http://www.youtube.com/watch?v=92-xCFGnoXA
Siinäpä se.
;)
Tuli vaan mieleen..
18
621
Vastaukset
tuollaisia mieti tähän aikaan illasta!!!
- outzak
toi on vaan hyvä biisi!!:))
mä mitään mieti....:)) - sinä olet
a-v kirjoitti:
äijä!!!
toisen ulkonäköä arvostelemaan?!Ihminen voi olla kaunis sisältä vaikka ulkokuori muuta sanoo.
- outzak
a-v kirjoitti:
äijä!!!
Tai, no...ainakin sillä on ihan hyviä biisejä...;)))
sinä olet kirjoitti:
toisen ulkonäköä arvostelemaan?!Ihminen voi olla kaunis sisältä vaikka ulkokuori muuta sanoo.
sen sisälmyksistä mitään puhunutkaan...
outzak kirjoitti:
toi on vaan hyvä biisi!!:))
mä mitään mieti....:))jooo...
kyllä mä ymmärsin... koitin olla kamalan näsäviisas ...- outzak
amaryllie1 kirjoitti:
jooo...
kyllä mä ymmärsin... koitin olla kamalan näsäviisas ...näsäviisailla...
Yks biisi vielä pitäis löytää, mut kun en muista sen nimee..... outzak kirjoitti:
näsäviisailla...
Yks biisi vielä pitäis löytää, mut kun en muista sen nimee.....kappale? kysyn vaikka en varmaankaan tiedä...
- outzak
amaryllie1 kirjoitti:
kappale? kysyn vaikka en varmaankaan tiedä...
Pellen..
Ehtiny oon muutamillakin hakusanoilla, mut en löyvvä sitä....:( outzak kirjoitti:
Pellen..
Ehtiny oon muutamillakin hakusanoilla, mut en löyvvä sitä....:(se ei varmaan ole mikään niistä tutuista kappaleista... moottoritie on kuuma .. en osaa autaa... nuorena kuuntelin pelleä mutta en muista enään niitä kappaleita.. pahus
- outzak
amaryllie1 kirjoitti:
se ei varmaan ole mikään niistä tutuista kappaleista... moottoritie on kuuma .. en osaa autaa... nuorena kuuntelin pelleä mutta en muista enään niitä kappaleita.. pahus
tuntee...luulisin.. Mutta kun en nimee muista...:((
outzak kirjoitti:
keksii pian sen kappaleen...
minä en saa mieleeni muuta kuin tuon yhden ainokaisen...höhoutzak kirjoitti:
kokeillu sellasta ku "Olen vapaa"? Mä nimittäin yritin kattoo kasetista sen nimen, mut kuinka ollakaan, just siltä puolelta oli joku ääliö (vissiin minä itte) repiny paperin pois...
- outzak
amaryllie1 kirjoitti:
keksii pian sen kappaleen...
minä en saa mieleeni muuta kuin tuon yhden ainokaisen...höhhakema on soinu suomipopilla aika usein.
*mä oon kaunis, olen rohkea, olen vapaa, syntynyt voittamaan......* yms.
Siinä on vaan niin hienot sanat!!:)) - outzak
a-v kirjoitti:
kokeillu sellasta ku "Olen vapaa"? Mä nimittäin yritin kattoo kasetista sen nimen, mut kuinka ollakaan, just siltä puolelta oli joku ääliö (vissiin minä itte) repiny paperin pois...
toikaan nimi...:((
Johan nyt yks helevetin biisi etityttää itteensä...;) outzak kirjoitti:
hakema on soinu suomipopilla aika usein.
*mä oon kaunis, olen rohkea, olen vapaa, syntynyt voittamaan......* yms.
Siinä on vaan niin hienot sanat!!:))sanat.... toivottavasti joku keksii pian...
- Kalastaja
on mennä kalaan!
http://www.youtube.com/results?search_query=sattumateatteri&search=Search
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391759En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81131
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889