kuivu otamme mukaamme.

• Ana Lyyzi kirjoitti:

pirämme ensin kokouksen ja katselemme parhaat pyykinkuivatuspaikat ja pyykit. Sen jälkeen seisomma otamme parhaat likat, heitämme ne veteen pyykkeineen päivinee ja jos viitimme nostamme ne suorille käsillemme kuivumaan.

Ne jotka eivät kuivu otamme mukaamme.

meikäläänen on kyllä vähä huanosti kuivavaa sorttia...

• a-v kirjoitti:

ku sä noin nätisti pyydät;)

Ei mun pakko oo kokonaan lähtee ennenku 2-3:n kieppeillä;)

Kun mä kaks tuntia kiepun sen tankon ympärillä, ni johan mä sit jo sammunkin. Tyytyväisenä ja tyydytettynä, toivottavasti!

Muuten "pönttö" kulkee hianosti! :)

Kun mä kaks tuntia kiepun sen tankon ympärillä, ni johan mä sit jo sammunkin. Tyytyväisenä ja tyydytettynä, toivottavasti!

Muuten "pönttö" kulkee hianosti! :)

Piti muuten sanomani, että nyt jos kikatutat mua niin, että meikki menee pilalle, niin siitä seuraaki sellanen huuliherbiina elikkä herbbaus, ettei pahemmasta väliä.

Mites muuten; onks se skoude jo soitellu? Että saiko se niitä lintukirppuja munakarvoihin?

• a-v kirjoitti:

Piti muuten sanomani, että nyt jos kikatutat mua niin, että meikki menee pilalle, niin siitä seuraaki sellanen huuliherbiina elikkä herbbaus, ettei pahemmasta väliä.

Mites muuten; onks se skoude jo soitellu? Että saiko se niitä lintukirppuja munakarvoihin?

Ja kiitti vithusti.

Joku oli syönyt pualet sen kalusta, mut mää heti sanosin, *et mää se en ollut, ko mun hamppaat oli kotona!*

Tiiä sit uskoks se, hammaslääkäriin tuli kutsu, jotain.... toristusaineistoo se skoude haluu! :)

Ja kiitti vithusti.

Joku oli syönyt pualet sen kalusta, mut mää heti sanosin, *et mää se en ollut, ko mun hamppaat oli kotona!*

Tiiä sit uskoks se, hammaslääkäriin tuli kutsu, jotain.... toristusaineistoo se skoude haluu! :)

että heikäläiset uskoo puhetta vähän huanosti...

Syyttäköön itteensä, olis pitäny lujemmasti housunkauluksestaan kiinni ku kävit kimppuun!

• teretulemax
        Ana Lyyzi kirjoitti:

Mut pitää tuua pyykit mukana ja mistä me niitä tyhjästä nyhjäisemään?

Meitä on kuulemma jo hyvin pitkälti ootettukin, vaan ne pyykit?

• teretulemax kirjoitti:

Mut pitää tuua pyykit mukana ja mistä me niitä tyhjästä nyhjäisemään?

Meitä on kuulemma jo hyvin pitkälti ootettukin, vaan ne pyykit?

No jos oomma viikonki pyykkäämättä nii ohan niitä sitte jo tarpeheksi;)

Jäämmä orottelemahan;)))

• a-v kirjoitti:

että heikäläiset uskoo puhetta vähän huanosti...

Syyttäköön itteensä, olis pitäny lujemmasti housunkauluksestaan kiinni ku kävit kimppuun!

Housunkauluksesta!

LAHKEEN KAUTTAHAN MÄ! :)

Housunkauluksesta!

LAHKEEN KAUTTAHAN MÄ! :)

hallikkohon, kaikki pallit kallikkohon!!!

Niinku täällä meillä pruukataan sanoo;)))

• a-v kirjoitti:

hallikkohon, kaikki pallit kallikkohon!!!

Niinku täällä meillä pruukataan sanoo;)))

Tieränhän mää, joskus Hallikossa käynyt, siellä asuu toi "nallekin" Siel Joensuun kartanossa, ootan... taas kutsua!

Tierä sit viittinkö mennä, viimekskään ei nii mukavaa siel.. .navetassa ollut! :)

Tieränhän mää, joskus Hallikossa käynyt, siellä asuu toi "nallekin" Siel Joensuun kartanossa, ootan... taas kutsua!

Tierä sit viittinkö mennä, viimekskään ei nii mukavaa siel.. .navetassa ollut! :)

häipyä... katellaan, jos illalla kerkiäis?;)

Heip sulle kurppa;)

• Mun kone toimii semmosella kompressorilla, missä on kampiakseli!

Hianointa siinä on että saa liikuntaa, ko se on semmonen poljettava malli, mun o ihan hiki! :)

• En ole vanhus

Terveydellisistä syistä koneen kiinni laittaminen on yhtä kuin ei mitään tekemistä.

• sola

..keksi sinä, taidoton ittelles muuta tekemistä..etpä taida taitaa...mä tulin just taidosta.. ;)

• kun eihän

tästä nyt ollut tarkoitus hernettä nenään vetää, huuhaallisesti heitetty esitys, kivaa kun etes joskus vastataan nikittömäälle,,,,kivaa.

• sola

..jotain nättiä seuraavaks, niin voit saada kivempia vastauksia :)

• hauksaaa
        sola kirjoitti:

..jotain nättiä seuraavaks, niin voit saada kivempia vastauksia :)

ainakin minulla. :)) :)

• en voi tehdä...... pelottavaa!

• niin mitä sitten tehtäis? on siivottu, lämmitetty, lenkkeilty, laiteltu ruokaa ja huuhailtu. mitäs vielä?

sanokaas viisaammat vieläkö mun pitäis, kun en ihte tiiä!?!

• on myös

lämmittänyt,syönyt,siivonnut ja tehnyt lumityöt, ja nyt lähden kauppaan, käyn ensin katsomassa naapurin mummon tarpeet mitä hän kaupasta tarvii ja sitten iltasella käyn vielä pesemässä tosiaanki sitä pyykkiä mummolle.

• on myös kirjoitti:

lämmittänyt,syönyt,siivonnut ja tehnyt lumityöt, ja nyt lähden kauppaan, käyn ensin katsomassa naapurin mummon tarpeet mitä hän kaupasta tarvii ja sitten iltasella käyn vielä pesemässä tosiaanki sitä pyykkiä mummolle.

lumityötkin tuli ennen kauppaa hoidettua...täähän onki ollut ihan vilkasta tänään:)

• omat sähköt.

Tietsikan mukana pitäisi tulla pakkokytkykauppana poljettava generaattori. Tehtäisiin läskistä sähköä.

• polkisi

sähköä,niin kuin ennen vanhaan ope koulussa harmoonia,,,,hauskaa. :) :)

• onhan..

Huumoriviesti..?

• kerälisko

mulla ei tartte ola sähköö,mun soi korvat sevverran,ettei tartte olla ratiokaa auki,töllöstä puhumatakaa,voin hyvi säästää sähköö,on kyntilätki viälä pöytällä

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      61
      2260
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1724
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1534
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1529
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1484
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1357
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1091
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1054
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      979
    Aihe