Naiset

PETOLLISIA

Ok, otsikossa on yleistys, mutta voi ku totta helvetissä naisille on niin tyypillisempää petollisuus ja ketkuus.

Juuri tapahtunut esimerkki ihan oikeasta elämästä:

Olen tapaillut erästä todella suloista tyttöä ja tuntui siltä, että olisi ollut säpinää ihan ekoista ja toisista treffeistä alkaen. Aina kun olemme tavanneet, tyttö oli itse suloisuus ja puheli mukavia, kuten esim. kuinka se tykkää viettää aikaa mun kanssa jne. Olin melko onnellinen, vaikka pikkuisen epäilytti, kun tyttö ei MELKEIN koskaan ottanut ensimmäisenä yhteyttä, mutta suostui lähes aina tapaamisiin. Meillä oli kaikkea paitsi seksiä.

No, meilläpä oli sovittu meno eräälle päivälle tiettyyn aikaan, mihin tyttö ei yksinkertaisesti ilmestynyt jättäen vastaamatta puheluihin ja viesteihin. Ihan noin vaan ykskaks. Jouduin menemään yksin aivan ymmälläni siitä, mitä on tapahtunut. Sen jälkeen huolestuin, että mahtoikohan sattua jotain (?!?!?!). Soitin vielä ja lähetin huolestuneen viestin. Ei vastausta.

No, jos olis oikeasti sattunut jotain, hän olis varmaan jo tähän mennessä kertonut siitä. Ei kai tässä voi olla sitten muuta kuin maailman vitullisimmat ja petollisimmat oharit.

Ja siis mä oon seurustellut ja tapaillut paljon ennenkin ja jatkuvasti törmännyt naisten kaksinaamaisuuteen. Ei tosin näin radikaalissa muodossa kuin nyt.

Huoh. En silti ole menettänyt uskoani siihen, että löydän itselleni vielä Hyvän Naisen! :)

So long.

7

1041

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opimme?

Älä koskaan luota 100% naiseen, vaikka se olis kuinka sun oma vaimos! Mutta tuo sun tapaus ei ollut mikään uusi juttu, 2/3 tämän maan naisista harrastaa vastaavaa.

• No ei nyt ihan kaikki naiset tollaista harrasta, minut ainakin on kasvatettu niin että ilmoitan aina jos en pääse tai jos olen vaikkapa myöhässä jostain syystä. Ja täytyy sanoa että aikas lapsellinen ihminen tekee noin, aikuinen osaa tarttua hankalaan asiaan esim vaikkapa kertoa ajoissa (ei siis 5min ennen treffejä) etten tule koska en ole kiinnostunut tms, ei normaalin tunne-älyn omaava ihminen toimi noin. Oliko neiti melko nuori?

• juuri noin

Nainen kyllä puhui paljon ja osoitti kiinnostusta, mutta loppujen lopuksi mikään ei tarkoittanut yhtään mitään. Yhteydenpito loppui kuin seinään. Miten naisella on pokkaa puhua toista ja tarkoittaa ihan jotain muuta? Ehkä olen itse tyhmä kun en tajua, mutta jos itse sanon jotain kaunista naiselle niin myös tarkoitan sitä. Tollasesta tulee vaan niin tyhjä olo ja kohta ei pysty oikein keneenkään luottamaan...

• Nicole*

Miehet on niin mukavia ja pitää yhteyttä. Kehuvat ja muutenkin ovat oikein puheliaita. Sitten ihan yks kaks ilman mitään selitystä kaikki muuttuukin ja hiljaa hiipuu pois... jos vaikka itse yritän jotain keskustelua saada aikaisiksi nii vastaillaan tyyliin yhdellä sanalla niin eipä semmonen houkuttele.
        Tollasesta tulee todellakin niin tyhjä ja turhautunut olo ja kun muutenkaan mun luottamus ei miehiä kohtaan ole niin suuren suurta...

• Hanki hänet käsiisi ja PAKOTA hänet ymmärtämään tilanteesi. Vaadi suoraa vastausta suoriin kysymyksiin siinä ja nyt.

• N40_

Ikävää että sinulle kävi noin ja pahoitit mielesi. Täytyy vain todeta näinkin "vanhana", että kyllä miehet ovat aivan yhtä petollisia. Eli tasoissa ollaan molempien sukupuolten kesken.

• samaa peliä pelataan

Olen tehnyt noin ikävästi useille miehille. Syytä typerään käytökseeni en osaa oikein sanoa, tulee vaan kai joku "rimakammo" yhtäkkiä..ensin tuntuu, et tosi jees ja sit ne fiilikset loppuu ku seinään.

Mutta osaa ne miehet ihan saman.

Varmasti löydät itsellesi hyvän naisen joka uskaltaa sanoa mitä tuntee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      86
      2650
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1819
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1704
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      371
      1622
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      18
      1572
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1427
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1237
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1166
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1126
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1029
    Aihe