Minä oon varmaan nollasta sataan 40-50 vuodessa. Tuntuu , että joissain asioissa on ihan nolla ja joissain sata -vähintään
onks teille ikä tärkee
9
634
Vastaukset
- merkillä?
-hienosäädä lääkityksesi.. :)
mielentila eikä pelkkää matematiikkaa.Joo, on sitä elämää enemmän takana kun edessä, mutta näin viidenkympin kynnyksellä oon huomannut,että se menettää merkityksensä. Nuorempana iällä oli enemmän väliä.. paitsi työnhaussa. Nuoruus on siinä valttia, mutta kunhan pääsen haastatteluun niin näkevät että tää mimmihän on hyvä jätkä
- jartsev
Eipä olekaan mitään merkitystä, numeroita vain.
- jpntar
On, että tää mimmi pystyy mihin vain...kunhan tuota ikärasismia ei tulisi vain niin usein vastaan :(
- jartsev
jpntar kirjoitti:
On, että tää mimmi pystyy mihin vain...kunhan tuota ikärasismia ei tulisi vain niin usein vastaan :(
Pystyy vaikka mihin ja osaakin vaikka mitä;) Vautsi! Kukahan keksi tuon ikärasismin ja mitkä ovat sen perusteet. Varmaankaan sen keksijällä ei ollut mitään kunnon perustetta paremmuudelleen niin loi mielikuvan että kokemus ei luo mitään. Mut me ollaan eri mieltä siitä!
Minä en arvele ketään ihmistä iän mukaan. Minulle ei ikä merkitse mitään muuta kuin numero. Mitään sellaista paikkaa en vielä tiedä, mihin en voisi mennä ajattelemalla, että olen siihen liian vanha tai että tähän ikää sellainen ei sovi.
Minä olen epäsovinnainen ja en suostu perinteisiin yhteiskunnan iän määräämiin luokituksiin. Minä teen kaikkea sitä mitä minua huvittaa, ajattelematta sopiiko se tähän ikään vai ei.
Elää täysillä ja minusta tuntuu, että ole tuhat vuotta vanha.- Puidenhalaaja
Juuri eilen keskusteltiin iästä. Vasta 30 täyttänyt nuorimies oli mielestään kovin vanha eikä ollut saanut riittävästi aikaan siihen ikään mennessä. "En olisi uskonut, että täytän 30 enkä ole valmistunut". Siinä iässä ihminen onkin tosi vanha, on paljon asioita, joita ei voi tehdä, kun on niin vanha. Pääsinpähän lohduttamaan,että iän merkitys vähenee vuosien mittaan. Minä en ole enää liian vanha mihinkään. Siis jos minua huvittaa tehdä jotakin niin voin sen tehdä miettimättä ikääni. Ikä tulee vastaan silloin kun on fyysiset tai psyykkiset esteet tekemiselle.
- teeskennellä,
ettei ainakin oma ikä tulisi ikääntyessä aina vain tärkeämmäksi.
- nikitön..
puskasta huutaja
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271548Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411319Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681255- 12998
- 7961
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7901- 71826