Vävyni tuli kotiin Brasseista. Jätkä oli voiittanut MM-pronssia yli sata5kilosissa Ju-Jutsussa!
Ilolla keitän kahvit ja teen oikein voileipäkakut ja ison mansikkakakun , huomiseksi.
Hauska kokoontua taas kaikki yhteen=D
, Tosi YLPEÄ ANOPPI!
13
1065
Vastaukset
Onnea vaan anopillekin, ja pojalle tietysti.
- namisuku
Kyllä minua on siunattu kilteillä, työläillä, osaavilla ja urheulullisilla vävyillä.
Ilmankos tytöt(vaimonsa) ovat aina niin iloisia ja auttavaisia. (ihan itkettää)
kyllä saivat tyttäreni tosikivat miehet, vaikka ovatkin koko poppoo yltä päältä tatskoissa, Naurua.
- ensin kunnon
matto, sellainen tatami, ettei vain satu pahasti jos riemuissaan alkaa Sinua viskellä. Se vaara on, kun oikein kahvit kunnon sörsseleillä laittelet.
Onneksi olkoon!- namisuku
mummi pistää kyl pojan aisoihin, jos rupeaa venkuloimaan. Nousee se minunkin jalka, ja kun viel saa tasotusta, niin mummi on niskan päällä.
ps (meil on tatami yhes huonees) - enkelitrio
namisuku kirjoitti:
mummi pistää kyl pojan aisoihin, jos rupeaa venkuloimaan. Nousee se minunkin jalka, ja kun viel saa tasotusta, niin mummi on niskan päällä.
ps (meil on tatami yhes huonees)ojentaa,
eikä iloa lahjoittaa.
niitä voi vain toivoa ja toivottaa !
Herkkuhetkiä ja onnea ! T.Enkelit - namisuku
enkelitrio kirjoitti:
ojentaa,
eikä iloa lahjoittaa.
niitä voi vain toivoa ja toivottaa !
Herkkuhetkiä ja onnea ! T.EnkelitEnkelitriolle:)
- hildurvonhopsis
Hienoa, että olet saanut ihania tyttäriä, joilla sitten sait mieleisiäsi vävyjä. Onnea koko porukalle. Tulit sitten jo sieltä lomaltakin - oliko kivaa?
Minulla on kaksi ihanaa omatekoista poikaa ja heillä sain kaksi suloista tyttöä, miniän ja tulevan miniän (kihlattu jo). Ihania ovat kaikki minunkin nuoreni.
Ehkäpä saan vielä niitä pieniä ihania poikia ja tyttöjä tänne "tulevan mummon" iloksi. Tiedossa ei vielä ole niitä pikkuihmisiä, mutta ainahan saa haaveilla mummoudestakin.- namisuku
kyllä saa äiti aina "jännittää" jäkikasvun valintoja kumppaniensa suhteen heh, kun äitihän niitä ei valita voi(valitettavasti, heh) Minua onnisti ja varmasti sinuakin=D Niitä pikkutaaperoita odotellessasi, voi vain haaveilla.
Lomani oli tod lyhyt, kun on niin paljon kirjoitushommia. En viitsinyt ottaa läpykkää mökille:)
Kauniita ja Onnellisia päiviä Sinulle=: - hildurvonhopsis
namisuku kirjoitti:
kyllä saa äiti aina "jännittää" jäkikasvun valintoja kumppaniensa suhteen heh, kun äitihän niitä ei valita voi(valitettavasti, heh) Minua onnisti ja varmasti sinuakin=D Niitä pikkutaaperoita odotellessasi, voi vain haaveilla.
Lomani oli tod lyhyt, kun on niin paljon kirjoitushommia. En viitsinyt ottaa läpykkää mökille:)
Kauniita ja Onnellisia päiviä Sinulle=:Onnellisia ja iloisia päiviä koko poppoolle. Hyvin valitsivat aikuiset lapseni kumppaninsa.
Mikäs sen mukavampaa, kun lapset ovat aikuisia ja ovat onnistuneet ammatinvalinnassa ja samoin heidän kumppaninsa - sinne pääsivät minne halusivat. Omat valintansa he tekevät ja saavatkin tehdä.
- Yksinkertaisuus
Oletko tyhmä ?
Tarjoat avaimet henkilöllisyytesi selvittämiseen!- namisuku
kahville(ihan punastun) Olenko jo niin suosittu, että oikein henkilöllisyyttäni joku lähtisi selvittelemään.
Jos ja kun tulet, pirauta ensin. Tulen avaamaan portin, dobberini voivat olla vähän liian "leikkisiä"
olla ylpeä. Onneksi olkoon teille kaikille!!!
- namisuku
Satumaalle:)
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271548Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411319Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681255- 12998
- 7961
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7901- 71826