Ati x1950 pro 512

kiinnostunut asiasta

Tarvitseeko Ati x1950 pro 512 toisen virtalähteen toimiakseen? Mitä jos toista virtalähdettä ei käytä?

11

708

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Daword

mitä tarkoitat toisesta virtalähteestä??

kyllä ihan tietokoneen oma virtalähde riittää jos vaan on tarpeeks hatti watteja ihan 400w powerillapo pyörii ja mahdollisesti jo 350w jos ei oo ihan huono laatuinen.

eli kato nyt eka mikä poweri koneessas on? siin powerin kyljes lukee ne tiedot...

• tehokas.
      ei mitään..paitsi jos se koneen sisällä oleva ei ole tarpeeksi tehokas..
      silloin voi tapahtua jotain seuraavista tai vielä kamalampaa.
      -kone ei käynnisty
      -kone käynnistyy mutta oudosti sammuu
      -kone pelaa ihan hyvin kun netissä surffailen mutta kun yritän pelata SIMS :sta kone sammuu..help..pliis
      -kamalampia vaihtoehtojakin on

• Meinasit kai -> Sapphire X1950 Pro AGP 512MB?

"Tarvitseeko Ati x1950 pro 512 toisen virtalähteen toimiakseen"

Tarvii kumpaankin virtapaikkaan kortissa

laittaan Powerista tulevan Molex johdot.

Muuten ei pelitä täydellä teholla jos ees

starttaa kone.

--

"Mitä jos toista virtalähdettä ei käytä?"

Epäilen et ei kone starttaa, mut meluaa kun

palosireeni?

• mulla on tuo ohjain

Mulla on tuo ohjain itsellä. Laitoin lisäpiuhan poweriin, kun se tuli ohjaimen mukana. Kun pelaan esim. fearia, koneessa alkaa aikamoinen puhina. Onko se normaalia, vai kertooko että lisäpiuha ei ole kunnolla kiinni tai että poweri liian tehoton? Peli kyllä pyörii täysillä asetuksilla ihan hienosti. Onko kellään kokemuksia vastaavasta?

• mulla on tuo ohjain kirjoitti:

Mulla on tuo ohjain itsellä. Laitoin lisäpiuhan poweriin, kun se tuli ohjaimen mukana. Kun pelaan esim. fearia, koneessa alkaa aikamoinen puhina. Onko se normaalia, vai kertooko että lisäpiuha ei ole kunnolla kiinni tai että poweri liian tehoton? Peli kyllä pyörii täysillä asetuksilla ihan hienosti. Onko kellään kokemuksia vastaavasta?

"koneessa alkaa aikamoinen puhina"

Puhina, meteli tai sellaista?

Mä pelasin joskus Radeon 9800Pro tota peliä,

rupes tosiaan poweri vetään sellaista kierrosta

et meinas koko koppa lähtee lentään.

--

Mut muista mitä tein, ja powerikin suostu meneen

kylmempänä.

--

Mut, kai sun poweri on OK jos muut pelit pelaa

oikein?

Ja kantsii tohon peliin hakee kaikki päivitykset

jos ei ole jo?

• Daword
        mulla on tuo ohjain kirjoitti:

eli vastaavanlainen tilane on minulla kun käynnistän jonkin 3d sovelluksen niin alkaa kiva hyrinä koneesta joka kuitenkin kohta peittyy pelin äänimaailman alle.... oon kuitenkin sujut tämän ilmiön kanssa.

eli ääni tulee powerin tuulettimesta poweri yrittää puskee virtaa koneelle ja varsinkin kun näytönohjain 3d sovelluksen vuoksi tarvitsee lisää virtaa niin silloin äänitaso hiukan heikommassa powerissa yltyy.

eli sun kantsis avata kotelo ja katsoo mitä powerin kyljessä olevassa lapussa sanotaan (W) eli wattien määrästä jos on alle 400w niin varmasti poweri pelatessa hiukan huutaa... itselläni on Bliss 7900GS ja vain 300w poweri vaiks suositus olis 400w siltipystyn ite pelejä pelaan ilman ongelmia..mitänyt nyt sit hiukan poweri huutaa.

eli jos sulla ei kone kaatuile ja on muuten vakaa niin voit jatkaa samalla powerilla. tosin powerin kesto ikä lyhenee jonkin verran

• Daword
        j.a.m kirjoitti:

"koneessa alkaa aikamoinen puhina"

Puhina, meteli tai sellaista?

Mä pelasin joskus Radeon 9800Pro tota peliä,

rupes tosiaan poweri vetään sellaista kierrosta

et meinas koko koppa lähtee lentään.

--

Mut muista mitä tein, ja powerikin suostu meneen

kylmempänä.

--

Mut, kai sun poweri on OK jos muut pelit pelaa

oikein?

Ja kantsii tohon peliin hakee kaikki päivitykset

jos ei ole jo?

miks sä aina ehit vastaan ennen mua kaikiin uusiin kysymyksiin?

mul on toi sama juttu.. tosin kotelo ei oo lähös lentoon ihan mut kuiteski hiukan tulee ääntä powerista

300w ja 7900gs kireemmil vakio keilloilla 500\1400
        ihan väkisinki tulee hiukan ääntä.

mut mun on pakko sulta kysyy yhtä seikkaa että mitäs jos toi poweri sanois ittensä irti eli menis käytön aikana rikki niin voiko tehdä vahinkoo muulle koneelle?

voi herra jumala kunnet julkase dx10 kortteja että powerini pääsee kärsimyksistään ja saa alhasen wattimääränsä anteeksi.

• Daword kirjoitti:

miks sä aina ehit vastaan ennen mua kaikiin uusiin kysymyksiin?

mul on toi sama juttu.. tosin kotelo ei oo lähös lentoon ihan mut kuiteski hiukan tulee ääntä powerista

300w ja 7900gs kireemmil vakio keilloilla 500\1400
        ihan väkisinki tulee hiukan ääntä.

mut mun on pakko sulta kysyy yhtä seikkaa että mitäs jos toi poweri sanois ittensä irti eli menis käytön aikana rikki niin voiko tehdä vahinkoo muulle koneelle?

voi herra jumala kunnet julkase dx10 kortteja että powerini pääsee kärsimyksistään ja saa alhasen wattimääränsä anteeksi.

Enpäs ole Powerien asiantuntia.

Mut tuskin laatu powereilla konetta saa mäsäks,

on kaikenlaista suojausta ynm...

Kai joku oilipoli kampe voi olla aika pommi

koneessa?

• Daword
        j.a.m kirjoitti:

Enpäs ole Powerien asiantuntia.

Mut tuskin laatu powereilla konetta saa mäsäks,

on kaikenlaista suojausta ynm...

Kai joku oilipoli kampe voi olla aika pommi

koneessa?

ookei..

• olen kiitollinen
        Daword kirjoitti:

eli vastaavanlainen tilane on minulla kun käynnistän jonkin 3d sovelluksen niin alkaa kiva hyrinä koneesta joka kuitenkin kohta peittyy pelin äänimaailman alle.... oon kuitenkin sujut tämän ilmiön kanssa.

eli ääni tulee powerin tuulettimesta poweri yrittää puskee virtaa koneelle ja varsinkin kun näytönohjain 3d sovelluksen vuoksi tarvitsee lisää virtaa niin silloin äänitaso hiukan heikommassa powerissa yltyy.

eli sun kantsis avata kotelo ja katsoo mitä powerin kyljessä olevassa lapussa sanotaan (W) eli wattien määrästä jos on alle 400w niin varmasti poweri pelatessa hiukan huutaa... itselläni on Bliss 7900GS ja vain 300w poweri vaiks suositus olis 400w siltipystyn ite pelejä pelaan ilman ongelmia..mitänyt nyt sit hiukan poweri huutaa.

eli jos sulla ei kone kaatuile ja on muuten vakaa niin voit jatkaa samalla powerilla. tosin powerin kesto ikä lyhenee jonkin verran

Ei toi humina haittaa, koska peittyy pelin ääniin, pääasia lienee että itse pelistä voi nauttia täysillä asetuksilla, ja se tuo oikeasti sen todellisen nautinnon. Sumu, veren suihkuaminen, kolhut tiilissä, aaghhh

• Daword
        olen kiitollinen kirjoitti:

Ei toi humina haittaa, koska peittyy pelin ääniin, pääasia lienee että itse pelistä voi nauttia täysillä asetuksilla, ja se tuo oikeasti sen todellisen nautinnon. Sumu, veren suihkuaminen, kolhut tiilissä, aaghhh

no se on nannaa kun peliä pelailee ensimmäisiä kertoja mutta sit niinku mulla..se ei enään lonksahda oikeestaan ollenkaan.

peli on graaffisesti ja pelattavuudeltaan loistava mutta muuten se on aika putkijuoksumaista tohinaa ja pelin puolivälis alkaa maistuun puulta pikkasen.

kokeile myös Quake 4 sekä Prey ja condemned pelejä ne on kans ihan hyviä ja condemned on tehty fearin graffa moottorilla. hehe

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      178
      3671
    2. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      726
      2690
    3. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      54
      2516
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      146
      2361
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      67
      2026
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      311
      1929
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1441
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      21
      1393
    9. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      38
      1367
    10. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1275
    Aihe