Mitä tekisit kymppitonnilla.
Ihan todella.
Olen rikas mies.
Voin antaa parhaalle vastaajalle kybän.
Jos saisit kymppitonnin
22
1105
Vastaukset
- Pirre*
iso raha, mutta laita vain - lisänä se on rikkakin rokassa, sano..:)
- kuokkis!
jos en anna,olen hullu
jos annan,olen hu**a
kuule,pidä rahas ihan itte! - mumee
kylläpä nuita rahareikiä heti tullee mieleen vaikka kuinka monta. Tulis turhan pitkä lista jos tässä sitä alan puntaroimaan.
Jääköön nyt, jos vaikka paremman tarpeen omaavia sattuu paikalle. Onnea yritykseen toisille. - tammikuun likka
Meinaakko, että "taka-ajatus tonnit"? :(
Jos saisin vaikkapa lottovoittona niin as.lainaa lyhentäisin koko rahalla. - erään sellaisen
velan pois, jota minulle ei olisi edes pitänyt tullakkaan. = Syyttömänä rangaistu!
- taulun
muiden lisäksi seinälle. Jos ei kybällä lähtisi, lisäisin omistani.
- kolme kybää!
Se peittäisi suunnilleen lähipäivien tappiot.
- eao..
minäkin ja moni muu on rikas ja jos ei tässä iässä ole rahaa, ei sitä enää tule,
tai sitä osa säilyttää.
sinä lienet niitä uusavuttomia,
kun vain ehkä yksi asiasi on kunnossa, olet rikas.
rahalla kylä saa mitä vaan, jos osaa,
kadehdin onneasi, lähetä, vaan laita itse suoraan SPR:lle, Uniceffille tai vaikka Pelastusarmeijalle. Niillä on hyvää käyttöä sinunkin rahoillesi!
- Puidenhalaaja
Maksaisin tuon remppalainan pois ja lopulla sitten voitaisiin mennä vaikka Niilin risteilylle. Jostakin syystä nyt on alkanut kiehtoa sellainen menneen maailman kokemus. Omia rahojani en moiseen laittaisi kun en ole varma pitäisinkö siitä. Ja tuollaisen varakkaan ihmisen kanssahan sinne kuuluisikin mennä. Sehän oli silloin Agatha Christien aikaan rikkaiden ja joutilaiden hupia.
Niin, ja ei sitä Kuolema Niilillä -kirjaa tarvisi ihan kaikessa matkia...- Puidenhalaaja
optimisti-orvokki kirjoitti:
aamuinen kuumailmapallo-retki Niilin yläpuolelle. ;))
Siis todella viehättävä kokemus ihan näin virtuaalitasollakin tuo leijailu kuumailmapallolla Niilin yllä. Ihan jo näen ne maisemat allani, rauhallisesti virtaavan virran, viljelykset ja kaupungit ja ihmisten vilinän sen rannoilla. Ehkäpä sittenkin lähden ihan omilla rahoilla sinne risteilylle;)
Puidenhalaaja kirjoitti:
Siis todella viehättävä kokemus ihan näin virtuaalitasollakin tuo leijailu kuumailmapallolla Niilin yllä. Ihan jo näen ne maisemat allani, rauhallisesti virtaavan virran, viljelykset ja kaupungit ja ihmisten vilinän sen rannoilla. Ehkäpä sittenkin lähden ihan omilla rahoilla sinne risteilylle;)
kerran, kun olimme sinnepäin lähdössä. Laitoin sen oikeastaan matkan ehdoksi, mutta matka peruuntuikin ihan muista syistä.
Näin joskus matkailuelokuvan, jossa pääsi "näkemään" millaista se olisi. Se voisi tosiaan kruunata matkan, jos sääkin olisi suotuisa. Auringonnousua Niilin yllä toivoisin joskus pääseväni näkemään kuumailmapallon korissa. Se olisi luultavasti samantapainen elämys kuin kamelilla ratsastaminen Saharan hiekkadyyneillä auringonnousua katsomaan. Se jäi yhden matkan kohokohtana mieleen.
- yksinäinen nainen
Uusisin vanhan taloni jätevesijärjestelmän, ettei pohjavesi saastuisi enempää, ja laitattaisin uudet ikkunat ennenkuin vanhat tipahtavat. Loppurahoilla auttaisin ihan yhtä köyhiä lapsiani. Mielikuvituseton kylläkin, mutta välttämätön ja silti niin kaukainen haave...
- Baile_Atha_Cliath
koko rahalla hillomunkkeja.
- Baile_Atha_Cliath
olisit mesenaattina älykkäässä projektissa.
PS. Toteutan asian ilmankin sinua:)
minä sanoisin,että kiitos. Helpottaa tämäkin hiukan.:)
Ja niin olisi rikkaalla miehellä ja köyhällä naisella molemmilla hyvä mieli. Jumala rakastaa aulista antajaa.- pinoon
Mitäs sitä muuta.
- namisuku
itselleni "kauppa-auton" ja kiikuttaisin loput es-virastoon=)
- henri.2
en ainakaan ostaisi.
- unelma..
Haaveeni on ollut saada veranta tuohon ulos,ovikin on vuosia sitten tehty,mutta verantaa en ole pystynyt siihen teettämään.Aamuaurinko siihen paistaa ja monesti mielikuvissa olen kahvit siellä jo juonut.Siinä sitä unelmaa..
- että sulla on
sentäs se ovi, senkus astut kaffemukin ja tuolin kanssa ulos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391829En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271608Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421368Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81151
- 121058
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7961- 20959
- 80909