olisit,
tytöt: Ile Kanervan vai Matti Nykäsen?
pojat: Mette Mannosen vai Linda Lampeniuksen?
Miksi?
Kumman kaa
69
6173
Vastaukset
- suurTsaari
minäkin vaikuttaisin fiksulta.
En ottas kumpaakaan,mut jos ois pakko valita,niin Ilen..Eipä olis känny mykkänä..
- joo joo,
sinä se sitten osaat ajatella positiivisesti :D
joo joo, kirjoitti:
sinä se sitten osaat ajatella positiivisesti :D
se on...Varsinki,jos Ilen kanssa joutuis hengaileen..;)
..tietysti, satoi tai paistoi..
Tuo L.L on niin epäseksikäs kuin naisesta syntynyt nainen voi olla,- ehdottomasti
tarjos kerran viereiseenkin pöytään. Antoi myös kohteliaasti tilaa ajaa parkkipaikalla. Mutta muuten...ei toki kunpikaan.
- ei noita
Harvey Keitel tai G. Depaprdieu. Ne on niin ...kohtuuttoman näkösiä, että täytyy olla jotai hyvää sisällä :D
- Kysyn
Pojat: Joku palstalainen?
Tytöt: Joku palstalaine?
Perustele miksi?- vaihtoehdot että
Se kuuluu leikkiin kumman kaa
- pettyny
siittä ei hyvä seuraa ;)
- Yksvaan taas
vaihtoehdot että kirjoitti:
Se kuuluu leikkiin kumman kaa
Kumman kaa
Arkkis, vai Kadunmies? - Ykskaks vaan taas
pettyny kirjoitti:
siittä ei hyvä seuraa ;)
Oot oikeassa;)
Mutta se kiinnostaa kaikkia kuka ketäkin fanittaa. Ei tätä saa tosissaan ottaa. - semmoisen
Ykskaks vaan taas kirjoitti:
Oot oikeassa;)
Mutta se kiinnostaa kaikkia kuka ketäkin fanittaa. Ei tätä saa tosissaan ottaa.kaikki huomaa kysymättäki
Yksvaan taas kirjoitti:
Kumman kaa
Arkkis, vai Kadunmies?..otettava kaikki sivupersoonansa käyttöön pärjätäkseen ;)
Tällainen galluppi on tosiaankin tarpeen, minulla onkin ollut päivittämättä monttubaarin porttikieltolista jo pidemältä ajalta, nyt onkin siihen lisättävissä ne jotka saavat pikavoittona mielipiteestään elinikäisen porttarin ;)
Sitten taas se ikävä telaketjufeminismi kukkii ja rehottaa palstalla, missäs on miehille osoitettu kysymyt teemasta? Vai kuvitteleeko arvoisa gallupisti että miehet on sellaisia sovinisteja että lentelevät kukasta kukkaan ..köh..köh..*ei tunnusta mitään*- leikkimielellä
Ykskaks vaan taas kirjoitti:
Oot oikeassa;)
Mutta se kiinnostaa kaikkia kuka ketäkin fanittaa. Ei tätä saa tosissaan ottaa.kadunmies-kahjovaakutin
nittaminax-mynttis
bonnie-vegetable
taikis-arkunkantaja
waffenss-mariet
mayanna-koltis
miisu-jermu
jatkuu - Taas ykskaks vaan
leikkimielellä kirjoitti:
kadunmies-kahjovaakutin
nittaminax-mynttis
bonnie-vegetable
taikis-arkunkantaja
waffenss-mariet
mayanna-koltis
miisu-jermu
jatkuuPientä perustelua jos saisimme väittämisiisi, niin hyvä olisi? Jotain saman suuntaisi näkemyksiä oli minullakin, mutta kuunnellaan sinun mielipiteesi ensin.
- mayanna
joku palstalainen! Montaks saa valita?
- Ykskaks vaan
Kadunmies kirjoitti:
..otettava kaikki sivupersoonansa käyttöön pärjätäkseen ;)
Tällainen galluppi on tosiaankin tarpeen, minulla onkin ollut päivittämättä monttubaarin porttikieltolista jo pidemältä ajalta, nyt onkin siihen lisättävissä ne jotka saavat pikavoittona mielipiteestään elinikäisen porttarin ;)
Sitten taas se ikävä telaketjufeminismi kukkii ja rehottaa palstalla, missäs on miehille osoitettu kysymyt teemasta? Vai kuvitteleeko arvoisa gallupisti että miehet on sellaisia sovinisteja että lentelevät kukasta kukkaan ..köh..köh..*ei tunnusta mitään*Heh,:) ei sinua ainakaan voi itseluottamuksen puutteesta syyttää. Mutta sehän on kyllä tunnetusti sinun tavaramerkkisi jo pidemmältä ajalta.
- Ykskaks vaan
mayanna kirjoitti:
joku palstalainen! Montaks saa valita?
Laita semmoinen neljän jätkän rivi ilman jokeria esille. Aloitetaan siitä:)
- mayanna
Ykskaks vaan kirjoitti:
Laita semmoinen neljän jätkän rivi ilman jokeria esille. Aloitetaan siitä:)
miten jatko menee?
kadunmies-kahjovaakutin
nittaminax-mynttis
bonnie-vegetable
taikis-arkunkantaja
waffenss-mariet
mayanna-koltis
miisu-jermu
jatkuu..väitteet mutta miten hyvin vastannee totuutta?
Minä tietty fanitan hameväkeä laidasta laitaan, paitsi mynttistä..- Taas ykskaks
mayanna kirjoitti:
miten jatko menee?
Hmmpp..voisimme analysoida listaasi loputtomasti ja herkutella pienillä yksityiskohdilla malliin, "mitä tuossakin oikein näet" tyyliin. Tietty joku voisi loukkaantua verisesti jo siitä, ettei pääse listautumaan, mutta mitäs sen olisi väliä. Ainahan voisi väittää että ulkopuolelle jäi eräs jokeri, jota syystä jota ei tohdita paljastaa ei tällä kertaa paljasteta.
- mayanna
Taas ykskaks kirjoitti:
Hmmpp..voisimme analysoida listaasi loputtomasti ja herkutella pienillä yksityiskohdilla malliin, "mitä tuossakin oikein näet" tyyliin. Tietty joku voisi loukkaantua verisesti jo siitä, ettei pääse listautumaan, mutta mitäs sen olisi väliä. Ainahan voisi väittää että ulkopuolelle jäi eräs jokeri, jota syystä jota ei tohdita paljastaa ei tällä kertaa paljasteta.
- en kuitenkaan usko, että mun olis vaikea löytää jokaisesta palstalaisesta jotain 'mitä hänessä näen'. Kaikki, joiden kanssa olen ollut tekemisissä vähääkään, pääsisivät kyllä listalle, ja siististi aakkosjärjestykseen, ketään suosimatta tai sorsimatta.
Tai mitä jos sinä tekisit minulle sen listan puolestani? Saisin samalla analyysin itsestäni sen perusteella, millaisia miehiä minulle valitset *hekottaa*
Oletko muuten itse mies vai nainen? mayanna kirjoitti:
- en kuitenkaan usko, että mun olis vaikea löytää jokaisesta palstalaisesta jotain 'mitä hänessä näen'. Kaikki, joiden kanssa olen ollut tekemisissä vähääkään, pääsisivät kyllä listalle, ja siististi aakkosjärjestykseen, ketään suosimatta tai sorsimatta.
Tai mitä jos sinä tekisit minulle sen listan puolestani? Saisin samalla analyysin itsestäni sen perusteella, millaisia miehiä minulle valitset *hekottaa*
Oletko muuten itse mies vai nainen?..minäkin sillä listalla? Ei siksi että se nyt niin kauheasti kiinnostais kunhan nyt muuten vaan kyselen
Ei se haittaa vaikka laitatkin aakkosjärjestykseen listasi, minä kyllä olen parempi rynnimään keulille kun mummot alennusmyynnissä- Ykskas vaan taas
mayanna kirjoitti:
Oletko muuten itse mies vai nainen?Niin kato kun meidän pitää olla aina 2 kertaa parempia kuin miehet ja silti vaan irvaillaan! Ja sitten on vielä PMS-oireet, kuukautiskivut, ulkonäköpaineet, raskausarvet, suonikohjut ja kaikki. Ja tossa tuli jo kysymykseesi vastaus. Sitten toiseen kyssäriisi: Haluatko ehkä tekisin sellaisen listan, jossa ilmenisi ilman paremmuusjärjestystä keiden tekstejä mieluiten luet.:)
- mayanna
Kadunmies kirjoitti:
..minäkin sillä listalla? Ei siksi että se nyt niin kauheasti kiinnostais kunhan nyt muuten vaan kyselen
Ei se haittaa vaikka laitatkin aakkosjärjestykseen listasi, minä kyllä olen parempi rynnimään keulille kun mummot alennusmyynnissänyt Miestä kadulle jätä :) Tiätenki olet listalla, etkä edes mustalla -
- mayanna
Ykskas vaan taas kirjoitti:
Niin kato kun meidän pitää olla aina 2 kertaa parempia kuin miehet ja silti vaan irvaillaan! Ja sitten on vielä PMS-oireet, kuukautiskivut, ulkonäköpaineet, raskausarvet, suonikohjut ja kaikki. Ja tossa tuli jo kysymykseesi vastaus. Sitten toiseen kyssäriisi: Haluatko ehkä tekisin sellaisen listan, jossa ilmenisi ilman paremmuusjärjestystä keiden tekstejä mieluiten luet.:)
sydämes kyllyydestä, kyllä mä nekin luen. Saattais olla suorastaan kiinnostavaa tietää, mitä luulet mun mieluiten lukevan :) Voip olla vaikeeta, kaikkiin lukemiini kun en suinkaan vastaile.
*yrittää epäonnistuneesti peitellä uteliaisuuttaan*
Eikai tuo lista sitten velvoita minua mihinkään?
Irvaillaan? Mistä nyt? - Ykskaks vaan
mayanna kirjoitti:
sydämes kyllyydestä, kyllä mä nekin luen. Saattais olla suorastaan kiinnostavaa tietää, mitä luulet mun mieluiten lukevan :) Voip olla vaikeeta, kaikkiin lukemiini kun en suinkaan vastaile.
*yrittää epäonnistuneesti peitellä uteliaisuuttaan*
Eikai tuo lista sitten velvoita minua mihinkään?
Irvaillaan? Mistä nyt?Tekisin mutta minulla on ison ja hankalan käännöstyön deadline huomenna ja olen vääntänyt silmät ristissä toissayötä myöten. Kyllä tämä tästä vielä etenee.
Vielä toivotan erikseen Kadunmiehelle: Ruususen unessa on niin mukava olla.Herääminen on sitten toinen asia.Toivon Sinulle turvallista ja hyvää elämää. En toivo liian helppoa, sillä sitä ei saa toivoa.
Maynalle:
Ei nyt kuitenkaan irvailla, puolin eikä toisin vaikka lista en jaksa rukata. Muuten en siihen oli kyennyt, koska löit tossut alta jo mainitessasi ettet kaikkeen lukemaasi vastaa. - mayanna
Ykskaks vaan kirjoitti:
Tekisin mutta minulla on ison ja hankalan käännöstyön deadline huomenna ja olen vääntänyt silmät ristissä toissayötä myöten. Kyllä tämä tästä vielä etenee.
Vielä toivotan erikseen Kadunmiehelle: Ruususen unessa on niin mukava olla.Herääminen on sitten toinen asia.Toivon Sinulle turvallista ja hyvää elämää. En toivo liian helppoa, sillä sitä ei saa toivoa.
Maynalle:
Ei nyt kuitenkaan irvailla, puolin eikä toisin vaikka lista en jaksa rukata. Muuten en siihen oli kyennyt, koska löit tossut alta jo mainitessasi ettet kaikkeen lukemaasi vastaa.- eikä listailla - vitsihän se oli -
En vastaa kaikkeen, koska kaikkeen ei kertakaikkiaan ole aina mitään sanottavaa. Toisinaan jopa harmittaa, kun tuntuu siltä, että haluaisi jotain sanoa, mutta pää on tyhjääkin tyhjempi. Toisten teksteihin on helpompi 'tarttua' kuin toisten. Palstalla on kirjoittajia, joiden kanssa haluaisin enemmänkin keskustelua aikaiseksi, mutta sopivaa tilaisuutta ei ole aina tarjolla. Uskon, että yhteinen sävel heidänkin kanssaan joskus löytyy - sitten kun on sen aika ;)
Tsemppiä käännöstyösi kanssa! Englanniksi? Ykskaks vaan kirjoitti:
Tekisin mutta minulla on ison ja hankalan käännöstyön deadline huomenna ja olen vääntänyt silmät ristissä toissayötä myöten. Kyllä tämä tästä vielä etenee.
Maynalle:
Ei nyt kuitenkaan irvailla, puolin eikä toisin vaikka lista en jaksa rukata. Muuten en siihen oli kyennyt, koska löit tossut alta jo mainitessasi ettet kaikkeen lukemaasi vastaa...ritari tyhmä kun herätti ruususen, sehän oli jo reilusti yli satavuotias, olis antanut sen vaan nukkua..Noh,on itsepetosta olla valveilla ruususen unessa..silloin aivan oikeutetusti herääminen on kuin hyvin ansaittu krapula
Mikä oikeestaan on "hyvä elämä"? Monesti olen luulut sen löytäneeni mutta kangastus se on usein ollut..Helppoa elämää en tosiaankaan toivo..taidat tuntea minut pelottavan hyvin ;)- Ykskaks vaan
mayanna kirjoitti:
- eikä listailla - vitsihän se oli -
En vastaa kaikkeen, koska kaikkeen ei kertakaikkiaan ole aina mitään sanottavaa. Toisinaan jopa harmittaa, kun tuntuu siltä, että haluaisi jotain sanoa, mutta pää on tyhjääkin tyhjempi. Toisten teksteihin on helpompi 'tarttua' kuin toisten. Palstalla on kirjoittajia, joiden kanssa haluaisin enemmänkin keskustelua aikaiseksi, mutta sopivaa tilaisuutta ei ole aina tarjolla. Uskon, että yhteinen sävel heidänkin kanssaan joskus löytyy - sitten kun on sen aika ;)
Tsemppiä käännöstyösi kanssa! Englanniksi?Ei listailla, ja ei oteta tätä tosissaan kuten jo tuolla sanoin:¤
Mulla on tuo sama fiilis joskus, pitäisi sanoa jotain ja mielellään jotain järkevää, ruutu jää lopulta tyhjäksi.
Enkkua käännän ja hitaasti mutta varmasti kääntyy lauseet luettavaan muotoon. Itse tajuan, mutta yritäs nyt siirtyä kolmannen persoonan mekkoon. Tuskaa tekee,Kääk! - Ykskaks vain
Kadunmies kirjoitti:
..ritari tyhmä kun herätti ruususen, sehän oli jo reilusti yli satavuotias, olis antanut sen vaan nukkua..Noh,on itsepetosta olla valveilla ruususen unessa..silloin aivan oikeutetusti herääminen on kuin hyvin ansaittu krapula
Mikä oikeestaan on "hyvä elämä"? Monesti olen luulut sen löytäneeni mutta kangastus se on usein ollut..Helppoa elämää en tosiaankaan toivo..taidat tuntea minut pelottavan hyvin ;)Ritareita on moneen lähtöön, kuten hyvin tiedät. Hyvä elämä...mitä se oikeasti on?, siitä riittäisi puhuttavaa aamuun asti. Nyt joudun lyömään läppärin kiinni ja toivotan sinulle ja muille hyvät yöt:)
- tosimielellä...
kadunmies-kahjovaakutin
nittaminax-mynttis
bonnie-vegetable
taikis-arkunkantaja
waffenss-mariet
mayanna-koltis
miisu-jermu
jatkuukadunmies-nainenkirjoittaa
kahjovaakutin-arkkis
nittaminax-puska
mynttis-synnove.pullo
bonnie-zone
vegetable-miisu
taikis-normix
waffenss-millan
mariet-jermu
mayanna-koltis - Zeiccu ei oo ny rekattu
tosimielellä... kirjoitti:
kadunmies-nainenkirjoittaa
kahjovaakutin-arkkis
nittaminax-puska
mynttis-synnove.pullo
bonnie-zone
vegetable-miisu
taikis-normix
waffenss-millan
mariet-jermu
mayanna-koltiskenens kaa mää? :)
- PuhemiesKö?
Zeiccu ei oo ny rekattu kirjoitti:
kenens kaa mää? :)
sää akasit mieluiten?
Mää voin toimii puhemiehenäs :) tosimielellä... kirjoitti:
kahjovaakutin-arkkis
nittaminax-puska
mynttis-synnove.pullo
bonnie-zone
vegetable-miisu
taikis-normix
waffenss-millan
mariet-jermu
mayanna-koltis...hassumpi fanilista *nam, lurps*
On tuossa kyllä joku hiukan oudompi fanipari jota en äkkiseltään osaisi yhdistää...- Ak:n lapio
Kadunmies kirjoitti:
..otettava kaikki sivupersoonansa käyttöön pärjätäkseen ;)
Sitten taas se ikävä telaketjufeminismi kukkii ja rehottaa palstalla, missäs on miehille osoitettu kysymyt teemasta? Vai kuvitteleeko arvoisa gallupisti että miehet on sellaisia sovinisteja että lentelevät kukasta kukkaan ..köh..köh..*ei tunnusta mitään*Lentävät mielellään kukasta kukaan, sinä vaan lentelet kuin koiperhonen lumpusta lumpuun.
- mayanna
tosimielellä... kirjoitti:
kahjovaakutin-arkkis
nittaminax-puska
mynttis-synnove.pullo
bonnie-zone
vegetable-miisu
taikis-normix
waffenss-millan
mariet-jermu
mayanna-koltismulla on huono mäihä, kun mies käy palstalla moikkailemassa kerran kesässä! Enks mä vois saada jonkun varalle? :D
kadunmies-kahjovaakutin
nittaminax-mynttis
bonnie-vegetable
taikis-arkunkantaja
waffenss-mariet
mayanna-koltis
miisu-jermu
jatkuuEi hassumpi lista ollenkaan.
*kietoo waffen-kylpytakin ympärilleen*
Tulin juuri suihkusta.tosimielellä... kirjoitti:
kahjovaakutin-arkkis
nittaminax-puska
mynttis-synnove.pullo
bonnie-zone
vegetable-miisu
taikis-normix
waffenss-millan
mariet-jermu
mayanna-koltisTuollasen fanilistan minäkin laatisin - paitsi yksi pieni korjaus. Minä kyllä fanitan Jermua, mutta Jermu fanittaa miisua ;).
- mayanna
Mariet kirjoitti:
Tuollasen fanilistan minäkin laatisin - paitsi yksi pieni korjaus. Minä kyllä fanitan Jermua, mutta Jermu fanittaa miisua ;).
listassa vähän muutakin mätää ..mut en mä viitti alkaa kyynärpäätaktiikalla ;D
mayanna kirjoitti:
listassa vähän muutakin mätää ..mut en mä viitti alkaa kyynärpäätaktiikalla ;D
kaikki on sallittua. Ota kyynärpäätaktiikkka vaan rohkeesti käyttöön.
Jään jännityksellä odottamaan miten taktiikka onnistuu ja kuka on kohde :).Mariet kirjoitti:
Tuollasen fanilistan minäkin laatisin - paitsi yksi pieni korjaus. Minä kyllä fanitan Jermua, mutta Jermu fanittaa miisua ;).
Mut ku sitä herraa ei vaan näy missään..;)
- mayanna
jospa vois sitä Deppiä nykäistä kanervikossa?
- näinkuinnäinkin
Pääsette asemoketjussa jo toiseen persoonaan.
- tuojokanäki
korjaan:ketjuissa.
- pro-nomen
hän sitten on? Kenen kaa? Oisko Ingmar Bergman mittää? Noo, hän on mennyttä, hyvä ohjelma menee parastaikaa...
- näinkuinnäinkin
pro-nomen kirjoitti:
hän sitten on? Kenen kaa? Oisko Ingmar Bergman mittää? Noo, hän on mennyttä, hyvä ohjelma menee parastaikaa...
vaihtoehto Jörn Donner?
- juupa
näinkuinnäinkin kirjoitti:
vaihtoehto Jörn Donner?
just se ja ehkä joku muu :DDD
- nukkumaan??
menit vai menitkö jo?
- mayanna
tytär tuhisevan mun sängyssä, nukahti vissiin kirjan kanssa. Sinne kai minäkin tästä...
- yksin...
mayanna kirjoitti:
tytär tuhisevan mun sängyssä, nukahti vissiin kirjan kanssa. Sinne kai minäkin tästä...
hyviä öitä :)
Katsotaan joskus huomenna kun herättään ihan rauhassa onko maailma vielä mallillaan.
Nukkukaa hyvin ♥
- tuffe
Sen vois juottaa känniin ja sitoa käsiraudoilla... vessanpönttöön kiinni. Sitten vaan baanalle hakemaan sitä oikeaa vaihtoehtoa :)
Ehkä sen jälkeen saisin uudet vessakalusteetkin... varsinkin jos pyttyyn maalaa Merjan kuvan. MATTIII.. täältä tullaaan... tulin siihen tulokseen etten kenenkään noista vaihtoehdoista, koska oma ukko on kuitenkin se paras ja mielestäni on lapsellista edes ehdotella tuollaisia, että kenen kanssa. Jo aikoinaan kyseinen ohjelma sai itseltäni niskavillat pystyyn, enkä katsonut koko ohjelmaa ensimmäista viittä minuuttia kauemmin.
Tämä oli vain oma mielipiteeni, joten turha sitten suuttua.- mayanna
en juuri katsellut, Richard Gereä ja Johnny Deppiä sen sijaan katselen ihan mielelläni *odottaa kärsimättömänä näkevänsä Pirates of the Caribbean kolmosen*
- yopollo
vaihtoehdot pojille, taidan jatkaa mieluummin ilman.
Miksi? Siksi että eihän noissa ole mitään kiinnostavaa.- ku mie
yhtä sitkee lajissaan :D Ja joka kerta ku puhheeks tullee.
Ne kiinnostavat on jossain ;) - yopollo
ku mie kirjoitti:
Ne kiinnostavat on jossain ;)Motivaatio etsimiseen on jo kauan sitten kadonnut.
- mayanna
yopollo kirjoitti:
Motivaatio etsimiseen on jo kauan sitten kadonnut.
motivaatio vastaanottamiseen?
- ku mie
ku mie kirjoitti:
Ne kiinnostavat on jossain ;)luulin että ol kyse palstan naisista :))) Se oli eri haara jo se.
Niin, siellähän oli nuo kaksi celebrityä tarjolla :))) - mayanna
ku mie kirjoitti:
luulin että ol kyse palstan naisista :))) Se oli eri haara jo se.
Niin, siellähän oli nuo kaksi celebrityä tarjolla :)))vähä hauskaa! Pilkettä muuallekin ku sytykkeeks ;)
- yopollo
mayanna kirjoitti:
motivaatio vastaanottamiseen?
Eli täällä ei ole mitään kiinnostavaa.
*häipyy koloonsa nauttimaan rauhasta* - yopollo
mayanna kirjoitti:
vähä hauskaa! Pilkettä muuallekin ku sytykkeeks ;)
kirves heilumaan ja pilkettä silmäkulmaan, jos suojalasit unohtuivat...
- mayanna
yopollo kirjoitti:
pientä viisastelunpoikasta. Onpa lutunen tuoksu.
- mayanna
yopollo kirjoitti:
Eli täällä ei ole mitään kiinnostavaa.
*häipyy koloonsa nauttimaan rauhasta*mä taisin ajatella noin niinku yleisesti tällä kertaa.
Kurja jos sul on tylsää.
*jättää kolon rauhaan* - kukakohan ?
yopollo kirjoitti:
pesäpuustas pilkkeitä tee? ;)
- yopollo
mayanna kirjoitti:
mä taisin ajatella noin niinku yleisesti tällä kertaa.
Kurja jos sul on tylsää.
*jättää kolon rauhaan*virikkeitä riittää sopivasti juuri minulle.
* ...naattii raahasta... * - yopollo
kukakohan ? kirjoitti:
pesäpuustas pilkkeitä tee? ;)
sahaamatta sitä ensin. Mutta sekin saa nyt odottaa aikaa parempaa.
- Pumpulipaj
Nykänen on aina satasella mukana, Kanerva ei mene täydet lasissa.
Oikeesti en taitais olla kummankaan tyyppiä;
Ike on naiskauneuden perään, Matti rahan perään, mulla ei oo kumpaakaan, onneksi.
Ketjusta on poistettu 96 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031329
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin831209Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott132955- 67867
- 39807
- 71803
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53741- 71737
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39724- 58722