Olipa uskomaton keskustelu tuolla alla aikaisemmasta aloituksestani. Minut leimattiin tuolla alenpana armottomaksi pelimieheksi, joka en näe naista muuna kuin seksiobjektina. Tämä ei pidä paikkaansa. Käytin ehkä harkitsemattomasti ilmaisa "pesän saaminen", mutta tarkoitukseni oli vain sanoa että seksiä saa huomattavasti paremmin silloin kun sitä ei erityisesti ole etsimässä. Sama pätenee myös elämänkumppanin etsimiseen. Kun on avoin luonteva ihmisten kanssa , eikä ajattele kaikkia vastaan tulevia naisia potentiaalisina tyttöystävinä se oikea voi löytyä - ihan sattumalta.
En mene ravintolaan metsästämään "p---a" vaan etsimään mukavaa naisseuraa, sillä pidän kovasti naisista ja viihdyn naisten seurassa. Jos olen viettänyt mukavan illan naisen kanssa se voi johtaa myös yhteiseen yöhön (usein naisen aloitteesta). En edelleenkään käsitä mitä pahaa tässä on. Mitään lupauksia puolin eikä toisin ole annettu eikä mitään ole valehdeltu.Kunnioitan ja arvostan naisia. Jokainen heitä on ainut kertainen yksilö.
Yritin aiemmin sanoa, että naisseuraa saa jos on avoin ja pitää aidosti naisista. Minä itse viihdyn yleensä paremmin naisten kuin miesten kanssa. Ehkäpä siksi, että harrastukseni yms eivät ole kovin "miehekkäitä". Inhoan penkkiurheilua, en ole kiinnostunut tekniikasta yms. Sen sijaan olen hyvin kiinnostunut kirjallisuudeta ja taiteesta ja saman kiinnostuksen jakavat myös monet naiset. Olen naisvaltaisella alalla ja suurin osa ystävistäni on naisia. Minun on hyvin luontevaa olla tekemisissä naisten kanssa.
Minä pidän kovasti naisista enkä ikimaailmassa ymmärrä miestä, joka lutkittelee naisia tai on sormi pystyssä moralisoimassa naisten valintoja.
En kyllä käyttäisi naisia huorittelevasta miehestä nimitystä "kunnon mies" ellei nimitys viittaa fyysiseen kuntoon tms.
Minun on kovin vaikea ymmärtää myöskään sitä, että minut on leimattu pelimieheksi koska tulen hyvin toimeen naisten kanssa. Mielestäni en käytä naisia hyväkseni. Olen tehnyt kyllä hyvin selväksi, että en ole etsimässä elämänkumppania.
Joku kysyi, miksi en vakiinnu ja ala seurustelemaan . Minä olen vielä suhteellisen nuori ja elän liikkuvaista elämää. Olen asunut ja tulen vielä asumaan pitkiä aikoja ulkomailla. Parisuhde ei nyt sovi tällä hetkellä elämäntilanteeseeni.
En tiedä mikä uusmoralismi aalto täällä on tuomistsemassa yhden yön seksisuhteet sinkkujen kesken. Ketä ne loukkaavat? Eivät ne vähennä myöskään kenenkään pariutumismahdollisuuuksia. Ei parisuhdetta solmita seksin takia vaan kumppanuuden. En myöskään oikein ymmärrä näitä "neitsytvaimosta" haaveilevia miehiä. Ei se, että naisella on ennen parisuhdetta ollut yhden yön suhteita tarkoita, että hän ei parisuhteessa sitoutuisi yhteen mieheen (sama tietysti koskee myös miehiä)
Joku julisti että levitän sukupuolitauteja. No, en todellakaan. En todellakaan ole mikään idiotti enkä ikinä harrasta suojaamatonta seksiä. Vaikka minulla on ollut suhteellisen paljon seksikumppaneita minulla ei ole ikinä ollut mitään sukupuolitauteja (tieto perustuu testeihin eikä luuloon). Sukupuolitaudin saaminen ei ole kiinni kumppaneiden määrästä. Yhdeltäkin kumppanilta voi saada taudin, jos ei harrasta turvaseksiä.
En koe olevani pelimies
55
2540
Vastaukset
- Ota huoraa!
Katos kaikkia ei tollaset yhden yön mesikärsät kiinnosta.
- että tämä on harrastanut
yhden yön seksiä?
- olette saastaa!
Jyystämäsi lutkat kelpaavat vain saippuatehtaalle.
- xyu
Täällä on paljon luonnevikaisia liikkeellä. En usko että he ovat edes katkeria tai kateellisia.
Uskon ihan vakaasti, että mm. nämä vastaajat jotka ehtivät tännekin jo heittämään lutkat, ovat vain kansankielisesti sanottuna hulluja. Tai jos eivät hulluja, niin ainakin varttihulluja.
Pitää olla todella tunnevammainen ja rikkoutunut persoonallisuus jos sisimmässään ihan tosissaan ajattelee niin kuin kirjoittaa tänne. Sellaista toimintaa ei selitä oikeastaan mikään muu kuin mielen- tai persoonallisuushäiriö. Normaali katkeruus tai kateellisuus ei aiheuta niitä purkauksia joita tämä sinkut-palsta on pullollaan.
Toinen vaihtoehto on, että tämä lutkittelu-ilmiö ja yletön moralismi on teekkaripila tai muu jäynä.Eiköhän yli puolet noista lutkitteluista ole pelkkää ajanvietevittuilua. Joku pässi tarttuu halpaan provoon joka kerta.
- aika monta
DorkaM kirjoitti:
Eiköhän yli puolet noista lutkitteluista ole pelkkää ajanvietevittuilua. Joku pässi tarttuu halpaan provoon joka kerta.
Eli alle puolet on enemmän tai vähemmän tosissaan kirjoitettuja? Mistä sinä sitten erotat mikä on provo? Tai sinä varmaan erotatkin, mutta entäs joku sellainen kuka ei täällä joka päivä lueskele näitä juttuja?
Sitä paitsi epäilen oikeasti että niitä Henkan opetuslapsia pyörii täällä, on niin samantyyppistä juttua. Ajanvietevittuiluksi aika aikaa viepää.
Nimim. Itsekin monesti suivaantunut tän palstan juttuihin
- Trellis
nyt vain liikkuu monia katkeran ahdistuneita ihmisiä. Normaali-ihmiset tuskin jaksavat tuomita sinua tai kumppaneitasi. Ahdistuneet ihmiset vain huutavat eniten ja siksi he ovat täällä "paremmin" edustettuja. Jostain syystä moni pitää rikollisen moraalittomana toisten onnea ja tasapainoisuutta silloin, kun itse ovat tyytymättömiä. En ole koskaan ymmätänyt sitä miten he onnistuvat omassa päässään vääntämään tämän katkeruuden, nimittelyn, pahanolon levittämisen ja yleisen tuomitsevaisuuden, "kunnollisuudeksi" ja merkiksi "korkeasta moraalista".
- katkeruutta...
Ei kannata välittää. Rentun ja pelimiehen määritelmiin voisi kuulua naisten hyväksikäyttäminen, mitä sinä et nähtävästikään tee. "Syyllis(t)en" löytäminen muualta kuin peilistä on paljon vaivattomampaa.
- voe mahoton
Minä en syyllistä ketään, totean vain että monen miehen nussimat lutkat eivät ole se minun juttu. Enemmänkin täällä syyllistetään mediakriittisestä ajattelusta ja siitä, että kehtaa suhtautua arvioiden muiden elämäntyyliin.
- Voi...
voe mahoton kirjoitti:
Minä en syyllistä ketään, totean vain että monen miehen nussimat lutkat eivät ole se minun juttu. Enemmänkin täällä syyllistetään mediakriittisestä ajattelusta ja siitä, että kehtaa suhtautua arvioiden muiden elämäntyyliin.
Nimittelet ainakin törkeästi, jos oikeasti kunnioittasit naisia ei sellaista tapahtuisi. Sehän on täysin sinun ongelmasi, eikä kenenkään naisen tai miehen käsittääkseni tarvitse muuttua sinun mieleksesi joksikin toiseksi.
- xyu
Kaikkein naurettavinta tässä koko lutkittelu-kunnon mies-pelimies -hässäkässä on se, että "kunnon mies"-määritelmä on, ainakin tällä palstalla, vedetty lopullisesti lokaan.
Tällä palstallahan "kunnon mies" on alkanut saada kaikenlaisia sille vieraita merkityksiä, kuten naisvihaaja tai pikkusieluinen riidanhaastaja.
On sääli että tuollaisia termejä viedään lokaan.
Tämän palstan määritelmien mukaan olen mieluummin nimittäin pelimies kuin kunnon mies. Tämä on asia, jota en varmaankaan muussa kontekstissa koskaan sanoisi.
Mutta näillä lainalaisuuksilla millä tällä palstalla pelataan, on pelimies huomattavasti parempi vaihtoehto.
En halua assosioitua naisia vihaavaksi katkeraksi ylimoralistiseksi riidanhaastajaksi.- voe mahoton
Ei ainakaan kunnon miehet ole vetäneet sitä termiä lokaan, ainoastaan monen miehen nussimat lutkat käyvät toivotonta väsytyskamppailua kunnon miehiä vastaan ja yrittävät hämärtää tosiasioita. Mutta kunnon miesten pokka kyllä pitää.
- xyu
voe mahoton kirjoitti:
Ei ainakaan kunnon miehet ole vetäneet sitä termiä lokaan, ainoastaan monen miehen nussimat lutkat käyvät toivotonta väsytyskamppailua kunnon miehiä vastaan ja yrittävät hämärtää tosiasioita. Mutta kunnon miesten pokka kyllä pitää.
Eikös se käynyt varsin hyvin ilmi tuosta minun viestistäni?
Yksi kunnon miehien vähemmän mairitteleva piirre tällä palstalla (ei siis oikeassa elämässä, oikeiden kunnon miesten kohdalla) on se, että kunnon miehet harvemmin keskustelevat monitahoisesti tai monisanaisesti. Kunnon miehet eivät myöskään osaa vastata heille esitettyihin kysymyksiin, vaan he pakenevat pelimies-lutka -mantrojensa taa. Näkemyksilleen he eivät osaa antaa perusteita. Pelkkä lutka/pelimies-sanan mainitseminen tai seksiaktin kuvaileminen riittää, kuten maininta esim. likaisesta pillusta tai likaisesta mulkusta.
Mutta se ei ole minusta edes kovinkaan suuri ihme, koska luonnevikaiset tai mielenhäiriössä kirjoittavat eivät kovin usein prosessoi toisten tekstiä, vaan ajavat vain junttamaisesti omaa asiaansa läpi, oli se keskustelun yleisen suunnan mukaista tai ei. - Katso myös peiliin
voe mahoton kirjoitti:
Niin, kukahan? Täällä ne kunnon miehet päivästä toiseen lutkittelevat
kaikkia naisia, jotka ovat kiinnostuneita muista kuin heistä.
Heti jos nainen on joskus seksiä harrastanut, nin nainen on
hirveä lutka. Kuulostaapa todella fiksun ja kunnollisen
miehen tilitykseltä. - kunnonmiehillä/kilteillä mi...
Ihan totta. Kun joku sanoo olevansa kunnon mies (tai kiltti mies) niin se herättää erittäin paljon epäluuloja: jotakin täytyy olla pahasti vialla.
- voe mahoton
Katso myös peiliin kirjoitti:
Niin, kukahan? Täällä ne kunnon miehet päivästä toiseen lutkittelevat
kaikkia naisia, jotka ovat kiinnostuneita muista kuin heistä.
Heti jos nainen on joskus seksiä harrastanut, nin nainen on
hirveä lutka. Kuulostaapa todella fiksun ja kunnollisen
miehen tilitykseltä.Tottahan se on että suurin osa naisista on monen miehen nussimia lutkia. Pitäisikö siitä hyvästä antaa kunnioitusta?
- muu autismin muoto?
Erilaiset autistit eivät usein kykene näkemään mitään muuta näkökulmaa kuin omansa. Heille on myös ominaista voimakas musta/valko-ajattelu.
Aspergerin-syndrooma on varsin yleinen "nörttitauti", joten en ihmettelisi, jos se löytyisi tämän musta-valkoisen uusmoralismin taustalta, joka tällä palstalla rehottaa.
Aspergerit ovat usein hyvin lahjakkaita esim. tietotekniikan alalla, mutta sosiaalisesti kömpelöitä. - xyu
Ilmeisen vaikea käsittää sitä että mies voi aidosti viihtyä naisen seurassa. Monet kunnon miehet ovat täällä sinkuissa myös sanoneet "kunnolla" vihaavansa akkain kotkotuksia.
Itsekin viihdyn naisten seurassa. En tiedä tarkalleen miksi, mutta syyt lienevät samantyyppisiä kuin sinullakin. En pidä urheilusta, vaikken sitä toisaalta halveksikaan. Teksiikasta pidän sen verran että riittää kun olen sen herra eikä toisin päin. Tuntuu että monet miehet eivät varsinaisesti halua keskustella mistään. Kai se on pelkoa että pistää itsensä liian alttiiksi, haavoittuvaiseksi, jos antautuu puhumaan joskus jotakin "syvällistä", tai edes henkilökohtaista.
Naisten kanssa voi antautua usein paljon merkityksellisempiin keskusteluihin. Usein se myös luo luonnollisesti kipinää, jonka joko voi antaa tai sitten ei, siirtää asian lähentymiseen.
Keskustelutaito ja oikea kiinnostuminen toisten näkökannoista ja sanomisista on tärkeimpiä tapoja luoda siteitä ihmisten välille. Kun koskettaa toisen persoonaa tai antaa toisen koskettaa omaa persoonaa, on mahdollinen ihmissuhdekin todennäköisempi. Ja parasta kaikessa on se kun se tapahtuu luonnostaan, ilman että tarvitsee yrittää ja temppuilla.- allekirjoitan...
Miehet ovat kavereita, naisista voi löytää todellisen ystävän, jolle voi avautua ja löytää usein uusia näkökulmia. Eikä todellakaan aina suhteen tarvitse olla seksuaalinen. Yleensä nämä "kunnon miehet" tosiaan tuntuvat pelkäävän miehisyytensä menettämistä mikäli erehtyy sotkeutumaan naisten juttuihin. Oma on häviönsä.
- Renttuko?
allekirjoitan... kirjoitti:
Miehet ovat kavereita, naisista voi löytää todellisen ystävän, jolle voi avautua ja löytää usein uusia näkökulmia. Eikä todellakaan aina suhteen tarvitse olla seksuaalinen. Yleensä nämä "kunnon miehet" tosiaan tuntuvat pelkäävän miehisyytensä menettämistä mikäli erehtyy sotkeutumaan naisten juttuihin. Oma on häviönsä.
Parhaat ja luotettavimmat ystäväni ovat naisia. Mies nainen voivat aivan hyvin olla myös vain ystäviä (sitäkin on tällä palstalla kiistetty).
Naisten kanssa voi nimenomaan esim. tunteista puhua ihan avoimesti. Naiset ovat myös yleensä paljon avarakatseisempia kuin miehet.
- On ihan sama mitä
tunnet. Jos harrastat yhden illan suhteita olet paska. Kyllä sinä viet kunnollisten miesten mahdollisuuksia, kun saat naiset kiinnostumaan itsestäsi, vaikka et ole tosissasi. Juuri kaltaistesi takia naiset nakkelevat niskoja vähemmän lipeville miehille, jotka kuitenkin olisivat valmiita sitoutumaan ja perustamaan perheen.
- ...
Luuletko todella, että kukaan nainen ei koskaan ITSE halua niitä lyhyempiä suhteita? Luuletko todella, että naiset ovat itse passiivisia "antajia" sen sijaan, että itse tietävät mitä haluavat ja ottavat sen? Olet katkera pelle ja siksi yksin.
- on parempi
Tällä palstalla leimautua pelimieheksi, koska tämän palstan, S2-sinkkujen mukaan pelimies on normaali naista kunnioittava, sosiaalinen, mukava ja pidetty ihminen.
Tällä palstalla taas kunnon mies tarkoittaa katkeroitunutta, psykopaatin piirteitä omaavaa, riitaa haastavaa ja naisia vihaavaa epäsosiaalista hyypiötä.
Minä ainakin olen mielelläni pelimies siinä merkityksessä mikä sille on tällä palstalla annettu. Ja sille on annettu kunnon miehen vastakohdan merkitys, eli pelimies on sellainen normaali ja mukava tyyppi. - xyu
Kunnon miehet saada sanaa suustaan tai uskaltaisivatko he lähestyä naisia sen enempää, vaikka yhtäkään pelimiestä (eli sellaista mukavaa heppua, joiden seurassa naiset viihtyvät) ei olisi?
Taitaisi käydä niin että sen lisäksi että kunnon miehet olisivat pelimiesten katoamisen jälkeen yhtä yksin kuin ennenkin, niin heidän kohtaloansa jakaisi hirveän paljon suurempi määrä naisia.
Koska en voi suurin surminkaan uskoa että naiset valitsisivat huonoissakaan olosuhteissa ihmistä joka käyttäytyy tuolla tavoin. - Trellis
on parempi kirjoitti:
Tällä palstalla leimautua pelimieheksi, koska tämän palstan, S2-sinkkujen mukaan pelimies on normaali naista kunnioittava, sosiaalinen, mukava ja pidetty ihminen.
Tällä palstalla taas kunnon mies tarkoittaa katkeroitunutta, psykopaatin piirteitä omaavaa, riitaa haastavaa ja naisia vihaavaa epäsosiaalista hyypiötä.
Minä ainakin olen mielelläni pelimies siinä merkityksessä mikä sille on tällä palstalla annettu. Ja sille on annettu kunnon miehen vastakohdan merkitys, eli pelimies on sellainen normaali ja mukava tyyppi.saman asian. Miellän itseni "luonnossa" kunnon mieheksi, mutta täällä tuo termi tuntuu edustavan jotain ihan muuta ja olen mieluummin "pelimies" kuin sellainen karikatyyri mitä tuo termi "kunnon mies" täällä tuntuu yleensä tarkoittavan. Toisaalta tämän palstan "kunnon miehillä" on niin konemaisen dualistinen ihmiskuva, että mikään heidän ihmisluokituksensa ei juurikaan vastaa todellisuutta.
- keskusteluissa mukana oleva
Sain sinusta fiksun kuvan, ja keskustelu(t) ei(vät) ole muuttaneet sitä. :-)
"se toista keskustelijaa katkeruudesta kritisoinut keskuselija" ...no just. Naisena koen että minua "pelataan" jos minulle tarkoituksella valehdellaan/vedätetään/huijataan seksin saamis-tarkoituksessa, jos tunteita käytetään syöttinä yms. Jos minulle puolestaan tehdään selväksi/väännetään rautalangasta että halutaan vaan yhden yön kivaa, ja sitten menen ja ihastun niin ei minua ole "pelattu" vaan olen pösilö.
Pelimies minulle tarkoittaa siis minun tunteilla pelaamista. Mistä lähtien pelimiehet on rehellisiä olleet???- jota joku panomies
on nussinut. Naisista iso osa on puhkinussittuja, kunnollisia on entistä vähemmän kiitos kaltaistesi panijoiden.
- joten älä sure
Ja mistähän sen tiedät?
Eli kuten kritisoin: näille "kunnon miehille" pitäisi olla neitsyt. Nyt ei eletä 1800-lukua enää.
- Queens
En pidä sinua pelimiehenä, et leiki kenenkään tunteilla. Minusta seksi on myös luonnollinen asia elämässä, vaikka monet täällä ovat muuta mieltä.
"Kunnon miehillä" on ongelmana pesän saaminen, joskin "kunnon miehet" toisaalta tuomitsevat sekä ihmisten seksielämän että naisten seurustelun muiden miesten kuin heidän itsensä kanssa. Kovin on ristiriitaista, kun halutaan jotakin mitä samalla tuomitaan.
Itse en pidä selibaattia sen kummempana kunnollisuutena - täällä monet tekevät välttämättömyydestä hyveen. Miksi he sitten ovat niin katkeria?
Olet antanut täällä ihan hyviä neuvoja, jotka eivät näemmä mene perille niille, jotka niitä eniten tarvitsisivat. Naiset pitävät kaltaisistasi miehistä, jotka ovat luontevia ja rentoja myös naisten seurassa, avoimia ja keskustelukykyisiä. Keskustelukyky tarkoittaa valitettavasti monipuolisempaa otetta kuin "lutka-huora-pelimies"-imbesilliydet. Naiset pitävät tietysti ainoastaan miehistä, jotka kunnioittavat ihmisiä, joiden kanssa he viettävät aikaa (melko loogista).
Minun lapsuudenkaverini muuten sai ainoan sukupuolitautinsa vakituiselta kumppaniltaan. Kaverini tietämättä hänen poikakaverinsa kävi vieraissa, eikä käyttänyt kondomia, joita ei käytetty kotonakaan. Että näinkin voi saada sukupuolitaudin: olemalla uskollinen ja käyttämällä e-pillereitä... siinä sitä lutkailua teille- Queens
Naurettavinta ja samalla vastenmielisintä, mitä olen ikinä nähnyt, on se että tällainen "kunnon mies" stalkkeri, joka huorittelee tiettyä naista, tuleekin säännöllisin väliajoin lakki kourassa ja häntä koipien välissä kerjäämään naiselta "edes sitä pillua".
Voiko alemmaksi enää vajota?
En ole eläessäni nähnyt mitään säälittävämpää, rujompaa, oksettavampaa, tahdittomampaa, vastenmielisempää jne.
Voisi mukailla Clint Eastwoodia (vai Eli Wallachko se oli): Jos kerran huorittelet, niin huorittele sitten loppuun asti äläkä lässytä.
;-)
- misspiggy
siinä ei oo mitään peliä, jos säännöt on selvät.. Onhan ny nuorilla ihmisillä tarpeensa, eikä silti tartte lähtee sormuskauppaan.. Mut ku toi on ikävä kyl niin, ett miehil nousee maine jA naisil menee kunnia.
Eihän se kuitenkaan oo miesten yksinoikeus pitää seksistä. Eikä sen pitäs tehä naista huonommaks vaikka siitä pitääkin.. Eli suotakoon irtosuhteet kummallekkin sukupuolelle, jos sitä tarvitsee..- on hän pelkkä
saastainen eläin. Ei nuoruus ole mikään puolustus huorata ympäriinsä. Kyllä parisuhteen voi aloittaa nuorenakin.
- ihmiset jotka
on hän pelkkä kirjoitti:
saastainen eläin. Ei nuoruus ole mikään puolustus huorata ympäriinsä. Kyllä parisuhteen voi aloittaa nuorenakin.
Hohhoi...olen seurannut nyt pari viikkoa tätä sinkkupalstaa..Aivan uskomattomia ihmisiä kyllä osa. Täällä neuvovat sellaiset, jotka itse eivät ole seurustelleet, ja ovat siitä katkeroituneet. En tarkoita kaikkia, vaan osaa porukasta. Tämä palsta ei kyllä anna oikeaa kuvaa suomalaisista sinkuista. Täältä harvoin saa lukea mitään positiivista. Renttu, olen sun puolella! Kyllä nainenkin voi haluta vain seksiä. Ei se keltään ole pois! Se on ihanaa, kun sattuu hyvä mies kohdalle. Eikä se tarkoita että tarvitsisi seurustella. Kyllä sen tietää molemmat, onko kyseessä vain yhden yön kiva. Hitto, mua oikeesti ärsyttää nää katkerat voihkijat ja haukkujat täällä. Tekopyhää toimintaa. Järjestäkää miitti ja menkää keskenänne naimisiin:)
- misspiggy
on hän pelkkä kirjoitti:
Kyllähän sitä parisuhteenkin ottas, jos joku siihen alkas.. Mikä h..tin nuoruus?? Ja asiahan on niin ettei kaikki pysty parisuhteeseen (en puhu itsestäni. Jos ihminen tietää itse ettei kykene joustamaan toisen ehdoilla, niin onhan se parempi ettei ala piinaamaan ketään. Ja ihmisellähän on vielä eläimen vaisto, mutta saastaa ei seksi ole, vaan ihan luonnollinen asia.
- misspiggy
ihmiset jotka kirjoitti:
Hohhoi...olen seurannut nyt pari viikkoa tätä sinkkupalstaa..Aivan uskomattomia ihmisiä kyllä osa. Täällä neuvovat sellaiset, jotka itse eivät ole seurustelleet, ja ovat siitä katkeroituneet. En tarkoita kaikkia, vaan osaa porukasta. Tämä palsta ei kyllä anna oikeaa kuvaa suomalaisista sinkuista. Täältä harvoin saa lukea mitään positiivista. Renttu, olen sun puolella! Kyllä nainenkin voi haluta vain seksiä. Ei se keltään ole pois! Se on ihanaa, kun sattuu hyvä mies kohdalle. Eikä se tarkoita että tarvitsisi seurustella. Kyllä sen tietää molemmat, onko kyseessä vain yhden yön kiva. Hitto, mua oikeesti ärsyttää nää katkerat voihkijat ja haukkujat täällä. Tekopyhää toimintaa. Järjestäkää miitti ja menkää keskenänne naimisiin:)
sun kanssas.. Eikös noi "jeesustelu" palstakin täält löydy?? Niin körttiläistä puhetta noi saastasist eläimist puhuminen. Tehdään kauniista asiasta likanen..
- ei ole minkään
ihmiset jotka kirjoitti:
arvoinen. En kyllä kelpuuttaisi lasteni äidiksi. Tuskin kukaan muukaan vakavasti parisuhteeseen uskova mies.
- misspiggy
ei ole minkään kirjoitti:
arvoinen. En kyllä kelpuuttaisi lasteni äidiksi. Tuskin kukaan muukaan vakavasti parisuhteeseen uskova mies.
Siveyden sipulit pauhaa.. Luokittele sana renttu!!! Itse olen elänyt pitkässä liitossa lasten isän, nykyisen rentun kans. Ei voi nuoruuden valinnoille mitään. Juuri noi tollaset naisia halveeraavat miehet on mun tielleni tulleet, ne käyttää naisii vaan hyväks.. Ku niille nainen ei voi olla ku madonna tai huora. Sairasta. Parisuhde olis kiva, mut mistä mies joka osaa elää tässä ja nyt..
- Kyllä suoraselkäisen
misspiggy kirjoitti:
Siveyden sipulit pauhaa.. Luokittele sana renttu!!! Itse olen elänyt pitkässä liitossa lasten isän, nykyisen rentun kans. Ei voi nuoruuden valinnoille mitään. Juuri noi tollaset naisia halveeraavat miehet on mun tielleni tulleet, ne käyttää naisii vaan hyväks.. Ku niille nainen ei voi olla ku madonna tai huora. Sairasta. Parisuhde olis kiva, mut mistä mies joka osaa elää tässä ja nyt..
kunnon miehen rentuista helposti erottaa. Kunnon miehellä on periaatteita. Kunnon miehen omatunto ei jousta. Kunnon mies sitoutuu alusta asti pereheeseen ja parisuhteeseen.
Jos nainen ei juokse pelkän kullin perässä, niin hän tajuaisi että kunnon miehiä on paljon tarjolla.
Mutta kunnon mies ei naisille kelpaa, kun lipevästi puhuva ja lepertelevä panomis renttu pitäisi olla. No naiset tästä saavat kärsiä. Kunnon mies ei lipevien panomiesten jämiä huoli. - misspiggy
Kyllä suoraselkäisen kirjoitti:
kunnon miehen rentuista helposti erottaa. Kunnon miehellä on periaatteita. Kunnon miehen omatunto ei jousta. Kunnon mies sitoutuu alusta asti pereheeseen ja parisuhteeseen.
Jos nainen ei juokse pelkän kullin perässä, niin hän tajuaisi että kunnon miehiä on paljon tarjolla.
Mutta kunnon mies ei naisille kelpaa, kun lipevästi puhuva ja lepertelevä panomis renttu pitäisi olla. No naiset tästä saavat kärsiä. Kunnon mies ei lipevien panomiesten jämiä huoli.enempää tiiä niin suosittelisin tukkii suun jottei lähe tukka päästä!!!!
Itse en luokittele itteeni "jämäks", vaik lyhyt oonkin. Toi sun tekstis antaa ilmetä, ett sulta puuttuu tunneäly kokonaan. Säälittävää.
Katsos kun elämä ei mee ku elokuvissa, niin se vaan on. Ja onneks mä omaan hyvän itsetunnon niin tiedän kuka ja mikä oon. Älyä on niin paljon, ett typeräks ei pysty haukkumaan. Värii valintoja oon tehny, ok, Mut niistä oppineena jatkossa tiiän mitä teen.
Ja jos sitä vaan kullin perässä juoksis niin hankkisin kyl ennemmin dildon. Mitä sitä paskaa äijää ottas..
Mut mä toivon, ett sä löydät sen madonnas, jolle voit noita törkeyksiäs puhua.. - mies....
Mutta kunnon mies ei naisille kelpaa, kun lipevästi puhuva ja lepertelevä panomis renttu pitäisi olla. No naiset tästä saavat kärsiä. Kunnon mies ei lipevien panomiesten jämiä huoli.Sitten varmaan vetää itsensä jojoon, jos sattuu vahingossa tekemään virheen. Ja tietenkään tämä ei koske pelkästään ihmissuhteita.
- Jos nainen on kunnollinen
misspiggy kirjoitti:
enempää tiiä niin suosittelisin tukkii suun jottei lähe tukka päästä!!!!
Itse en luokittele itteeni "jämäks", vaik lyhyt oonkin. Toi sun tekstis antaa ilmetä, ett sulta puuttuu tunneäly kokonaan. Säälittävää.
Katsos kun elämä ei mee ku elokuvissa, niin se vaan on. Ja onneks mä omaan hyvän itsetunnon niin tiedän kuka ja mikä oon. Älyä on niin paljon, ett typeräks ei pysty haukkumaan. Värii valintoja oon tehny, ok, Mut niistä oppineena jatkossa tiiän mitä teen.
Ja jos sitä vaan kullin perässä juoksis niin hankkisin kyl ennemmin dildon. Mitä sitä paskaa äijää ottas..
Mut mä toivon, ett sä löydät sen madonnas, jolle voit noita törkeyksiäs puhua..ei ole miktään aihetta krittiikkiin.
Naiset eivät suostu ottamaan vastuuta teoistaan ja vaativat että kunnollisten miesten pitäisi antaa anteeksi heidän pelehtimisensä pelimiesten kanssa.
Naiset eivät kestä että heidän toimintaansa kritisoidaan. - ..............
Mutta kunnon mies ei naisille kelpaa, kun lipevästi puhuva ja lepertelevä panomis renttu pitäisi olla. No naiset tästä saavat kärsiä. Kunnon mies ei lipevien panomiesten jämiä huoli....kun kävelet nokka pystystä ja selkä suorassa. Vinksautat selkäsi vielä.
Hoh hoijaa. Eihän sitä jaksa periaatteen kanssa elää. Kyllä nainen kaipaa sitä ihan kunnon panoakin joskus. :-) - misspiggy
Jos nainen on kunnollinen kirjoitti:
ei ole miktään aihetta krittiikkiin.
Naiset eivät suostu ottamaan vastuuta teoistaan ja vaativat että kunnollisten miesten pitäisi antaa anteeksi heidän pelehtimisensä pelimiesten kanssa.
Naiset eivät kestä että heidän toimintaansa kritisoidaan.ressu saada siipees oikeen kunnolla. Voi, voi.. Kato sillon ku on sinkku voi pelehtii miten haluu, ittensähän siinä vaan satuttaa eli oma moka. Parisuhde on sit eri juttu..
- kunnonmiehet
ei ole minkään kirjoitti:
jäävät yksin..ei meinaan taida moniakaan kiinnostaa mies, jolla on noin kaksinaismoralistinen tapa suhtautua seksiin, hän näkee seksin jollain lailla saastuttavan/pilaavan naisen..kuinka sellaisen kanssa voi ikinä kuvitella nauttivansa seksistä?
- misspiggy
kunnonmiehet kirjoitti:
jäävät yksin..ei meinaan taida moniakaan kiinnostaa mies, jolla on noin kaksinaismoralistinen tapa suhtautua seksiin, hän näkee seksin jollain lailla saastuttavan/pilaavan naisen..kuinka sellaisen kanssa voi ikinä kuvitella nauttivansa seksistä?
jotka ei oo sinut seksuaalisuutensa kanssa on just tollasii.. Usein monet pedofiilit on puheissaan tiukan moralistisia, kuten raiskaajatkin. Seksihän on, jos se tapahtuu kummanki ehdoilla, ihan luonnolinen kanssakäymisen muoto. Kaukana likasesta. Porno on sit erikseen..
- Naurettavaa
Jos nainen on kunnollinen kirjoitti:
ei ole miktään aihetta krittiikkiin.
Naiset eivät kestä että heidän toimintaansa kritisoidaan.Tiedät itsekin, että tuo on täyttä puppua.
Kukaan nainen ei pyydä anteeksi keneltäkään mieheltä, että joku toinen mies on häntä parempi, kiinnostavampi, naiselle paremmin sopiva.
Tuo anteeksipyytely on vain kunnon miesten fantasiaa. Toivottavasti löydätte edes jonkun "lastenne äidiksi", ettei siitäkin tarvitse samalla tavoin vain fantasioida. - Rinnastat kunnollisuuden
misspiggy kirjoitti:
jotka ei oo sinut seksuaalisuutensa kanssa on just tollasii.. Usein monet pedofiilit on puheissaan tiukan moralistisia, kuten raiskaajatkin. Seksihän on, jos se tapahtuu kummanki ehdoilla, ihan luonnolinen kanssakäymisen muoto. Kaukana likasesta. Porno on sit erikseen..
vaatimuksen pedofiliaan ja raiskauksiin. Käännät asiat päälaelleen.
- misspiggy
Rinnastat kunnollisuuden kirjoitti:
vaatimuksen pedofiliaan ja raiskauksiin. Käännät asiat päälaelleen.
väheksy kunnollisuutta, päinvastoin!!!! Vaan kunnollisuus ja moralistisuus liittyen seksiin, ei ole sama asia. Eli kukahan kääntä ja mitä??? Kunnon miehen mitta ei ole seksikokemusten määrä vaan muut asiat. Edelleenkin vetoan, että körttiläisyys pitäs olla jo historiaa. Että kaikki kunnon miehet huom!!! en rinnasta teitä näihin raiskureihin vaan noita kiihkomoralisteja. Niinhän noi katoliset papitki harrastavat seksiä pikku poikien kanssa ja samaan hengenvetoon saarnaavat synnistä..
- yksinkertaista
misspiggy kirjoitti:
Kyllähän sitä parisuhteenkin ottas, jos joku siihen alkas.. Mikä h..tin nuoruus?? Ja asiahan on niin ettei kaikki pysty parisuhteeseen (en puhu itsestäni. Jos ihminen tietää itse ettei kykene joustamaan toisen ehdoilla, niin onhan se parempi ettei ala piinaamaan ketään. Ja ihmisellähän on vielä eläimen vaisto, mutta saastaa ei seksi ole, vaan ihan luonnollinen asia.
eikö vain?
- simpleä
yksinkertaista kirjoitti:
eikö vain?
kaikki muut miehet paitsi sinä?
- misspiggy
yksinkertaista kirjoitti:
eikö vain?
mikä on niljakas panomies, ku en sellast oo nähny.. Ja huoraaminen ei tuota oo. Sä vaikutat muuten vaan öklöttävält..
- naisia?
misspiggy kirjoitti:
mikä on niljakas panomies, ku en sellast oo nähny.. Ja huoraaminen ei tuota oo. Sä vaikutat muuten vaan öklöttävält..
Ja sitten valitettaan, miksi miehet on sikoja.
- nainen .
naisia? kirjoitti:
Ennen sitä petiin menee kivan possun kanssa, kuin ns. "kunnollisen miehen" joka saarnaa pedissäkin moraalista ja pelimiesten huorista..... hoh hoijaa....
- misspiggy
naisia? kirjoitti:
ei öklötä.. Ainaskaa mua. Mut toisten arvostelu ja itsensä paremmaksi laittaminen kyllä. Kuka pystyy oikeesti heittää sen ensimmäisen kiven?? Ja on miehiä, jotka esittää kunnollisii, mut sitten niistä paljastuukin se sika. Ja sillehän ei voi mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa652339En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321734- 101574
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741555Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly151518Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681377- 1061131
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91074- 20999