Kesäiset smellit noussiin. Mahtavaa viikonloppua ite kullekkin. Grillit ja fiilikset kuumaksi. Oluset vileeseen ja sitten nautittavaksi. Mitäs muuta. Erotiikkaa tietty yllin kyllin.
Vetäkää kaikki
54
2901
Vastaukset
vaan..Samoin sinne..
Meillä tuo grilli on alkanut olemaan liianki kanssa kuumana..Mies rillais vaikka perumatki,jos vaan antaisin..:¤- ex-koltis
Potut on, ei siinä mitään.
- Puhurix
Kauheasti vaan tuulee täällä meillä päin.
- ex-koltis
Tutusti viileksi. Dee dee.
- Puhurix
ex-koltis kirjoitti:
Tutusti viileksi. Dee dee.
Tänään ollaankin näemmä läpänheittotuulella. Tuulta kai sekin.
- ex-koltis
Ihan hyvä huomio. Kerkesin lukeen, mut en vastaamaan. Ei sitä olis tarvinnu vetää kä..eikun takasin.
- Masse-setä
taas on. Yritin vaan korjata virheitä, kun rupesi nolottamaan.
- Masse-setä
rentoutta, kun pitää hoitaa puutarhaa.
Löysin yhden etanan ja en tiedä, miten sen kanssa menettelisin. Ohjeita on kyllä tullut,että sille pitäisi tarjaota esimerkiksi olutta.
Mitenkäs sitten teen, jos sille alkaakin olut maistunaan ja se intoutuu? Kutsuu vielä sukulaisetkin?
Sitten ne rupeaa soittamaan biisejä ja huutamaan siihen väliin.- ex-koltis
Kyllä aina tiedä. Mitäs jos annat pienet huikat vaan. Tai sitte juota tajuttomaks.
- et kai vaan
käynyt tuollakin;) Jotenkin tuli iloinen mieli kun luin tuon
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000017&conference=4500000000001480&posting=22000000026702481
Niin, miksei sais näkyä?
Juu, viikonloppuja! Kuulosti kivalta sun fiilikset.- ex-koltis
Olevan asenne kohallaan.
- mayanna
mahtuu kesää monin mitoin. Aurinkoa sielulle (eilen paloi jo olkapäät).
Aamulla kirkkoon likan päättäjäisjuhliin, taas kyynelsilmin kuuntelemaan miten Jo joutuin armas aika ja suvi suloinen. Sitten koululle hakemaan todistusta ja kiittelemään opettajaa. Tytön eilenostetun puhelimen liittymä aukesi todistuksen numeroita tavatessa - ja voi sitä hymyä! Sitten alkoon noutamaan valkkaripulloa, kaupasta fetasalaattiaineita - ja ostipa halvan pallogrillinkin! Lapset isälle viikonlopunviettoon ja ah - rauha.
Juuri lakasin punomasta verkkoa, juoma mennyt mukavasti päähän, hyvä olo käydyn puhelinkeskustelun jäljiltä. Koivut kohisevat avoimen ikkunan takana tuulen hyväillessä niiden lehtiä. Räkätti laulaa. Mitäs tässä vielä kaipaisi?- ex-koltis
Semmostako punosit.
- mayanna
ex-koltis kirjoitti:
Semmostako punosit.
- eikä googlekaan auttanu :) Selittäisitkö?
Punon verkkoja, jotta ihmiset näkisivät kauniita unia ;) - ihan itse
mayanna kirjoitti:
Punon verkkoja, jotta ihmiset näkisivät kauniita unia ;)unensieppaajia (dreamcatchereita), minun pitäisi hankkia uusi sellainen autooni, vanha meni vahingossa edellisen mukana uudelle omistajalleen.
- mayanna
ihan itse kirjoitti:
unensieppaajia (dreamcatchereita), minun pitäisi hankkia uusi sellainen autooni, vanha meni vahingossa edellisen mukana uudelle omistajalleen.
ihan itse :)
- ex-koltis
mayanna kirjoitti:
Punon verkkoja, jotta ihmiset näkisivät kauniita unia ;)Siinä Pekka Töpöhäntä -sadussa. Siinä missä oli Pilli ja Pulla.
- mayanna
ex-koltis kirjoitti:
Siinä Pekka Töpöhäntä -sadussa. Siinä missä oli Pilli ja Pulla.
Pillin ja Pullankin, mutta en Charlottaa.. *miettii* Arkadian Ulla kai oli se 'hieno neiti', mutta Charlottaa en muista.. enkä verkkoa niistä saduista. Tais löytyä taas aukko sivistyksessä :(
Kerro. - ex-koltis
mayanna kirjoitti:
Pillin ja Pullankin, mutta en Charlottaa.. *miettii* Arkadian Ulla kai oli se 'hieno neiti', mutta Charlottaa en muista.. enkä verkkoa niistä saduista. Tais löytyä taas aukko sivistyksessä :(
Kerro.Sekoilla. Hitto toi mielikuvitus alko pompottaan mua. Yritin kooklettaa kaikenlaisia satuja, mut tuloksetta. Jostain se pomppaa ulottuville ja sit mä kerron. Kuinkas sun viikonloppu.
- mayanna*
ex-koltis kirjoitti:
Sekoilla. Hitto toi mielikuvitus alko pompottaan mua. Yritin kooklettaa kaikenlaisia satuja, mut tuloksetta. Jostain se pomppaa ulottuville ja sit mä kerron. Kuinkas sun viikonloppu.
että parempiakin viikonloppuja on ollu.
:) Charlottasta ei mulle tule mieleen kuin eräs sukulaiseni ja Charlotte Rousse, joka käsittääkseni on jonkinlainen kääretorttukakku. Mut voisithan sä vaikka sepittää ihan ikioman sadun ;) - ex-koltis
mayanna* kirjoitti:
että parempiakin viikonloppuja on ollu.
:) Charlottasta ei mulle tule mieleen kuin eräs sukulaiseni ja Charlotte Rousse, joka käsittääkseni on jonkinlainen kääretorttukakku. Mut voisithan sä vaikka sepittää ihan ikioman sadun ;)Sulle sadun niin sun kuuluis sitten nukahtaa mun kainaloon.
- mayanna*
ex-koltis kirjoitti:
Sulle sadun niin sun kuuluis sitten nukahtaa mun kainaloon.
- en mä nyt voi nukahdella kenenkään kainaloon, kun on sata rautaa viel tulessa. Sun pitää keksiä satu, joka pitää hereillä :)
- ex-koltis
mayanna* kirjoitti:
- en mä nyt voi nukahdella kenenkään kainaloon, kun on sata rautaa viel tulessa. Sun pitää keksiä satu, joka pitää hereillä :)
Kun nukkumatti satuja. Minkä ihmeen takia yrität polttaa rautoja.
- mayanna*
ex-koltis kirjoitti:
Kun nukkumatti satuja. Minkä ihmeen takia yrität polttaa rautoja.
on vaikee muokata haluamakseen kylmänä. Jos meinaa saada tulosta aikaan, sitä on pakko lämmittää - niinkus tiedät.
Höpöhöpö. Jokaisessa meissä asuu myös pieni satusetä :D ..tai täti. Rentoudu vaan, ja anna sadun putkahtaa. Ehkä se ei tule tänään, mutta huomisesta ken tietää.. *yllyttää iiihan pikkasen*
*liittyy joukon jatkoksi*
Sihhautin minäkin kaljatölkin auki pitkästä aikaa. Talvella ostetusta kaljalaatikosta ei ole juotu kuin neljä tölkkiä. Voisin loman kunniaks alkaa tyhjentämään sitä. Ota kiinni koltis, täs on tölkki sullekin. Kyllä tästä riittää muillekin. Siiderilaatikossakin on tölkkejä jäljellä.
Grilliä mulla ei ole, mutta laitoin esikypsennetyn maissintähkän mikroon.- mayanna
popcornia?
mayanna kirjoitti:
popcornia?
Hiisvatti poltin huulet ja suuni kun haukkasin sitä. Lämmitin sitä liian kauan.
- mayanna
Mariet kirjoitti:
Hiisvatti poltin huulet ja suuni kun haukkasin sitä. Lämmitin sitä liian kauan.
..ja sit rasva valuu rinnuksille ja näppiksille. Hmm.. vai onkse nyt sit 'light', kun sen mikrotit? Olen joskus grillaillu maissintähkästä tehtyjä viipaleita grillissä, hyviä olivat.
ps. hukuta äkkiä poltetut huulet kylmään olueeseen tms. niin luulis helpottavan :D mayanna kirjoitti:
..ja sit rasva valuu rinnuksille ja näppiksille. Hmm.. vai onkse nyt sit 'light', kun sen mikrotit? Olen joskus grillaillu maissintähkästä tehtyjä viipaleita grillissä, hyviä olivat.
ps. hukuta äkkiä poltetut huulet kylmään olueeseen tms. niin luulis helpottavan :DEi ollu ensimmäinen kerta kun poltan suuni maissintähkässä. Jääpalalla jäähdytän huuliani. Hyvä vinkki tuo jääkylmä olut :).
Rasvaa en laittanu. Mikrossa ne tulee nopeesti ja helposti. Ovat tosi hyviä ilman mitään mausteita.- norMix evk
sinusta! Viinankäyttösi ei ole oikein enää hallinnassa:)) !
norMix evk kirjoitti:
sinusta! Viinankäyttösi ei ole oikein enää hallinnassa:)) !
ystävä hyvä ole huolissas. Kyllä se tästä vielä paranee. Tässä sullekin tölkki, ota koppi.
- ex-koltis
Talvella ostetusta! Susta ei tuu kunnon juoppoa tolla menolla.
ex-koltis kirjoitti:
Talvella ostetusta! Susta ei tuu kunnon juoppoa tolla menolla.
Oppia ikä kaikki, niin olen kuullut sanottavan ;).
Ei kait ne oluet vaan ole vanhentuneet? Kuinka kauan ne yleensä säilyy?- norMix evk
Mariet kirjoitti:
ystävä hyvä ole huolissas. Kyllä se tästä vielä paranee. Tässä sullekin tölkki, ota koppi.
Rullistelulenkin päälle maistuukin etenkin kun on oikein tällaista vuosikertatavaraa:))
norMix evk kirjoitti:
Rullistelulenkin päälle maistuukin etenkin kun on oikein tällaista vuosikertatavaraa:))
Näin illalla onkin hyvä tehdä tuo lenkki, on viileempää. Käytäthän sä kypärää, polvisuojia ja kämmensuojia?
Ei kai se haittaa vaikka onkin vähän vanhentunutta olutta?- norMix evk
Mariet kirjoitti:
Näin illalla onkin hyvä tehdä tuo lenkki, on viileempää. Käytäthän sä kypärää, polvisuojia ja kämmensuojia?
Ei kai se haittaa vaikka onkin vähän vanhentunutta olutta?ja on usein tyynempääkin. Ainoa haittapuoli on sitten nuo hemmetin ötökät, joita joskus tunkee silmistä ja suusta sisään. Kaikki suojat on käytössä ja kerran kaatuessani kämmensuojasta oli oikeasti apuakin.
No ei olut nyt sentään muutamassa kuukaudessa mihinkään vanhene, korkeintaan prosentit vähän nousee:)) - ex-koltis
Mariet kirjoitti:
Oppia ikä kaikki, niin olen kuullut sanottavan ;).
Ei kait ne oluet vaan ole vanhentuneet? Kuinka kauan ne yleensä säilyy?Ne on pannu. Kyllä suomalaiset melkein vuoden kestää, jotkut lisäaineettomat saksalaiset ei kauaakaan.
- Kuussolmio
Hyvää yötä.
- kahjovaakutin
armas toi mulle tänään kimpun kieloja. Hmm... sillä on varmasti taka-ajatuksia.
Hyvät viikonloput sinnekin.- ex-koltis
Armastasi hyvin. Vain kunnon armakset tuo horsmia.
- kahjovaakutin
ex-koltis kirjoitti:
Armastasi hyvin. Vain kunnon armakset tuo horsmia.
ei nää mitään horsmia ollu! Ai jaa, tarkoitit noin niinkuin kuvaannollisesti. Se on tämä blondius mikä on meikäläisen rasite kehdosta hautaan. Mutta oikeasti, harvoin hän tuo kukkia ja harvoin niitä kaipaankaan. Tällä kertaa se lämmitti sydäntä ihan tavattomasti, minkä hänelle joskus vielä kerronkin. Vanhojen tapojemme mukaan ei heti, vaan sopivan tilaisuuden tullen. Voi että mä tykkään siitä pölhöstä!
- ex-koltis
kahjovaakutin kirjoitti:
ei nää mitään horsmia ollu! Ai jaa, tarkoitit noin niinkuin kuvaannollisesti. Se on tämä blondius mikä on meikäläisen rasite kehdosta hautaan. Mutta oikeasti, harvoin hän tuo kukkia ja harvoin niitä kaipaankaan. Tällä kertaa se lämmitti sydäntä ihan tavattomasti, minkä hänelle joskus vielä kerronkin. Vanhojen tapojemme mukaan ei heti, vaan sopivan tilaisuuden tullen. Voi että mä tykkään siitä pölhöstä!
Hyvä arvostelukyky, luulisin.
Mitäs muuta, kuin puolenpäivän aikaan kaivoin vanhan bemarini kellarista päivävaloon ja lorautin bensat tankkiin.
Pari kirosanaa pääsi, ennenkuin moottori yskähti käyntiin. Pelittihän se lopulta ja haki kierroksia kuin parhaina päivinään. Kilometrejä tuli parikymmentä, enemmänkin jos olisin laittanut värkin vakuutuksiin.- ex-koltis
Historiikki mallia se bemari.
ex-koltis kirjoitti:
Historiikki mallia se bemari.
History malli on, ainakin jollakin asteikolla mitattuna. Yksipyttyinen, 15 hevosvoimaa ja tietysti kardaanivetoinen. Kuutioita on liki 250:)
Vuosimalli on 60. http://www.marktplaza.nl/BMW-R-26-1958-3276150.php
Huippunopeus on (teoreettinen) lähes 100 kilometriä tunnissa. Tämä tosin vaatii jo kuljettajan liimautumista tankin päälle:))- ex-koltis
Waffen-ss kirjoitti:
History malli on, ainakin jollakin asteikolla mitattuna. Yksipyttyinen, 15 hevosvoimaa ja tietysti kardaanivetoinen. Kuutioita on liki 250:)
Vuosimalli on 60. http://www.marktplaza.nl/BMW-R-26-1958-3276150.php
Huippunopeus on (teoreettinen) lähes 100 kilometriä tunnissa. Tämä tosin vaatii jo kuljettajan liimautumista tankin päälle:))Vaatinee jo ajan hengen mukaiset ajovarusteet.
ex-koltis kirjoitti:
Vaatinee jo ajan hengen mukaiset ajovarusteet.
Ajanmukaisia varusteita ei ole. Sininen nahkatakki ja risaiset farkut sopii hyvin. Kypärä on toki puolipotta, ja ajolasit on mallia halpa. Kyllä näilläkin tamineilla ehtii:)
Mulle tuo mopo on enempi sellainen bulevardi cruiseri jolla on hauska ajaa kahville lähi essolle. Ja täytyyhän sitä pihassa jotain räplättävää löytyä.- pyyhkäistä
Waffen-ss kirjoitti:
Ajanmukaisia varusteita ei ole. Sininen nahkatakki ja risaiset farkut sopii hyvin. Kypärä on toki puolipotta, ja ajolasit on mallia halpa. Kyllä näilläkin tamineilla ehtii:)
Mulle tuo mopo on enempi sellainen bulevardi cruiseri jolla on hauska ajaa kahville lähi essolle. Ja täytyyhän sitä pihassa jotain räplättävää löytyä.vastaani Seinäjoen tiellä, ilmeisesti matkalla Provinssirockiin :)
Tuli nimittäin vastaani "parvi" motoristeja mitä ihmeellisimmissä varusteissa :)))
- Synnove.Pullo
Kaikkea toivottamasi tuli tehtyä ynnä muutakin mutta erotiikkaosastolla oli melko hiljaista. Jopa täysin kuollutta. Mutta ruoka oli hyvää ja juomat samoin ja käytännön erotiikan korvaa vilkas mielikuvitus.
Sunnuntai-illan rauhassa vihoviimenen viinitilkka kitusiin, pari sanaa lifelle takaa pehmeän laskun iki-ihanaan maanantaihin.
Kyl kesä on sit kivaa aikaa. Tekis mieli melkeen pussata jotain.- ex-koltis
Sunnuntai-illan vinotilkka kuulostaa ihan hyvältä laskulta ensi viikon helteille. Lähetä vaikka lentopusu tänne jos pussatuttaa.
- Synnove.Pullo
ex-koltis kirjoitti:
Sunnuntai-illan vinotilkka kuulostaa ihan hyvältä laskulta ensi viikon helteille. Lähetä vaikka lentopusu tänne jos pussatuttaa.
Sinne lähti. Kiitos, helpotti.
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071389
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881267Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1331005- 68944
- 39857
- 71843
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53787- 65787
- 77782
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39754